Gelukkigquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor op het werk!!!! Thuis doe ik gewoon aan FF!
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet heel best. En het verneukte is dat mijn andere cijfers niet mogen compenseren, ik moet een 5,5 halen. Volgende week herkansingquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.....alles super...
..hoe is het gister gegaan???
![]()
BrandXquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hier ook het zelfde. Na registratie ruim een jaar niets gepost, sinds een jaartje eigenlijk pas een beetje actief.
Ergo, 6500+ posts met een gemiddelde van 9 (was eergisteren nog 8!)
Dus er is stijging, maar traaaaaagggg...
Aan de andere kant, een gemiddelde van meer dan 50 replys per dag is wellicht ook wel weer triest
Nee, een roker met issuesquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:51 schreef crossover het volgende:
Shit ik heb geen aanstekers meer, alleen nog lucifers
Ben ik nu een pauper?
Nee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
Hm zal ik een jas aandoen? Twijfelachtig.
IE is disconnected hier op het werk!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
zelfde situatie hier..
*opteert voor een FQR voor IE![]()
Aansteller...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe maar wel...zo warm is het echt niet....![]()
Meenemen is altijd goed!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zegt m'n moeder ook altijd, maar als ik zonder shirt rondloop omdat het warm is heeft zij nog een trui aan omdat ze het koud heeft
Denk dat ik gewoon een dunne jas meeneem
Hé, zo werkt dat hier ook!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
FF ftw. Zeker op werk. Jullie kan ik achter google weg tabben.
oeh...klinkt niet echt best....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet heel best. En het verneukte is dat mijn andere cijfers niet mogen compenseren, ik moet een 5,5 halen. Volgende week herkansing
Verf het kantoor van je baas paars, zal 'm lerenquote:
Whehehe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:53 schreef crossover het volgende:
Verf het kantoor van je baas paars, zal 'm leren [afbeelding]
Je hebt gelijk ... pas NADAT ik jou heb aangesprokenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Oooooooh das niet waar
Ik spreek je nog vaak genoeg op msn! Ik heb het gewoon ineens heel druk gekregen, en nog steeds
Ja, want je rookt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:51 schreef crossover het volgende:
Shit ik heb geen aanstekers meer, alleen nog lucifers
Ben ik nu een pauper?
BrandX....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
dat was fipo,!
wie vlucht er nou dan? he ? he ? HE ??quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
Oei ik moet vertrekken, train to catch.
Tot in de middag want ik zie m'neindelijk weer na het tentamen
Doorgaans ws 90% van eenieders msn lijst...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ... pas NADAT ik jou heb aangesprokenZo beleefd ben je nog wel ...
Maar wees gerust, je staat nog in het 'nominatie gedeelte' van mijn msn lijstje
![]()
(das het deel dat er mogelijk weer afvliegt, aangezien men toch nooit wat zegt)
Gemiddeld...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oeh, het gaat weer snel..
daarom is mijn lijssie ook hooguit 30 man grootquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:54 schreef OA het volgende:
[..]
Doorgaans ws 90% van eenieders msn lijst...![]()
Zo groot??quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
daarom is mijn lijssie ook hooguit 30 man groot
huh....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef OA het volgende:
Zeggen jullie eens allemaal netjes gedag in MIJN goedemorgentopic!!!![]()
[KSC 289]Koffie om lekker warm te blijven...!!!
25...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zo groot??![]()
Ik heb hooguit 20 mensen erin staan...![]()
Uch, ik heb al 20 Fok!kersquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:57 schreef OA het volgende:
Zo groot??![]()
Het gaat gewoon te snel voor mij. Collega's die over voetbal willen praten, rapporten die wachten om geschreven te worden, telefoons die beantwoord moeten worden en nog een aantal berekeningen liggen te wachten...quote:
groot gelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Zo groot??![]()
alles went....quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat gewoon te snel voor mij. Collega's die over voetbal willen praten, rapporten die wachten om geschreven te worden, telefoons die beantwoord moeten worden en nog een aantal berekeningen liggen te wachten...
En dat allemaal tegelijk..
![]()
Het is hier niet anders...quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat gewoon te snel voor mij. Collega's die over voetbal willen praten, rapporten die wachten om geschreven te worden, telefoons die beantwoord moeten worden en nog een aantal berekeningen liggen te wachten...
En dat allemaal tegelijk..
![]()
quote:
Doe mij maar, als ik er nog op sta, ik heb voorlopig toch nog niet een laptop..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
groot gelijk![]()
Zal eens kijken of ik er nog 10 kan schrappen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Het is hier niet anders...![]()
Het is echter de kunst (en dat onderscheid de echte SC'er van de wannabees) om daar een goede balans in te vinden!
![]()
Geloof me, die had ik.. Maar door omstandigheden was ik afgekickt..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
Het is hier niet anders...![]()
Het is echter de kunst (en dat onderscheid de echte SC'er van de wannabees) om daar een goede balans in te vinden!
![]()
Idemquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor op het werk!!!! Thuis doe ik gewoon aan FF!
![]()
![]()
![]()
![]()
Je was al wegquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe mij maar, als ik er nog op sta, ik heb voorlopig toch nog niet een laptop..
![]()
Ik kan er mee leven..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je was al weg
Al wordt er nooit iemand geblocked hoor ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |