Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.quote:
Ah. Ik kan me daar wel een voorstelling van maken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.
Mooi zo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah. Ik kan me daar wel een voorstelling van maken.
JAM is wel gesignaleerd, alleen niet hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef Frollo het volgende:
Heeft JAM weer een ban of zo? 'k Heb hem al dagen niet gezien.
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet nog één vak. Codicologie & Paleografie, waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel.
Dat , waanzinnig interessant maar wel pittig. En veel. hoort niet meer bij de naam van het vak hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef fptz het volgende:
[..]
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?
Niet echt wat je zou verwachten als onderdeel van algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:22 schreef fptz het volgende:
[..]
Is mijn vocabulair nu zo beperkt of is dat een niet bepaald alledaagse naam voor een vak?
Er zijn moorden gepleegd om minder. Ik zou zeggen, succes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om je op je 26e, als bijna fulltime werkende ex-student met redelijk volwassen leven je te realiseren dat het wat netter is als je je remsporen uit de wc poetst, de kat niet zonder z'n bandje buitenlaat en mijn bibliotheekboeken niet als steun gebruikt voor een wiebelende tafel..
Oh sorry, ik had niet begrepen dat je het echt niet wist.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef fptz het volgende:
"Codicologie [...] is de studie van samengebonden manuscripten in een codex gezien als materieel voorwerp."
"De paleografie [...] houdt zich bezig met het bestuderen en ontcijferen van oude handschriften en archiefstukken. Paleografie ontstond in de 17e eeuw als wetenschapstak van de mediëvistiek."
Denk je eens in, een leven zonder Wikipedia
Ik ben van nature geen agressief persoon. Ik ben meer van het "in m'n vuistje de huisgenoot uitlachen als hij uitglijdt over z'n eigen gemorste frituurvet", of van het ophangen van zogenaamde passief-agressieve briefjes. Zie hier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:50 schreef fptz het volgende:
[..]
Er zijn moorden gepleegd om minder. Ik zou zeggen, succes!
Vergeef me voor mijn onwetendheid! Niet weer doen he, je publiek overschatten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had niet begrepen dat je het echt niet wist.Anders had ik het natuurlijk gewoon uitgelegd.
Je kunt hem natuurlijk altijd helpen uitglijden over gemorst frituurvet... Hoewel dat je natuurlijk wel weer indirect tot dader maakt - ik geloof niet dat dat de bedoeling was?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:37 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ben van nature geen agressief persoon. Ik ben meer van het "in m'n vuistje de huisgenoot uitlachen als hij uitglijdt over z'n eigen gemorste frituurvet", of van het ophangen van zogenaamde passief-agressieve briefjes. Zie hier.
Hoe kan je nou schoolziek zijn, Erik? Je hebt net je eindexamen gehaald!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ziek.
Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, agressief. Ik moet dan altijd lachen om mezelf. Hardop.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Liever agressief dan passief-agressief.![]()
Wel handig, soms.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef fptz het volgende:
Ach, moet ineens altijd alles geloofwaardig zijn?
Da's de emotie die naar buiten komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar denkt mijn neusinhoud anders over.
Sorry![]()
Veel succes als je straks getrouwd bent en in de rest van je leven!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:41 schreef hummus het volgende:
Af en toe heb ik zo'n hekel aan onze huisgenoot. Of misschien wel aan het leven met een huisgenoot in het algemeen.
Hoe moeilijk is het nou om je op je 26e, als bijna fulltime werkende ex-student met redelijk volwassen leven je te realiseren dat het wat netter is als je je remsporen uit de wc poetst, de kat niet zonder z'n bandje buitenlaat en mijn bibliotheekboeken niet als steun gebruikt voor een wiebelende tafel..
Ik woon al samen met m'n lief. Dat gaat prima. Alleen hebben we dus een huisgenoot. Dat gaat soms iets minder prima.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel succes als je straks getrouwd bent en in de rest van je leven!
Hallo weer, allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |