Wel stilstaan hequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Ik mag gestenigd worden hoor

Beetje type Eric.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mannen die dit soort gestreepte coltruitjes dragen moeten gestenigd worden, naar mijn persoonlijke mening

Het schijnt een fake weblog te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat staat toch op zijn weblog?
(edit: of bedoel je inhoudsloos? dat lijkt me duidelijk als je ban-aanhanger bent)

Ja inderdaad. Spaar me de Metro-man, zo veranderlijk als het weer dat Metro-type.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef Sonique het volgende:
Het is dus een Amanda in mannelijke vorm zeg maar als ik zo op uiterlijk ga...
Nee geen homo, maar een Metro-man heet dan dan toch?
(ander woord voor homo die hetero wil zijn, of andersom)

Neeeeeeeee ik bedoelde Dennis als BANnerquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Het schijnt een fake weblog te zijn.![]()
Ik Ban aanhanger!!!! Ik ben echt nog nooit zo beledigd op fok![]()
![]()

samenvattend:quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Spaar me de Metro-man, zo veranderlijk als het weer dat Metro-type.
Dan wil ie dit zijn, dan weer dat...

Willen jullie wel eens even ophouden met die weblog fake te noemen? ;-)quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik bedoelde Dennis als BANner![]()
Gelukkig is de weblog fake![]()

quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Willen jullie wel eens even ophouden met die weblog fake te noemen? ;-)

quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Willen jullie wel eens even ophouden met die weblog fake te noemen? ;-)

Goeie vraagquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Zit die nieuwe er nou al ?!?!!?1/1/!

MAAK ER FILMPJES VAN IK WIL ALLES ZIEN OP YOUTUBEquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef rene90 het volgende:
ze moeten nu verzamelen in de chill-out:) dus zal wel snel komen nu

Dan hebben ze waarschijnlijk ff op jensen gewachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef rene90 het volgende:
ze moeten nu verzamelen in de chill-out:) dus zal wel snel komen nu

quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik bedoelde Dennis als BANner![]()
Gelukkig is de weblog fake![]()

Waar hebben ze dit stuk vreten nou tussenuitgevist? De vuilnisbelt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Starlie het volgende:
[afbeelding]
Ik mag hem nu al niet... en hij zit nog niet eens in de kooi!

Gewoon voor het spelelement is het misschien ook wel leuk als ik een beetje ga rennen. Zo heeft iedereen meer lol.quote:

quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Starlie het volgende:
[afbeelding]
Ik mag hem nu al niet... en hij zit nog niet eens in de kooi!

Ja hoor of we voor dat manwijf lieke warmlopen zeker??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon voor het spelelement is het misschien ook wel leuk als ik een beetje ga rennen. Zo heeft iedereen meer lol.
Dennis is naar eigen zeggen liever mooi dan geslaagd in het leven. Amanda ging er al voor staan klappen las ik.
![]()

Scofield, jij hebt liever de puur natuurlijke vrouwelijke vormen van Natasia en Amanda?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja hoor of we voor dat manwijf lieke warmlopen zeker??![]()
Vreselijk eng wijf is dat met die priemende oogjes en die mannelijke gelaatstrekken, geen borsten en teveel spieren thanks but no thanks![]()

iig liever als die doperwtjes van lieke jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Scofield, jij hebt liever de puur natuurlijke vrouwelijke vormen van Natasia en Amanda?

quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Altijdgallen het volgende:
Al die foto`s komen van de site van zijn vriendengroep > FFgallen.nl
En als Dennis homo is dan is Hugh Hefner het ook...

Sorry hoor, maar iemand die zo te koop loopt dat hij absoluut hetero is "Ik ben verslaaft aan vrouwen" (op de DGK website) en die weblog's zeggen mij al meer dan genoeg...quote:

Op tv lopen ze bijna een week achter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Gstyles het volgende:
wanneer komtie op tv dan? heb nog niets gezien![]()

quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja hoor of we voor dat manwijf lieke warmlopen zeker??![]()
Vreselijk eng wijf is dat met die priemende oogjes en die mannelijke gelaatstrekken, geen borsten en teveel spieren thanks but no thanks![]()

..net zo als Huub...toen met Erikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar iemand die zo te koop loopt dat hij absoluut hetero is "Ik ben verslaaft aan vrouwen" (op de DGK website) en die weblog's zeggen mij al meer dan genoeg...
Ik weet zeker dat als je hem verteld dat het hip is om een vent te neuken, hij zo zou toehappen...

whehehequote:Op zaterdag 23 juni 2007 03:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat een vies verwaand mannetje. Het jammere aan dit soort mensen is dat het gewoon plastic poppen zijn, geen eigen persoonlijkheid of iets.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |