Is niet vaag hoor, gaat altijd zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef koejoeloek het volgende:
vaag, telefoon gaat, Huub neemt op, geluid weg, hij legt foon terug, gebaard jaap dat ie naar achter moet, en geluid is terug.
Die is er al sinds 2004 volgens de Televaag, soms zie je hem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef easysatellite het volgende:
wanneer komt dan de niuewe bewoner , morge?
Je hebt het nu 3 keer gevraagd binnen een kwartier, geen antwoord gehad, dus het lijkt erop dat dat niet bekend is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef easysatellite het volgende:
wanneer komt dan de niuewe bewoner , morge?
Ze ligt al een dag en EEN NACHT verstopt onder het bed van Amanda en Brian.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Saskia. Die is gisteren het huis ingekomen. Dat heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Als een wolkje ectoplasma, 's nachts, als de lampen uit zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Die is er al sinds 2004 volgens de Televaag, soms zie je hem.
Je hebt gistermiddag niet meegekregen? Er was catwalkles en daar was een Saskia bij die model is. Iemand zei dat zij de nieuwste bewoonster was want er zou iemand inkomen wiens naam begon met de S. Zij was het aldus de bron. Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.quote:
Is gewoon dat Jaap nu eindelijk groen licht krijgt van achterquote:
Terecht, ik word hier moe van, ze wist waar ze aan begon met Huub.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Huub irriteert zich aan het feit dat Lieke bij alles aan hem twijfelt.
Vergeet Juf Judith en Palma niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.
Dan komt die andere del tot dame meid er vast ook in want die was er ook. Haar naam is Desi ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef johngrisham het volgende:
o ja en elly komt er in
want ze zat ook bij jensen op de bank
die meid die hij in da douche had geneukt
Relatie Jut en Jul, meer woorden maak ik hier niet meer aan vuilquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Huub irriteert zich aan het feit dat Lieke bij alles aan hem twijfelt.
Een Brechtje zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gistermiddag niet meegekregen? Er was catwalkles en daar was een Saskia bij die model is. Iemand zei dat zij de nieuwste bewoonster was want er zou iemand inkomen wiens naam begon met de S. Zij was het aldus de bron. Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.
en Mitch en Dimitri!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Vergeet Juf Judith en Palma niet.
Zou wel lachen zijn als ze allemaal verstopt blijken te zitten achter een boekenkast.
Ik zit nergens meequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gistermiddag niet meegekregen? Er was catwalkles en daar was een Saskia bij die model is. Iemand zei dat zij de nieuwste bewoonster was want er zou iemand inkomen wiens naam begon met de S. Zij was het aldus de bron. Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.
Dus nu is het Dennis, Lucy, Saskia, Elly, Judith, Palma, Mitch en Dimitri!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Vergeet Juf Judith en Palma niet.
Zou wel lachen zijn als ze allemaal verstopt blijken te zitten achter een boekenkast.
Ik moet echt om jullie lachenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus nu is het Dennis, Lucy, Saskia, Elly, Judith, Palma, Mitch en Dimitri!
Dat gaat dan nog gezallich worden!![]()
edit: en Mayday natuurlijk!![]()
Ik ook, hoe vaak hebben we dit al gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Terecht, ik word hier moe van, ze wist waar ze aan begon met Huub.
8 nieuwe verse bewoners!! Brechtje zit er helaas niet bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef grazygirl het volgende:
kom net binnenvallen sorry maar zie lieke huub weer in hun story en lees van alles maar is het nu zeker dat er vanavond een nieuwe bewoner komt? of zelfs twee? vertel please
lolbroekquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
8 nieuwe verse bewoners!! Brechtje zit er helaas niet bij.![]()
Fok!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef grazygirl het volgende:
kom net binnenvallen sorry maar zie lieke huub weer in hun story en lees van alles maar is het nu zeker dat er vanavond een nieuwe bewoner komt? of zelfs twee? vertel please
We zijn Tamara vergeten, kennen jullie die nog?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Staat R.S. uit het oosten er al bij? En de zwerver uit Scheveningen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Of je gelijk hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
OP klaar gejat van vol, hoorde wel een stukkie van brian, maar wist de klepel niet te vinden.![]()
Haar punt is dat ze geen punt heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Wat is je punt nou vraagt Huub aan Lieke.
Haar punt is dat ze graag zemelt.
Huub, dumpen die hap, morgen (of misschien wel vanavond) komt Saskia, Lucy, Brechtje en weet wie ik nog vergeten ben, erin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Weet je ik zit nu echt te twijfelen, ik word ondertussen ook zwaar gestoord van het gezemel tussen Huub en Lieke. Ik zou haast switchen van stream.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
WB: Huub en Lieke spelen een spel, wij niet. H en L kussen alleen voor de shots, tussen mij en A is het echt en oprecht.![]()
![]()
Ouwe zemelaar, pak jij je koffers maar..............quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Net gedaan, niet te doen. Dus ben nu gedwongen maar gemute...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je ik zit nu echt te twijfelen, ik word ondertussen ook zwaar gestoord van het gezemel tussen Huub en Lieke. Ik zou haast switchen van stream.![]()
Lucy is bedacht door een mongeaul, want als Jensen een nieuwe bewoner zou hebben zouden ze dat niet opnemen op het moment dat onze bewoners er ook zijn. Aangezien Jensen elke dag wel iets opneemt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis, Lucy, Saskia, Elly,
Is Dennis die gozer die Palma een keer hielp? WIe is Lucy?
We vergeten die schoonmaakster die de bende van Huub toen op kwam ruimen enquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind dat ze de streams duurder moeten maken, het is allemaal heel leerzaam
Ja die bedoel ik....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Yollie het volgende:
Vergeet Safra niet...
Ik voel aan me grote teen, dat ............ Nena terugkomt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We vergeten die schoonmaakster die de bende van Huub toen op kwam ruimen en
met Palma in de clinch lag....kom...hoe heet ze ook alweer?
Zij komt er zeker in zeggen mijn bronnen..![]()
Jij met je exclusieve streams moet dat makkelijk kunnen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je ik zit nu echt te twijfelen, ik word ondertussen ook zwaar gestoord van het gezemel tussen Huub en Lieke. Ik zou haast switchen van stream.![]()
Brian was boos op Jaap en Huub omtrent Eric..maar Brian deed wel leuk mee...en dit gesprek is ook op de streams te horen dus nu weten de streamers dat Brian het deed om zijn straatje schoon te vegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
B: Dat gesprek heeft diepgang gevonden, het heeft een uur geduurd, Cora heeft gevraagd wat is jou frustratie, wat is jou probleem, Ik ben boos op Jaap enHuub dat ze Erik hebben weggepest. DAt Jaap paardenstront over Erik heeft gegooid. Alles wat ik door dit dingetje heen verteld is meteen te horen op de streams. Het gesprek duurde een kwartier en heeft me me goed laten voelen. Daarna was de moeder van Cora er ook ze wilde me ook spreken, en toen ik haar zag heb ik haar omhelsd en heb haar mijn excuses aangeboden. Dat mens is zoooooo lief.
Jaap zou hem verdomme dankbaar moeten zijn, zijn voeten kussen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik heb het goedgemaakt door haar uit te nodigen met mijn ceepees, nu hebben ze samen een uur door kunnen brengen. WB heeft blijkbaar achter de moeder van CORA gesproeken en haar omhelst.
WB, de Barmhartige Samaritaan.![]()
![]()
![]()
Ja, alsof het een impulsieve daad was, terwijl hij dat adres en wie weet wat nog meer natuurlijk niet voor niets in dat enge boekje heeft staan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik heb het goedgemaakt door haar uit te nodigen met mijn ceepees, nu hebben ze samen een uur door kunnen brengen. WB heeft blijkbaar achter de moeder van CORA gesproeken en haar omhelst.
![]()
![]()
Je mist Brrrr's uitleg waarom hij zo slecht niet isquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij met je exclusieve streams moet dat makkelijk kunnen..![]()
Hij heeft nooit gedacht dat hij slecht was, hij legt slechts uit waarom hij nu NOG beter isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je mist Brrrr's uitleg waarom hij zo slecht niet is![]()
Nee tegen..het mag niet meer van Sjonnie dus daar hou ik mij aan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef DaanDobber het volgende:
PAARDEN STRONT IN DE JACUZZI GOOIEN, wie is voor?
Laat maar een giertank aanrukken en die hele fucking kutvilla vullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef DaanDobber het volgende:
Jaap/Natasja, Do en die 2 sletjes van Dames in de Dop zijn allemaal op dezelfde dag opgenomen en verspreid over 3 dagen uitgezonden. Doen ze wel vaker, dat houdt de productiekosten laag...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef DaanDobber het volgende:
Waarom zouden ze het maandag opnemen en niet gewoon dinsdag, woensdag of donderdag?
Bakini bedoel jequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
BIKINI ALARM Natas gaat in haar nieuwe bikini
Lucy!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis, Lucy, Saskia, Elly,
Is Dennis die gozer die Palma een keer hielp? WIe is Lucy?
damn, wat en alternatiefquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je mist Brrrr's uitleg waarom hij zo slecht niet is![]()
Het lijkt op die cap net alsof hij een grotere ragebol heeft dan normaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 150 contactpunten betaald om Cora te laten komen. Het is echt een schat van een vrouw enzo...![]()
Van zulke RATuitspraken laat je toch spontaan alles lopen niet....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik heb het goedgemaakt door haar uit te nodigen met mijn ceepees, nu hebben ze samen een uur door kunnen brengen. WB heeft blijkbaar achter de moeder van CORA gesproken en haar omhelst.
![]()
![]()
DGK is al lang gesloten en vorig jaar opgenomen..de afloop is bij velen al bekend..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Jaap/Natasja, Do en die 2 sletjes van Dames in de Dop zijn allemaal op dezelfde dag opgenomen en verspreid over 3 dagen uitgezonden. Doen ze wel vaker, dat houdt de productiekosten laag...
Volgens mij stapt de stront zometeen vanzelf de jacuzzi in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef DaanDobber het volgende:
Uit betrouwbare bron is vandaag vernomen dat het programma al in 2004 is opgenomen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DGK is al lang gesloten en vorig jaar opgenomen..de afloop is bij velen al bekend..![]()
Een dubieus gesprekje vanmiddag, ik weet niet meer precies hoe en was. Wat ik wel weet is dat Patricia en Natanael uit elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen waaruit bllijkt dat Natasia en Wilgo niet meer samen zijn?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron is vandaag vernomen dat het programma al in 2004 is opgenomen...
WTF zei ze dat ze alleenstaand was?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef johngrisham het volgende:
en natasja weet het alweer
dr komt een nieuwe bij
tas is echt geil.
en alleenstaand
hahaha hoor haar dan
Maat tent..??quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
BIKINI ALARM Natas gaat in haar nieuwe bikini
Dat verklaart die modieuze spijkerbroekenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron is vandaag vernomen dat het programma al in 2004 is opgenomen...
Uit telefoongesprek met Patries (kapster) het is uit met nattenel. En toen zei natas ook iets in die richtingquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen waaruit bllijkt dat Natasia en Wilgo niet meer samen zijn?
Hahahaha, die is leuk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij stapt de stront zometeen vanzelf de jacuzzi
De regular 5 pocket jeans?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat verklaart die modieuze spijkerbroeken![]()
Jaap weegt inmiddels 81 kilo en is onherkenbaar, gescheiden van Cora en ze hebben 2 kindertjes..quote:
Dus Nattenel is weer available!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Ning het volgende:
[..]
Uit telefoongesprek met Patries (kapster) het is uit met nattenel. En toen zei natas ook iets in die richting
ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Hahahaha, die is leuk.
( ik ben voor het bevestigen van goede grappen )
Fuck Sjonnie!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee tegen..het mag niet meer van Sjonnie dus daar hou ik mij aan...![]()
Shit.......... wat een domper, nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus Nattenel is weer available!
Die moeten we dan ook maar in het lijstje van nieuwe Miljonairs zetten, dunkt me....
... en is een acteercarriere begonnen onder het pseudoniem Jaap van Otterloo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jaap weegt inmiddels 81 kilo en is onherkenbaar, gescheiden van Cora en ze hebben 2 kindertjes..
Judith en Netty![]()
Ze zei net in de tuin, kijk eens wat een mooie slanke benen ik heb met me hakjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Natasja zou best een kansje maken bij het NKLB (Ned. Kampioenschap Lelijke Benen). Ze zou de 3e plek van Amanda nog wel eens kunnen overtreffen.
Alsjeblieft niet zeg...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus Nattenel is weer available!
Die moeten we dan ook maar in het lijstje van nieuwe Miljonairs zetten, dunkt me....
Was jij al op zoek naar die brug waar hij nu weer onder slaapt dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Shit.......... wat een domper, nog niet aan gedacht![]()
Wel eindelijk weer lekkere muziekquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Shit.......... wat een domper, nog niet aan gedacht![]()
Die gekke kromme boomstammetjes? Met die enorme hammen van dijen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zei net in de tuin, kijk eens wat een mooie slanke benen ik heb met me hakjes.
[afbeelding]
Natas en haar nieuwe Bakini
Optie drie is alleen op mute zetten. Die zoen van/met Brian komt me de strot uit, maar ik heb ook geen zin in gegil in de jacuzziquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef Soho het volgende:
Moeilijk kiezen. Een stream op Natasja en Stoephoer en een stream op zeurende Lieke. Allebei kut!
Krokodilquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef easysatellite het volgende:
welke sterrebeeld is lieke?
Jij slaapt niet zonder terror denk ik...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef agter het volgende:
slechte avond
Haan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef easysatellite het volgende:
Hmmmmmmmmmm ik dacht een Leeuw, met ascendant Tweeling, geboren onder Venus? Maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
Weet iemand welk sterrenbeeld Lieke heeft ???
Je kent Lieke toch inmiddels, ze heeft een artikel in de Part gelezenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeso zijn Huub en Lieke nu eigenlijk weer in deze discussie beland![]()
Twee trotse negerinnen in één kooi... dat wordt pas tv!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lucy!
[afbeelding]
Leuk voor Natasia trouwens....![]()
tien oktober.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:24 schreef easysatellite het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |