Met het hitje personal saviour.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mo' Solid Gold?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef bartrid het volgende:
Die zien er weer bekend uit....
quote:Falling between the energetic pop/rock of mod revival and the psychedelic experimentations of Traffic,came to be one of the leading bands of the traditionalist, post-Oasis British rock of the mid-'90s.
quote:is vooral bekend van hun album
uit 1996 met daarop de hits [...] , [...] en [...] . Maar de grootste hit was de cover
. Daarna werd het wel snel stil rondom de band, om er uiteindelijk in 1999 een punt achter te zetten.
Maar dat blijkt nu tijdelijk te zijn.moet gaan zorgen voor een heuse comeback van
. Samen met een drietal gelouterde producers heeft de band een sterk en pakkend album gemaakt.
Ik hoorde weinig verschil eerlijk gezegd....quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:37 schreef bukgeit het volgende:
Jeevas - vond ik véél leuker dan Kula Shaker.
Hmm ik druk me verkeerd uit idd..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Weinig verschil? Jeevas was gewoon een simpel gitaarbandje en dat vond ik niet van Kula Shaker.
Junkie XL eigenlijk niet, is van geboorte Fries maar heeft jarenlang in Groningen gewoond.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 07:46 schreef cafca het volgende:
Eventuele aanvulling:
Peter Schaap
Ro-d-ys
New Adventures
Junkie XL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |