Soms lijkt het er wel op...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ze zijn wel van het hele forum. Ik post hier toch geen 400 posts.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:33 schreef Frutsel het volgende:
Mij een beetje valse informatie voorleggen en me dan slaan omdat ik een kwartet maak?![]()
![]()
![]()
Oeh MODder fight!!quote:
En je multiqouote lekker door hè!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef OA het volgende:
[..]
Soms lijkt het er wel op...![]()
[..]
[..]
Oeh MODder fight!!![]()
Zeker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En je multiqouote lekker door hè!
Mogge meisje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*pakt haar koffie en geniet van dit modje-gevecht...
Goed nieuws dus!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit redelijk beschut, dus wie weet hoe het vandaag staat met m'n aanwezigheid. Ons huisje vlot al trouwens!
quote:
Ik denk dat mijn tegenstander is gevluchtquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoeoeoedemorgen lieve mede-koffie-leuters....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ok. Goed punt.quote:
JJquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laffe haas!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat mijn tegenstander is gevlucht
Nou ja, het moet niet te lang duren dat je wegblijft!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Missen jullie me ook nog een beetje of dat niet?
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou ja, het moet niet te lang duren dat je wegblijft!
quote:
Jaquote:
Dude wtfquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Off. med.:
In werksit. geen ff dus ook geen fqr (ftw).
multiquotes, geen fs (fancy smileys).
Toch: goedemorgen![]()
Op dit moment niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt hetzelfde als ik... voordat ik een jaar terug echt begon te SC'en zat mijn gemiddelde op 5 per dag ofzo. Komt omdat ik al sinds 2001 lid ben van FOK... nu haal ik er dik 30 tot 100 per dag, maar mijn gemiddelde zit 'nog' maar op 11 per dagquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef crossover het volgende:
[..]
9 posts per dag![]()
Daar zit ik al maanden dik overheen, maar het wil maar niet omhoog. Maar ach wat maakt het ook uit.
[..]
Tsssquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op dit moment niet.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Off. med.:
doe maar wel...zo warm is het echt niet....quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:45 schreef crossover het volgende:
Hm zal ik een jas aandoen? Twijfelachtig.
quote:
IEquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
zelfde situatie hier..
*opteert voor een FQR voor IE![]()
Dat zegt m'n moeder ook altijd, maar als ik zonder shirt rondloop omdat het warm is heeft zij nog een trui aan omdat ze het koud heeftquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doe maar wel...zo warm is het echt niet....![]()
JJquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat mijn tegenstander is gevlucht
Ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Hoi Papier!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Off. med.:
quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zegt m'n moeder ook altijd, maar als ik zonder shirt rondloop omdat het warm is heeft zij nog een trui aan omdat ze het koud heeft
Denk dat ik gewoon een dunne jas meeneem
Heeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FF ftw. Zeker op werk. Jullie kan ik achter google weg tabben.quote:
Hier ook het zelfde. Na registratie ruim een jaar niets gepost, sinds een jaartje eigenlijk pas een beetje actief.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde als ik... voordat ik een jaar terug echt begon te SC'en zat mijn gemiddelde op 5 per dag ofzo. Komt omdat ik al sinds 2001 lid ben van FOK... nu haal ik er dik 30 tot 100 per dag, maar mijn gemiddelde zit 'nog' maar op 11 per dag![]()
Oooooooh das niet waarquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gebeurd vaker dan je denkt, alleen niet publiekelijk
Maar ik vecht niet met Cross... die heeft bij mij al afgedaan door te d enken dat ik een vrouw was, rond de 19 en me vervolgens daarna maar niet meer aan te spreken toen ie d'r achter kwam dat ik dat dus niet ben
quote:
Mogguhquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Off. med.:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |