Dat noemen ze backupcentenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef PretKroket het volgende:
[..]
De eerste stap naar een zwerverbestaan![]()
Oké, hoe weet jij van het bestaan van de PUB-knokploeg terwijl je hier een week zit?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]Pak haar aan, schakel de PUB!-knokploeg in!
I have the magic Vittelstickquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Oké, hoe weet jij van het bestaan van de PUB-knokploeg terwijl je hier een week zit?
Hai schatjequote:
Je gaat naar een kleuterschool om je daar voor te doen als pimp ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef VlaDje het volgende:
Nja, ik gaat even vreten, douchen scheren en daarna naar de bank zo'n 1000 euro in de min limiet aanvragen
Met liefde.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:12 schreef PretKroket het volgende:
[..]Pak haar aan, schakel de PUB!-knokploeg in!
dat gevoel heb ik bij bedrijfseco a.s. maandagquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
zucht, ik ga wiskunde zo hard verknallen![]()
Gaat dat je lukken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef rena het volgende:
Ik ga kapot hierIk moet alles over 20 minuten inleveren
![]()
![]()
Een penischquote:
en dat zit dan nu op fok?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:20 schreef rena het volgende:
Ik ga kapot hierIk moet alles over 20 minuten inleveren
![]()
![]()
Nooit.quote:
Succesquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
zucht, ik ga wiskunde zo hard verknallen![]()
Agorias ben jij hetquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef PretKroket het volgende:
Het zou misschien zomaar wellicht kunnen dat dit wel eens niet mijn eerste account zou kunnen zijn, misschien..
Agorias danwel Kev.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef PretKroket het volgende:
Het zou misschien zomaar wellicht kunnen dat dit wel eens niet mijn eerste account zou kunnen zijn, misschien..
Marly, ben jij het?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef PretKroket het volgende:
Kerel, wij gaan nog eens samen een Museconcert bezoekenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef Borkydude het volgende:
Maar Agorias hoort ook niet van het bestaan van de knokploeg af te weten
Had je een ban?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:32 schreef PretKroket het volgende:
De persoon die ik dan wel misschien allicht zou kunnen zijn die zou dat misschien ook niet mogen weten
Een half jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik dit zou zeggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kerel, wij gaan nog eens samen een Museconcert bezoeken.
Ze komen in november naar Amsterdam waarschijnlijk, dan ga ik iig al met Maaikequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een half jaar geleden had ik nooit gedacht dat ik dit zou zeggen![]()
Is goed![]()
Denk het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Trek zijn IP eens na, misschien is het Maikuuul wel
Cool, misschien ga ik met Reentjequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze komen in november naar Amsterdam waarschijnlijk, dan ga ik iig al met Maaike.
Zou jij dat willen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:35 schreef PretKroket het volgende:
Ik zeg niks meer, ik heb het gevoel dat ik ge-NSBt ga worden
Scherpquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk het nietDan hadden er wel teksten als : loller, G-star, groenters, gestaan
![]()
Was ze op PP of BBhallen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Cool, misschien ga ik met Reentje
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Cool, misschien ga ik met Reentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |