abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:44:41 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50685883

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:45:36 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50685906
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

. Waarop gebaseerd? Dat ze Alex misschien kwijt raken? Hoeveel spelers doken er bij PSV uit het onbekende opeens op om toch een wereldspeler te zijn?

Waarom ziet de toekomst van Ajax er dan opeens nu WEL beter uit dan die van PSV?
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:48:42 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686006
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:58 #4
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686045
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.
Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:39 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686077
quote:

[..]

Sja, das een manier om er naar te kijken. Alleen is het nogal "Jomanda" achtig vind ik. Nogmaals, we staan er dit jaar voor de zoveelste keer beter voor dan PSV voor het seizoen begonnen is. En wie is er kampioen?

De sterkte van het team is niet alleen de spelers op papier in de selectie. Wat nou als (god verhoede) Stam en Davids tijdens de voorbereiding langdurig geblesseerd raken?
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:46 #6
52871 Blight
Supersized.
pi_50686086
quote:

[..]

Ik zie PSV eerlijk gezegd niet als een stap omlaag. Beiden teams hebben gewoon evenveel kansen op een succesvol seizoen. Natuurlijk heb ik wel vertrouwen in Ajax en heb ik hoop dat PSV dit jaar als een kaartenhuis in elkaar zal zakken, maar de voorgaande seizoenen zouden ons toch geleerd moeten hebben dat de bal rond is en echt alle kanten op kan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:57 #7
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50686090
We worden wereldkampioen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50686114
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Sethje het volgende:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50686143
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?
Nee, het vertrek van Alex en Cocu.. En natuurlijk het blijven van Koeman.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:52:31 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686150
!

Prima hoor, ik hoop het net zo hard als een ander hier. Alleen ik snap nooit waarom mensen nooit wat realistischer kunnen kijken als het al jaren anders loopt .

Ajax heeft alles om de beste van Nederland te zijn.
Get woke, go broke!
pi_50686180
quote:
Ooit nog wel ja, maar als het dit seizoen gaat gebeuren tatoeëer ik Sethje op mijn lichaam..
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:54:52 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686218
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zowel in competitievorm (alle wedstrijden in 2007) presteren wij op dit moment beter en ook onderling was het allemaal heel duidelijk. Om de bal terug te kaatsen, kan jij beargumenteren waarom Ajax er op dit moment niet beter voorstaat?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50686232
We hebben nu gewoon een lekker team met leuk voetbal. We zien wel wat er van komt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50686269
Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Alleen is PSV al zeker van Champions League en Ajax nog niet.
Maar het feit dat er bij Ajax ene Ten Cate rondloopt maakt PSV voor Perez al een stap omhoog.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:56:52 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686292
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben nu gewoon een lekker team met leuk voetbal. We zien wel wat er van komt.
Daar kan ik me wel in vinden hoor . Ajax heeft erg leuk voetbal laten zien. Maar we hebben ook mensen nodig die de Willem2 wedstrijden aankomend seizoen WEL kunnen forceren als het moet.

Ik weet best dat het afgelopen seizoen erg close was, maar ook dat telt.
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:59:06 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686363
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
Om de bal terug te kaatsen, kan jij beargumenteren waarom Ajax er op dit moment niet beter voorstaat?
Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.

Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Jij komt met die stelling, niet ik.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:59:27 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50686372
Ajax mag nou wel eens met een transfer komen, Kanu zou een mooie zijn wat mij betreft
Jawel, je keek.
pi_50686394
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.

Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Het is nog makkelijker om zijn vraag te ontwijken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50686408
Ik hoop al jaren op een kampioenschap a la 1997-1998, waarin de supporters na 7 speelrondes zingen "met kerst zijn we kampioen". Dat waren nog eens tijden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_50686442
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden hoor . Ajax heeft erg leuk voetbal laten zien. Maar we hebben ook mensen nodig die de Willem2 wedstrijden aankomend seizoen WEL kunnen forceren als het moet.

Ik weet best dat het afgelopen seizoen erg close was, maar ook dat telt.
Veel domme goals weggegeven en tegen de kleintjes vaak veel te weinig gescoord of er eigenlijk heel weinig van gebakken. Dat moet beter.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50686460
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop al jaren op een kampioenschap a la 1997-1998, waarin de supporters na 7 speelrondes zingen "met kerst zijn we kampioen". Dat waren nog eens tijden
Of met sinterklaas..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50686528
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef jna het volgende:
Ajax mag nou wel eens met een transfer komen, Kanu zou een mooie zijn wat mij betreft
Er is nog niemand weg.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:06:13 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50686568
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er is nog niemand weg.
Maar met dit materiaal kom je niet in de kwartfinale CL.
Ervanuitgaande dat niet iedereen elke wedstrijd kan spelen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50686600
Ajax had ook een boel punten misgelopen als Perez er niet vaak in het slotkwartier was ingebracht. Als een wedstrijd op slot zat stuurde je Perez de wei in en hij maakte vervolgens de beslissende goal (of assist). Wie gaat daar volgend seizoen voor zorgen jongens?
Woo-loo-loo!
pi_50686671
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Maar met dit materiaal kom je niet in de kwartfinale CL.
Ervanuitgaande dat niet iedereen elke wedstrijd kan spelen.
Dat denk ik wel

(ligt wel aan loting ofc)
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:10:17 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686708
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:13:31 #27
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686801
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?
Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?

PSV is Kampioen
PSV speelt zeker Champions League

Jullie moeten nog maar zien dat je de 3e voorronde doorkomt, al denk ik wel dat het jullie dit jaar zal lukken.

PSV heeft na de winterstop voor het eerst sinds 3 jaar een ontzettende dip gehad wat een mix was van gemakszucht en eental cruciale spelers dat geblesseerd was.

Ik schat beide teams op het moment gelijkwaardig in.
pi_50686850
De ploeg die volgend jaar Perez heeft staat er het beste voor
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:15:29 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686865
Nou ja, we hebben weer een kleine graadmeter in het verschiet in de vorm van de JCS. .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:15:43 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686869
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?

PSV is Kampioen
PSV speelt zeker Champions League

Jullie moeten nog maar zien dat je de 3e voorronde doorkomt, al denk ik wel dat het jullie dit jaar zal lukken.

PSV heeft na de winterstop voor het eerst sinds 3 jaar een ontzettende dip gehad wat een mix was van gemakszucht en eental cruciale spelers dat geblesseerd was.

Ik schat beide teams op het moment gelijkwaardig in.
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:48 #31
52871 Blight
Supersized.
pi_50686940
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Ik hoop dat we dat ook kunnen concluderen aan het einde van het seizoen. Toen PSV twee seizoenen geleden begon met een gelijkspel tegen Heracles en dit jaar al vroeg punten liet liggen in Heerenveen dacht ik ook dat Ajax wel de beste kansen zou hebben. Hoe anders kan het lopen. Eerst zien, dan geloven.

Maar, laat ik hier nog wel één ding aan toevoegen: wat er ook gebeurt, Ajax blijft altijd de mooiste club die er bestaat!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50686945
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef BobbyHill het volgende:
De ploeg die volgend jaar Perez heeft staat er het beste voor
Perez komt niet weg bij Ajax. Zodat hij bolgend seizoen door HtC naar de tribune wordt verbannen.
HtC blij omdat hij niet meer hoeft samen te werken met Perez, en Perez blij omdat hij niet meer op de bank hoeft te zitten.

Word Ajax dan kampioen=
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:57 #33
51286 w00h00
Digital man!
pi_50686952
Ik wil verdomme aankopen zien. Ik hoop dat Martin nog een nieuwe Japie voor ons in petto heeft.

Net zoals vorig seizoen, geweldig was dat zeg. BAM! JAAP STAM NAAR AJAX!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:32 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686970
quote:

[..]

Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:59 #35
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686980
quote:
Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.
Alleen ben ik het niet eens met de conclusie die je trekt, maar dat terzijde....

Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.

Feit blijft dat wij afgelopen jaar weer voor de 3e keer op rij Landskampioen geworden zijn

Aankomend seizoen gaat spannend worden, hopelijk met 4 ploegen die meestrijden om de landstitel.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:19:01 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50686981
Ajax is in de tweede seizoenshelft een beter team gebleken dan PSV. De eindstand op basis van de tweede seizoenshelft bewijst dat alleen maar, Ajax staat op 1, PSV op 9 ofzo (en Feyenoord op 16 volgens mij hehe)

Met de komst van Davids staat er gewoon een prima elftal. Gabri, Sneijder, Huntelaar, Davids, allemaal toppers.
PSV raakt Alex kwijt, Cocu en ze krijgen er kwalitatief mindere spelers voor terug.

Nee jongens, wij worden volgend jaar kampioen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:19:08 #37
52871 Blight
Supersized.
pi_50686985
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker .
Wijze woorden van onze huis-pessimist.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:20:11 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50687030
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Blight het volgende:

[..]

Wijze woorden van onze huis-pessimist.
realist .

Ik hou gewoon niet van dingen roepen omdat je ze graag wil .

AJAX IS DE BESTE EN WORDT ELK JAAR KAMPIOEN MET SUPER VOETBAL!!!!!

I wish .
Get woke, go broke!
pi_50687077
Wat een naivelingen hier zeg. Ajax heeft geen budget van 45345930 miljoen. We speelden vorig jaar geen CL hoor, we zijn geen kampioen geworden. Maar nee meneer verwacht enorme aankopen terwijl Ajax ook nog eens veel geld misloopt als het Sneijder en Huntelaar wil behouden. We mogen in onze handjes knijpen als we nog 1 speler van echt formaat binnen halen in deze nog lange zomer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50687103
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das natuurlijk onzin. Ook Europese topteams steunen op spelers en zijn een stuk minder als er 1tje weg valt.
pi_50687109
Wanneer de transfermarkt is afgesloten, kunnen we pas beoordelen hoe alle clubs ervoor staan.
Misschien gaat de hele waslijst die 010 in petto heeft wel door, en gaat het kampioensschap wel naar 010.
pi_50687263
Volgens geruchten wordt dit de tweede competitieronde:

Vrijdag 24 Augustus
Sparta - Heerenveen

Zaterdag 25 augustus
FC Twente - Willem II
Roda JC - FC Groningen
Excelsior - AZ
PSV - Heracles Almelo

Zondag 26 augustus
Vitesse - De Graafschap
Feyenoord - VVV
FC Utrecht - NAC Breda
NEC - Ajax
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:32 #43
52871 Blight
Supersized.
pi_50687304
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

realist .

Ik hou gewoon niet van dingen roepen omdat je ze graag wil .

AJAX IS DE BESTE EN WORDT ELK JAAR KAMPIOEN MET SUPER VOETBAL!!!!!

I wish .
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:22 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50687401
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.
Alleen ben ik het niet eens met de conclusie die je trekt, maar dat terzijde....

Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.

Feit blijft dat wij afgelopen jaar weer voor de 3e keer op rij Landskampioen geworden zijn

Aankomend seizoen gaat spannend worden, hopelijk met 4 ploegen die meestrijden om de landstitel.
Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.

Op dit moment denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan PSV en dat baseer ik dus op de huidige vorm.

PSV is Phillip Cocu kwijt en raakt hoogstwaarschijnlijk Alex kwijt, dus verzwakt nog meer.

Als Ajax de groep bij elkaar houdt, staat het er dus nóg beter voor dan op dit moment.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:24 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50687402
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
Tis een gave . Ik sta al jaren bekend als azijnzeiker en pessimist hier. Doet me weinig. Ik probeer dingen gewoon wat objectiever te bekijken op momenten als dit.

Ik schreeuw het hardst tegen de scheids als ie weer eens onterecht tegen Ajax fluit hoor, ook al heeft ie gelijk achteraf .

Ajax is gewoon de 2de club van Nederland de laatste jaren, en dat MOET veranderen vind ik.
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:38:35 #46
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50687603
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.

Op dit moment denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan PSV en dat baseer ik dus op de huidige vorm.

PSV is Phillip Cocu kwijt en raakt hoogstwaarschijnlijk Alex kwijt, dus verzwakt nog meer.

Als Ajax de groep bij elkaar houdt, staat het er dus nóg beter voor dan op dit moment.
We zullen zien.

Ik denk overigens niet dat Sneijder volgend seizoen nog bij jullie speelt en dat zou ook betekenen dat de echte angel op het middenveld er bij jullie uit is.

Geen Sneijder en geen Perez betekent dat er heel veel creativiteit pleitte is.
pi_50687750
Alsof PSV iedere keer met veel creativiteit kampioen wordt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:44:34 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50687772
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Alsof PSV iedere keer met veel creativiteit kampioen wordt.
Nee, maar iig nog kampioen .
Get woke, go broke!
pi_50687779
Ik vind het wel grappig hoeveel vertrouwen die psv'ers ineens hebben in het volgende seizoen. De voorlaatste wedstrijd zouden ze nog het lachertje van het volgend seizoen worden en moesten Koeman en Valckx oprotten.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:45:32 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50687799
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

We zullen zien.

Ik denk overigens niet dat Sneijder volgend seizoen nog bij jullie speelt en dat zou ook betekenen dat de echte angel op het middenveld er bij jullie uit is.

Geen Sneijder en geen Perez betekent dat er heel veel creativiteit pleitte is.
Zeker, als Ajax Wesley Sneijder kwijtraakt en wellicht ook nog Klaas Jan Huntelaar en/of Ryan Babel, dan verandert de situatie natuurlijk in jullie voordeel. Maar aangezien alleen Valencia interesse toonde en die door het op non-actie stellen van Amedeo Carboni voorbij lijkt, zou hij best weleens kunnen blijven.
pi_50687815
Alleen de competitie kan uitwijzen hoe PSV en Ajax ervoor staan.
Al dat theoretische vergelijken is in het voetbal helemaal niets waard.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:47:22 #52
82589 S-Two
barba macacu
pi_50687853
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Precies mijn gedachten .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:48:29 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50687880
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Robar het volgende:
Alleen de competitie kan uitwijzen hoe PSV en Ajax ervoor staan.
Al dat theoretische vergelijken is in het voetbal helemaal niets waard.
De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:48:29 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_50687881
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel grappig hoeveel vertrouwen die psv'ers ineens hebben in het volgende seizoen. De voorlaatste wedstrijd zouden ze nog het lachertje van het volgend seizoen worden en moesten Koeman en Valckx oprotten.
En ik vind het wel grappig dat bijna iedereen denkt dat we komend seizoen weer met twee vingers in de neus kampioen worden.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:50:54 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50687971
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.
De competitie met als eindresultaat? ( daar gaat het volgens mij om)

Je kunt er in mijn optiek nog geen zak van zeggen hoe beide ploegen er midden Augustus uit zullen zien en in welke vorm ze zullen verkeren.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:55:18 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50688115
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kunt er in mijn optiek nog geen zak van zeggen hoe beide ploegen er midden Augustus uit zullen zien en in welke vorm ze zullen verkeren.
Het gaat erom hoe we er nu voorstaan, dat is beter dan PSV, dat heeft het afgelopen half jaar aangetoond. Natuurlijk gaat het qua prijzen over de hele competitie, maar puur vooruitkijkend naar het nieuwe seizoen, moeten we naar de huidige mogelijkheden kijken. Zoals ik al zei heeft Ajax de landstitel in 2006 al verspeeld, maar in 2007 heeft men aangetoond tot heel veel in staat te zijn!
pi_50688117
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom vind je een overgang naar psv dan een grotere stap?
pi_50688312
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef BB-boy het volgende:

Waarom vind je een overgang naar psv dan een grotere stap?
Volgens mij zegt hij dat de ploegen elkaar niet veel ontlopen. En PSV is weer kampioen en is zeker van CL, dus het is op dit moment zeker geen stap omlaag.

Zeker voor Perez niet, die straks eindelijk van die Henk " " Ten Cate af is.
Woo-loo-loo!
pi_50688380
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat de ploegen elkaar niet veel ontlopen. En PSV is weer kampioen en is zeker van CL, dus het is op dit moment zeker geen stap omlaag.
Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:07:02 #60
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50688445
Zoals ik al zei: Als ze beide CL spelen dan zit er niet zo veel verschil tussen.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:08:30 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50688498
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.
Laat ik het zo stellen; Het is eerder een stap omhoog dan dat het een stap omlaag zou zijn.

Verder verwoord Bobby net perfect wat ik eigenlijk bedoelde.
Er zijn dus ook wel ajax supporters die realistisch kunnen zijn.
pi_50688506
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef BB-boy het volgende:

Ik ook niet. Maar ik kan net zo goed geen reden bedenken waarom Ajax een stap omhoog is ten opzichte van PSV. Het ontloopt elkaar gewoon weinig en op dit moment kan je er sowieso weinig van zeggen. Maar voor Perez is PSV gewoon een stap omhoog, omdat hij daar wel een eerlijke kans gaat krijgen.
Woo-loo-loo!
pi_50688615
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ik kan net zo goed geen reden bedenken waarom Ajax een stap omhoog is ten opzichte van PSV. Het ontloopt elkaar gewoon weinig en op dit moment kan je er sowieso weinig van zeggen. Maar voor Perez is PSV gewoon een stap omhoog, omdat hij daar wel een eerlijke kans gaat krijgen.
Dat zou ik nog niet zeker van zijn. We weten allemaal hoe goed Koeman met lastige jonges om kan gaan.
pi_50688636
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
Dat ben ik niet echt hoor Ik kom gewoon lekker mee praten
Woo-loo-loo!
pi_50688690
Ik keek net op een Arsenal forum en daar rekenen ze zich al rijk ongeveer wat Babel betreft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50688707
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef BB-boy het volgende:

Dat zou ik nog niet zeker van zijn. We weten allemaal hoe goed Koeman met lastige jonges om kan gaan.
Ik heb op dat ene artikeltje na nooit ergens gemerkt dat Perez zo lastig is. Valt allemaal wel mee denk ik. Ten Cate vindt hem lastig, maar die behandeld hem dan ook als een stuk vuil.
Woo-loo-loo!
pi_50688828
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik heb op dat ene artikeltje na nooit ergens gemerkt dat Perez zo lastig is. Valt allemaal wel mee denk ik. Ten Cate vindt hem lastig, maar die behandeld hem dan ook als een stuk vuil.

Perez heeft zelf gezegd dat hij lastig is als hij niet speelt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:17:43 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50688834
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen; Het is eerder een stap omhoog dan dat het een stap omlaag zou zijn.

Verder verwoord Bobby net perfect wat ik eigenlijk bedoelde.
Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:19:04 #69
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50688878
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.
En jij bent gewoon een clown, het is niet anders.
pi_50688934
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar nu wordt er niet gevoetbald, dat begint pas weer in augustus.
En ik vind, dat je op dat moment alleen wat kan zeggen over de kwaliteit van de selectie.
Wie er beter voorstaat . . . . Ik doe geen uitspraken, ik heb er al vaker naast gezeten.
Het is een nieuw seizoen, er is twee maanden niet gevoetbald.
Er kan veel gebeuren na zo een lange stop.
PSV is weer opgeladen en ze moeten wellicht nieuwe spelers inpassen.
Je kunt gewoonweg niet weten hoe dat uitpakt voor PSV.
Het blijf gewoon koffiedik kijken,
pi_50688964
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:

Perez heeft zelf gezegd dat hij lastig is als hij niet speelt.
Ik zou ook lastig worden als ik telkens in de laatste 20 minuten mag komen opdraven om de wedstrijd van slot te halen. En als ik dat dan ook gewoon elke keer doe middels een goal of een assist dan zou ik daar ook wel eens voor beloond willen worden. Zoals Ten Cate met hem omsprong is echt om moedeloos van te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyHill op 21-06-2007 13:28:15 ]
Woo-loo-loo!
pi_50688979
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar nu wordt er niet gevoetbald, dat begint pas weer in augustus.
En ik vind, dat je op dat moment alleen wat kan zeggen over de kwaliteit van de selectie.
Wie er beter voorstaat . . . . Ik doe geen uitspraken, ik heb er al vaker naast gezeten.
Het is een nieuw seizoen, er is twee maanden niet gevoetbald.
Er kan veel gebeuren na zo een lange stop.
PSV is weer opgeladen en ze moeten wellicht nieuwe spelers inpassen.
Je kunt gewoonweg niet weten hoe dat uitpakt voor PSV.
Het blijf gewoon koffiedik kijken,
Zo is t! Beetje graaien in de toekomst

We worden wel kampioen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_50689029
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zou ook lastig worden als ik telkens in de laatste 20 minuten mag komen opdraven om de wedstrijd van slot te halen. En als ik dat dan ook gewoon elke keer die middels een goal of een assist dan zou ik daar ook wel eens voor beloond willen worden. Zoals Ten Cate met hem omsprong is echt om moedeloos van te worden.
Overdreven gelul. Sneijder is beter dan Perez en als linksbuiten viel hij tegen. Compleet logisch hoe Ten Cate met hem omging dus.
pi_50689094
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heeft hij bij Ajax geen eerlijke kans gehad dan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50689181
Hij kon hem in ieder geval langer dan 20 minuten laten spelen. En hem eens complimenteren, nee, bedanken voor al die keren dat hij Ajax gered heeft in de slotminuten.
Woo-loo-loo!
pi_50689205
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Overdreven gelul. Sneijder is beter dan Perez en als linksbuiten viel hij tegen. Compleet logisch hoe Ten Cate met hem omging dus.
Daar ben ik het niet mee eens. Ten Cate heeft hem niet om sportieve redenen geen kans gegeven maar vooral om persoonlijke redenen (die zich wel kunnen raden). Hij heeft zelf toegegeven dat hij het incident zich te persoonlijk heeft aangetrokken, terwijl Perez er volgens mij alles aan heeft gedaan om zich te excuseren.

Maar het feit blijft dat Perez een lastige soms vervelende vent is. Dat was hij in zijn AZ tijd ook al.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:28:33 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50689225
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

En jij bent gewoon een clown, het is niet anders.
Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heeft hij bij Ajax geen eerlijke kans gehad dan?
Nee.

Henk ten Cate heeft zelfs aangegeven dat hij in hem niet de eventuele opvolger ziet van Wesley Sneijder.
pi_50689235
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef BB-boy het volgende:

Maar het feit blijft dat Perez een lastige soms vervelende vent is. Dat was hij in zijn AZ tijd ook al.
Heb je daar voorbeelden van?
Woo-loo-loo!
pi_50689270
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Heb je daar voorbeelden van?
Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.
pi_50689387
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef BobbyHill het volgende:
Hij kon hem in ieder geval langer dan 20 minuten laten spelen. En hem eens complimenteren, nee, bedanken voor al die keren dat hij Ajax gered heeft in de slotminuten.
Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50689405
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?
[..]

Nee.

Henk ten Cate heeft zelfs aangegeven dat hij in hem niet de eventuele opvolger ziet van Wesley Sneijder.
Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:39:35 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50689655
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Suijk het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....
Maar je kan hem toch op zijn minst een kans geven in de voorbereiding? Zeker op basis van zijn prestaties, afgelopen seizoen.
pi_50689668
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef BB-boy het volgende:

Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.
Nooit wat over gehoord. En zowel bij AZ als bij Ajax functioneerde hij en het team prima. Dus wat is dan het probleem? Hij is zelfs nog een doorslaggevende aanvaller geweest voor het behalen van de tweede plaats.
Woo-loo-loo!
pi_50689715
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef kevin6188 het volgende:

Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.
Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:43:23 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50689777
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben? .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:46:00 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50689880
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee.
Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?
quote:
Zullen we het even over Maduro hebben? .
Goede strafschop(pen?) gisteren.
pi_50689890
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:

Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben? .
Babel krijgt wel 30 keer een basisplaats om vervolgens maar wat aan te klooien. Is het dan zo moeilijk om Perez ook eens een kans te geven? Als je zelfs bij een vertrek van Sneijder niet zit te wachten op een speler als Perez, dan heb je of geen verstand van voetbal, of je hebt een hekel aan hem.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:47:32 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50689938
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?
[..]

Goede strafschop(pen?) gisteren.
Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.

Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen .
Get woke, go broke!
pi_50690013
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:52:48 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50690106
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.
Klopt, hij heeft het, maar het komt er (nog) niet volledig uit.
quote:
Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen .
Kan me die koppen niet voor me halen, maar aangezien VI zwaar kut is, zou het best kunnen.

Er zit te weinig diepgang in en te weinig snelheid, vaak traag met de bal aan de voet over de middenlijn en veel balletjes breed. Toch denk ik dat hij het wel in zich heeft om een topper te worden, als hij zich maar aanpast.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:54:27 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50690159
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Als we dezelfde prestaties herhalen als het seizoen in dat tenue (1994/95) dan heb ik het er graag voor over.
pi_50690188
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:

Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.
Klik dan als je durft
pi_50690246
Van der Gun had natuurlijk ook het kapsel van Cruijff
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:57:06 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50690254
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.
I know. Maar het is wel zo dat (opvallend veel) donkere spelers ZO goed zijn als ze jong zijn en het toch niet halen. heeft denk ik toch met "ik sta op de VI, ik heb het gemaakt" mentaliteit te maken denk ik .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:22 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50690572
Misschien dat als Cedric v/d Gun sterkere knieën had, hij de nieuwe Johan Cruijff was geworden.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:08:11 #96
52871 Blight
Supersized.
pi_50690639
quote:
Ga je mond spoelen!
pi_50691187
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Blight het volgende:

Ga je mond spoelen!
Woo-loo-loo!
pi_50692679
quote:
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50693059
Die foto in de OP, hadden ze toen ook al iPods? Kijk maar eens in hun handen. De iPod mini van toen. _!
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:08:10 #100
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50693074
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat als Cedric v/d Gun sterkere knieën had, hij de nieuwe Johan Cruijff was geworden.

Cedric v/d Gun
29.10 Novastar HMH
pi_50693883
quote:
Interesseert me niets, als we de CL winnen in een lelijk shirt vind ik het prima
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:48:32 #102
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50696609
't uitshirt van '08/'09 schijnt wel zooo lelijk te worden dat gaat alle anderen overtreffen
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:15:10 #103
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50697456
quote:
Nee man, ze zien er bruut uit joh
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_50697955
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef StarGazer het volgende:
Volgens geruchten wordt dit de tweede competitieronde:

Zondag 26 augustus
Feyenoord - VVV
Spannend!
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:31:56 #105
51286 w00h00
Digital man!
pi_50698002
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:30 schreef devv05 het volgende:

[..]

Spannend!
Zo vroeg al die degradatie kandidaten tegen elkaar!?
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:03:35 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50698875
quote:
Valencia bepaalt prijs Silva op 90 miljoen

21/6/2007 17:43

David Silva (21) heeft zijn contract bij Valencia verlengd en is nu negentig miljoen euro waard.
Kunnen we de vraagprijs voor Sneijder ook wel verdriedubbelen naar 60 miljoen
pi_50699372
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef twi het volgende:

[..]

Kunnen we de vraagprijs voor Sneijder ook wel verdriedubbelen naar 60 miljoen
Ze hebben daar echt iets verkeerds geslikt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:37:08 #108
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50699776
die 90 miljoen is een ontsnappingsclausule die elke speler in spanje heeft. Die zijn altijd zo hoog omte voorkomen dat iemand er gebruik van maakt. Escude heeft daar waarschijnlijk ook een clausule van 40 miljoen ofzo.
Jawel, je keek.
pi_50701435
Jezus dat is wel heel erg hoog, als je die hier in het contract wil gooien gaat je dat nooit lukken..
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:38:07 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50701483
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef jna het volgende:
die 90 miljoen is een ontsnappingsclausule die elke speler in spanje heeft. Die zijn altijd zo hoog omte voorkomen dat iemand er gebruik van maakt. Escude heeft daar waarschijnlijk ook een clausule van 40 miljoen ofzo.
Daarom zeg ik ook vraagprijs.
pi_50703373
Straks trouwens Martin van Geel te gast bij Talpa, mischien heeft hij nog wat nieuws of nieuwe talenten gespot
pi_50703588
Zou trouwens richters niets zijn om op te halen voor waarschijnlijk minder dan een miljoen?
Kerel doet het erg goed in de wedstrijden voor oranje onder de 21 en lijkt een goed spitsenduo met Babel te vormen.
pi_50704221
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
Straks trouwens Martin van Geel te gast bij Talpa, mischien heeft hij nog wat nieuws of nieuwe talenten gespot
Die gaat wel praten maar niks zeggen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:05:40 #114
52871 Blight
Supersized.
pi_50704644
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Zou trouwens richters niets zijn om op te halen voor waarschijnlijk minder dan een miljoen?
Kerel doet het erg goed in de wedstrijden voor oranje onder de 21 en lijkt een goed spitsenduo met Babel te vormen.
Rigters. En die heeft naar mijn mening nog te weinig laten zien. Hij doet het nu leuk op het EK, maar bij NAC heeft hij het hele seizoen maar matigjes gespeeld. Hij was niet slecht, maar echt overtuigen kon hij ook zelden.
pi_50704666
maar we hebben Huntelaar nog, ik zou zeggen Sonck terughalen;)
lul zelf op
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:06:54 #116
52871 Blight
Supersized.
pi_50704697
Ik vind het trouwens sowieso wel een beetje opvallend dat iedereen hier lukraak namen begint te noemen van spelers die nu toevallig een aardig jeugd-EK spelen. Wat is de voetballerij en haar supporters toch ontzettend opportunistisch.
pi_50704972
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Die gaat wel praten maar niks zeggen.
Daarom zeg ik, Ajax....

donderdag 21 juni 2007 @ 21:16:46 #118
52871 Blight
Supersized.
pi_50705143
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, Ajax....

Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt.. .
pi_50705350
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Blight het volgende:

[..]

Ja, want Ajax is de enige club ter wereld die niet direct met al zijn informatie te koop loopt.. .
Aan Feyenoord zien we hoe goed het werkt om dat wel te doen
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:48:18 #120
52871 Blight
Supersized.
pi_50706423
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Aan Feyenoord zien we hoe goed het werkt om dat wel te doen
Aan Feyenoord is helemaal niets goed.
Ajax. .
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:09:36 #121
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50707324
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef Wooldoor het volgende:
Nee aub niet, dat is niet het niveau waar we naar toe streven Leuk voor de subtop maar echt niet voor ons.
pi_50707726
Ik hoef Rigters ook niet. Ik wil alleen spitsen bij ajax met goede techniek.
lollig
pi_50707777
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Blight het volgende:

[..]

Van Geel heeft tenminste verstand van voetbal en weet hoe je moet onderhandelen. Daar hebben Bosz en Jansen geen kaas van gegeten.
lollig
pi_50708673
Martin heeft nieuws zeggen ze net bij Talpa Ik ben benieuwd..
pi_50708682
Valckx kan volgens mij ook niet onderhandelen.
pi_50708701
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
Perez naar psv dan...
pi_50708815
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Perez naar psv dan...
Ik denk juist van niet aan die grijns van Frits te zien..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:47:31 #128
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50709129
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef BadRabbit het volgende:
Eerst die stomme verlenging + eventuele pingels afwachten
Porcupine Tee - Normal
pi_50709619
Inderdaad.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:10:55 #130
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50710172
Godverdomme, wat interesseert mij die kutwedstrijd tussen Jong Portugal en Jong Italie nou?

Ik ben zeer benieuwd naar wat Van Geel te zeggen heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aanvoerder op 21-06-2007 23:16:37 ]
pi_50710278
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, wat interesseert mij die kutwedstrijd tussen Jong Portugal en Jong Italie mij nou?

Ik ben zeer benieuwd naar wat Van Geel te zeggen heeft.
Nog penalties ook
pi_50710414
Gaat na de wedstrijden ook langer door nu die wedstrijd zo lang duurt?
lollig
pi_50710522
Motta is binnen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:20:42 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50710569
Hou nou eens op over Motta, die komt echt niet.
pi_50710975
De Ridder is binnen
pi_50711010
van Halst is binnen
pi_50711106
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef patrickt37 het volgende:
Motta is binnen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:30:28 #138
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50711108
Zat in m'n PM-box:
quote:
Wat zou van Geel gaan zeggen straks? Kanu definitief naar Ajax? Vraag eens even hoe men daar zou over denken

PS: Ben overigens nog gebanned.

Greets, Cyberia
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:32:30 #139
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_50711202
Nog even wachten op wat ome Martin uit de hoge hoed gaat toveren.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_50711273
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:32 schreef Roflbroek het volgende:
Nog even wachten op wat ome Martin uit de hoge hoed gaat toveren.
Perez naar FC Bal op het dak 5, Ajax blijft zijn salaris betalen en Perez kan lekker in Nederland blijven wonen.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:34:47 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50711320
Volgens mij is het blij-met-een-dooie-mus nieuws.
pi_50711401
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef twi het volgende:
Alles voor de kijkcijfers toch
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:36:18 #143
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50711403
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef twi het volgende:
Helaas heb ik dat gevoel ook. Maar goed, het mag wel eens tijd worden voor iets. Wellicht die Kroaat of die Roemeen die wel eens voorbij zijn gekomen.
pi_50711455
Ze zouden vandaag weer gaan onderhandelen over Perez...
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:37:19 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50711457
Martin krijgt hoe langer hoe meer grijze haren.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:39:01 #146
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_50711544
Van Geel keek bedenkelijk toen Tan zei dat hij druk was met het aantrekken van spelers.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_50711678
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Roflbroek het volgende:
Van Geel keek bedenkelijk toen Tan zei dat hij druk was met het aantrekken van spelers.
Het nieuws kan natuurlijk ook heel iets anders zijn. Er zal vast wel weer een nieuwe grasmat in de Arena leggen ofzo
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:41:47 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50711695
Het nieuws gaat zijn dat Ajax klaar is op de transfermarkt
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:43:34 #149
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50711778
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef twi het volgende:
Het nieuws gaat zijn dat Ajax klaar is op de transfermarkt
Dat Leonardo stiekem weer fit is.
pi_50711867
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat Leonardo stiekem weer fit is.
Of dat Jaap Stam zijn teennagel is afgebroken tijdens het douchen na afloop van de gewonnen play-off finale
pi_50712076
Kom nou maar met dat nieuws, ik moet er morgen om 6 uur al uit.
pi_50712150
ik hoop op Kanu
pi_50712164
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:48 schreef BB-boy het volgende:
Kom nou maar met dat nieuws, ik moet er morgen om 6 uur al uit.
Ik ook.

Foppe heeft z'n momentjes wel weer gehad.
Klik dan als je durft
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:54:18 #154
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50712312
de overdreven aandacht voor dat jeugdtoernooitje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:56:04 #155
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_50712387
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:54 schreef PLAE@ het volgende:

de overdreven aandacht voor dat jeugdtoernooitje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interlandvoetbal
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_50712399
Waarom overdreven? Er wordt bij vlagen zeer leuk gevoetbalt en hier loopt toch naar waarschijnlijk de nieuwe toekomstige eerste landselftallen en grootste talenten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:01:22 #157
125053 stefmans
pi_50712609
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom overdreven? Er wordt bij vlagen zeer leuk gevoetbalt en hier loopt toch naar waarschijnlijk de nieuwe toekomstige eerste landselftallen en grootste talenten.
Leuk gevoetbalt, word er zeker niet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:02:55 #158
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50712661
Nog ff reclame .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:09:43 #159
51286 w00h00
Digital man!
pi_50712913
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef Wooldoor het volgende:
ik hoop op Kanu
pi_50713017
De mul weg

Die fax wil ik wel eens lezen van Valencia.

En goed zo, lekker hard tegen psv gewoon zeggen hun bieden dit en jullie minder dus geen kans. Ook wel een mooi gebaar dat kenneth niet naar feyenoord wilt (voor zover het een gebaar is, volgens mij gewoon wil hij gewoon niet bij een degradatiekanidaat spelen)
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_50713102
! perez niet naar psv
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:14:51 #162
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50713108
Haha Martin, held! Perez niet naar PSV.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:17:20 #163
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50713191
Martin van Geel is tenminste een TD met ballen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:17:42 #164
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50713205
Geen nieuws over inkomende transfers dus .
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:18:52 #165
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50713238
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:14 schreef Wooldoor het volgende:
! perez niet naar psv
dat was wel duidelijk, kon je wel aan de kop van Frits zien een half uurtje geleden..

Hij wil ook niet naar Feyenoord.. Ben benieuwd waar hij dan terecht komt.. Vast Heerenveen oid.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50713250
Oei, hint?

van halst: ik hoopte dat jullie 4-4-2 gingen spelen

Van geel: Dat zou zomaar kunnen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_50713260
Die pikkies vragen niet eens of er nog nieuwe inkomende transfers op handen zijn.
pi_50713290
Hij is nog goed genoeg voor een topclub en denk dat hij nog liever bij Ajax blijft en daar regelmatig invalt als dat hij naar een subtopper gaat. Az lijkt me denk ik ook geen optie aangezien hij daar ook niet meer speeltijd zou krijgen dan bij Ajax.
pi_50713326
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

dat was wel duidelijk, kon je wel aan de kop van Frits zien een half uurtje geleden..

Hij wil ook niet naar Feyenoord.. Ben benieuwd waar hij dan terecht komt.. Vast Heerenveen oid.
Mwoa, ze hebben de onderhandelingen afgebroken maar nog niet geheel gestopt. Enige wat Martin nu doet is het vuurtje aanstoken.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_50713453
Ik was helemaal vergeten dat we bakichogolu ( of hoe the fock je het ook schrijft ) hadden gekocht!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:26:22 #171
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50713475
KJH blijft dus zeker
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:27:38 #172
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50713506
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:12 schreef Noshiba het volgende:
De mul weg

Die fax wil ik wel eens lezen van Valencia.

En goed zo, lekker hard tegen psv gewoon zeggen hun bieden dit en jullie minder dus geen kans. Ook wel een mooi gebaar dat kenneth niet naar feyenoord wilt (voor zover het een gebaar is, volgens mij gewoon wil hij gewoon niet bij een degradatiekanidaat spelen)
Gister was ie weer drama , jullie mogen blij zijn als ie weg is , snap echt niet wat Sevilla in hem ziet.
pi_50713576
Tsja, wat gaat ie nu doen?

Hij kan toch niet meer terug nu...?
pi_50713632
Als je Perez bedoelt, hij staat nog gewoon onder contract.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:33:02 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50713644
Van Geel is echt een meester in het veel praten, maar helemaal niets zeggen
pi_50713661
Geen nieuws dus.
lollig
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:34:03 #177
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50713677
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef twi het volgende:
Van Geel is echt een meester in het veel praten, maar helemaal niets zeggen
Klopt, maar die so-called journalisten vragen niet eens naar inkomende transfers .
pi_50713686
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:19 schreef Noshiba het volgende:
Oei, hint?

van halst: ik hoopte dat jullie 4-4-2 gingen spelen

Van geel: Dat zou zomaar kunnen!
Dat is juist een diplomatiek antwoord
pi_50713699
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Klopt, maar die so-called journalisten vragen niet eens naar inkomende transfers .
Dat zeg ik. Stelletje idioten.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:35:02 #180
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50713707
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Alleen maar over oud nieuws. Wat interesseert het mij nou dat de transfer van Perez niet door gaat en De Mul misschien naar Sevilla gaat. Dat wisten we twee weken terug al.
pi_50713712
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:
Als je Perez bedoelt, hij staat nog gewoon onder contract.
Ja dat weet ik maar kan t me niet echt voorstellen na het hele gebeuren. Al boeit t me verder geen reet, ik wens m nog veel plezier op de bank
pi_50713762
Hopelijk gaan ze het straks nog over inkomende transferts hebben
pi_50713764
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]
Hey flapdrol, geef mun stift eens terug. Of wil je hem houden om in je eigen topic te strepen?
pi_50713770
Van Geel zit er nu echt bij alsof 'ie denkt 'Wtf doe ik hier nog?'.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:38:21 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50713789
Tsja, Perez stelt gewoon veel te hogen eisen. Hij wil in Nederland blijven, maar hij wil ook prijzen winnen blijkbaar. Tsja, als de enige optie die er op de aardkloot bestaat die aan die eisen voldoet dan niet genoeg biedt, dan pakt 'ie maar lekker z'n minuten bij Ajax komend seizoen.

Hij kan ook z'n eisenpakket aanpassen en er Belgie, Denemarken of Duitsland in betrekken. Misschien wil een Premiership club 'm wel hebben voor dat bedrag. Hij kan over pakweg 3 jaar altijd nog in Nederland gaan wonen als het hem hier zo bevalt.
pi_50713811
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Hey flapdrol, geef mun stift eens terug. Of wil je hem houden om in je eigen topic te strepen?
Heb je naast die stift ook nog ergens typex? Om al die strepen straks weer weg te halen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:41:05 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50713859
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:38 schreef twi het volgende:
Tsja, Perez stelt gewoon veel te hogen eisen. Hij wil in Nederland blijven, maar hij wil ook prijzen winnen blijkbaar. Tsja, als de enige optie die er op de aardkloot bestaat die aan die eisen voldoet dan niet genoeg biedt, dan pakt 'ie maar lekker z'n minuten bij Ajax komend seizoen.

Hij kan ook z'n eisenpakket aanpassen en er Belgie, Denemarken of Duitsland in betrekken. Misschien wil een Premiership club 'm wel hebben voor dat bedrag. Hij kan over pakweg 3 jaar altijd nog in Nederland gaan wonen als het hem hier zo bevalt.
Zie hem nog wel naar Feyenoord gaan.
pi_50713865
Bedoel je hiermee de Cler?
Die gaat naar PSV
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:41:56 #189
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_50713891
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef patrickt37 het volgende:
Bedoel je hiermee de Cler?
Die gaat naar PSV
Perez..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:42:18 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50713905
Jezus, kijk ik daar de reclame voor af?
pi_50713922
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Perez..
Ik reageerde op EC.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:43:54 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50713945
Maar wel een lekkere computer

Offtopic Frits Barend vond Ana Ivanovic net een computer, vanwege de manier hoe ze antwoordde Aangezien iedereen hier het programma zat te kijken even een offtopic opmerking erdoorheen

[ Bericht 17% gewijzigd door twi op 22-06-2007 00:51:13 ]
pi_50714068
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef twi het volgende:
Maar wel een lekkere computer
pi_50714201
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef stefmans het volgende:

[..]

Interlandvoetbal
Een van de mooiste dingen die er is.

Perez lijkt dus te blijven, als ik het zo hoor.
pi_50714335
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Aleen WK /EK bij echte teams
pi_50714379
Dat honkfeest was wel een succes als ik de fotos zo zie
pi_50714394
War zo'm d'm foto's?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:02:44 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50714405
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:01 schreef De_Ananas het volgende:
War zo'm d'm foto's?
pi_50714517
Partyflock is denk ik het antwoord op je vraag
pi_50714532
Das heul een hotlink
pi_50714570
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef Erasmusch het volgende:
Partyflock is denk ik het antwoord op je vraag
Link?
pi_50714983
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Link?
http://partyflock.nl/album/party/93137.html Leef je uit .

Een voorproefje:

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50715049
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

http://partyflock.nl/album/party/93137.html Leef je uit .

Een voorproefje:

[afbeelding]
pi_50715144
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:27 schreef De_Ananas het volgende:
http://partyflock.nl/user/510106:Pa_Mokum.html

De vader van DJ Chosen Few .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50715163
Boh gek heb ikj toch heul wa lekkeere vrouwekes gemist
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:35:51 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50715223
Waarom dat fuckin' kut-taaltje in dit AFC Ajax-topic? Typ gewoon normaal Nederlands, pannekoek.
pi_50715311
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:35 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom dat fuckin' kut-taaltje in dit AFC Ajax-topic? Typ gewoon normaal Nederlands, pannekoek.

Anders stel je je ff aan over een i-net forum

Ontopic: Kanu zou ik best wel willen als back-up voor KJH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:07:03 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50718205
Mwah, in een mokum topic zit ik niet te wachten op debiel proviciaals gebrabbel eigenlijk. Wordt dan maar lekker psv fan....
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:27:27 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50718640
Daar zijn er toch nog niet zo veel van.
29.10 Novastar HMH
pi_50718660
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, in een mokum topic zit ik niet te wachten op debiel proviciaals gebrabbel eigenlijk. Wordt dan maar lekker psv fan....
Maar om daar nu direct over te klagen. . . . .
Klaag dan over al die nutteloze partyflock links . . . . .

Maar goed, dat kwam toch door de zomerstop?

Ontopic

Van Geel
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:42:24 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50719024
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Ontopic

Van Geel
Ook niet echt Ajax nee .

Ja, ik denk het, er is verder toch niets om over te praten op dit moment .
Get woke, go broke!
pi_50719403
Zullen we gezelllig een discussie houden over het systeem?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:13:39 #215
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50719834
Van Geel allemaal leuk en aardig maar hij komt altijd zo fucking netjes en politiek-correct over, dan kan hij er net zo goed niet gaan zitten.

Hij doet een goede zaak voor ajax enzo, maar als gast in een tvprogramma vind ik hem wat saai.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:14:05 #216
52871 Blight
Supersized.
pi_50719847
Ik denk dat Martin van Geel de van Dale er nog eens op moet nalezen om te begrijpen wat de definitie van 'nieuws' nou eigenlijk is. Hij maakte me een beetje dood met een blije mus.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:15:43 #217
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50719894
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Blight het volgende:
Ik denk dat Martin van Geel de van Dale er nog eens op moet nalezen om te begrijpen wat de definitie van 'nieuws' nou eigenlijk is. Hij maakte me een beetje dood met een blije mus.
Ja precies, ik denk bij nieuws aan, dat ze zeggen "Martin wat heb je voor nieuws" , en dat Martin dan zegt "Clarence komt er maar bij, dan kun je het de mensen zelf vertellen".
Mijn party reviews
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:15:47 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50719897
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Ontopic

Van Geel
Weet je, op zich is het nog Ajax-gerelateerd ook. Kan me er namelijk kapot aan ergeren dat er tijdens PSV van die Brabanders in dat kut-taaltje van ze "Kankerboeren!" roepen. Dan denk ik, als je zo praat, kan je beter je mond houden en de wedstrijd volgen, want je maakt jezelf belachelijk.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:15:49 #219
52871 Blight
Supersized.
pi_50719899
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef Blight het volgende:
Overigens is van Geel wel de juiste man op de juiste plaats, voordat mensen met een IQ van een badeend mijn post weer eens verkeerd begrijpen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:17:38 #220
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50719963
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Blight het volgende:

[..]

Overigens is van Geel wel de juiste man op de juiste plaats, voordat mensen met een IQ van een badeend mijn post weer eens verkeerd begrijpen.
Ja precies, hij is de juiste man op de juiste plaats maar niet erg boeiend om hem uit te nodigen in een tv-programma want hij verteld nooit iets wat we nog niet weten.
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
Weet je, op zich is het nog Ajax-gerelateerd ook. Kan me er namelijk kapot aan ergeren dat er tijdens PSV van die Brabanders in dat kut-taaltje van ze "Kankerboeren!" roepen. Dan denk ik, als je zo praat, kan je beter je mond houden en de wedstrijd volgen, want je maakt jezelf belachelijk.
Heb je gelijk in, alhoewel het "Kankerboeren" ook nergens op slaat want KJH voelt zich meer een boer dan Farfan,Kone en Gomes bij elkaar. Maar praat idd gewoon abn.
Mijn party reviews
pi_50719976
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja precies, ik denk bij nieuws aan, dat ze zeggen "Martin wat heb je voor nieuws" , en dat Martin dan zegt "Clarence komt er maar bij, dan kun je het de mensen zelf vertellen".
pi_50720039
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef Sethje het volgende:

[..]

dat zou gewoonweg briljant zijn
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:21:16 #223
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_50720071
Martin is nooit boeiend op TV ondanks dat kijk ik toch altijd met spanning als die ergens is zoals Talpa, Voetbal Insite of Studio Voetbal met Martin weet je het nooit namelijk.

Maar dat het 1 van de beste zo niet de beste aankoop is van de afgelopen jaren door Ajax is wel duidelijk.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:22:54 #224
52871 Blight
Supersized.
pi_50720124
Aankoop zelfs?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:24:50 #225
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_50720183
Perez begint irritant te worden
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:32:47 #226
82589 S-Two
barba macacu
pi_50720439
Allemaal leuk een aardig dat van Van Geel, maar alles wat ie zei wisten we praktisch al.
pi_50720469
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:32 schreef S-Two het volgende:
Allemaal leuk een aardig dat van Van Geel, maar alles wat ie zei wisten we praktisch al.
Mwah... dat Perez definitief niet naar PSV gaat was wel nieuws voor mij.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:34:13 #228
52871 Blight
Supersized.
pi_50720487
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:24 schreef Messenga het volgende:
Perez begint irritant te worden
quote:
Perez teleurgesteld na mislukken PSV-transfer

22/6/2007 8 :58

Kenneth Perez reageert teleurgesteld op de mislukte onderhandelingen tussen Ajax en PSV. De Amsterdamse en Eindhovense club besloten de gesprekken te staken omdat het verschil tussen vraag en aanbod te ver uit elkaar ligt.
'Wij zijn heel verrast door deze move van Ajax', reageert Karsten Aabrink, de zaakwaarnemer van Perez in De Telegraaf. De aanvaller was zelf wel tot een akkoord met PSV gekomen, nadat hij Feyenoord op het laatste moment had afgezegd. 'Dit is een grote teleurstelling. We moeten een manier zien te vinden om hiermee om te gaan.'

Zoals het er nu uit ziet, moet Perez zich donderdag 5 juli gewoon bij Ajax melden, als de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint. De Deen staat nog tot de zomer van 2009 onder contract bij de Amsterdamse club.
Het begint me wel te storen dat de zaakwaarnemer van Perez constant spreekt over "we" en "Ajax", op zo'n manier dat hij duidelijk maakt dat het om twee uiteenliggende partijen gaat. Bovendien moet de zaakwaarnemer hier niet miepen, want éérst moeten de clubs er uit komen en dán pas zou de speler met de club in onderhandeling moeten gaan. Dat zij meteen met PSV om de tafel gaan zitten is geen fout van Ajax.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:34:54 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50720513
Toch jammer dat het zo moet. Bij Sneijder heb ik nog wel een beetje iets van : ok hij baalt, maar ik denk dat hij wel prof genoeg is om een jaar goed spelen op te brengen. Perez zal (als ie blijven moet) weinig meer voor Ajax betekenen denk ik.
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:36:46 #230
52871 Blight
Supersized.
pi_50720570
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Toch jammer dat het zo moet. Bij Sneijder heb ik nog wel een beetje iets van : ok hij baalt, maar ik denk dat hij wel prof genoeg is om een jaar goed spelen op te brengen. Perez zal (als ie blijven moet) weinig meer voor Ajax betekenen denk ik.
Inderdaad. Dat Ajax en Perez geen gangbare combinatie meer is ligt er zó dik bovenop. Erg jammer.
pi_50720634
Er gaat nog wel wat gebeuren.... verwacht ik
Ajax!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:39:40 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50720650
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik mag het hopen ja.
Get woke, go broke!
pi_50720663
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Dat lijkt mij wel, ja.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:40:23 #234
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50720667
Mooi Perez iig niet naar psv
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 22 juni 2007 @ 10:40:41 #235
52871 Blight
Supersized.
pi_50720675
Perez ruilen met Mbark Boussoufa dan maar. Brussel of Eindhoven is ook weer niet zó'n gigantisch cultuurverschil.
pi_50722204
Goed gespeeld Ajax. Perez gaat niet zomaar weg...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50722349
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef Longmen het volgende:
Goed gespeeld Ajax. Perez gaat niet zomaar weg...
Idd, complimenten zijn op zijn plaats. Dat is in het verleden weleens anders geweest.
pi_50722596
Oud Ajacied de Cler kiest voor Rotterdam, wat een verbetering
http://www.nu.nl/news/112(...)ar_Feyenoord%27.html
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:37:00 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50722660
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Longmen het volgende:
Oud Ajacied de Cler kiest voor Rotterdam, wat een verbetering
http://www.nu.nl/news/112(...)ar_Feyenoord%27.html
Ach ja, geld zal een rol spelen. En f'noord zal dit seizoen alles op alles moeten zetten om weer aansluiting bij Ajax, Az en PSV te krijgen. Dus ik verwacht nog wel wat oud gedienden voor de routine etc.

Die hebben vast wel weer een aardig team dit jaar denk ik. En eigenlijk is dat maar goed ook.
Get woke, go broke!
pi_50722752
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach ja, geld zal een rol spelen. En f'noord zal dit seizoen alles op alles moeten zetten om weer aansluiting bij Ajax, Az en PSV te krijgen. Dus ik verwacht nog wel wat oud gedienden voor de routine etc.

Die hebben vast wel weer een aardig team dit jaar denk ik. En eigenlijk is dat maar goed ook.
Vind t ook niet erg, des te leuker straks de confrontatie.
Vind t alleen opvallend dat dergelijke spelers allemaal Feyenoord kiezen. En waar halen ze het geld ineens vandaan?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:39:59 #241
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50722756
Ik kan ze in Rotjeknor alleen maar zeggen dat ze meer Nederlanders moeten aankopen. Wellicht dat ze elkaar dan wat beter snappen op het veld zodat het wat meer aan elkaar hangt. Bij Ajax lopen er ook redelijk veel Nederlanders en Belgen rond nu.
pi_50722817
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Vind t alleen opvallend dat dergelijke spelers allemaal Feyenoord kiezen. En waar halen ze het geld ineens vandaan?
Ze hadden toch 25 miljoen gekregen, van die groep van 5 ofzo. Of was dat verhaal uit de duim van Derksen gezogen?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:41:41 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50722826
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja, viel me ook op. IK was lekker naar PSV gegaan als ik De Cler was.

Geld, tja, ze zullen wel wat geregeld hebben ergens, want nog een keer 9e en f'noord is echt op sterven na dood. En laten we eerlijk zijn, f'noord is en blijft een leukere concurrent dan PSV en AZ.
Get woke, go broke!
pi_50722899
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik kan ze in Rotjeknor alleen maar zeggen dat ze meer Nederlanders moeten aankopen. Wellicht dat ze elkaar dan wat beter snappen op het veld zodat het wat meer aan elkaar hangt. Bij Ajax lopen er ook redelijk veel Nederlanders en Belgen rond nu.
Als de geruchten waar zijn, dan zijn ze goed op weg bij Feyenoord.
Alleen hoe ze aan dat geld komen?!?!?!?!?!

Ik snap alleen niet waarom het zo stil is rond Ajax wat betreft transfers . . .
pi_50722947
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, viel me ook op. IK was lekker naar PSV gegaan als ik De Cler was.

Geld, tja, ze zullen wel wat geregeld hebben ergens, want nog een keer 9e en f'noord is echt op sterven na dood. En laten we eerlijk zijn, f'noord is en blijft een leukere concurrent dan PSV en AZ.
Ja of buitenland...
En idd F'noord is de leukste concurrent.
pi_50722973
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Als de geruchten waar zijn, dan zijn ze goed op weg bij Feyenoord.
Alleen hoe ze aan dat geld komen?!?!?!?!?!

T is nog vroeg. En zolang er geen spelers weggaan zal er wel niet al teveel bijkomen...
pi_50723028
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:43 schreef Robar het volgende:
De zomer is pas 1 dag begonnen en bovendien hebben we bijna niks nodig zolang er geen belangrijke speler weggaat.
pi_50723041
Ik denk dat Ajax pas gaat handelen als Sneijder vertrekt. Ik denk wel dat ze nog met een verdediger aankomen, wellicht die Roemeen, hoewel het daar nu ook erg stil over is.

Een spits achter Huntelaar, die iets kan forceren zou wat mij betreft ook een welkome versterking zijn.
pi_50723236
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat Ajax pas gaat handelen als Sneijder vertrekt. Ik denk wel dat ze nog met een verdediger aankomen, wellicht die Roemeen, hoewel het daar nu ook erg stil over is.

Een spits achter Huntelaar, die iets kan forceren zou wat mij betreft ook een welkome versterking zijn.
Ik snap dan nog niet waarom ermee gewacht wordt?!?!?
Straks grijp je overal naast.
pi_50723364
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat is wel het risico ja. Hoewel we natuurlijk allemaal buitenstaanders zijn, je weet niet wat Van Geel aan het doen is. Het blijft bij speculatie.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:56:31 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50723425
Ook als Snijder blijft hebben we echt nog wel wat extra mensen nodig hoor. Al was het alleen maar om blessures op te vangen .
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:57:31 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50723464
Beter dat, dan dat je 5-10 miljoen uitgeeft voor een vervanger terwijl Sneijder uiteindelijk gewoon blijft.

Hoe dan ook, ik begin 't best aandoenlijk te vinden. Elke dag de wildste geruchten over wie er naar Feyenoord gaan, dat diverse spelers wel naar Feyenoord mogen, maar dat er uiteindelijk nog helemaal niemand is vastgelegd.
pi_50723469
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik weet nog wel hoe dat bij Ajax ging met die oudgedienden bij het eeuwfeest
Geen garantie voor succes.
pi_50723477
Ik vind de betrekkelijke rust rondom Ajax wel oke eigenlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50723518
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Met de beoogde 'pinchhitter' zullen ze nu wel druk bezig zijn denk ik. Maar zolang er geen belangrijke mensen vertrekken, heeft het ook geen zin vervangers aan te trekken natuurlijk. Maar ze zullen wel een schaduwlijst hebben samengesteld.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:59:25 #256
52871 Blight
Supersized.
pi_50723529
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
Perez ruilen met Mbark Boussoufa dan maar. Brussel of Eindhoven is ook weer niet zó'n gigantisch cultuurverschil.
Tja, ik zei dit bij wijze van een gebbetje, maar eigenlijk vind ik het best een goed idee. Hoewel ik betwijfel of Anderlecht die jongen zomaar zou laten gaan.
pi_50723535
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind de betrekkelijke rust rondom Ajax wel oke eigenlijk.
Er moet wel wat te lullen zijn in dit topic, daar houdt Ajax maar rekening mee
pi_50723564
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:59 schreef Blight het volgende:

[..]

Tja, ik zei dit bij wijze van een gebbetje, maar eigenlijk vind ik het best een goed idee. Hoewel ik betwijfel of Anderlecht die jongen zomaar zou laten gaan.
En Perez wil in Nederland blijven.
pi_50723655
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

En Perez wil in Nederland blijven.
Aan de andere kant heeft hij met Anderlecht wel de kans om CL te spelen, zou dat niet een motivatie kunnen zijn voor hem?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:05:03 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50723754
Eigenlijk moeten zowel Ajax als Perez niet meer janken. De transfer gaat niet door, jammer dan. Gewoon als profs ff slikken en weer doorgaan. Is voor beide partijen het beste op het moment.

Maar het zal wel niet zo werken .
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:05:11 #261
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50723761
Grappig trouwens hoe Perez van soort van cultheld binnen een week of twee veranderd is naar persona-non-grata.
pi_50723846
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Ook als Snijder blijft hebben we echt nog wel wat extra mensen nodig hoor. Al was het alleen maar om blessures op te vangen .
Nou, er staat een hele rits jeugdspelers klaar. Die moet je niet remmen in hun ontwikkeling.
That's all folks!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:07:49 #263
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50723864
Ik heb die adoratie van Perez eigenlijk nooit begrepen.
pi_50723868
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:05 schreef twi het volgende:
Grappig trouwens hoe Perez van soort van cultheld binnen een week of twee veranderd is naar persona-non-grata.
Ach, als ik voor mezelf spreek is hij eigenlijk nooit een cultheld geweest.
Goede voetballer, maar niet onmisbaar in mijn ogen.
Als hij blijft, is hij een hele waardevolle reservespeler.
Gaat hij weg, dan zal Ajax dat in de breedte op moeten vangen, maar een ramp is het niet.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:08:34 #265
52871 Blight
Supersized.
pi_50723896
quote:
Och, dat verbaast me niets. Als je deze topicreeks moet geloven heeft de Mul opeens het hele jaar geen bal geraakt, is Babel een straatvoetballer die perongeluk een profcontract heeft gekregen en is Andy van der Meyde de nieuwe messias.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:08:34 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50723897
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nou, er staat een hele rits jeugdspelers klaar. Die moet je niet remmen in hun ontwikkeling.
Dat hoeft ook niet perse het gevolg te zijn. Maar Ajax moet er eens voor zorgen dat het traditonele dipje door blessures ons niet weer de titel kost zoals (in ieder geval) afgelopen seizoen.
Get woke, go broke!
pi_50723902
quote:
Ach, als voetballer is hij erg goed en werd hij ook gewaardeerd door de supporters. Zijn gedrag is altijd al een heikel punt geweest.
pi_50723952
Van Geel, geweldig jongen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:11:44 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50724019
Overigens denk ik dat die verandering mede wordt veroorzaakt door de flink voorbarige berichten dat Sneijder 'voorlopig' zal blijven. Had die nu verkocht geweest, had de visie over Perez in dit topic heel anders geweest.
pi_50724383
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Overigens denk ik dat die verandering mede wordt veroorzaakt door de flink voorbarige berichten dat Sneijder 'voorlopig' zal blijven. Had die nu verkocht geweest, had de visie over Perez in dit topic heel anders geweest.
Inderdaad, het feit dat hij wel of niet mag blijven is voor mij persoonlijk mede afhankelijk van de situatie rond Sneijder.
pi_50724443
quote:
Is dat zo? Aan de reacties is het niet te zien. Iedereen is blij dat hij niet naar psv gaat.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:23:16 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50724491
Ik zie Perez het liefst gewoon weer bij Ajax aankomend seizoen, maar ja..
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:25:53 #273
52871 Blight
Supersized.
pi_50724590
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie Perez het liefst gewoon weer bij Ajax aankomend seizoen, maar ja..
De speler wel, de mogelijke interne ruzietjes niet. Als Kenneth blijft hoop dat ik er eens als volwassen kerels met elkaar gesproken kan worden om alles recht te zetten.
pi_50725046
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb die adoratie van Perez eigenlijk nooit begrepen.
Inderdaad. Goeie voetballer, maar niet extra goed ofzo. En verder een irritant kereltje...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:42:09 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50725161
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:38 schreef Longmen het volgende:

[..]

Inderdaad. Goeie voetballer, maar niet extra goed ofzo. En verder een irritant kereltje...
Dit bedoel ik precies. Irritant kereltje zus, slecht karakter zo. Dat hij lastig is als hij niet in de basis begint geloof ik zo, maar het lijkt me gewoon een fijne kerel als ik 'm zo in praatprogramma's zie. En dat bevestigde Jaap Stam ook.

Maar hij is ontevreden omdat hij niet pakweg 25 wedstrijden in de basis mocht beginnen en wil weg, en is gelijk jeen irritant kereltje.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:42:30 #276
125053 stefmans
pi_50725173
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als een stelletje monogolen alles aan doen wat oranje is en gaan zuipen als een mongool. Nee dankje.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:44:21 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50725229
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:25 schreef Blight het volgende:

[..]

De speler wel, de mogelijke interne ruzietjes niet. Als Kenneth blijft hoop dat ik er eens als volwassen kerels met elkaar gesproken kan worden om alles recht te zetten.
Dat bedoel ik dus ook. Komop het zijn toch geen pubertjes meer? Ze hadden een argument, ze wilden uit elkaar en dat lukte niet. Dan moet je er toch iig redelijk uit kunnen komen in de professionele wereld?
Get woke, go broke!
pi_50725510
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef twi het volgende:

[..]

Dit bedoel ik precies. Irritant kereltje zus, slecht karakter zo. Dat hij lastig is als hij niet in de basis begint geloof ik zo, maar het lijkt me gewoon een fijne kerel als ik 'm zo in praatprogramma's zie. En dat bevestigde Jaap Stam ook.

Maar hij is ontevreden omdat hij niet pakweg 25 wedstrijden in de basis mocht beginnen en wil weg, en is gelijk jeen irritant kereltje.
Nee hoor, bij AZ was t ook al een naar mannetje. Dat is de indruk die ik van hem heb.
pi_50725663
Wanneer krijgen we nou eens de dvd van seizoen 2006/2007??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50725729
Vroeg ik me ook al af, geen idee. Als het overigens dezelfde kwaliteit dvd is als die van vorige jaar hoef ik hem niet te hebben
pi_50725775
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee hoor, bij AZ was t ook al een naar mannetje. Dat is de indruk die ik van hem heb.
Dat is jouw indruk ja, precies zoals je het zegt.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:03:28 #282
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50725843
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:52 schreef Longmen het volgende:
En van welke journalist heb je die constatering overgenomen, Lorre?
pi_50726064
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:03 schreef twi het volgende:

[..]

En van welke journalist heb je die constatering overgenomen, Lorre?
Ik zag hem daar toch ook wel eens in interviews etc.? Jij luistert naar Stam en naar interviews, ik hoor dan schijnbaar een ander interview.
Ik heb het over een mening niet over een constatering.
pi_50726103
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Dat is jouw indruk ja, precies zoals je het zegt.
Ja, maar schijnbaar nog niet duidelijk genoeg, ik heb iemand op de kast gejaagd.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:14:45 #285
52871 Blight
Supersized.
pi_50726216
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:57 schreef denthemen het volgende:
Wanneer krijgen we nou eens de dvd van seizoen 2006/2007??
En de speciale editie met de overwinningen op Feyenoord? .
pi_50726697
Daar is niks speciaal aan.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:29:20 #287
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50726731
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef Blight het volgende:

[..]

En de speciale editie met de overwinningen op Feyenoord? .
Je was me voor
Wij hadden maar 4 punten tegen Feyenoord
29.10 Novastar HMH
pi_50726875
Wel een evengrote thuiszege
pi_50726973
pi_50726985
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:42 schreef stefmans het volgende:

[..]

Als een stelletje monogolen alles aan doen wat oranje is en gaan zuipen als een mongool. Nee dankje.
Wat heeft dat met interlandvoetbal te maken?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:35:57 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50726988
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:33 schreef BB-boy het volgende:
Wel een evengrote thuiszege
Had 8-1 moeten zijn.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:39:55 #292
52871 Blight
Supersized.
pi_50727112
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef patrickt37 het volgende:
[afbeelding]
Sterk.
pi_50727221
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om Perez nou als onruststoker te bestempelen. Er is een keertje een artikel over geschreven en meteen roept iedereen dat die jongen niet deugt. En voor dat artikel was het nog zo'n leuke opgewekte gozer. Op het vekd heb ik er nooit wat van kunnen merken (hij was een van de belengrijkste spelers, werd bejubeld tijdens het juichen) en het werd ook nog eens tegen gesproken door Jaap Stam. De enige die het bevestigde was Ten Cate, maar die wil van hem af om persoonlijk wrok. Het kleine kind binnen Ajax is in mijn ogen Ten Cate, niet Kenneth Perez.

Er zullen echt wel wat strubbelingen geweest zijn, maar dat krijg je nou eenmaal als de trainer je passeert vanwege persoonlijke redenen. Als Van Bommel of Van Nistelrooy met een dikke middelvinger bij Van Basten weglopen krijgen ze een staande ovatie.

Overdreven gedoe.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:08 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50727308
quote:
[afbeelding]
29.10 Novastar HMH
pi_50727407
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef BobbyHill het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om Perez nou als onruststoker te bestempelen. Er is een keertje een artikel over geschreven en meteen roept iedereen dat die jongen niet deugt. En voor dat artikel was het nog zo'n leuke opgewekte gozer. Op het vekd heb ik er nooit wat van kunnen merken (hij was een van de belengrijkste spelers, werd bejubeld tijdens het juichen) en het werd ook nog eens tegen gesproken door Jaap Stam. De enige die het bevestigde was Ten Cate, maar die wil van hem af om persoonlijk wrok. Het kleine kind binnen Ajax is in mijn ogen Ten Cate, niet Kenneth Perez.

Er zullen echt wel wat strubbelingen geweest zijn, maar dat krijg je nou eenmaal als de trainer je passeert vanwege persoonlijke redenen. Als Van Bommel of Van Nistelrooy met een dikke middelvinger bij Van Basten weglopen krijgen ze een staande ovatie.

Overdreven gedoe.
Zoek de balans. Kenneth heeft ook toegegeven dat hij geen lieverdje is als hij wissel staat. Hij zegt dan cynisch te worden en ik kan me voorstellen dat dat wel eens voor spanningen kan zorgen in de kleedkamer. Bovendien werkte het 'kankerneger'-incident ook niet echt bevoordelijk voor de groepsfeer, lijkt mij.

Wat mij betreft is dat nu allemaal vergeven en vergeten. Als Ten Cate die persoonlijke redenen nog steeds laat bepalen of Perez in de basis speelt, is dat een foute zaak.

Maar in mijn ogen heeft Perez als Sneijder blijft ook volgend seizoen geen uitzicht op een basisplaats. En als hij dan zelf weg wil mag hij gerust gaan van mij. Beter dat dan dat hij de cynische verontwaardige jongen uit gaat hangen.
pi_50727743
Maar zelfs als Sneijder vertrekt is Perez geen optie voor Ten Cate. Wat natuurlijk alleen maar verklaard kan worden met persoonlijke redenen. Na Sneijder is Perez gewoon de beste aanvallende middenvelder van de hele competitie.
Woo-loo-loo!
pi_50727877
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:56 schreef BobbyHill het volgende:
Maar zelfs als Sneijder vertrekt is Perez geen optie voor Ten Cate. Wat natuurlijk alleen maar verklaard kan worden met persoonlijke redenen. Na Sneijder is Perez gewoon de beste aanvallende middenvelder van de hele competitie.
Het zal vast met persoonlijke redenen te maken hebben. Maar jij doet net of Perez een heilig boontje is, dat is hij niet. Net zo min als Ten Cate.

Het is gewoon het best voor iedereen denk ik dat Perez vertrekt. En liever niet naar PSV.
pi_50727883
quote:
[afbeelding]
pi_50727909
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zoek de balans. Kenneth heeft ook toegegeven dat hij geen lieverdje is als hij wissel staat. Hij zegt dan cynisch te worden en ik kan me voorstellen dat dat wel eens voor spanningen kan zorgen in de kleedkamer. Bovendien werkte het 'kankerneger'-incident ook niet echt bevoordelijk voor de groepsfeer, lijkt mij.

Wat mij betreft is dat nu allemaal vergeven en vergeten. Als Ten Cate die persoonlijke redenen nog steeds laat bepalen of Perez in de basis speelt, is dat een foute zaak.

Maar in mijn ogen heeft Perez als Sneijder blijft ook volgend seizoen geen uitzicht op een basisplaats. En als hij dan zelf weg wil mag hij gerust gaan van mij. Beter dat dan dat hij de cynische verontwaardige jongen uit gaat hangen.
sluit ik me bij aan.
pi_50728358
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef koningdavid het volgende:

Het zal vast met persoonlijke redenen te maken hebben. Maar jij doet net of Perez een heilig boontje is, dat is hij niet. Net zo min als Ten Cate.

Het is gewoon het best voor iedereen denk ik dat Perez vertrekt. En liever niet naar PSV.
Perez heeft nooit een slechte invloed op de groep gehad. Ze zijn mede op een 2e plaats geindigd dankzij hem. In en na de periode dat de geruchten over conflicten het hevigst waren hebben Ajax en Perez zeer goed gepresteerd. Dus het is niet zo dat hij het hele groepsproces aan het verzieken is.

Natuurlijk loopt hij te mokken, maar daar is Perez echt niet de enige in. Dat doet elke goede speler die wissel staat. En al helemaal als je om persoonlijke redenen geen kans krijgt. Als Babel 15 van de 30 wedstrijden mag aanprutsen, dan mag Perez na 10 goede invalbeurten ook wel eens een paar keer in de basis beginnen toch? Zolang een speler geen slechte invloed heeft op de prestaties, dan moet een trainer ook om kunnen gaan met een beetje gemok. Zeker als die speler ontzettend vaak je aars redt in elk slotkwartier dat hij mag opdraven.
Woo-loo-loo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')