quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Jij loopt ook een paar uur voor.![]()
Daar waar ik zelf veel geheugen heb, gecombineerd met het feit dat ik op een hoge resolutie werk, heb ik vaak zat een hele reutemeteut aan vensters en programma's open staan. Dus wat dat betreft: Ja, hij maakt meer herrie als hij aan een extern scherm hangt. Maar dat heeft niks met de clamshell mode te maken, puur omdat je sneller geneigd bent alle aps open te laten staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:10 schreef super-muffin het volgende:
Maakt een MacBook (Pro) snel herrie als je em aan een extern scherm hangt?
Toetsenbord probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef De_Hertog het volgende:
Helaas is mijn toetsenbord probleem er nog niet door opgelost. Toch maar eens een Apple store opzoeken dan.
M'n wireless keyboard wordt niet meer herkend. Heb het al met twee verschillende geprobeerd, en m'n muis werkt nog wel, dus vermoed ik dat het een software probleem is.quote:
Nieuwe accu kopen, al je documenten wissen, geheugen erbij en OS X herinstalleren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn iBook is echt stervende momenteel.. De batterij is aan het doodgaan, de schijf is vol, hij is traag.
.
Arme, arme iBook...
Al mijn documenten wissen ? I'd rather have cat-aids, thank you.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nieuwe accu kopen, al je documenten wissen, geheugen erbij en OS X herinstalleren?
Op demonoid heb ik wel een icons en wallpapers en de movie widget gevonden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En binnen: zal vanavond 's gaan installeren.
Mocht ik nou mijn lichaam gaan verkopen, dan ben je de eerste die het weet, okay ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Speltip 1: Verhuur of verkoop je lichaam.
Front Row->Theatrical Trailers is net zo tof..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Junkie het volgende:
[..]
Op demonoid heb ik wel een icons en wallpapers en de movie widget gevonden.
Ik ga op dit moment geen Leopard installeren. Mijn Macje is lekker stabiel nu.
Die Movie Widget is wel gaaf. Je kan echt snel film trailers vinden.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07254/movie_widget.png]afbeelding][/url]
MacDrivequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe heet dat programma ook weer waarmee je met een Windows bak HFS kan lezen?
MacDrivequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe heet dat programma ook weer waarmee je met een Windows bak HFS kan lezen?
Er zijn nietzoveel trailers in Frontrow. En zou niet weten hoe je die zelf kan refreshen met nieuwe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Front Row->Theatrical Trailers is net zo tof..
En met die widget kon je een kaartje reserveren bij een bepaalde bioscoop, maar dat geldt alleen nog voor Amerika.
FW is een goeie, toen ik mijn Macbook HDD naar mijn USB HDD cloonde duurde het booten van de USB HDD een minuutje of 12.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vanavond op de Externe FW HD zetten: ben wel erg benieuwd zeg maar.
quote:
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
MacDrive
http://www.mediafour.com/products/macdrive/
Begin me er niet over, ik zit nu onderquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef Tijn het volgende:
Hey, de editor van Coda mogen ze snel wel eens een oplapbeurt geven. M'n files groeien nu wat groter en nu kom ik erachter dat 'ie geen code folding ondersteuntZit ik daar met grote lappen shit waar ik doorheen moet scrollen, lekker dan
Ik ben bang dat m'n volgende project weer in TextMate gaat zijn.
http://www.e-texteditor.com/blog/2006/textmate_on_windowsquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Begin me er niet over, ik zit nu onderTextpad
. Ik wil mijn Macbook terug, lekker codefolden met TextMate
Mooi alle zelfgebrouwen functies op een rij, jummie!
Dank je wel, thuis gelijk maar even naar kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
http://www.e-texteditor.com/blog/2006/textmate_on_windows
Vind TextMate best relaxed, maar ik mis de code completion.
Altijd ruimte voor extra features, je kan ze mailen. Panic heeft wat dat betreft nog een dedicated groepje wat ook feedback waardeert.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef Tijn het volgende:
Hey, de editor van Coda mogen ze snel wel eens een oplapbeurt geven. M'n files groeien nu wat groter en nu kom ik erachter dat 'ie geen code folding ondersteuntZit ik daar met grote lappen shit waar ik doorheen moet scrollen, lekker dan
Ik ben bang dat m'n volgende project weer in TextMate gaat zijn.
My god, die monitor valt in het niets in vergelijking met die Mac Proquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef JoMo0 het volgende:
Aardig balen dat ik nu tijdelijk op een 17" werken moet , maar de kracht is er wel![]()
[afbeelding]
Nice...doe 's foto's van de uitpak-party!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef JoMo0 het volgende:
Aardig balen dat ik nu tijdelijk op een 17" werken moet , maar de kracht is er wel![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef JoMo0 het volgende:
Het enige scherm wat bij een Alu Mac hoort , een ACD![]()
Ik ga echt krassend dood bij de aanblik van je behang.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef JoMo0 het volgende:
[afbeelding]
Kans op sex is idd snel bekeken met dat behang..quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ga echt krassend dood bij de aanblik van je behang.! Het is echt een soort reallife-anime ofzo, dat streepjesbehang. Sorry. Ik ben te fijnbesnaard hiervoor.
30"quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef JoMo0 het volgende:
Het enige scherm wat bij een Alu Mac hoort , een ACD![]()
Maar, het voordeel is: vrouwen voelen zich niet vadsig zolang het dikke strepen zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kans op sex is idd snel bekeken met dat behang..
Moet 10.4.10 dan niet 1.0.5(.0) zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef TwyLight het volgende:
nee, 10.4.10 = 10.5 imo. en dat is dom
Niet bijna man. Kaal is voor pedo's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sex en streepjes: ideaal. Bijna nog beter dan kaal.
Die .10 is geen decimaal, kan dus gewoon zo door blijven tellen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef TwyLight het volgende:
nee, 10.4.10 = 10.5 imo. en dat is dom
Gras is een prima indicator om te kijken of ze oud genoeg is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet bijna man. Kaal is voor pedo's.
Hoewel meisjes onder de 16 ook al 'gras' hebben.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gras is een prima indicator om te kijken of ze oud genoeg is.
Zolang jij haar vader niet had kunnen zijn, en zij jouw moeder niet had kunnen zijn, is alles prima.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoewel meisjes onder de 16 ook al 'gras' hebben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gras is een prima indicator om te kijken of ze oud genoeg is.
If the grass is on the pitch: let's play.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
If there's fluff on the muff, she's old enough
[afbeelding]
Is Flash een codec?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Bij Mac ook een codec dingetje.
Flash Video (.flv files) is a container format, meaning that it is not a video format in itself, but can contain other formats. The video in Flash is encoded in H.263, and starting with Flash player 8, it may alternatively be encoded in VP6. The audio is in MP3. Because many people still use Flash Player 7, the use of VP6 is negligible.quote:
En als ik mij niet vergis zitten al deze codecs in de flashplayer zelf gebundeld. Dus het is geen gevalletje van een missende codec. Flash opnieuw installeren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Flash Video (.flv files) is a container format, meaning that it is not a video format in itself, but can contain other formats. The video in Flash is encoded in H.263, and starting with Flash player 8, it may alternatively be encoded in VP6. The audio is in MP3. Because many people still use Flash Player 7, the use of VP6 is negligible.
Oftewel, ja, het is waarschijnlijk een codec probleem.
Zou ik wel als eerste proberen ja, want MP3 niet kunnen afspelen lijkt me onmogelijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als ik mij niet vergis zitten al deze codecs in de flashplayer zelf gebundeld. Dus het is geen gevalletje van een missende codec. Flash opnieuw installeren?
Over 15 minuutjes kan ik ook eens gaan spelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toegegeven...dat Leopard 9A466 is best geil. QuickLook werkt prima met PDFs, maar nog helemaal niet met andere bestanden, zoals Keynote, Pages of Word.
Die dock is best leuk om te zien en Stacks zijn handig. Ik weet niet of Spaces het voor mij gaat worden.
Ik hoop van niet, minimized vensters moeten minimized blijven. Die open ik liever handmatigquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey Walter, is Alt-Tab al eigenlijk gefixt dat het ook minimized vensters opent?
"Gefixed"?? Dat was niet broken, dus ik hoop het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Hey Walter, is Alt-Tab al eigenlijk gefixt dat het ook minimized vensters opent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |