Neem gewoon de (gratis) bus manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:20 schreef Acathla het volgende:
Is er toevallig niet iemand in de buurt van station Leuven die mij en een vriend naar een camping wil brengen?![]()
Je moet niet met a-relaxede mensen naar een festival gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:20 schreef kastanova het volgende:
Het wicht dat de boel wil rekenen is dusdanig paranoide dat ze inderdaad ook al woensdagnacht wil vertrekken.... Vanuit Twente, omgeving Enschede... Kuttijd.
Aangezien het oorspronkelijk haar idee was om dit jaar weer eens te gaan, is het niet echt mogelijk om haar te verbieden om mee te te gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef Afunados het volgende:
[..]
Je moet niet met a-relaxede mensen naar een festival gaan![]()
Mijn eerste keer naar Werchter, kan niet eerder weg dan tegen de middag, dus zie wel waar ik m'n tent neer zet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef Laton het volgende:
vertrek lekker vanaf half 9 uit deventer, en zijn elke keer nog op onze favoriete plek terecht gekomen.
Hang je een vlag uit? dan meeten we met heel fok! bij jouw tent!!!quote:
Goed plan... pleuren met z'n allen daar de tent neerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:43 schreef Maruna het volgende:
[..]
Mijn eerste keer naar Werchter, kan niet eerder weg dan tegen de middag, dus zie wel waar ik m'n tent neer zet.
[..]
Hang je een vlag uit? dan meeten we met heel fok! bij jouw tent!!!
Tsjah.. Ik ben er pas ergens rond 14u donderdag.. dus dan zou het handiger zijn als een vroege vogel deze taak zou overnemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Goed plan... pleuren met z'n allen daar de tent neer
En ik hoor net dat we dan eerst nog een godseind moeten omrijden omdat zo'n eikel z'n tentje bij z'n ouders heeft liggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Damn wat gaat iedereen vroeg. Ik ga lekker om 9 of 10 uur 's ochtends pas weg (vanuit Den Haag) hoor. En dan ga ik eerst nog even uitgebreid een supermarkt plunderen ook.
quote:Tsjah.. Ik ben er pas ergens rond 14u donderdag.. dus dan zou het handiger zijn als een vroege vogel deze taak zou overnemen
Sta je toevallig op A3 en heb je een FOK! vlag (of iets anders herkenbaars) ter beschikkingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:10 schreef lunko1979 het volgende:
ik vertrek woensdagavond rond 23.00 uur vanuit eindhoven, eerste keer! Heb er hoop op dat snachts de campings al open gaan.
hehe wij gaan maar met z'n 2'n. vanavond ff alles geregeld dus ik denk dat er hier geen verrassingen meer komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ik hoor net dat we dan eerst nog een godseind moeten omrijden omdat zo'n eikel z'n tentje bij z'n ouders heeft liggen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:17 schreef lunko1979 het volgende:
Volgende dag mensen kijken hoe ze in de regen hun tentje aan het opzetten zijn
Afgelopen jaren gaan A1 en A3 altijd tegelijk open.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:25 schreef lunko1979 het volgende:
We kijken wel welke camping we opkunnen, ik verwacht dat ze bijv eerst A1 of opengooien & so on & so on. Heb geen fokvlag oid
Bakkerij Verstraetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef StunningCunt het volgende:
Heb er zin in: Je moet iig de camping hebben met 's ochtends SPEK MEE AIER. Dat is toch A3 ofzo ? Stevig ontbijtje en dan ertegenaan. Heerlijk begin !
Doet ut nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef Afunados het volgende:
Mensen, om goed in de stemming te komen: www.humradio.be
Diverse playlisten met Werchter muziek. Mijn smaak sluit het meeste aan bij de festivalmaagd![]()
Ik ben bang dat het 's avonds toch echt te koud gaat worden voor korte broekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:13 schreef MrFl0ppY het volgende:
ah het moet wel erg koud zijn wil ik geen korte/knie broek aantrekken. Die zijn ideaal voor festivals. Vorig jaar RaR, 2 t-shirts en een trui + korte broek
Dat verwacht ik ook, hoewel ik er wel eentje heb ingepakt. Ik neem wel veel kleding mee dit jaar, en heb ook al een zooi poncho's ingeslagen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het 's avonds toch echt te koud gaat worden voor korte broeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |