Daar heb ik ze gehaald, 1 euro per stuk. Ze zullen misschien ergens anders nog wel goedkoper zijn, maar ik had geen zin om verder te zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef JoeRokocoko het volgende:
Waar koop je van die goedkope poncho's? Blokker ofzo?
Ik was gisteren nog even de zeeman binnen gegaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef JoeRokocoko het volgende:
Waar koop je van die goedkope poncho's? Blokker ofzo?
Maar ik houd helemaal niet van Toolquote:
Tjeemig de pemigquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah ik kom het meest overeen met die oude hippie... nouja old skool!
ik ook, maar de dagen dat het regent doe ik toch liever een korte broek aan. Dat scheelt zo veel met al die modder (ik heb krote benen en mijn broeken zijn dus nogal langquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het 's avonds toch echt te koud gaat worden voor korte broeken
Meestal wel op TMF Belgiëquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet iemand of Muse op de TV gaat worden uitgezonden?
Tuurlijk Lotte, valt er dan nog iets te regelen met korting?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef Lotte. het volgende:
Ik moet werken bij de Vitaminebar id buurt vd camping. Wel allemaal even gedag komen zeggen he?
Een wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef donnahvh het volgende:
damn wat een tijden om te vertrekken![]()
wij hadden uur of 9 in ons hoofd vanaf rotterdam of zou t dan een flattent worden?
Ik ga naar Lowlands en ik neem meequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand die toevallig een RW Checklist heeft?Ik ben zo slecht in het tas inpakken
Is dat niet hetzelde als de LL paklijst? Gewoon even de search gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand die toevallig een RW Checklist heeft?Ik ben zo slecht in het tas inpakken
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee
Ik ga naar Lowlands en ik neem mee [deel 2]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Acathla het volgende:
Ik zou toch maar een campingticket kopen.
Mis ik iets?quote:Checklist Festival:
Tent
Slaapzak
Luchtbed
Sleutels
4x Broek
5x Shirts
5x Onderbroeken
6x Sokken
4x Truien / Vest
Regenjas / Poncho
Handdoeken
Deo
Gel
Kam
After Shave
Tandpasta
Tandenborstel
Paracetamol / Pijnstillers
Vuilniszakken
Zaklamp --> Batterijen
ID
Geld
Kaartje (Campingticket)
Opgeladen GSM
Daarvoor moet je bij m'n bazin zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:01 schreef r00d het volgende:
[..]
Tuurlijk Lotte, valt er dan nog iets te regelen met korting?
Mja neem denk ik 3 broeken mee (waarvan 1 aan) en 3 truien / vesten! Bier koop ik daar wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Laton het volgende:
4 broeken en 4 truien niet een beetje veel ?
en je mist BIER !
misschien niet onnodig even te vertellen dat camping C3 er dit jaar niet is! ik sta er ook al jaren, maarja, noodgedwongen dus een andere camping opzoeken dit jaar. hier het plattegrondje van dit jaar: http://www.rockwerchter.be/RW2007/downloads/camping.pdfquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:00 schreef Basp1 het volgende:ik sta de afgelopen 3 jaar steeds op camping c3, die is wel rustig maar heeft ook niet veel faciliteiten, misschien dat dat bij ander campings wel het geval is. Waarschijnlijk sta ik dit jaar ook weer daar omdat met een gps systeem er een goede binnendoorweg te vinden is en je dan niet in de file staat om te parkeren.
Kan overal gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Brandende vuilniszakken, ME lees ik op het RW Forum....
Ach, die camping is zó ontzettend groot, logisch dat er het een en ander gebeurt. Vorig jaar prima gehad daar!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is daar altijd voldoende plaats. Wij komen nml pas dag later, en hebben weinig zin om lang naar een plek te moeten zoeken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
in 2000 geen camping (een dag geweest) in 2001 stond ik op A1 en daarna eigenlijk alleen maar op C2 gestaan. Is wel zo rustig daar en de bakker/supermarkt in t dorp zitten om de hoek. mooi voor ontbijt al lopend naar het terrein.
Das nog niets, paar jaar geleden werd er ook al iemand z'n keel doorgesneden. (Op iets van 25 meter van mijn tent ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |