quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Jij loopt ook een paar uur voor.![]()
Daar waar ik zelf veel geheugen heb, gecombineerd met het feit dat ik op een hoge resolutie werk, heb ik vaak zat een hele reutemeteut aan vensters en programma's open staan. Dus wat dat betreft: Ja, hij maakt meer herrie als hij aan een extern scherm hangt. Maar dat heeft niks met de clamshell mode te maken, puur omdat je sneller geneigd bent alle aps open te laten staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:10 schreef super-muffin het volgende:
Maakt een MacBook (Pro) snel herrie als je em aan een extern scherm hangt?
Toetsenbord probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:01 schreef De_Hertog het volgende:
Helaas is mijn toetsenbord probleem er nog niet door opgelost. Toch maar eens een Apple store opzoeken dan.
M'n wireless keyboard wordt niet meer herkend. Heb het al met twee verschillende geprobeerd, en m'n muis werkt nog wel, dus vermoed ik dat het een software probleem is.quote:
Nieuwe accu kopen, al je documenten wissen, geheugen erbij en OS X herinstalleren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mijn iBook is echt stervende momenteel.. De batterij is aan het doodgaan, de schijf is vol, hij is traag.
.
Arme, arme iBook...
Al mijn documenten wissen ? I'd rather have cat-aids, thank you.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nieuwe accu kopen, al je documenten wissen, geheugen erbij en OS X herinstalleren?
Op demonoid heb ik wel een icons en wallpapers en de movie widget gevonden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En binnen: zal vanavond 's gaan installeren.
Mocht ik nou mijn lichaam gaan verkopen, dan ben je de eerste die het weet, okay ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Speltip 1: Verhuur of verkoop je lichaam.
Front Row->Theatrical Trailers is net zo tof..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Junkie het volgende:
[..]
Op demonoid heb ik wel een icons en wallpapers en de movie widget gevonden.
Ik ga op dit moment geen Leopard installeren. Mijn Macje is lekker stabiel nu.
Die Movie Widget is wel gaaf. Je kan echt snel film trailers vinden.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07254/movie_widget.png]afbeelding][/url]
MacDrivequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe heet dat programma ook weer waarmee je met een Windows bak HFS kan lezen?
MacDrivequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe heet dat programma ook weer waarmee je met een Windows bak HFS kan lezen?
Er zijn nietzoveel trailers in Frontrow. En zou niet weten hoe je die zelf kan refreshen met nieuwe.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Front Row->Theatrical Trailers is net zo tof..
En met die widget kon je een kaartje reserveren bij een bepaalde bioscoop, maar dat geldt alleen nog voor Amerika.
FW is een goeie, toen ik mijn Macbook HDD naar mijn USB HDD cloonde duurde het booten van de USB HDD een minuutje of 12.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vanavond op de Externe FW HD zetten: ben wel erg benieuwd zeg maar.
quote:
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
MacDrive
http://www.mediafour.com/products/macdrive/
Begin me er niet over, ik zit nu onderquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:04 schreef Tijn het volgende:
Hey, de editor van Coda mogen ze snel wel eens een oplapbeurt geven. M'n files groeien nu wat groter en nu kom ik erachter dat 'ie geen code folding ondersteuntZit ik daar met grote lappen shit waar ik doorheen moet scrollen, lekker dan
Ik ben bang dat m'n volgende project weer in TextMate gaat zijn.
http://www.e-texteditor.com/blog/2006/textmate_on_windowsquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Begin me er niet over, ik zit nu onderTextpad
. Ik wil mijn Macbook terug, lekker codefolden met TextMate
Mooi alle zelfgebrouwen functies op een rij, jummie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |