quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Deze doet het wel...
[[url=http://denniskoot.web-log.nl/dennis-koot-gouden-kooi.jpg]afbeelding][/url]
Dennis gouden kooi weblog
Wat een gladjakker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Deze doet het wel...
[[url=http://denniskoot.web-log.nl/dennis-koot-gouden-kooi.jpg]afbeelding][/url]
quote:Wie ben ik? Ik ben Dennis, 24 jaar, en ik ben gek op leuke vrouwen.
Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Tags: Gouden Kooi, dennis
Geplaatst op 20-6-07 om 22:18
OMG volgens mij komt deze gast uit Alphen aan den Rijn net zoals Lieke (oorspronkelijk vandaan komt) en volgens mij heeft hij wel eens meegedaan aan Idols... maar ja ik kan het ook mis hebben want die gasten lijken allemaal op elkaar!quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Deze doet het wel...
Oh wat een treurnisquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:28 schreef IkWeetNiets het volgende:
Deze doet het wel...
Nou 'gelijk'? Jaap schijt bagger voor de achterban van BAN en durft zijn 'terror' ook niet meer tegen hen te gebruiken. Zat gisteravond alweer gebroederlijk met zijn bradda Brain in de jacuzzi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Iedere keer als het gelijk is komt er iemand voor BAN bij..
quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
Hij lijkt trouwens op zo'n irritante belspel-homo![]()
Die Dennis lijkt me zwaar okay.quote:Dat gaat dus gezellig worden tussen Amanda en mij, hoewel ik wel bereid ben eens flink te stoken tussen Huub en Lieke, niet omdat ik Lieke zo'n lekker wijf vind, maar omdat Huub gewoon een eikel is.
Hoewel het natuurlijk een beetje lullig is voor Brian als ik zijn neukertje afpak, Brian is immers een coole gast, dus Amanda moet nog even wachten
Huub, Lieke en Jaap maak je borst maar nat, want BAN wordt vanaf vanavond een (h)echte BAND!!!
Tot streams, Dennis.
Ja zie je dan herkende ik hem toch goed!!! Maar of Alphen nu een klein kliekje is dat weet ik niet... Hij heeft aan Idols meegedaan en dus een aantal keren in de krant gestaan dus vandaar dat ik hem herkende!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef RSie het volgende:
ow god,.. als die gast idd diegene uit Alphen is dan wordt het nog leuk.
Alphen is echt zo'n kliekje wat dat betreft,.. ze kennen mekaar allemaal en het zou me dus niets verbazen als Lieke hem niet toevallig al kent!
als ik in zijn Hyves kijk ken ik al vrij veel mensen uit die gozer zijn vriendenkring en ook zijn zusje is geen onbekende.
ben benieuwd!!!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Urquhart het volgende:
Die gozer loopt binnenkort huilend het huis uit
oh, is het er zo eenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja zie je dan herkende ik hem toch goed!!! Maar of Alphen nu een klein kliekje is dat weet ik niet... Hij heeft aan Idols meegedaan en dus een aantal keren in de krant gestaan dus vandaar dat ik hem herkende!
Ik hóóp 't !quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:45 schreef Urquhart het volgende:
Die gozer loopt binnenkort huilend het huis uit
Ik hoop het ook, er staan nu al een paar berichtjes op hyves.. dat zullen er vast veeeeel meer gaan worden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef CoT het volgende:
[..]
oh, is het er zo een
Mediageil mannetje, hoop dat die flink wordt aangepakt
Ook op zn weblog, wat is zn hyves?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, er staan nu al een paar berichtjes op hyves.. dat zullen er vast veeeeel meer gaan worden!
Ik zie zijn hyves niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:05 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, er staan nu al een paar berichtjes op hyves.. dat zullen er vast veeeeel meer gaan worden!
Echt een typje voor Amanda!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:12 schreef Urquhart het volgende:
Die diamanten in z'n orenWat een triest figuur.
ff opletten op de reactie van Lieke dus vanavondquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:11 schreef RSie het volgende:
als ik me niet vergis zat ie jaren geleden ook al bij Cash en Carlo als 1 van die mannetjes die de producten presenteerden.
enne,. hij heeft idd met Idols meegedaan. in die tijd ging zijn zusje met 1 van mijn beste vrienden en heb ik dat idols gezeur regelmatig aangehoord.
hij gaat ook nog steeds om met enkele oud Idols mensen (of, hoe heette dat programma ook alweer waarbij er 2 groepjes werden gevormd 1 jongens en 1 meidenbandje. geloof dat ie daarin zat)
overigens kent ie Lieke ook al langer!! lekker scripten weer v/d redactie zo!!!
Er is in mijn ogen een groot verschil tussen echte vriendjes.... en gewoon iedereen toevoegen zonder ze ook maar te kennen... en zo'n typ lijkt het me wel! Want... hoe meer vriendjes hoe "stoerder" je natuurlijk bent...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:20 schreef Taurus het volgende:
429 vriendjesDan ga je toch niet de gouden kooi in..
![]()
nee hoor, die gaat volgens mij voor lieke, om te stoken tussen huub en haarquote:
Verschrikkelijk. Dezelfde oorbellen als Brian.. Ik vind 't niet eerlijk, waarom moet hij nou weer 'n vriendje krijgen. Hij houdt zichzelf al genoeg voor dat ie geweldig is, dat hoeft niet een of andere nicht komen te bevestigenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Starlie het volgende:
[afbeelding]
Ik mag hem nu al niet... en hij zit nog niet eens in de kooi!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Kinga het volgende:
Ik walg echt van die redactie... hoeveel tuig willen ze nog die villa inlaten?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |