quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat zegt m'n moeder ook altijd, maar als ik zonder shirt rondloop omdat het warm is heeft zij nog een trui aan omdat ze het koud heeft
Denk dat ik gewoon een dunne jas meeneem
Heeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoeoeoedemorgen lieve mede-koffie-leuters....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FF ftw. Zeker op werk. Jullie kan ik achter google weg tabben.quote:
Hier ook het zelfde. Na registratie ruim een jaar niets gepost, sinds een jaartje eigenlijk pas een beetje actief.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde als ik... voordat ik een jaar terug echt begon te SC'en zat mijn gemiddelde op 5 per dag ofzo. Komt omdat ik al sinds 2001 lid ben van FOK... nu haal ik er dik 30 tot 100 per dag, maar mijn gemiddelde zit 'nog' maar op 11 per dag![]()
Oooooooh das niet waarquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gebeurd vaker dan je denkt, alleen niet publiekelijk
Maar ik vecht niet met Cross... die heeft bij mij al afgedaan door te d enken dat ik een vrouw was, rond de 19 en me vervolgens daarna maar niet meer aan te spreken toen ie d'r achter kwam dat ik dat dus niet ben
quote:
Mogguhquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Off. med.:
In werksit. geen ff dus ook geen fqr (ftw).
multiquotes, geen fs (fancy smileys).
Toch: goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |