Nog een bepaald merk? Of gewoon de "super de boer" wijn bv?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:43 schreef Fuente het volgende:
Ik zou voor rode gaan.
Albert Hein huismerk en dan de Chileense rode wijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog een bepaald merk? Of gewoon de "super de boer" wijn bv?
ooooooh die zijn lekker! Banaan dippen in witte chocoladequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
buffet gehad, en als toetje stonden er chocolade fonteintjes met vers fruit![]()
![]()
die wil ik oohook
daarna nog een mcflurry gehaald
Was niet zo lekker. Daarom nog wat toastjes gegeten met brie (quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:17 schreef Raissa het volgende:
Vanavond wraps met kip, oosterse groenten en wat ovenfrietjes.
Lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef dookiy het volgende:
Vandaag Tarka Dal met zilvervliesrijst en courgettesalade...goed binnen te houden zoals men in Brabant zegt...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Laatste halve glaasje uit een fles zaaaalige chileen. Mmm. zo eens gaan slapen.
Ik las kip met tietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
kip met bieten.
waarbij ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef boylovesgirl het volgende:
knoflook hakken en erbij doen en dan op het laatst een beetje soja saus.
Beterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
- Roggebrood met haring en uitjes
- Zalm rolletjes met roomkaas, bieslook en kaviaar
- Tutti-frutti spies met grillworst, gedroogde abrikoos, druif en kers
- Pasteitje met pate
- Teriyaki spiesjes
- Komkommergarnalenfantasie
We gingen uit eten bij de universiteitsrestaurant - erg lekker en betaalbaar - en we kregen als gratis voorgerecht de kliekjes van een borrel van vanmiddag voorgeschoteld (50 man besteld, 19 op komen dagen)
Om 10 uur 's ochtends...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:06 schreef Miam het volgende:
Cashewnoten en yogi.
Zat ik ook aan te denken. Dat uit eten dan. Geen sushiquote:
ja mijn oma maakte vroeger haring, bieten salade zelfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef Vivi het volgende:
Wisten jullie dat haring en bietjes een heerlijke combi zijn?
Vanaaf ga ik zelf een lekker soepie maken denk ik, met een stokbroodje erbij...
Ongesteldheidsvoedsel?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond rijst met sajoer boontjes en kant en klare balletjes, einde van de maand![]()
nee man, geen geld meer voedselquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ongesteldheidsvoedsel?
OT: havemout, goed begin van de dag![]()
Ga uit eten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te koken maar ik wil ook niet al te ongezond eten. Wat nu?
Koop een bos wortels en peuzel dat op.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te koken maar ik wil ook niet al te ongezond eten. Wat nu?
ik heb alleen maar goeie ideeenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een goed idee!
Ik zal eens met vriendje overleggen, chances are dat hij ook geen zin heeft om te koken.
is die nou lekker? die staat hier ook in de koelkast maar ik heb hem nog niet geprobeertquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Crystal Clear Appel en peer
mijn ervaring? ruik er niet aan want het is zo kunstmatig dat het je tegenstaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
is die nou lekker? die staat hier ook in de koelkast maar ik heb hem nog niet geprobeert
Die drink ik nu dus. Ik had voorheen iets met bosbessen appel ofzo uit een fles. Die was IMHO lekkerderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn ervaring? ruik er niet aan want het is zo kunstmatig dat het je tegenstaat
de smaak? gewoon water met ergens een flauwe peer smaak...
cranberry lime is lekkerder![]()
Vind hem de lekkerste van de verschillende smaken zonder prik wel goed koud drinken. Heb nu alle smaken met prik gekocht om dit te keuren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
is die nou lekker? die staat hier ook in de koelkast maar ik heb hem nog niet geprobeert
ik vind die appel peer lekkerder dan die cranberry limequote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vind hem de lekkerste van de verschillende smaken zonder prik wel goed koud drinken. Heb nu alle smaken met prik gekocht om dit te keuren.
Crystal Clear zonder prink is voor mij een welkome vervanging van al die prikdranken zoals cola etc.
Leukquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:17 schreef minilotje het volgende:
Ik sta op het punt om te beginnen aan een salade met:
- paling
- verse spinazie
- eikenbladsla
- veldsla
- een handvol verse bieslooksprieten
- rode ui
- zelfgemaakte pesto
- heeeeeeele zachte jonge kaas
- wat geroosterde pindaatjes
Als toetje staat nu op te stijven in de koelkast:
[afbeelding]
(plaatje gepikt)
Lemon posset! Ik struikelde vrijdag in nrc.next over het recept, en het leek me erg lekker en makkelijk. Of, zoals Janneke van nrc schreef:
"Ik durf te wedden dat als je dit toetje één keer gemaakt hebt, je het onmiddellijk opneemt in je Galerij der Onvergetelijke Desserts. Deze citroenroompuddinkjes zijn niet alleen verfrissend, fluwelig, niet te zoet, niet te zuur, precies zoals een toetje bedoeld is."
Het zal mij benieuwen. Je maakt het door 250 ml slagroom met 50 gram kristalsuiker een minuut lang te laten koken. Af laten koelen, het sap van één citroen erdoor (zorgt ervoor dat het goedje dikker wordt) en verdelen over twee glaasjes. Paar uur in de koelkast laten staan voor gebruik.
Ik geef er wat rode en blauwe bessen bij op een bordje straks.
Thanksquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:30 schreef Numbie het volgende:
Heb ook zin om vanavond maar weer eens hollandse kost te eten. Die maaltijdsalades en nasi/bami/pasta komt me inmiddels beetje de neus uit...
Voor zover ik weet zit in lasagna toch tomaat, en zelfs in nasi en bami is meestal wel iets van groente te ontdekken.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]dat had ik nou ook
Vorige week hele week geen groente gehadja op zondag. Of nasi, of bami of pizza of patat of lasagne of pannenkoeken.
Thank god vanaaf bonen
dieet? Was da?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zit in lasagna toch tomaat, en zelfs in nasi en bami is meestal wel iets van groente te ontdekken.Hoe is het trouwens met je dieet, klinkt alsof het afgelopen is?
* Mini_rulez is blij dat ze vanmiddag haar portie groente al heeft gehad. Straks ook ongezond.
Dat is inderdaad het beste, gewoon de draad weer oppakken. Nog gefeliciteerd trouwens!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
dieet? Was da?
En ja, er zit wel groente in, 1 eetlepel ofzo
ik had gewoon vorige week een kei kei kei drukke week. Geslaagd, zus die zwanger is van een tweeling, bijklussen 's avonds, veel bezoek ect.
Deze week maar weer gezond doen
Stereotinaquote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Een zak chips en drie mini-pizza's
Als een vrouw was, zou ik ongesteld zijn
Ja ik dus ook! Maar ik wil voorkomen dat mijn man zegt: alweer iets met kaas&honing! Ik wil dat het dan ook echt meteen uitstekend smaakt enzo. Maar je tip van de honing apart erbij is een goeie ja, thanks!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Mij lijkt het een prima combinatie, maar ik ben sowieso weg van kaas met honing.
Dat eten we morgen dus, vandaag hebben we een loempia gehaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we worteltjes, aardappels en gehaktbal.
Ik dacht dat je niet van groenten hieldquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
boeren salade van de lidl
daar zijn nog heul grote verschillen tussen heurquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van groenten hield
Al die banaan is niet goed voor je hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:49 schreef Qwea het volgende:
2 broodjes banaan
zal ik daar zelf ff over oordelen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef Slasher het volgende:
[..]
Al die banaan is niet goed voor je hoor
Dude, lighten up, het kan mij niet schelen als je verstopt raakt, zie de smileyquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
zal ik daar zelf ff over oordelen?
fijn, dank je.
oh mooi, minder poepen. dat moet ik hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:maar dan moet je hier niet klagen als je niet af kan gaan heh, want van zoveel banaan gaan veel mensen héél moeilijk poepen
moeilijk is wat anders dan minder hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:13 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
oh mooi, minder poepen. dat moet ik hebben.
nooit last van gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:maar dan moet je hier niet klagen als je niet af kan gaan heh, want van zoveel banaan gaan veel mensen héél moeilijk poepen
oja ik las verkeerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moeilijk is wat anders dan minder hoor
Wikipedia zegt cordon bleu, maar andere spellingen zijn er ook. Gevalletje voorkeur denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is cordon bleu, niet blue. Toch?.
Meng het met wat kraanwater: heb je twee glazen die precies goed smakenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:23 schreef DarkElf het volgende:
drink nu een glas fruitontbijt, ja het is lunchtijd ik weet het maar ik had zin in iets makkelijks, sinaasappel - mango en sjezus wat is dat zoet!
nee met kaas. De banaan eet ik nuquote:
Mmm, jij altijd met je dingen op de huid gebakken en zeekraal enzo... Jullie twee weten wel wat lekker is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef golfer het volgende:
Nu: Hollandse nieuwe.![]()
Vanavond: pandanrijst, op de huid gebakken zeebaarsfilets met coquille st. Jaques en zeekraal.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, jij altijd met je dingen op de huid gebakken en zeekraal enzo... Jullie twee weten wel wat lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |