succes met kado kopen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier ook regen, ga nu ff verslag doorlezen, ondertussen foto's en filmpjes van DefQon.1 RAR-en en uploaden en dan richting Enschede voor een cadeau
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon. Heb er echt zooooooo geen kracht meer voor![]()
In Enske regent het ook niet. Wel grijs en grauw!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef denB het volgende:
Hier in Den Haag regent het niet meer zo hard...
Istie weer hoor. Geweldige fotoquote:
Is dat nog nederland of ligt het net over de duitse grens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Enske
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Is dat nog nederland of ligt het net over de duitse grens?
Die heb jij al aan iemand gegeven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Casual-T het volgende:
Je hebt bij de Expo wel allemaal leuke stuff voor geslaagden..
Zo'n me-to-you beer met zo'n diploma.. succes gegarandeerd..
Net over de duitse grens dus...!quote:
Idd en brief met de inhoud: Anaal vanavond?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, klaar dan toch?
Bos bloemen, doos bonbons, klaar.
LOL!!!!11111!!einzweidrei!!```~~!!!!! LOLLERCAUST OMFG!!!!~```!!!!111!!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Net over de duitse grens dus...!![]()
niet dan...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOL!!!!11111!!einzweidrei!!```~~!!!!! LOLLERCAUST OMFG!!!!~```!!!!111!!!!
![]()
in het Westland is het nu aan het miezeren... verwacht straks wel een onweersbuiquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef denB het volgende:
Hier in Den Haag regent het niet meer zo hard...
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijnquote:
Doe mij maar een cornetto danquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb ijsjes gekocht, cornetto's en perenijsjes. Die ga ik straks maar eens uitdelen. Als jullie ook willen, kom maar langs!
Is het gewoon Nederland...!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeheeej, wij zijn geen reserve-duitsers zoals de limburgers reserve-belgen zijn![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 03:45 schreef ETA het volgende:
leuk en aardig dat tropische eiland shit, alleen brengt dat nadelen mee... Wilde gaan slapen gisteravond, net voordat ik licht uit doe, zie ik een gigantische zwarte vlek op mn muur dat zich langzaam voortbeweegt. Een megakakkerlak.........
Om vlekken op de muur te voorkomen heb ik geprobeerd dat beest te vangen en buiten te vermorzelen, echter die beesten zijn rap! Heb ongeveer 30 minuten besteed om dat beest te vangen, echter zonder veel succes. Op het laatst een grote bak gebruikt om hem te vangen tegen de muur, dat was gelukt, maar op een of ander manier ontsnapte dat beest weer..... toen een grote koekepan gepakt en een stralende witte muur opgeofferd, spletch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe groot dat beest was? Ongeveer zo groot als een hele duim, dat zonder alle rare bewegende uitsteeksels....
Perenijsje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb ijsjes gekocht, cornetto's en perenijsjes. Die ga ik straks maar eens uitdelen. Als jullie ook willen, kom maar langs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |