Uhuh, heel braafquote:
en dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
als ik op een dag de 300 post maak zal ik aan deze TT denken![]()
ik mag geen bier heur!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef Elvanera het volgende:
Ja maar, hoe kunnen jullie jezelf dan serieus nemen! 't Gaat toch alleen om 't bier.
juist!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:48 schreef Elvanera het volgende:
Ja maar, hoe kunnen jullie jezelf dan serieus nemen! 't Gaat toch alleen om 't bier.
Ja je paste er net niet bij met "en Daklem pils deelt"quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
juist!!!net ff nieuw pilsje gehaald.
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:50 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja je paste er net niet bij met "en Daklem pils deelt"
ohh!!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
en, en, en, en, ik gaf je net zomaar een pilsje?![]()
![]()
SSSSSSTquote:
kijk voor je neus dan! mafkees. zit je aan de drugs ofzo?quote:
* Ravii schuift ze waterpijp aan de kantquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
kijk voor je neus dan! mafkees. zit je aan de drugs ofzo?![]()
![]()
waterpijp?quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:52 schreef Ravii het volgende:
[..]
* Ravii schuift ze waterpijp aan de kant
OH DAAR![]()
Thanks!
Ik gebruikte hem nog niet hoor..quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
waterpijp?![]()
ik kan ook wel wat gebruiken... Dit is mijn 9de pilsje en ik ben nog steeds hyper![]()
ik was net te laat met halen + ik mag gewoon niet meer rijdenquote:Op donderdag 21 juni 2007 00:53 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem nog niet hoor..
out of ammo.
volgende week weer![]()
Robbert!quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:55 schreef Ravii het volgende:
ik ga slapen doen!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii<denkt na over hoe daklem ook al weer hettte>iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Remco?!
Byaw Laura![]()
![]()
Bay BraveBart
Tot morgen misschien![]()
dacht al dat ik in mijn eentje wasquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:02 schreef Elvanera het volgende:
Oh ja hoi! Ben d'r nog, was smsen
Niet, die gap ik mee naar mn vriendie morgen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
dacht al dat ik in mijn eentje was
wanneer gaan we dat pilsje samen drinken?![]()
saai! mijjn vriendinnetje lust geen bierquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:06 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Niet, die gap ik mee naar mn vriendie morgen!
Stom vriendinnetje!quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:07 schreef Daklem het volgende:
[..]
saai! mijjn vriendinnetje lust geen bier![]()
waarom?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
elvanera? sex?
slaap lekker, niet studentjequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:17 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ik hoef jouw dinnetje niet!
Ik ga slapen!![]()
water? Biertjequote:Op donderdag 21 juni 2007 01:27 schreef oshiro het volgende:
Teiveipei! Presentatie af, nu lekker slapen
Maar eerst nog even wat water drinken
Water ja, ik sterf van de dorstquote:
pff. 7 biertjes op vanavond.quote:
Dat zegt mijn pa nooitquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
pff. 7 biertjes op vanavond.
Mijn pa begon te zeggen van; sow heb je nu al niet genoeg bier op? Dan weet je dat je genoeg gedronken hebt
Ach man niet zo zeikenquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:10 schreef ericajax het volgende:
kankerkzit gwn jankend hier voor de pc
zieke buikpijn
angelo
omfg wat een gesprek![]()
![]()
![]()
Succes met de krantjesquote:
Huh??quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
nieuwe deukjes in me rechterscheen been
Yep,quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
1. Hockey is hip.
pfff,quote:Op donderdag 21 juni 2007 07:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
2. Ik ga dit echt nooit meer doen. Om half drie naar bed, zeven uur weer op en ik ben nog steeds half bezopen.
suc6quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:30 schreef rena het volgende:
Ook moe en ik moet nu naar school![]()
![]()
Alles inleveren en shit vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
morgennn!quote:
ja.. was eerst blauw en au.. nu au weg.. en voel je lieve kuiltjesquote:
juistemquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef eRrrrJeee het volgende:
hoi robert>?
lis it is. en yoah, 20 min fietsenquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
ireen is stom ;o
hoertjééééééquote:
Goin ideeequote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef saaw het volgende:
hoezo vakantiePUB trouwens? nog geen vakantie toch?
ik wel, maar ik heb altijd vakantie
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef VlaDje het volgende:
Ireen is lekkaaah geak,
Groen ehquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
vladie welke kleur trekker heb jij?
Ik heb wel al vakantie. Regio zuid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef saaw het volgende:
Je hebt zeker wel door wie ik ben dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben je soms ook een geile slettebak eh![]()
![]()
![]()
Ik snap jou nietquote:
Die lekkere loodgieterquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Je hebt zeker wel door wie ik ben dus![]()
![]()
![]()
wanneer moet je weer terug naar school dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb wel al vakantie. Regio zuid.
examens?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:39 schreef saaw het volgende:
[..]
wanneer moet je weer terug naar school dan?
lijkt zo vroeg, half juni
quote:
Aightquote:
slapenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:46 schreef saaw het volgende:
iemand al spannende plannen voor het weekend?
De eerste stap naar een zwerverbestaanquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef VlaDje het volgende:
Nja, ik gaat even vreten, douchen scheren en daarna naar de bank zo'n 1000 euro in de min limiet aanvragen
Vladje is heel ambitieus hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De eerste stap naar een zwerverbestaan![]()
Hoi liefjequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:11 schreef rena het volgende:
Ik heb het ECHT gehad met deze hoerenschool. Die kloteklasgenoot die niks heeft gedaanNu moeten wij haar opdrachten gaan lopen maken
En dat moet volgende week af zijn
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:11 schreef rena het volgende:
Ik heb het ECHT gehad met deze hoerenschool. Die kloteklasgenoot die niks heeft gedaanNu moeten wij haar opdrachten gaan lopen maken
![]()
Tsja, dat is op elke school zo tegenwoordig! leer dr maar mee leven.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:11 schreef rena het volgende:
![]()
Dat noemen ze backupcentenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De eerste stap naar een zwerverbestaan![]()
Oké, hoe weet jij van het bestaan van de PUB-knokploeg terwijl je hier een week zit?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]Pak haar aan, schakel de PUB!-knokploeg in!
I have the magic Vittelstickquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oké, hoe weet jij van het bestaan van de PUB-knokploeg terwijl je hier een week zit?
Hai schatjequote:
Je gaat naar een kleuterschool om je daar voor te doen als pimp ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef VlaDje het volgende:
Nja, ik gaat even vreten, douchen scheren en daarna naar de bank zo'n 1000 euro in de min limiet aanvragen
Met liefde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]Pak haar aan, schakel de PUB!-knokploeg in!
dat gevoel heb ik bij bedrijfseco a.s. maandagquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
zucht, ik ga wiskunde zo hard verknallen![]()
Gaat dat je lukken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef rena het volgende:
Ik ga kapot hierIk moet alles over 20 minuten inleveren
![]()
![]()
Een penischquote:
en dat zit dan nu op fok?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef rena het volgende:
Ik ga kapot hierIk moet alles over 20 minuten inleveren
![]()
![]()
Nooit.quote:
Succesquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
zucht, ik ga wiskunde zo hard verknallen![]()
Agorias ben jij hetquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef PretKroket het volgende:
Het zou misschien zomaar wellicht kunnen dat dit wel eens niet mijn eerste account zou kunnen zijn, misschien..
Agorias danwel Kev.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef PretKroket het volgende:
Het zou misschien zomaar wellicht kunnen dat dit wel eens niet mijn eerste account zou kunnen zijn, misschien..
Marly, ben jij het?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef PretKroket het volgende:
Kerel, wij gaan nog eens samen een Museconcert bezoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef Borkydude het volgende:
Maar Agorias hoort ook niet van het bestaan van de knokploeg af te weten
Had je een ban?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef PretKroket het volgende:
De persoon die ik dan wel misschien allicht zou kunnen zijn die zou dat misschien ook niet mogen weten
Een half jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik dit zou zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kerel, wij gaan nog eens samen een Museconcert bezoeken.
Ze komen in november naar Amsterdam waarschijnlijk, dan ga ik iig al met Maaikequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een half jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik dit zou zeggen![]()
Is goed![]()
Denk het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Trek zijn IP eens na, misschien is het Maikuuul wel
Cool, misschien ga ik met Reentjequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze komen in november naar Amsterdam waarschijnlijk, dan ga ik iig al met Maaike.
Zou jij dat willen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef PretKroket het volgende:
Ik zeg niks meer, ik heb het gevoel dat ik ge-NSBt ga worden
Scherpquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk het nietDan hadden er wel teksten als : loller, G-star, groenters, gestaan
![]()
Was ze op PP of BBhallen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Cool, misschien ga ik met Reentje
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Cool, misschien ga ik met Reentje
Pinkpop, alwaar ze de beste versie van New Born ooit ter ore brachten en ik slechts op 15m van het podium stondquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
PP?
Brabanthallen wel, en een keer Ahoy ofzo, of HMH
Geilquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pinkpop, alwaar ze de beste versie van New Born ooit ter ore brachten en ik slechts op 15m van het podium stond!
quote:
Nou! Fáppen dat ik gedaan heb die nacht!quote:
Bij Unintented.quote:
Ik luisterquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pinkpop, alwaar ze de beste versie van New Born ooit ter ore brachten en ik slechts op 15m van het podium stond!
Goed zoquote:
Dit zou gewoon verplicht bij muziek op de middelbare school vertoond moeten worden voor de Sugababesmeisjes en zulks.quote:
Ik houd 't wel bij iemand andersquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die zijn gewiligger
En kakkeriger
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die zijn gewiligger
En kakkeriger
Nee man, beter blijft dit exclusief voor de elite.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dit zou gewoon verplicht bij muziek op de middelbare school vertoond moeten worden voor de Sugababesmeisjes en zulks.
Lol! Pussy! Moet toch makkelijk kunnen johquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
2. Ik ga dit echt nooit meer doen. Om half drie naar bed, zeven uur weer op en ik ben nog steeds half bezopen.
Omdat ik vakantie heb!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef saaw het volgende:
Is het al niet meer, het komt op MTV en TMFquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee man, beter blijft dit exclusief voor de elite.
Ik zat het programma te bekijken, blijkt dat ik deze week nog tegen je moet, en ook binnenkort voor de bekerquote:
Supermassive Black Hole enzo jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef rena het volgende:
[..]
Is het al niet meer, het komt op MTV en TMF![]()
Ja, ga ik ook wel, maar ik voelde me zo brak vanochtend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Lol! Pussy! Moet toch makkelijk kunnen johEn dat ga je echt nog wel doen
[..]
Omdat ik vakantie heb!
Tevens een goede middag!![]()
Hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Lol! Pussy! Moet toch makkelijk kunnen johEn dat ga je echt nog wel doen
[..]
Omdat ik vakantie heb!
Tevens een goede middag!![]()
6 vwo :pquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoi
Wat ga je nou volgend jaar doen?
Dat is het (helaas) al lang niet meer. Maar ze komen wel veel meer tot hun recht op zo'n groot podium. Stel je Butterflies & Hurricanes eens voor met 100 manquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee man, beter blijft dit exclusief voor de elite.
Carequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zat het programma te bekijken, blijkt dat ik deze week nog tegen je moet, en ook binnenkort voor de beker
Ik hoef alleen GS en EC te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Elvanera het volgende:
[..]
6 vwo :p
Hoe zit dat ROC nou precies?
Dat mag niet eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:51 schreef Daklem het volgende:
Hmm. volgende week 8 tentamens in 3 dagen
welke idioot verzint nou zoiets!![]()
Had nou maar gewoon eerder begonnen zoals Lisquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef rena het volgende:
Ja, ik ga na schooltijd hier nog doorwerken
Lis is ook niet altijd zo braaf hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Had nou maar gewoon eerder begonnen zoals Lis
lis als school voorbeeldquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Had nou maar gewoon eerder begonnen zoals Lis
IREENTJE< hup van fok af, en aant werk jij!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef rena het volgende:
[..]
Lis is ook niet altijd zo braaf hoor![]()
Ik weet het, ik weet het![]()
Ik ben nu al kei verquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
IREENTJE< hup van fok af, en aant werk jij!
Kei verquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben nu al kei ver![]()
Bijna m'n opdracht af, dan nog persoonlijk verslag en dan gelijk door naar Spaans![]()
30 of 80?quote:
Ik zit op schoolquote:
Moet je centen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zit op school
Maar ik kan wel wat sponsoring gebruiken voor een grafische kaart en harde schijven
Is dat nodig voor een spel uit 1995?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zit op school
Maar ik kan wel wat sponsoring gebruiken voor een grafische kaart en harde schijven
Ja.quote:
Wel overdag?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik hoef alleen GS en EC te doenEn dan heb ik 8 uur les ofzo.
Ik heb nu helemaal geen grafische kaart en harde schijf voor dat dingquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is dat nodig voor een spel uit 1995?
quote:
Ik betaal alleen voor RA1quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal geen grafische kaart en harde schijf voor dat ding. En ik ga er echt niet alleen RA1 op draaien uiteraard, ook Unreal Tournament, webserver, fileserver, mediaserver en nog wat meer
.
Ik kan iedere euro gebruikenquote:
quote:
je bent geniaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben nu al kei ver![]()
Bijna m'n opdracht af, dan nog persoonlijk verslag en dan gelijk door naar Spaans![]()
Praise the lord?quote:
RA1 is briljantquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben nog ff mijn skills bijschaven![]()
Zoietsquote:
Succesquote:
ik had een eerste generatie 30 maar die is ondertussen wel ECHT overledenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:16 schreef Ravii het volgende:
[..]
Is oude versie, Hij is ook een stuk dikker,
Old Skool!
Mja... als het je een heel jaar scheelt...quote:
Het hele jaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja... als het je een heel jaar scheelt...
Maar hoe lang moet ie eigenlijk? De hele vakantie, of een paar dagen?
neequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef PretKroket het volgende:
hoi fiets![]()
vond je je praatje op actionradio spannend?![]()
Het is allemaal sowieso een jaar.. alle examens worden rond dezelfde tijd afgenomen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:29 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja... als het je een heel jaar scheelt...
Maar hoe lang moet ie eigenlijk? De hele vakantie, of een paar dagen?
En elke dag van 12 tot 21 dan?quote:
gecondoleerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |