Pinkpop, alwaar ze de beste versie van New Born ooit ter ore brachten en ik slechts op 15m van het podium stondquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:38 schreef Borkydude het volgende:
[..]
PP?
Brabanthallen wel, en een keer Ahoy ofzo, of HMH
Geilquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pinkpop, alwaar ze de beste versie van New Born ooit ter ore brachten en ik slechts op 15m van het podium stond!
quote:
Nou! Fáppen dat ik gedaan heb die nacht!quote:
Bij Unintented.quote:
Ik luisterquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pinkpop, alwaar ze de beste versie van New Born ooit ter ore brachten en ik slechts op 15m van het podium stond!
Goed zoquote:
Dit zou gewoon verplicht bij muziek op de middelbare school vertoond moeten worden voor de Sugababesmeisjes en zulks.quote:
Ik houd 't wel bij iemand andersquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die zijn gewiligger
En kakkeriger
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die zijn gewiligger
En kakkeriger
Nee man, beter blijft dit exclusief voor de elite.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dit zou gewoon verplicht bij muziek op de middelbare school vertoond moeten worden voor de Sugababesmeisjes en zulks.
Lol! Pussy! Moet toch makkelijk kunnen johquote:Op donderdag 21 juni 2007 07:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
2. Ik ga dit echt nooit meer doen. Om half drie naar bed, zeven uur weer op en ik ben nog steeds half bezopen.
Omdat ik vakantie heb!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:32 schreef saaw het volgende:
hoezo vakantiePUB trouwens? nog geen vakantie toch?
ik wel, maar ik heb altijd vakantie
Is het al niet meer, het komt op MTV en TMFquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee man, beter blijft dit exclusief voor de elite.
Ik zat het programma te bekijken, blijkt dat ik deze week nog tegen je moet, en ook binnenkort voor de bekerquote:
Supermassive Black Hole enzo jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef rena het volgende:
[..]
Is het al niet meer, het komt op MTV en TMF![]()
Ja, ga ik ook wel, maar ik voelde me zo brak vanochtend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Lol! Pussy! Moet toch makkelijk kunnen johEn dat ga je echt nog wel doen
[..]
Omdat ik vakantie heb!
Tevens een goede middag!![]()
Hoiquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Lol! Pussy! Moet toch makkelijk kunnen johEn dat ga je echt nog wel doen
[..]
Omdat ik vakantie heb!
Tevens een goede middag!![]()
6 vwo :pquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoi
Wat ga je nou volgend jaar doen?
Dat is het (helaas) al lang niet meer. Maar ze komen wel veel meer tot hun recht op zo'n groot podium. Stel je Butterflies & Hurricanes eens voor met 100 manquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:44 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee man, beter blijft dit exclusief voor de elite.
Carequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik zat het programma te bekijken, blijkt dat ik deze week nog tegen je moet, en ook binnenkort voor de beker
Ik hoef alleen GS en EC te doenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef Elvanera het volgende:
[..]
6 vwo :p
Hoe zit dat ROC nou precies?
Dat mag niet eensquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:51 schreef Daklem het volgende:
Hmm. volgende week 8 tentamens in 3 dagen
welke idioot verzint nou zoiets!![]()
Had nou maar gewoon eerder begonnen zoals Lisquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:53 schreef rena het volgende:
Ja, ik ga na schooltijd hier nog doorwerken
Lis is ook niet altijd zo braaf hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Had nou maar gewoon eerder begonnen zoals Lis
lis als school voorbeeldquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Had nou maar gewoon eerder begonnen zoals Lis
IREENTJE< hup van fok af, en aant werk jij!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef rena het volgende:
[..]
Lis is ook niet altijd zo braaf hoor![]()
Ik weet het, ik weet het![]()
Ik ben nu al kei verquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
IREENTJE< hup van fok af, en aant werk jij!
Kei verquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben nu al kei ver![]()
Bijna m'n opdracht af, dan nog persoonlijk verslag en dan gelijk door naar Spaans![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |