Nog een bepaald merk? Of gewoon de "super de boer" wijn bv?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:43 schreef Fuente het volgende:
Ik zou voor rode gaan.
Albert Hein huismerk en dan de Chileense rode wijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog een bepaald merk? Of gewoon de "super de boer" wijn bv?
ooooooh die zijn lekker! Banaan dippen in witte chocoladequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
buffet gehad, en als toetje stonden er chocolade fonteintjes met vers fruit![]()
![]()
die wil ik oohook
daarna nog een mcflurry gehaald
Was niet zo lekker. Daarom nog wat toastjes gegeten met brie (quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:17 schreef Raissa het volgende:
Vanavond wraps met kip, oosterse groenten en wat ovenfrietjes.
Lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef dookiy het volgende:
Vandaag Tarka Dal met zilvervliesrijst en courgettesalade...goed binnen te houden zoals men in Brabant zegt...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Laatste halve glaasje uit een fles zaaaalige chileen. Mmm. zo eens gaan slapen.
Ik las kip met tietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:52 schreef Qwea het volgende:
kip met bieten.
waarbij ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:19 schreef boylovesgirl het volgende:
knoflook hakken en erbij doen en dan op het laatst een beetje soja saus.
Beterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
- Roggebrood met haring en uitjes
- Zalm rolletjes met roomkaas, bieslook en kaviaar
- Tutti-frutti spies met grillworst, gedroogde abrikoos, druif en kers
- Pasteitje met pate
- Teriyaki spiesjes
- Komkommergarnalenfantasie
We gingen uit eten bij de universiteitsrestaurant - erg lekker en betaalbaar - en we kregen als gratis voorgerecht de kliekjes van een borrel van vanmiddag voorgeschoteld (50 man besteld, 19 op komen dagen)
Om 10 uur 's ochtends...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:06 schreef Miam het volgende:
Cashewnoten en yogi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |