Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.quote:
Ah. Ik kan me daar wel een voorstelling van maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.
Mooi zo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah. Ik kan me daar wel een voorstelling van maken.
JAM is wel gesignaleerd, alleen niet hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Frollo het volgende:
Heeft JAM weer een ban of zo? 'k Heb hem al dagen niet gezien.
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.
Dat , waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel. hoort niet meer bij de naam van het vak hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef fptz het volgende:
[..]
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?
Niet echt wat je zou verwachten als onderdeel van algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef fptz het volgende:
[..]
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?
Er zijn moorden gepleegd om minder. Ik zou zeggen, succes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om je op je 26e, als bijna fulltime werkende ex-student met redelijk volwassen leven je te realiseren dat het wat netter is als je je remsporen uit de wc poetst, de kat niet zonder z'n bandje buitenlaat en mijn bibliotheekboeken niet als steun gebruikt voor een wiebelende tafel..
Oh sorry, ik had niet begrepen dat je het echt niet wist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef fptz het volgende:
"Codicologie [...] is de studie van samengebonden manuscripten in een codex gezien als materieel voorwerp."
"De paleografie [...] houdt zich bezig met het bestuderen en ontcijferen van oude handschriften en archiefstukken. Paleografie ontstond in de 17e eeuw als wetenschapstak van de mediëvistiek."
Denk je eens in, een leven zonder Wikipedia
Ik ben van nature geen agressief persoon. Ik ben meer van het "in m'n vuistje de huisgenoot uitlachen als hij uitglijdt over z'n eigen gemorste frituurvet", of van het ophangen van zogenaamde passief-agressieve briefjes. Zie hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef fptz het volgende:
[..]
Er zijn moorden gepleegd om minder. Ik zou zeggen, succes!
Vergeef me voor mijn onwetendheid! Niet weer doen he, je publiek overschatten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had niet begrepen dat je het echt niet wist.Anders had ik het natuurlijk gewoon uitgelegd.
Je kunt hem natuurlijk altijd helpen uitglijden over gemorst frituurvet... Hoewel dat je natuurlijk wel weer indirect tot dader maakt - ik geloof niet dat dat de bedoeling was?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:37 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ben van nature geen agressief persoon. Ik ben meer van het "in m'n vuistje de huisgenoot uitlachen als hij uitglijdt over z'n eigen gemorste frituurvet", of van het ophangen van zogenaamde passief-agressieve briefjes. Zie hier.
Hoe kan je nou schoolziek zijn, Erik? Je hebt net je eindexamen gehaald!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek.
Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, agressief. Ik moet dan altijd lachen om mezelf. Hardop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Liever agressief dan passief-agressief.![]()
Wel handig, soms.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef fptz het volgende:
Ach, moet ineens altijd alles geloofwaardig zijn?
Da's de emotie die naar buiten komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar denkt mijn neusinhoud anders over.
Sorry![]()
Veel succes als je straks getrouwd bent en in de rest van je leven!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
Af en toe heb ik zo'n hekel aan onze huisgenoot. Of misschien wel aan het leven met een huisgenoot in het algemeen.
Hoe moeilijk is het nou om je op je 26e, als bijna fulltime werkende ex-student met redelijk volwassen leven je te realiseren dat het wat netter is als je je remsporen uit de wc poetst, de kat niet zonder z'n bandje buitenlaat en mijn bibliotheekboeken niet als steun gebruikt voor een wiebelende tafel..
Ik woon al samen met m'n lief. Dat gaat prima. Alleen hebben we dus een huisgenoot. Dat gaat soms iets minder prima.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel succes als je straks getrouwd bent en in de rest van je leven!
Hallo weer, allemaal.
Dat is super nieuws, Claudia!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb mijn eerste uitnodiging voor een sollicitatiegesprek binnen (promotieonderzoek).![]()
Ik zei niet dat je ze daadwerkelijk moest laten smelten..!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef hummus het volgende:
Ja, sjongejonge, dat zou wel erg stom zijn hè! Dan zijn er geen ijsjes meer!
Mijn bundeltje is precies groot genoeg, JAM. En de jouwe?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:01 schreef JAM het volgende:
Ha, hummus. Zeg...bel jij weleens buiten je bundeltje, hummus, doe je dat wel eens?
Ik heb geen bundeltje, hummus, ik heb iets héél anders.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef hummus het volgende:
[..]
Mijn bundeltje is precies groot genoeg, JAM. En de jouwe?
Yuuuu-HOOOOOOOOOOOOOO!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef dwerg het volgende:
Als JAM ons moet komen redden is het nog slechter gesteld met de wereld dan ik dacht.
Je hebt toch niet zo'n kaart hè. Zo'n pre-paid kaart. Zo'n beltegoedkaart. Zo'n opwaardeerkaart. Zo'n rechthoekige code-intoets-en-floep-je-kan-bellen kaart.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb geen bundeltje, hummus, ik heb iets héél anders.
Nee, nee, ik heb iets héél anders, hummus. Iets hééééél anders.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef hummus het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo'n kaart hè. Zo'n pre-paid kaart. Zo'n beltegoedkaart. Zo'n opwaardeerkaart. Zo'n rechthoekige code-intoets-en-floep-je-kan-bellen kaart.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb iets héél anders, hummus. Iets hééééél anders..
FUCK SMS'EN EN MP3-SPELERS.quote:Features a six-row adjustable graphical display
23 keys with LEDs
4 Soft keys and 3 Navigation keys
2-port Ethernet switch (to share a LAN cable/port with a PC)
Full duplex hands-free speaking with Acoustic Echo Cancellation (AEC)
Headset port (with dedicated headset switching key)
Power over LAN support (according to IEEE 802.3af)
WAP browser with access to WAP portals (D.N.A central directory)
Web server (for PC based management of the telephone via a Web browser)
Local call list and phone book
Multi-codec support
Multi-language support
QoS support (incl.QoS statistics available via WEB browser)
Hearing-impaired support with amplification (+6dB)
Acoustic shock protection
Red jezelf, dwerg! Ren!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef dwerg het volgende:
Als JAM ons moet komen redden is het nog slechter gesteld met de wereld dan ik dacht.
Grade 7-9.. volgens mij heb je het dan over het oude Junior High systeem (heet nu Middle School). Je hebt het wel over het Amerikaanse onderwijs toch? In Engeland hebben ze het soms over grades en soms over years. Als je van het Amerikaanse model uitgaat zit je dan in de leeftijd van 12 tot 14/15 jaar, 9th grade is alweer het eerste jaar van High School. Je hebt daar wel meer dat er wat meer leeftijdsverschil in bijvoorbeeld één klas te vinden is, omdat er niet naar niveau wordt ingedeeld en hele domme kinderen soms elk jaar wel twee keer overdoen. Maar gemiddeld gesproken is 7th grade 12/13 en 9th grade 14/15 jaar oud.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
hummus: heb jij enig idee wat bedoeld wordt met "grades 7-9"? Hoe oud zijn die kinderen?
Ik heb dit jaar eens een paar lessen aan een tweede klas voor een vriendin ingevallen die ziek was en waarvoor de school geen vervanger kon regelen. Ze zijn lief dan hè. "Doe je boek maar open", en dat ze dat dan ook doen. En dat je er nog zoveel enthousiasme uit kan krijgen voor projecten en nieuwe dingen. "Ja leuk!".quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ahja, zoiets had ik ook via Wikipedia gevonden. Die onderzoekplaats waar ik naar solliciteer gaat om "students in grades 7-9", maar er wordt nergens uitgelegd hoe oud die kinderen precies zijn. Er wordt ergens in de projectplannen wel gerefereerd aan een ander onderzoek met leerlingen uit "the first three years of secondary school". Ik ga er dus maar vanuit dat het hier om de eerste drie klassen gaat van het voortgezet onderwijs.
Ik ben zo dol op kinderen van die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |