Ik heb ooit een boekje mogen schrijven over Simonton en zijn 'gilde'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Positief is goed, maar er zijn grenzen. Het moet geen orenmaffia worden. Dat je alles zelf in de hand hebt, dat als je ziek wordt dat komt omdat het tussen je oren niet goed zit. Van mij mag een heel deel van die positieve zelfhulpgoeroe's linea recta de WC in.

Ik herinner me zoiets, ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boekje mogen schrijven over Simonton en zijn 'gilde'.![]()

quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het bij jou met de fruitvliegjes, wyccie?

Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Z het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet aangenomen zou worden.

quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik dacht dat iedereen wel een baantje kon krijgen bij de Albert Heijn.
Ik boet voor mijn lakse instelling. Als ik een paar weken eerder was geweest, was het allemaal gewoon goed gekomen..

Knap klote, Erik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoeken.

Zijn dat herhalingen of nieuwe?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Frollo het volgende:
Ah, nu ga ik waarschjinlijk niet vergeten om morgenavond Klootwijk aan Zee te kijken. Bedankt, Z!

Dat meen je niet! Wel een relaxte kerel zeker, al vind ik het ook wel zo'n type waar alle buurtkinderen bang voor zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Die bioloog Niels was vroeger mijn overbuurman, mytisch figuur, professor in de kabeljauw.
Wat heet, ik wou vroeger visserijbioloog worden. Geen piloot, geen brandweerman, nee, visserijbioloog! En ik kwam zo'n beetje elke woensdagmiddag in het Pieter Vermeulenmuseum, waarvan de visserijcollectie later is overgenomen door het IJmuider zee- en Havenmuseum.quote:Het is goed dat je je 'visroots' niet vergeten bent Frollo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |