quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Waarop gebaseerd? Dat ze Alex misschien kwijt raken? Hoeveel spelers doken er bij PSV uit het onbekende opeens op om toch een wereldspeler te zijn?
Waarom ziet de toekomst van Ajax er dan opeens nu WEL beter uit dan die van PSV?
Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.quote:
Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.
Sja, das een manier om er naar te kijken. Alleen is het nogal "Jomanda" achtig vind ik. Nogmaals, we staan er dit jaar voor de zoveelste keer beter voor dan PSV voor het seizoen begonnen is. En wie is er kampioen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je een stap omhoog doet als voetballer, gaat het erom dat je in een beter team terecht komt. Het gaat er niet om of je bij een club terecht komt, die in het verleden succesvol was. Ajax staat er op dit moment beter voor dan PSV, dus van Ajax naar PSV is een stap terug. Sinds de komst van Edgar Davids was Ajax sowieso al sterker dan PSV, kijk naar de prestaties van beide clubs in 2007. Mocht Ajax nou onverhoopt het hoofdtoernooi van de CL niet bereiken, dan kan je stellen dat PSV een stap omhoog is, maar anders zeker niet.
Ik zie PSV eerlijk gezegd niet als een stap omlaag. Beiden teams hebben gewoon evenveel kansen op een succesvol seizoen. Natuurlijk heb ik wel vertrouwen in Ajax en heb ik hoop dat PSV dit jaar als een kaartenhuis in elkaar zal zakken, maar de voorgaande seizoenen zouden ons toch geleerd moeten hebben dat de bal rond is en echt alle kanten op kan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Sethje het volgende:
We worden wereldkampioen.
Nee, het vertrek van Alex en Cocu.. En natuurlijk het blijven van Koeman.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?
Ooit nog wel ja, maar als het dit seizoen gaat gebeuren tatoeëer ik Sethje op mijn lichaam..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Sethje het volgende:
Zowel in competitievorm (alle wedstrijden in 2007) presteren wij op dit moment beter en ook onderling was het allemaal heel duidelijk. Om de bal terug te kaatsen, kan jij beargumenteren waarom Ajax er op dit moment niet beter voorstaat?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun je aub beargumenteren waarom ajax er op dit moment beter voorstaat dan PSV want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Of basseer je het alleen op de komst van Davids en jullie goeie serie in 2007 (die uiteindelijk toch niet mocht baten) ?
Daar kan ik me wel in vinden hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:55 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben nu gewoon een lekker team met leuk voetbal. We zien wel wat er van komt.
Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
Om de bal terug te kaatsen, kan jij beargumenteren waarom Ajax er op dit moment niet beter voorstaat?
Het is nog makkelijker om zijn vraag te ontwijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.
Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Jij komt met die stelling, niet ik.
Veel domme goals weggegeven en tegen de kleintjes vaak veel te weinig gescoord of er eigenlijk heel weinig van gebakken. Dat moet beter.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden hoor. Ajax heeft erg leuk voetbal laten zien. Maar we hebben ook mensen nodig die de Willem2 wedstrijden aankomend seizoen WEL kunnen forceren als het moet.
Ik weet best dat het afgelopen seizoen erg close was, maar ook dat telt.
Of met sinterklaas..quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop al jaren op een kampioenschap a la 1997-1998, waarin de supporters na 7 speelrondes zingen "met kerst zijn we kampioen". Dat waren nog eens tijden
Er is nog niemand weg.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef jna het volgende:
Ajax mag nou wel eens met een transfer komen, Kanu zou een mooie zijn wat mij betreft
Maar met dit materiaal kom je niet in de kwartfinale CL.quote:
Dat denk ik welquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar met dit materiaal kom je niet in de kwartfinale CL.
Ervanuitgaande dat niet iedereen elke wedstrijd kan spelen.
Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kom je weer aan met je goede serie in 2007 die uiteindelijk toch niet het gewenste resultaat gaf.
Ik wil argumenten horen, en het is inderdaad wel makkelijk om mij nu te vragen waarom niet.
Jij komt met die stelling, niet ik.
Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax heeft het in 2006 al verneukt en feitelijk de landstitel opgegeven, dat je uiteindelijk slechts één doelpunt tekort komt is al een prestatie op zich! Ajax heeft in 2007 gewoon véél beter gedaan dan PSV, niet alleen in het onderlinge duel (1-5 in Eindhoven), maar gewoon overall. Dat is toch gewoon een goede argumentatie?
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens dat ajax het in 2007 beter gedaan heeft dan PSV in de competitie maar dat is toch geen garantie dat ajax er op dit moment beter voorstaat of wel?
PSV is Kampioen
PSV speelt zeker Champions League
Jullie moeten nog maar zien dat je de 3e voorronde doorkomt, al denk ik wel dat het jullie dit jaar zal lukken.
PSV heeft na de winterstop voor het eerst sinds 3 jaar een ontzettende dip gehad wat een mix was van gemakszucht en eental cruciale spelers dat geblesseerd was.
Ik schat beide teams op het moment gelijkwaardig in.
Ik hoop dat we dat ook kunnen concluderen aan het einde van het seizoen. Toen PSV twee seizoenen geleden begon met een gelijkspel tegen Heracles en dit jaar al vroeg punten liet liggen in Heerenveen dacht ik ook dat Ajax wel de beste kansen zou hebben. Hoe anders kan het lopen. Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Perez komt niet weg bij Ajax. Zodat hij bolgend seizoen door HtC naar de tribune wordt verbannen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef BobbyHill het volgende:
De ploeg die volgend jaar Perez heeft staat er het beste voor![]()
Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het team van Ajax is sinds de komst van Edgar Davids gewoon beter geworden, volgend seizoen is hij er vanaf het begin bij. Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax is op dit moment dus beter dan PSV, dan mag ik toch wel concluderen?
Wijze woorden van onze huis-pessimist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker.
realistquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Wijze woorden van onze huis-pessimist.
Das natuurlijk onzin. Ook Europese topteams steunen op spelers en zijn een stuk minder als er 1tje weg valt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat is zo link. nogmaals, Als Davids morgen dood neervalt zijn we opeens weer minder dus? het geheel moet sterker zijn dan PSV, dus ook zonder Davids en Stam. Das pas ben je sterker.
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
realist.
Ik hou gewoon niet van dingen roepen omdat je ze graag wil.
AJAX IS DE BESTE EN WORDT ELK JAAR KAMPIOEN MET SUPER VOETBAL!!!!!
I wish.
Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je mag van mij concluderen wat je wil jongen.
Alleen ben ik het niet eens met de conclusie die je trekt, maar dat terzijde....
Het zal altijd een welles nietes spelletje blijven.
Feit blijft dat wij afgelopen jaar weer voor de 3e keer op rij Landskampioen geworden zijn
Aankomend seizoen gaat spannend worden, hopelijk met 4 ploegen die meestrijden om de landstitel.
Tis een gavequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
We zullen zien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Prestaties (feiten) uit het verleden, bieden geen garanties voor de toekomst, zeker niet in de voetballerij.
Op dit moment denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan PSV en dat baseer ik dus op de huidige vorm.
PSV is Phillip Cocu kwijt en raakt hoogstwaarschijnlijk Alex kwijt, dus verzwakt nog meer.
Als Ajax de groep bij elkaar houdt, staat het er dus nóg beter voor dan op dit moment.
Nee, maar iig nog kampioenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Alsof PSV iedere keer met veel creativiteit kampioen wordt.
Zeker, als Ajax Wesley Sneijder kwijtraakt en wellicht ook nog Klaas Jan Huntelaar en/of Ryan Babel, dan verandert de situatie natuurlijk in jullie voordeel. Maar aangezien alleen Valencia interesse toonde en die door het op non-actie stellen van Amedeo Carboni voorbij lijkt, zou hij best weleens kunnen blijven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik denk overigens niet dat Sneijder volgend seizoen nog bij jullie speelt en dat zou ook betekenen dat de echte angel op het middenveld er bij jullie uit is.
Geen Sneijder en geen Perez betekent dat er heel veel creativiteit pleitte is.
Precies mijn gedachtenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Een beetje zeuren kan je soms wel, HeetWijf. Maar in dit geval ben ik het 100% met je eens!
De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Robar het volgende:
Alleen de competitie kan uitwijzen hoe PSV en Ajax ervoor staan.
Al dat theoretische vergelijken is in het voetbal helemaal niets waard.
En ik vind het wel grappig dat bijna iedereen denkt dat we komend seizoen weer met twee vingers in de neus kampioen worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel grappig hoeveel vertrouwen die psv'ers ineens hebben in het volgende seizoen. De voorlaatste wedstrijd zouden ze nog het lachertje van het volgend seizoen worden en moesten Koeman en Valckx oprotten.
De competitie met als eindresultaat? ( daar gaat het volgens mij om)quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.
Het gaat erom hoe we er nu voorstaan, dat is beter dan PSV, dat heeft het afgelopen half jaar aangetoond. Natuurlijk gaat het qua prijzen over de hele competitie, maar puur vooruitkijkend naar het nieuwe seizoen, moeten we naar de huidige mogelijkheden kijken. Zoals ik al zei heeft Ajax de landstitel in 2006 al verspeeld, maar in 2007 heeft men aangetoond tot heel veel in staat te zijn!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
De competitie met als eindresultaat? ( daar gaat het volgens mij om)
Je kunt er in mijn optiek nog geen zak van zeggen hoe beide ploegen er midden Augustus uit zullen zien en in welke vorm ze zullen verkeren.
Waarom vind je een overgang naar psv dan een grotere stap?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
De competitie met als eindresultaat? ( daar gaat het volgens mij om)
Je kunt er in mijn optiek nog geen zak van zeggen hoe beide ploegen er midden Augustus uit zullen zien en in welke vorm ze zullen verkeren.
Volgens mij zegt hij dat de ploegen elkaar niet veel ontlopen. En PSV is weer kampioen en is zeker van CL, dus het is op dit moment zeker geen stap omlaag.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef BB-boy het volgende:
Waarom vind je een overgang naar psv dan een grotere stap?
Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij dat de ploegen elkaar niet veel ontlopen. En PSV is weer kampioen en is zeker van CL, dus het is op dit moment zeker geen stap omlaag.
Laat ik het zo stellen; Het is eerder een stap omhoog dan dat het een stap omlaag zou zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.
Ik ook niet. Maar ik kan net zo goed geen reden bedenken waarom Ajax een stap omhoog is ten opzichte van PSV. Het ontloopt elkaar gewoon weinig en op dit moment kan je er sowieso weinig van zeggen. Maar voor Perez is PSV gewoon een stap omhoog, omdat hij daar wel een eerlijke kans gaat krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:05 schreef BB-boy het volgende:
Heatwave zegt dat een overgang naar psv een stap omhoog is, en hij bevestigd dat. Maar buiten het feit dat psv zeker is van de CL en Ajax nog niet kan ik geen reden bedenken.
Dat zou ik nog niet zeker van zijn. We weten allemaal hoe goed Koeman met lastige jonges om kan gaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kan net zo goed geen reden bedenken waarom Ajax een stap omhoog is ten opzichte van PSV. Het ontloopt elkaar gewoon weinig en op dit moment kan je er sowieso weinig van zeggen. Maar voor Perez is PSV gewoon een stap omhoog, omdat hij daar wel een eerlijke kans gaat krijgen.
Dat ben ik niet echt hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
Er zijn dus ook wel ajax supporters die realistisch kunnen zijn.
Ik heb op dat ene artikeltje na nooit ergens gemerkt dat Perez zo lastig is. Valt allemaal wel mee denk ik. Ten Cate vindt hem lastig, maar die behandeld hem dan ook als een stuk vuil.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef BB-boy het volgende:
Dat zou ik nog niet zeker van zijn. We weten allemaal hoe goed Koeman met lastige jonges om kan gaan.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik heb op dat ene artikeltje na nooit ergens gemerkt dat Perez zo lastig is. Valt allemaal wel mee denk ik. Ten Cate vindt hem lastig, maar die behandeld hem dan ook als een stuk vuil.
Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen; Het is eerder een stap omhoog dan dat het een stap omlaag zou zijn.
Verder verwoord Bobby net perfect wat ik eigenlijk bedoelde.
Er zijn dus ook wel ajax supporters die realistisch kunnen zijn.
En jij bent gewoon een clown, het is niet anders.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.
Maar nu wordt er niet gevoetbald, dat begint pas weer in augustus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De competitie heeft uitgewezen dat Ajax er op dit moment beter voorstaat, over een periode van een half jaar.
Ik zou ook lastig worden als ik telkens in de laatste 20 minuten mag komen opdraven om de wedstrijd van slot te halen. En als ik dat dan ook gewoon elke keer doe middels een goal of een assist dan zou ik daar ook wel eens voor beloond willen worden. Zoals Ten Cate met hem omsprong is echt om moedeloos van te worden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef koningdavid het volgende:
![]()
Perez heeft zelf gezegd dat hij lastig is als hij niet speelt.
Zo is t! Beetje graaien in de toekomstquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:20 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar nu wordt er niet gevoetbald, dat begint pas weer in augustus.
En ik vind, dat je op dat moment alleen wat kan zeggen over de kwaliteit van de selectie.
Wie er beter voorstaat . . . . Ik doe geen uitspraken, ik heb er al vaker naast gezeten.
Het is een nieuw seizoen, er is twee maanden niet gevoetbald.
Er kan veel gebeuren na zo een lange stop.
PSV is weer opgeladen en ze moeten wellicht nieuwe spelers inpassen.
Je kunt gewoonweg niet weten hoe dat uitpakt voor PSV.
Het blijf gewoon koffiedik kijken,
Overdreven gelul. Sneijder is beter dan Perez en als linksbuiten viel hij tegen. Compleet logisch hoe Ten Cate met hem omging dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou ook lastig worden als ik telkens in de laatste 20 minuten mag komen opdraven om de wedstrijd van slot te halen. En als ik dat dan ook gewoon elke keer die middels een goal of een assist dan zou ik daar ook wel eens voor beloond willen worden. Zoals Ten Cate met hem omsprong is echt om moedeloos van te worden.
Heeft hij bij Ajax geen eerlijke kans gehad dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals BobbyHill als zegt: puur vanwege het feit dat Kenneth Perez bij PSV wél een eerlijke kans krijgt, is het voor hem persoonlijk een stap omhoog. Qua kansen op succes en het winnen van prijzen, geef ik Ajax meer kans en jij denkt dat het ongeveer gelijk is. Ach, daar komen we toch niet uit.
Daar ben ik het niet mee eens. Ten Cate heeft hem niet om sportieve redenen geen kans gegeven maar vooral om persoonlijke redenen (die zich wel kunnen raden). Hij heeft zelf toegegeven dat hij het incident zich te persoonlijk heeft aangetrokken, terwijl Perez er volgens mij alles aan heeft gedaan om zich te excuseren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Overdreven gelul. Sneijder is beter dan Perez en als linksbuiten viel hij tegen. Compleet logisch hoe Ten Cate met hem omging dus.
Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een clown, het is niet anders.
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heeft hij bij Ajax geen eerlijke kans gehad dan?
Heb je daar voorbeelden van?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef BB-boy het volgende:
Maar het feit blijft dat Perez een lastige soms vervelende vent is. Dat was hij in zijn AZ tijd ook al.
Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.quote:
Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef BobbyHill het volgende:
Hij kon hem in ieder geval langer dan 20 minuten laten spelen. En hem eens complimenteren, nee, bedanken voor al die keren dat hij Ajax gered heeft in de slotminuten.
Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eeeeuh, waarom? Omdat ik jouw mening niet deel?
[..]
Nee.
Henk ten Cate heeft zelfs aangegeven dat hij in hem niet de eventuele opvolger ziet van Wesley Sneijder.
Maar je kan hem toch op zijn minst een kans geven in de voorbereiding? Zeker op basis van zijn prestaties, afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Je stelt geen 32 jarige aan als opvolger voor iemand die misschien nog een jaar blijft. Perez wordt er echt niet meer beter op. Hij is wel goed, maar het is niet iemand van wie we over 20 jaar nog zeggen 'Goh, wat zijn we blij dat die jongen ooit bij ons heeft gespeeld'. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Cocu, Sneijder, Davids, Alex, ....
Nooit wat over gehoord. En zowel bij AZ als bij Ajax functioneerde hij en het team prima. Dus wat is dan het probleem? Hij is zelfs nog een doorslaggevende aanvaller geweest voor het behalen van de tweede plaats.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef BB-boy het volgende:
Dat is meerdere keren ter sprake gekomen bij voetbal insite.
Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef kevin6188 het volgende:
Die paar keer dat Perez wel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen teleurstellen.
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die 30 keer dat Babel in de basis mocht beginnen vond ik hem over het algemeen ook teleurstellen.
Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee.
Goede strafschop(pen?) gisteren.quote:Zullen we het even over Maduro hebben?.
Babel krijgt wel 30 keer een basisplaats om vervolgens maar wat aan te klooien. Is het dan zo moeilijk om Perez ook eens een kans te geven? Als je zelfs bij een vertrek van Sneijder niet zit te wachten op een speler als Perez, dan heb je of geen verstand van voetbal, of je hebt een hekel aan hem.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Die is idd ook niet in de vorm van zijn leven op het moment nee. Zullen we het even over Maduro hebben?.
Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij is nog jong, misschien wordt komend seizoen zijn échte doorbraak?
[..]
Goede strafschop(pen?) gisteren.
Klopt, hij heeft het, maar het komt er (nog) niet volledig uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop het wederom. Hij kan zo goed zijn.
Kan me die koppen niet voor me halen, maar aangezien VI zwaar kut is, zou het best kunnen.quote:Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen.
Als we dezelfde prestaties herhalen als het seizoen in dat tenue (1994/95) dan heb ik het er graag voor over.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Tja, qua spel staat hij al 2 jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik kan me de VI koppen over de nieuwe Cruijff nog voor de geest halen.
I know. Maar het is wel zo dat (opvallend veel) donkere spelers ZO goed zijn als ze jong zijn en het toch niet halen. heeft denk ik toch met "ik sta op de VI, ik heb het gemaakt" mentaliteit te maken denk ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over vd Gun. Die zat toen zelfs bij Spaan enzo om dat allemaal uit te leggen.
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie nu die foto van Kanu en Finidi....wat waren dat eigenlijk ontzettend lelijke shirts
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:50 schreef Sethje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien dat als Cedric v/d Gun sterkere knieën had, hij de nieuwe Johan Cruijff was geworden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |