Ik heb ooit een boekje mogen schrijven over Simonton en zijn 'gilde'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Positief is goed, maar er zijn grenzen. Het moet geen orenmaffia worden. Dat je alles zelf in de hand hebt, dat als je ziek wordt dat komt omdat het tussen je oren niet goed zit. Van mij mag een heel deel van die positieve zelfhulpgoeroe's linea recta de WC in.

Ik herinner me zoiets, ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boekje mogen schrijven over Simonton en zijn 'gilde'.![]()

quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het bij jou met de fruitvliegjes, wyccie?

Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Z het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet aangenomen zou worden.

quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik dacht dat iedereen wel een baantje kon krijgen bij de Albert Heijn.
Ik boet voor mijn lakse instelling. Als ik een paar weken eerder was geweest, was het allemaal gewoon goed gekomen..

Knap klote, Erik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoeken.

Zijn dat herhalingen of nieuwe?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Frollo het volgende:
Ah, nu ga ik waarschjinlijk niet vergeten om morgenavond Klootwijk aan Zee te kijken. Bedankt, Z!

Dat meen je niet! Wel een relaxte kerel zeker, al vind ik het ook wel zo'n type waar alle buurtkinderen bang voor zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Die bioloog Niels was vroeger mijn overbuurman, mytisch figuur, professor in de kabeljauw.
Wat heet, ik wou vroeger visserijbioloog worden. Geen piloot, geen brandweerman, nee, visserijbioloog! En ik kwam zo'n beetje elke woensdagmiddag in het Pieter Vermeulenmuseum, waarvan de visserijcollectie later is overgenomen door het IJmuider zee- en Havenmuseum.quote:Het is goed dat je je 'visroots' niet vergeten bent Frollo!

Daar had je je vast op verheugd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Shit, mijn ochtendsnacks liggen thuis op de koelkast.

O ja, het RIVO, zo heette het! Daar waren we een keer met school geweest en sindsdien wou ik visserijbioloog worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Z het volgende:
Het RIVO zit ook in IJmuiden:
www.rivo.dlo.nl
Had je toch moeten blijven...

Een appel en een muëslibolletje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Daar had je je vast op verheugd.
Wat voor snacks zijn het?

Tuurlijk, maar het is ook wel een beetje 'n zonderling en ik kan me voorstellen dat kinderen zoiets griezelig vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Niels was juist helemaal niet eng, met z'n pijp en z'n petje.

H-i-e-r k-u-n j-e j-e t-e-k-s-t a-u-t-o-m-a-t-i-s-c-h l-a-t-e-n J-o-d-o-c-u-f-e-r-e-n. E-c-h-t k-e-i-h-a-n-d-i-g!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef Gellius het volgende:
A-l-s w-e h-e-e-l l-a-n-g-z-a-a-m p-r-a-t-e-n k-o-m-t d-e t-ij-d w-e-l v-o-l.

Jij moet wel een heel gelukkig mens zijn, Frollo.quote:

Nee, want in het oorspronkelijke plaatje stond in de tekstballon: "W-a-t-i-s-J-o-d-o-c-u-f-e-r-e-n-?".quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Nooit van gehoord. Ben ik daar te oud voor?

Je kent Heinz toch wel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Nooit van gehoord. Ben ik daar te oud voor?

Dat kan. Het was een geniale krantenstrip die liep van 1987 tot 2000. Hij schijnt nu weer gereanimeerd te zijn, maar alleen in het Parool.quote:

't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moet wel een heel gelukkig mens zijn, Frollo.

Ik denk dat ik andere kranten las.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan. Het was een geniale krantenstrip die liep van 1987 tot 2000. Hij schijnt nu weer gereanimeerd te zijn, maar alleen in het Parool.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heinz_%28strip%29

quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.

Hé, ben je een ketting aan het maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog even wat afrijgen voor de tv.

Dat komt dan mooi uit, die ken ik ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef dwerg het volgende:
Heinz was de Dirk-Jan van de vorige eeuw.

Zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Was hummus er maar.

Wat een onzin. Is dat nou echt zo'n groot probleem? Wat als de foetus gewoon lekker in dat warme water wil blijven liggen omdat hij/zij denkt dat ie het nodig heeft. De longen nog iets sterker laten worden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Tegenwoordig grijpen ze in als het twee weken na de uitgerekende datum is.

Misschien denk je nu juist door je late geboorte dat je een ander sterrenbeeld hebt dan werkelijk op je van toepassing is...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gewoon een ander sterrenbeeld geweest. Een ander persoon!

En een hoop cadeaus... of dacht je dat iedereen vier keer zoveel cadeaus gaf als je dan eens jarig bent?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef fptz het volgende:
Ach, da's toch gewoon een prachtige illusie van eeuwige jeugd, om maar eens in de vier jaar jarig te zijn? Scheelt je bovendien een boel kosten aan gebak en drank![]()

En wie belet je om nu vier keer in het jaar je verjaardag te vieren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een hoop cadeaus... of dacht je dat iedereen vier keer zoveel cadeaus gaf als je dan eens jarig bent?

Ja, dat kan een groot probleem worden. De longen zijn heus al goed tegen die tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dat nou echt zo'n groot probleem? Wat als de foetus gewoon lekker in dat warme water wil blijven liggen omdat hij/zij denkt dat ie het nodig heeft. De longen nog iets sterker laten worden?
En nee, ik was geen ketting aan het maken. Het was vervangingswerk.
Bronquote:Bij een zwangerschap die langer dan 42 weken duurt, voldoet de placenta soms minder goed aan de behoefte van het kind. De baby kan zo geleidelijk minder voeding krijgen. De hoeveelheid vruchtwater wordt langzamerhand minder. Ontlasting van de baby (meconium) in het vruchtwater komt vaker voor. In een zeldzaam geval kan de baby te weinig zuurstof krijgen.

Het lijkt er niet erg op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Zouden we 'm vol krijgen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |