MAAK ER FILMPJES VAN IK WIL ALLES ZIEN OP YOUTUBEquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef rene90 het volgende:
ze moeten nu verzamelen in de chill-out:) dus zal wel snel komen nu
Dan hebben ze waarschijnlijk ff op jensen gewachtquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef rene90 het volgende:
ze moeten nu verzamelen in de chill-out:) dus zal wel snel komen nu
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Neeeeeeeee ik bedoelde Dennis als BANner![]()
Gelukkig is de weblog fake![]()
Waar hebben ze dit stuk vreten nou tussenuitgevist? De vuilnisbelt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Starlie het volgende:
[afbeelding]
Ik mag hem nu al niet... en hij zit nog niet eens in de kooi!
Gewoon voor het spelelement is het misschien ook wel leuk als ik een beetje ga rennen. Zo heeft iedereen meer lol.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:41 schreef Starlie het volgende:
[afbeelding]
Ik mag hem nu al niet... en hij zit nog niet eens in de kooi!
Ja hoor of we voor dat manwijf lieke warmlopen zeker??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon voor het spelelement is het misschien ook wel leuk als ik een beetje ga rennen. Zo heeft iedereen meer lol.
Dennis is naar eigen zeggen liever mooi dan geslaagd in het leven. Amanda ging er al voor staan klappen las ik.
![]()
Scofield, jij hebt liever de puur natuurlijke vrouwelijke vormen van Natasia en Amanda?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja hoor of we voor dat manwijf lieke warmlopen zeker??![]()
Vreselijk eng wijf is dat met die priemende oogjes en die mannelijke gelaatstrekken, geen borsten en teveel spieren thanks but no thanks![]()
iig liever als die doperwtjes van lieke jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Scofield, jij hebt liever de puur natuurlijke vrouwelijke vormen van Natasia en Amanda?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Altijdgallen het volgende:
Al die foto`s komen van de site van zijn vriendengroep > FFgallen.nl
En als Dennis homo is dan is Hugh Hefner het ook...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |