Of je gelijk hebtquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
OP klaar gejat van vol, hoorde wel een stukkie van brian, maar wist de klepel niet te vinden.![]()
Haar punt is dat ze geen punt heeftquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Wat is je punt nou vraagt Huub aan Lieke.
Haar punt is dat ze graag zemelt.
Huub, dumpen die hap, morgen (of misschien wel vanavond) komt Saskia, Lucy, Brechtje en weet wie ik nog vergeten ben, erin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Weet je ik zit nu echt te twijfelen, ik word ondertussen ook zwaar gestoord van het gezemel tussen Huub en Lieke. Ik zou haast switchen van stream.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
WB: Huub en Lieke spelen een spel, wij niet. H en L kussen alleen voor de shots, tussen mij en A is het echt en oprecht.![]()
![]()
Ouwe zemelaar, pak jij je koffers maar..............quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
Net gedaan, niet te doen. Dus ben nu gedwongen maar gemute...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je ik zit nu echt te twijfelen, ik word ondertussen ook zwaar gestoord van het gezemel tussen Huub en Lieke. Ik zou haast switchen van stream.![]()
Lucy is bedacht door een mongeaul, want als Jensen een nieuwe bewoner zou hebben zouden ze dat niet opnemen op het moment dat onze bewoners er ook zijn. Aangezien Jensen elke dag wel iets opneemt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis, Lucy, Saskia, Elly,
Is Dennis die gozer die Palma een keer hielp? WIe is Lucy?
We vergeten die schoonmaakster die de bende van Huub toen op kwam ruimen enquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
8 nieuwe verse bewoners!! Brechtje zit er helaas niet bij.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind dat ze de streams duurder moeten maken, het is allemaal heel leerzaam
Ja die bedoel ik....quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:07 schreef Yollie het volgende:
Vergeet Safra niet...
Ik voel aan me grote teen, dat ............ Nena terugkomt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
We vergeten die schoonmaakster die de bende van Huub toen op kwam ruimen en
met Palma in de clinch lag....kom...hoe heet ze ook alweer?
Zij komt er zeker in zeggen mijn bronnen..![]()
Jij met je exclusieve streams moet dat makkelijk kunnen..quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Weet je ik zit nu echt te twijfelen, ik word ondertussen ook zwaar gestoord van het gezemel tussen Huub en Lieke. Ik zou haast switchen van stream.![]()
Brian was boos op Jaap en Huub omtrent Eric..maar Brian deed wel leuk mee...en dit gesprek is ook op de streams te horen dus nu weten de streamers dat Brian het deed om zijn straatje schoon te vegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
B: Dat gesprek heeft diepgang gevonden, het heeft een uur geduurd, Cora heeft gevraagd wat is jou frustratie, wat is jou probleem, Ik ben boos op Jaap enHuub dat ze Erik hebben weggepest. DAt Jaap paardenstront over Erik heeft gegooid. Alles wat ik door dit dingetje heen verteld is meteen te horen op de streams. Het gesprek duurde een kwartier en heeft me me goed laten voelen. Daarna was de moeder van Cora er ook ze wilde me ook spreken, en toen ik haar zag heb ik haar omhelsd en heb haar mijn excuses aangeboden. Dat mens is zoooooo lief.
Jaap zou hem verdomme dankbaar moeten zijn, zijn voeten kussen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik heb het goedgemaakt door haar uit te nodigen met mijn ceepees, nu hebben ze samen een uur door kunnen brengen. WB heeft blijkbaar achter de moeder van CORA gesproeken en haar omhelst.
WB, de Barmhartige Samaritaan.![]()
![]()
![]()
Ja, alsof het een impulsieve daad was, terwijl hij dat adres en wie weet wat nog meer natuurlijk niet voor niets in dat enge boekje heeft staan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik heb het goedgemaakt door haar uit te nodigen met mijn ceepees, nu hebben ze samen een uur door kunnen brengen. WB heeft blijkbaar achter de moeder van CORA gesproeken en haar omhelst.
WB, de Barmhartige Samaritaan.![]()
![]()
![]()
Je mist Brrrr's uitleg waarom hij zo slecht niet isquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij met je exclusieve streams moet dat makkelijk kunnen..![]()
Hij heeft nooit gedacht dat hij slecht was, hij legt slechts uit waarom hij nu NOG beter isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je mist Brrrr's uitleg waarom hij zo slecht niet is![]()
Nee tegen..het mag niet meer van Sjonnie dus daar hou ik mij aan...quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef DaanDobber het volgende:
PAARDEN STRONT IN DE JACUZZI GOOIEN, wie is voor?
Laat maar een giertank aanrukken en die hele fucking kutvilla vullenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef DaanDobber het volgende:
PAARDEN STRONT IN DE JACUZZI GOOIEN, wie is voor?
Jaap/Natasja, Do en die 2 sletjes van Dames in de Dop zijn allemaal op dezelfde dag opgenomen en verspreid over 3 dagen uitgezonden. Doen ze wel vaker, dat houdt de productiekosten laag...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef DaanDobber het volgende:
Waarom zouden ze het maandag opnemen en niet gewoon dinsdag, woensdag of donderdag?
Bakini bedoel jequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
BIKINI ALARM Natas gaat in haar nieuwe bikini
Lucy!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Dennis, Lucy, Saskia, Elly,
Is Dennis die gozer die Palma een keer hielp? WIe is Lucy?
damn, wat en alternatiefquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je mist Brrrr's uitleg waarom hij zo slecht niet is![]()
Het lijkt op die cap net alsof hij een grotere ragebol heeft dan normaalquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb 150 contactpunten betaald om Cora te laten komen. Het is echt een schat van een vrouw enzo...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |