Is niet vaag hoor, gaat altijd zoquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef koejoeloek het volgende:
vaag, telefoon gaat, Huub neemt op, geluid weg, hij legt foon terug, gebaard jaap dat ie naar achter moet, en geluid is terug.
Die is er al sinds 2004 volgens de Televaag, soms zie je hem.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef easysatellite het volgende:
wanneer komt dan de niuewe bewoner , morge?
Je hebt het nu 3 keer gevraagd binnen een kwartier, geen antwoord gehad, dus het lijkt erop dat dat niet bekend is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:58 schreef easysatellite het volgende:
wanneer komt dan de niuewe bewoner , morge?
Ze ligt al een dag en EEN NACHT verstopt onder het bed van Amanda en Brian.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Saskia. Die is gisteren het huis ingekomen. Dat heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Als een wolkje ectoplasma, 's nachts, als de lampen uit zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:59 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Die is er al sinds 2004 volgens de Televaag, soms zie je hem.
Je hebt gistermiddag niet meegekregen? Er was catwalkles en daar was een Saskia bij die model is. Iemand zei dat zij de nieuwste bewoonster was want er zou iemand inkomen wiens naam begon met de S. Zij was het aldus de bron. Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.quote:
Is gewoon dat Jaap nu eindelijk groen licht krijgt van achterquote:
Terecht, ik word hier moe van, ze wist waar ze aan begon met Huub.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Huub irriteert zich aan het feit dat Lieke bij alles aan hem twijfelt.
Vergeet Juf Judith en Palma niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.
Dan komt die andere del tot dame meid er vast ook in want die was er ook. Haar naam is Desi ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef johngrisham het volgende:
o ja en elly komt er in
want ze zat ook bij jensen op de bank
die meid die hij in da douche had geneukt
Relatie Jut en Jul, meer woorden maak ik hier niet meer aan vuilquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef Dark het volgende:
Huub irriteert zich aan het feit dat Lieke bij alles aan hem twijfelt.
Een Brechtje zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gistermiddag niet meegekregen? Er was catwalkles en daar was een Saskia bij die model is. Iemand zei dat zij de nieuwste bewoonster was want er zou iemand inkomen wiens naam begon met de S. Zij was het aldus de bron. Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.
en Mitch en Dimitri!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Vergeet Juf Judith en Palma niet.
Zou wel lachen zijn als ze allemaal verstopt blijken te zitten achter een boekenkast.
Ik zit nergens meequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gistermiddag niet meegekregen? Er was catwalkles en daar was een Saskia bij die model is. Iemand zei dat zij de nieuwste bewoonster was want er zou iemand inkomen wiens naam begon met de S. Zij was het aldus de bron. Dus nu zitten we met een Saskia, Dennis en een Lucy.
Dus nu is het Dennis, Lucy, Saskia, Elly, Judith, Palma, Mitch en Dimitri!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef DaanDobber het volgende:
[..]
Vergeet Juf Judith en Palma niet.
Zou wel lachen zijn als ze allemaal verstopt blijken te zitten achter een boekenkast.
Ik moet echt om jullie lachenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus nu is het Dennis, Lucy, Saskia, Elly, Judith, Palma, Mitch en Dimitri!
Dat gaat dan nog gezallich worden!![]()
edit: en Mayday natuurlijk!![]()
Ik ook, hoe vaak hebben we dit al gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:02 schreef Yollie het volgende:
[..]
Terecht, ik word hier moe van, ze wist waar ze aan begon met Huub.
8 nieuwe verse bewoners!! Brechtje zit er helaas niet bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef grazygirl het volgende:
kom net binnenvallen sorry maar zie lieke huub weer in hun story en lees van alles maar is het nu zeker dat er vanavond een nieuwe bewoner komt? of zelfs twee? vertel please
lolbroekquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
8 nieuwe verse bewoners!! Brechtje zit er helaas niet bij.![]()
Fok!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef grazygirl het volgende:
kom net binnenvallen sorry maar zie lieke huub weer in hun story en lees van alles maar is het nu zeker dat er vanavond een nieuwe bewoner komt? of zelfs twee? vertel please
We zijn Tamara vergeten, kennen jullie die nog?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Staat R.S. uit het oosten er al bij? En de zwerver uit Scheveningen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |