abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:44:41 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50685883

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:45:36 #2
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50685906
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

. Waarop gebaseerd? Dat ze Alex misschien kwijt raken? Hoeveel spelers doken er bij PSV uit het onbekende opeens op om toch een wereldspeler te zijn?

Waarom ziet de toekomst van Ajax er dan opeens nu WEL beter uit dan die van PSV?
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:48:42 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686006
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:49:58 #4
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686045
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.
Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:39 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686077
quote:

[..]

Sja, das een manier om er naar te kijken. Alleen is het nogal "Jomanda" achtig vind ik. Nogmaals, we staan er dit jaar voor de zoveelste keer beter voor dan PSV voor het seizoen begonnen is. En wie is er kampioen?

De sterkte van het team is niet alleen de spelers op papier in de selectie. Wat nou als (god verhoede) Stam en Davids tijdens de voorbereiding langdurig geblesseerd raken?
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:46 #6
52871 Blight
Supersized.
pi_50686086
quote:

[..]

Ik zie PSV eerlijk gezegd niet als een stap omlaag. Beiden teams hebben gewoon evenveel kansen op een succesvol seizoen. Natuurlijk heb ik wel vertrouwen in Ajax en heb ik hoop dat PSV dit jaar als een kaartenhuis in elkaar zal zakken, maar de voorgaande seizoenen zouden ons toch geleerd moeten hebben dat de bal rond is en echt alle kanten op kan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:50:57 #7
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50686090
We worden wereldkampioen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50686114
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Sethje het volgende:
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50686143
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?
Nee, het vertrek van Alex en Cocu.. En natuurlijk het blijven van Koeman.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:52:31 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686150
!

Prima hoor, ik hoop het net zo hard als een ander hier. Alleen ik snap nooit waarom mensen nooit wat realistischer kunnen kijken als het al jaren anders loopt .

Ajax heeft alles om de beste van Nederland te zijn.
Get woke, go broke!
pi_50686180
quote:
Ooit nog wel ja, maar als het dit seizoen gaat gebeuren tatoeëer ik Sethje op mijn lichaam..
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:54:52 #12
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686218
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zowel in competitievorm (alle wedstrijden in 2007) presteren wij op dit moment beter en ook onderling was het allemaal heel duidelijk. Om de bal terug te kaatsen, kan jij beargumenteren waarom Ajax er op dit moment niet beter voorstaat?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50686232
We hebben nu gewoon een lekker team met leuk voetbal. We zien wel wat er van komt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50686269
Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Alleen is PSV al zeker van Champions League en Ajax nog niet.
Maar het feit dat er bij Ajax ene Ten Cate rondloopt maakt PSV voor Perez al een stap omhoog.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:56:52 #15
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686292
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben nu gewoon een lekker team met leuk voetbal. We zien wel wat er van komt.
Daar kan ik me wel in vinden hoor . Ajax heeft erg leuk voetbal laten zien. Maar we hebben ook mensen nodig die de Willem2 wedstrijden aankomend seizoen WEL kunnen forceren als het moet.

Ik weet best dat het afgelopen seizoen erg close was, maar ook dat telt.
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:59:06 #16
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686363
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
Om de bal terug te kaatsen, kan jij beargumenteren waarom Ajax er op dit moment niet beter voorstaat?
Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.

Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Jij komt met die stelling, niet ik.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:59:27 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_50686372
Ajax mag nou wel eens met een transfer komen, Kanu zou een mooie zijn wat mij betreft
Jawel, je keek.
pi_50686394
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.

Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Het is nog makkelijker om zijn vraag te ontwijken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50686408
Ik hoop al jaren op een kampioenschap a la 1997-1998, waarin de supporters na 7 speelrondes zingen "met kerst zijn we kampioen". Dat waren nog eens tijden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_50686442
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden hoor . Ajax heeft erg leuk voetbal laten zien. Maar we hebben ook mensen nodig die de Willem2 wedstrijden aankomend seizoen WEL kunnen forceren als het moet.

Ik weet best dat het afgelopen seizoen erg close was, maar ook dat telt.
Veel domme goals weggegeven en tegen de kleintjes vaak veel te weinig gescoord of er eigenlijk heel weinig van gebakken. Dat moet beter.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50686460
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop al jaren op een kampioenschap a la 1997-1998, waarin de supporters na 7 speelrondes zingen "met kerst zijn we kampioen". Dat waren nog eens tijden
Of met sinterklaas..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50686528
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef jna het volgende:
Ajax mag nou wel eens met een transfer komen, Kanu zou een mooie zijn wat mij betreft
Er is nog niemand weg.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:06:13 #23
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50686568
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Er is nog niemand weg.
Maar met dit materiaal kom je niet in de kwartfinale CL.
Ervanuitgaande dat niet iedereen elke wedstrijd kan spelen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50686600
Ajax had ook een boel punten misgelopen als Perez er niet vaak in het slotkwartier was ingebracht. Als een wedstrijd op slot zat stuurde je Perez de wei in en hij maakte vervolgens de beslissende goal (of assist). Wie gaat daar volgend seizoen voor zorgen jongens?
Woo-loo-loo!
pi_50686671
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Maar met dit materiaal kom je niet in de kwartfinale CL.
Ervanuitgaande dat niet iedereen elke wedstrijd kan spelen.
Dat denk ik wel

(ligt wel aan loting ofc)
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:10:17 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686708
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:13:31 #27
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686801
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?
Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?

PSV is Kampioen
PSV speelt zeker Champions League

Jullie moeten nog maar zien dat je de 3e voorronde doorkomt, al denk ik wel dat het jullie dit jaar zal lukken.

PSV heeft na de winterstop voor het eerst sinds 3 jaar een ontzettende dip gehad wat een mix was van gemakszucht en eental cruciale spelers dat geblesseerd was.

Ik schat beide teams op het moment gelijkwaardig in.
pi_50686850
De ploeg die volgend jaar Perez heeft staat er het beste voor
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:15:29 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686865
Nou ja, we hebben weer een kleine graadmeter in het verschiet in de vorm van de JCS. .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:15:43 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50686869
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?

PSV is Kampioen
PSV speelt zeker Champions League

Jullie moeten nog maar zien dat je de 3e voorronde doorkomt, al denk ik wel dat het jullie dit jaar zal lukken.

PSV heeft na de winterstop voor het eerst sinds 3 jaar een ontzettende dip gehad wat een mix was van gemakszucht en eental cruciale spelers dat geblesseerd was.

Ik schat beide teams op het moment gelijkwaardig in.
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:48 #31
52871 Blight
Supersized.
pi_50686940
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Ik hoop dat we dat ook kunnen concluderen aan het einde van het seizoen. Toen PSV twee seizoenen geleden begon met een gelijkspel tegen Heracles en dit jaar al vroeg punten liet liggen in Heerenveen dacht ik ook dat Ajax wel de beste kansen zou hebben. Hoe anders kan het lopen. Eerst zien, dan geloven.

Maar, laat ik hier nog wel één ding aan toevoegen: wat er ook gebeurt, Ajax blijft altijd de mooiste club die er bestaat!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_50686945
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef BobbyHill het volgende:
De ploeg die volgend jaar Perez heeft staat er het beste voor
Perez komt niet weg bij Ajax. Zodat hij bolgend seizoen door HtC naar de tribune wordt verbannen.
HtC blij omdat hij niet meer hoeft samen te werken met Perez, en Perez blij omdat hij niet meer op de bank hoeft te zitten.

Word Ajax dan kampioen=
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:17:57 #33
51286 w00h00
Digital man!
pi_50686952
Ik wil verdomme aankopen zien. Ik hoop dat Martin nog een nieuwe Japie voor ons in petto heeft.

Net zoals vorig seizoen, geweldig was dat zeg. BAM! JAAP STAM NAAR AJAX!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:32 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50686970
quote:

[..]

Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:18:59 #35
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50686980
quote:
Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.
Alleen ben ik het niet eens met de conclusie die je trekt, maar dat terzijde....

Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.

Feit blijft dat wij afgelopen jaar weer voor de 3e keer op rij Landskampioen geworden zijn

Aankomend seizoen gaat spannend worden, hopelijk met 4 ploegen die meestrijden om de landstitel.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:19:01 #36
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_50686981
Ajax is in de tweede seizoenshelft een beter team gebleken dan PSV. De eindstand op basis van de tweede seizoenshelft bewijst dat alleen maar, Ajax staat op 1, PSV op 9 ofzo (en Feyenoord op 16 volgens mij hehe)

Met de komst van Davids staat er gewoon een prima elftal. Gabri, Sneijder, Huntelaar, Davids, allemaal toppers.
PSV raakt Alex kwijt, Cocu en ze krijgen er kwalitatief mindere spelers voor terug.

Nee jongens, wij worden volgend jaar kampioen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:19:08 #37
52871 Blight
Supersized.
pi_50686985
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker .
Wijze woorden van onze huis-pessimist.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:20:11 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50687030
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Blight het volgende:

[..]

Wijze woorden van onze huis-pessimist.
realist .

Ik hou gewoon niet van dingen roepen omdat je ze graag wil .

AJAX IS DE BESTE EN WORDT ELK JAAR KAMPIOEN MET SUPER VOETBAL!!!!!

I wish .
Get woke, go broke!
pi_50687077
Wat een naivelingen hier zeg. Ajax heeft geen budget van 45345930 miljoen. We speelden vorig jaar geen CL hoor, we zijn geen kampioen geworden. Maar nee meneer verwacht enorme aankopen terwijl Ajax ook nog eens veel geld misloopt als het Sneijder en Huntelaar wil behouden. We mogen in onze handjes knijpen als we nog 1 speler van echt formaat binnen halen in deze nog lange zomer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_50687103
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das natuurlijk onzin. Ook Europese topteams steunen op spelers en zijn een stuk minder als er 1tje weg valt.
pi_50687109
Wanneer de transfermarkt is afgesloten, kunnen we pas beoordelen hoe alle clubs ervoor staan.
Misschien gaat de hele waslijst die 010 in petto heeft wel door, en gaat het kampioensschap wel naar 010.
pi_50687263
Volgens geruchten wordt dit de tweede competitieronde:

Vrijdag 24 Augustus
Sparta - Heerenveen

Zaterdag 25 augustus
FC Twente - Willem II
Roda JC - FC Groningen
Excelsior - AZ
PSV - Heracles Almelo

Zondag 26 augustus
Vitesse - De Graafschap
Feyenoord - VVV
FC Utrecht - NAC Breda
NEC - Ajax
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:28:32 #43
52871 Blight
Supersized.
pi_50687304
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

realist .

Ik hou gewoon niet van dingen roepen omdat je ze graag wil .

AJAX IS DE BESTE EN WORDT ELK JAAR KAMPIOEN MET SUPER VOETBAL!!!!!

I wish .
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:22 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50687401
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.
Alleen ben ik het niet eens met de conclusie die je trekt, maar dat terzijde....

Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.

Feit blijft dat wij afgelopen jaar weer voor de 3e keer op rij Landskampioen geworden zijn

Aankomend seizoen gaat spannend worden, hopelijk met 4 ploegen die meestrijden om de landstitel.
Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.

Op dit moment denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan PSV en dat baseer ik dus op de huidige vorm.

PSV is Phillip Cocu kwijt en raakt hoogstwaarschijnlijk Alex kwijt, dus verzwakt nog meer.

Als Ajax de groep bij elkaar houdt, staat het er dus nóg beter voor dan op dit moment.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:31:24 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50687402
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
Tis een gave . Ik sta al jaren bekend als azijnzeiker en pessimist hier. Doet me weinig. Ik probeer dingen gewoon wat objectiever te bekijken op momenten als dit.

Ik schreeuw het hardst tegen de scheids als ie weer eens onterecht tegen Ajax fluit hoor, ook al heeft ie gelijk achteraf .

Ajax is gewoon de 2de club van Nederland de laatste jaren, en dat MOET veranderen vind ik.
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:38:35 #46
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50687603
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.

Op dit moment denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan PSV en dat baseer ik dus op de huidige vorm.

PSV is Phillip Cocu kwijt en raakt hoogstwaarschijnlijk Alex kwijt, dus verzwakt nog meer.

Als Ajax de groep bij elkaar houdt, staat het er dus nóg beter voor dan op dit moment.
We zullen zien.

Ik denk overigens niet dat Sneijder volgend seizoen nog bij jullie speelt en dat zou ook betekenen dat de echte angel op het middenveld er bij jullie uit is.

Geen Sneijder en geen Perez betekent dat er heel veel creativiteit pleitte is.
pi_50687750
Alsof PSV iedere keer met veel creativiteit kampioen wordt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:44:34 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50687772
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Alsof PSV iedere keer met veel creativiteit kampioen wordt.
Nee, maar iig nog kampioen .
Get woke, go broke!
pi_50687779
Ik vind het wel grappig hoeveel vertrouwen die psv'ers ineens hebben in het volgende seizoen. De voorlaatste wedstrijd zouden ze nog het lachertje van het volgend seizoen worden en moesten Koeman en Valckx oprotten.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:45:32 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50687799
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:

[..]

We zullen zien.

Ik denk overigens niet dat Sneijder volgend seizoen nog bij jullie speelt en dat zou ook betekenen dat de echte angel op het middenveld er bij jullie uit is.

Geen Sneijder en geen Perez betekent dat er heel veel creativiteit pleitte is.
Zeker, als Ajax Wesley Sneijder kwijtraakt en wellicht ook nog Klaas Jan Huntelaar en/of Ryan Babel, dan verandert de situatie natuurlijk in jullie voordeel. Maar aangezien alleen Valencia interesse toonde en die door het op non-actie stellen van Amedeo Carboni voorbij lijkt, zou hij best weleens kunnen blijven.
pi_50687815
Alleen de competitie kan uitwijzen hoe PSV en Ajax ervoor staan.
Al dat theoretische vergelijken is in het voetbal helemaal niets waard.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:47:22 #52
82589 S-Two
barba macacu
pi_50687853
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Precies mijn gedachten .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:48:29 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50687880
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Robar het volgende:
Alleen de competitie kan uitwijzen hoe PSV en Ajax ervoor staan.
Al dat theoretische vergelijken is in het voetbal helemaal niets waard.
De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:48:29 #54
82589 S-Two
barba macacu
pi_50687881
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel grappig hoeveel vertrouwen die psv'ers ineens hebben in het volgende seizoen. De voorlaatste wedstrijd zouden ze nog het lachertje van het volgend seizoen worden en moesten Koeman en Valckx oprotten.
En ik vind het wel grappig dat bijna iedereen denkt dat we komend seizoen weer met twee vingers in de neus kampioen worden.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:50:54 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50687971
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.
De competitie met als eindresultaat? ( daar gaat het volgens mij om)

Je kunt er in mijn optiek nog geen zak van zeggen hoe beide ploegen er midden Augustus uit zullen zien en in welke vorm ze zullen verkeren.
  donderdag 21 juni 2007 @ 12:55:18 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50688115
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Je kunt er in mijn optiek nog geen zak van zeggen hoe beide ploegen er midden Augustus uit zullen zien en in welke vorm ze zullen verkeren.
Het gaat erom hoe we er nu voorstaan, dat is beter dan PSV, dat heeft het afgelopen half jaar aangetoond. Natuurlijk gaat het qua prijzen over de hele competitie, maar puur vooruitkijkend naar het nieuwe seizoen, moeten we naar de huidige mogelijkheden kijken. Zoals ik al zei heeft Ajax de landstitel in 2006 al verspeeld, maar in 2007 heeft men aangetoond tot heel veel in staat te zijn!
pi_50688117
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waarom vind je een overgang naar psv dan een grotere stap?
pi_50688312
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef BB-boy het volgende:

Waarom vind je een overgang naar psv dan een grotere stap?
Volgens mij zegt hij dat de ploegen elkaar niet veel ontlopen. En PSV is weer kampioen en is zeker van CL, dus het is op dit moment zeker geen stap omlaag.

Zeker voor Perez niet, die straks eindelijk van die Henk " " Ten Cate af is.
Woo-loo-loo!
pi_50688380
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat de ploegen elkaar niet veel ontlopen. En PSV is weer kampioen en is zeker van CL, dus het is op dit moment zeker geen stap omlaag.
Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:07:02 #60
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50688445
Zoals ik al zei: Als ze beide CL spelen dan zit er niet zo veel verschil tussen.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:08:30 #61
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50688498
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.
Laat ik het zo stellen; Het is eerder een stap omhoog dan dat het een stap omlaag zou zijn.

Verder verwoord Bobby net perfect wat ik eigenlijk bedoelde.
Er zijn dus ook wel ajax supporters die realistisch kunnen zijn.
pi_50688506
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef BB-boy het volgende:

Ik ook niet. Maar ik kan net zo goed geen reden bedenken waarom Ajax een stap omhoog is ten opzichte van PSV. Het ontloopt elkaar gewoon weinig en op dit moment kan je er sowieso weinig van zeggen. Maar voor Perez is PSV gewoon een stap omhoog, omdat hij daar wel een eerlijke kans gaat krijgen.
Woo-loo-loo!
pi_50688615
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar ik kan net zo goed geen reden bedenken waarom Ajax een stap omhoog is ten opzichte van PSV. Het ontloopt elkaar gewoon weinig en op dit moment kan je er sowieso weinig van zeggen. Maar voor Perez is PSV gewoon een stap omhoog, omdat hij daar wel een eerlijke kans gaat krijgen.
Dat zou ik nog niet zeker van zijn. We weten allemaal hoe goed Koeman met lastige jonges om kan gaan.
pi_50688636
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
Dat ben ik niet echt hoor Ik kom gewoon lekker mee praten
Woo-loo-loo!
pi_50688690
Ik keek net op een Arsenal forum en daar rekenen ze zich al rijk ongeveer wat Babel betreft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50688707
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef BB-boy het volgende:

Dat zou ik nog niet zeker van zijn. We weten allemaal hoe goed Koeman met lastige jonges om kan gaan.
Ik heb op dat ene artikeltje na nooit ergens gemerkt dat Perez zo lastig is. Valt allemaal wel mee denk ik. Ten Cate vindt hem lastig, maar die behandeld hem dan ook als een stuk vuil.
Woo-loo-loo!
pi_50688828
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik heb op dat ene artikeltje na nooit ergens gemerkt dat Perez zo lastig is. Valt allemaal wel mee denk ik. Ten Cate vindt hem lastig, maar die behandeld hem dan ook als een stuk vuil.

Perez heeft zelf gezegd dat hij lastig is als hij niet speelt.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:17:43 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50688834
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Laat ik het zo stellen; Het is eerder een stap omhoog dan dat het een stap omlaag zou zijn.

Verder verwoord Bobby net perfect wat ik eigenlijk bedoelde.
Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:19:04 #69
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50688878
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.
En jij bent gewoon een clown, het is niet anders.
pi_50688934
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar nu wordt er niet gevoetbald, dat begint pas weer in augustus.
En ik vind, dat je op dat moment alleen wat kan zeggen over de kwaliteit van de selectie.
Wie er beter voorstaat . . . . Ik doe geen uitspraken, ik heb er al vaker naast gezeten.
Het is een nieuw seizoen, er is twee maanden niet gevoetbald.
Er kan veel gebeuren na zo een lange stop.
PSV is weer opgeladen en ze moeten wellicht nieuwe spelers inpassen.
Je kunt gewoonweg niet weten hoe dat uitpakt voor PSV.
Het blijf gewoon koffiedik kijken,
pi_50688964
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:

Perez heeft zelf gezegd dat hij lastig is als hij niet speelt.
Ik zou ook lastig worden als ik telkens in de laatste 20 minuten mag komen opdraven om de wedstrijd van slot te halen. En als ik dat dan ook gewoon elke keer doe middels een goal of een assist dan zou ik daar ook wel eens voor beloond willen worden. Zoals Ten Cate met hem omsprong is echt om moedeloos van te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door BobbyHill op 21-06-2007 13:28:15 ]
Woo-loo-loo!
pi_50688979
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:20 schreef Robar het volgende:

[..]

Maar nu wordt er niet gevoetbald, dat begint pas weer in augustus.
En ik vind, dat je op dat moment alleen wat kan zeggen over de kwaliteit van de selectie.
Wie er beter voorstaat . . . . Ik doe geen uitspraken, ik heb er al vaker naast gezeten.
Het is een nieuw seizoen, er is twee maanden niet gevoetbald.
Er kan veel gebeuren na zo een lange stop.
PSV is weer opgeladen en ze moeten wellicht nieuwe spelers inpassen.
Je kunt gewoonweg niet weten hoe dat uitpakt voor PSV.
Het blijf gewoon koffiedik kijken,
Zo is t! Beetje graaien in de toekomst

We worden wel kampioen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_50689029
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zou ook lastig worden als ik telkens in de laatste 20 minuten mag komen opdraven om de wedstrijd van slot te halen. En als ik dat dan ook gewoon elke keer die middels een goal of een assist dan zou ik daar ook wel eens voor beloond willen worden. Zoals Ten Cate met hem omsprong is echt om moedeloos van te worden.
Overdreven gelul. Sneijder is beter dan Perez en als linksbuiten viel hij tegen. Compleet logisch hoe Ten Cate met hem omging dus.
pi_50689094
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heeft hij bij Ajax geen eerlijke kans gehad dan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50689181
Hij kon hem in ieder geval langer dan 20 minuten laten spelen. En hem eens complimenteren, nee, bedanken voor al die keren dat hij Ajax gered heeft in de slotminuten.
Woo-loo-loo!
pi_50689205
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Overdreven gelul. Sneijder is beter dan Perez en als linksbuiten viel hij tegen. Compleet logisch hoe Ten Cate met hem omging dus.
Daar ben ik het niet mee eens. Ten Cate heeft hem niet om sportieve redenen geen kans gegeven maar vooral om persoonlijke redenen (die zich wel kunnen raden). Hij heeft zelf toegegeven dat hij het incident zich te persoonlijk heeft aangetrokken, terwijl Perez er volgens mij alles aan heeft gedaan om zich te excuseren.

Maar het feit blijft dat Perez een lastige soms vervelende vent is. Dat was hij in zijn AZ tijd ook al.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:28:33 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50689225
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

En jij bent gewoon een clown, het is niet anders.
Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heeft hij bij Ajax geen eerlijke kans gehad dan?
Nee.

Henk ten Cate heeft zelfs aangegeven dat hij in hem niet de eventuele opvolger ziet van Wesley Sneijder.
pi_50689235
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef BB-boy het volgende:

Maar het feit blijft dat Perez een lastige soms vervelende vent is. Dat was hij in zijn AZ tijd ook al.
Heb je daar voorbeelden van?
Woo-loo-loo!
pi_50689270
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Heb je daar voorbeelden van?
Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.
pi_50689387
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef BobbyHill het volgende:
Hij kon hem in ieder geval langer dan 20 minuten laten spelen. En hem eens complimenteren, nee, bedanken voor al die keren dat hij Ajax gered heeft in de slotminuten.
Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_50689405
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?
[..]

Nee.

Henk ten Cate heeft zelfs aangegeven dat hij in hem niet de eventuele opvolger ziet van Wesley Sneijder.
Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:39:35 #82
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50689655
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Suijk het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....
Maar je kan hem toch op zijn minst een kans geven in de voorbereiding? Zeker op basis van zijn prestaties, afgelopen seizoen.
pi_50689668
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef BB-boy het volgende:

Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.
Nooit wat over gehoord. En zowel bij AZ als bij Ajax functioneerde hij en het team prima. Dus wat is dan het probleem? Hij is zelfs nog een doorslaggevende aanvaller geweest voor het behalen van de tweede plaats.
Woo-loo-loo!
pi_50689715
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef kevin6188 het volgende:

Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.
Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:43:23 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50689777
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben? .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:46:00 #86
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50689880
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee.
Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?
quote:
Zullen we het even over Maduro hebben? .
Goede strafschop(pen?) gisteren.
pi_50689890
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:

Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben? .
Babel krijgt wel 30 keer een basisplaats om vervolgens maar wat aan te klooien. Is het dan zo moeilijk om Perez ook eens een kans te geven? Als je zelfs bij een vertrek van Sneijder niet zit te wachten op een speler als Perez, dan heb je of geen verstand van voetbal, of je hebt een hekel aan hem.
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:47:32 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50689938
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?
[..]

Goede strafschop(pen?) gisteren.
Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.

Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen .
Get woke, go broke!
pi_50690013
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:52:48 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50690106
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.
Klopt, hij heeft het, maar het komt er (nog) niet volledig uit.
quote:
Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen .
Kan me die koppen niet voor me halen, maar aangezien VI zwaar kut is, zou het best kunnen.

Er zit te weinig diepgang in en te weinig snelheid, vaak traag met de bal aan de voet over de middenlijn en veel balletjes breed. Toch denk ik dat hij het wel in zich heeft om een topper te worden, als hij zich maar aanpast.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:54:27 #91
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50690159
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Als we dezelfde prestaties herhalen als het seizoen in dat tenue (1994/95) dan heb ik het er graag voor over.
pi_50690188
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:

Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50690246
Van der Gun had natuurlijk ook het kapsel van Cruijff
Woo-loo-loo!
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:57:06 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50690254
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.
I know. Maar het is wel zo dat (opvallend veel) donkere spelers ZO goed zijn als ze jong zijn en het toch niet halen. heeft denk ik toch met "ik sta op de VI, ik heb het gemaakt" mentaliteit te maken denk ik .
Get woke, go broke!
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:22 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50690572
Misschien dat als Cedric v/d Gun sterkere knieën had, hij de nieuwe Johan Cruijff was geworden.
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:08:11 #96
52871 Blight
Supersized.
pi_50690639
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ga je mond spoelen!
pi_50691187
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Blight het volgende:

Ga je mond spoelen!
Woo-loo-loo!
pi_50692679
quote:
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50693059
Die foto in de OP, hadden ze toen ook al iPods? Kijk maar eens in hun handen. De iPod mini van toen. _!
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:08:10 #100
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50693074
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat als Cedric v/d Gun sterkere knieën had, hij de nieuwe Johan Cruijff was geworden.

Cedric v/d Gun
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')