Die gast van de noordlandseweg is een vriend van mij. Een groep medelanders stompten hem van zijn fiets af met zijn vijfen en hebben zijn portemonnaie beroofd. Hij was ook een paar keer tegen zijn hoofd getrapt.....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef Strychnine het volgende:
http://www.politie.nl/haa(...)sbericht_21_juni.asp
Westland gaat lekker
Als bij ons de baas weg is--->APT -50%quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef dubidub het volgende:
Wel mooi ook, op m'n werk is m'n baas een weekje weg. Net nieuwe auto, Audi A4 2.4 sport, gaat 'ie naar Italië, dondert er een steen op z'n dakNou een deuk in.
Wel handig dat hij weg is, nou kunnen we heel veel teringzooi wegdonderen, zonder dat hij het weer uit de containers kan vissen, wat hij normaal doet
Als de kat van huis is.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als bij ons de baas weg is--->APT -50%![]()
Bij ons niet eigenlijk, aangezien hij toch niet de mensen controleert/aanstuurt, dat doen de bedrijfsleiders, het bedrijf draait gewoon door zonder hem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als bij ons de baas weg is--->APT -50%![]()
jaquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja![]()
Vooral als het warm is
normaal vermant iedereen zich wel, maar als het in de kas 35+ graden is en hij is weg, dan vliegen de pauzes je om de oren![]()
ja, of de ballenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja![]()
Vooral als het warm is
normaal vermant iedereen zich wel, maar als het in de kas 35+ graden is en hij is weg, dan vliegen de pauzes je om de oren![]()
WTF?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef GotC het volgende:
Wat wel freaky is..
Een vriendin van me is alleen thuis voor 2 weken, belde er gister een politieagent aan.. 'Ja is Ron de Bakker hier?' terwijl hij een beetje naar binnen kijkt, en zij zei nee, er woont hier niemand die zo heet. Hij: 'mag ik even binnen kijken?'
Zij gelijk nee, natuurlijk niet blabla etc.
En die politieagent loopt weer weg..
Zij belt gelijk de politie van wtf, blijkt dat ze in jaren niemand naar hun huis hebben gestuurd..
Wtf.
woahquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef GotC het volgende:
Wat wel freaky is..
Een vriendin van me is alleen thuis voor 2 weken, belde er gister een politieagent aan.. 'Ja is Ron de Bakker hier?' terwijl hij een beetje naar binnen kijkt, en zij zei nee, er woont hier niemand die zo heet. Hij: 'mag ik even binnen kijken?'
Zij gelijk nee, natuurlijk niet blabla etc.
En die politieagent loopt weer weg..
Zij belt gelijk de politie van wtf, blijkt dat ze in jaren niemand naar hun huis hebben gestuurd..
Wtf.
Kan ook een babbeltruc zijn geweest. Overigens als niet politie agent zijnde een politie uniform dragen is een strafbaar feitquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:19 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
WTF?
Reed die trouwens in een politie auto weg ofzo?
En leek het uniform gewoon echt?
Ik neem aan dat de politie wel weet van al z'n politieagenten waar ze heen worden gestuurd? En al helemaal als die vent naar een adres wordt gestuurd waar politieagenten werken (haar ouders werkten bij de politie)quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:37 schreef keijz het volgende:
Die agent hoeft toch niet gestuurd te zijn? Had ze niet beter kunnen vragen of een Ron de Bakker vermist is ofzo
Uniform leek 100% echt, weet niet in wat hij wegreed, zal t is vragen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:19 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
WTF?
Reed die trouwens in een politie auto weg ofzo?
En leek het uniform gewoon echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |