Het is wel een flink stuk dalen. Ik denk er wel vaart zal worden gemaakt, vooral als de sprinters nog wat willen doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
Het wordt iig krap om de finish live op tv te hebben denk ik, nog 2.08 voor 84 km.
2.08 is de tijd tot het 6 uur-journaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef knoets het volgende:
Dat moet 8.08 zijn hoop ik?
Niemand?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef -skippybal- het volgende:
Was dit ook niet die etappe waar Freire vorig jaar iedereen lollerpwnde dmv die rotonde?
Dat was in de etappe van St. Moritz naar ascona die inderdaad ook over die Lükmanier gingquote:
Amper 4 minuten later, en het is nu nog maar een kleine 5 minuten. Het gaat echt heel rap. Het peloton pakt nu 2 minuten terug per 10 km.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
40 km nog met een kleine 6 minuten, maar het peloton gaat nu vol jagen, dat gaat 'ie niet redden denk ik. Voor het journaal lukt het zeker wel.
Nee, en 9 tegen 1 die al heel de dag in de aanval is..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo'n moeilijke afdaling dus, neem ik aan?
De afdaling is inmiddels wel gedaan, ze zitten nu op het vlakke en bovendien wind tegen heel de tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo'n moeilijke afdaling dus, neem ik aan?
Hihi, positief, hihi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef flyck het volgende:
spijtig voor ten dam. Mocht wel eens een etappe winnen. Zou positief zijn voor unibet
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijft geweldig hoe de VRT er toch steeds weer in slaagt om iedereen die Nederlands spreekt en wat wint een GSM in de handen te duwen![]()
![]()
Moest 'ie eerder aangaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:19 schreef Burghardt het volgende:
Burghardt 7e, mooie plaats. Al is hij meer van de langere sprints, maar goed.
Klopt, het is achteraf speculeren natuurlijk. Hij kwam toch nog goed mee in de sprint.quote:
Buren wordt verplaatst naar morgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Zou wel rond de klok van vijf zijn gezien de aankomsttijden van de eerdere etappes.
Als je Buren fan bent dan vervloek je de VRT volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Buren wordt verplaatst naar morgen.
Ik wacht nog op het bericht: "Buren wordt verplaatst naar het net hiernaast."quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Dat bericht komt echt elke dag in beeld, inderdaad. Leuk, zo'n dagelijkse soap.![]()
Tsjahquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef wimderon het volgende:
Ook typisch Belgisch om Buren niet gewoon Neighbours te noemen.
Trouwens ook: Bold and the Beautiful -> mooi en meedogenloos![]()
18h halen ze nooit, volgens mij.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 80 km te gaan iig.
Zal weer krap worden ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
18h halen ze nooit, volgens mij.
Pardon.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Inderdaad nog een geluk dat er nog lowalihiteit in het peloton is, Hans.
Trekken ze bij de VRT zo veel geld uit aan wielrennen. Kunnen ze dan niet eens wat geld reserveren voor logopedielessen voor Hans?quote:
Hij heeft die al gehad hoor. (doodserieus, dat zei hij in de krant)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Trekken ze bij de VRT zo veel geld uit aan wielrennen. Kunnen ze dan niet eens wat geld reserveren voor logopedielessen voor Hans?
Tsja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij heeft die al gehad hoor. (doodserieus, dat zei hij in de krant)![]()
Ik denk dat die fans ondertussen hun tv al door het venster hebben gesmeten en de VRT en het wielrennen verketterenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:37 schreef zjroentje het volgende:
Dus Buren wordt weer verplaatst naar morgen?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat die fans ondertussen hun tv al door het venster hebben gesmeten en de VRT en het wielrennen verketteren![]()
![]()
Vind ik eigenlijk toch vreemd. Als je ziet hoe groot het enthousiasme in Zwitserland bij bv deze ronde het geval is. En ook bij Romandië zie je dat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:45 schreef Leatherface het volgende:
Züri Metzgete gaat definitief niet door dit jaar.
Mijn idee was altijd Zwitserland = $$$quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk toch vreemd. Als je ziet hoe groot het enthousiasme in Zwitserland bij bv deze ronde het geval is. En ook bij Romandië zie je dat.
Ook al vreemd dat het ASO daar niet opgesprongen is om de koers over te nemen.
Maar misschien ligt er wel een miljoenen schuldenput bij de organisatie ofzo
Dan hoop ik dat zo meteen Devolder op de ritzege afstevent zodat ze nog even doorgaan op Canvas ...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wuyts gaf het al aan dat het erg krap gaat worden om voor 18.00 binnen te zijn.
Nog 13 km vlak, nog 13 km klimmen in 50 minuten.
Hoeveel zouden er nu denken "wat heb ik nu weer ingespoten?"quote:
Tsja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het alleen verrassend dat Schleck vandaag al door het ijs zakt, ik had dat morgen verwacht.
Dat lijkt me al even waarschijnlijk als Tourwinst van Hincapie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:59 schreef Leatherface het volgende:
Sommigen bombardeerden hem al tot kandidaat - Tourwinnaar. Dat vond ik al wat voorbarig.
Exact mijn gedachten ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef pfaf het volgende:
En wat is België toch een wielerland ofniet? Niet even het journaal 5 minuten uit kunnen stellen
Dat is zijn lievelingsplekquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef pfaf het volgende:
Had het ook niet verwacht, daar hij toch de hele klim achterin bungelde.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef Grobbel het volgende:
En die aflevering van Buren van weken geleden is ondertussen nog steeds niet uitgezonden.
Ik maar telkens inschakelen om 'Buren' te zien, zenden ze wielrennen uit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:18 schreef Grobbel het volgende:
En die aflevering van Buren van weken geleden is ondertussen nog steeds niet uitgezonden.
quote:Thomas Dekker (winnaar): "Dit is een grote verrassing, zeker ook voor mezelf. Ik had een slechte voorbereiding door pijn aan mijn linkerbeen. Maar in deze korte rit voelde ik me heel goed. Het was een zware klim, maar als kind ben ik hier nog komen skiën. Ik kende de wegen nog een beetje."
De laatste keer dat ze dat gedaan hebben dreigde de minister met subsidieverliesquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:15 schreef pfaf het volgende:
Gaaf! Ik wist niet wat ik zag toen het journaal voorbij was!![]()
Had het ook niet verwacht, daar hij toch de hele klim achterin bungelde.
Zonde dat Held Kimi niet aan kon haken, maar het is niet anders.
En wat is België toch een wielerland ofniet? Niet even het journaal 5 minuten uit kunnen stellen
Nog wat bijzonders gemeld ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
Nu op studio sport... over Checchini![]()
Neuh, gewoon weer hetzelfdequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nog wat bijzonders gemeld ?
Dus hij breekt nog niet met Checchini (na vandaag zeker niet allicht)quote:
Ja en ik moest weg toen de slotklim net begonnen was..quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:16 schreef Horloge het volgende:
Potverdorie...ik heb het profiel van de etappe niet bekeken, mis ik zowaar nog wat ook!
Geweldig toch, dat accent. En wat een versnelling zeg!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef JelleS het volgende:
Ook gemist, net als het sportjournaal. Had Dekker morgen niet even kunnen aanvallen....
Nog ergens een samenvatting online? edit: hier dus: http://dms-cl-015.skypro-media.net/tds/tds0706-700k.wmv
Op meer dan 20 minuten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Wackyduck het volgende:
Mooie prestatie van Dekker, hoe staat hij er voor in het klassement?
Ach, voor de Tour zegt dit heel weinig. Het was een korte etappe, met maar 1 col, dat zal in de Tour wel anders zijn. Laat hem daar maar gewoon in dienst van de ploeg rijden, dan kan hij 1 van de volgende jaren wel eens aan het klassement denken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef knep het volgende:
Geweldig van Dekker, dat belooft misschien wel wat voor de tour.
Op een kwartiertje geloof ikquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:23 schreef Wackyduck het volgende:
Mooie prestatie van Dekker, hoe staat hij er voor in het klassement?
Inderdaad, nu gewoon voor dit soort etappes gaan. En dat je dan zulke etappes wint is geweldig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, voor de Tour zegt dit heel weinig. Het was een korte etappe, met maar 1 col, dat zal in de Tour wel anders zijn. Laat hem daar maar gewoon in dienst van de ploeg rijden, dan kan hij 1 van de volgende jaren wel eens aan het klassement denken.
Het belooft wat voor de tour omdat de vorm eraan zit te komen lijkt me.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, voor de Tour zegt dit heel weinig. Het was een korte etappe, met maar 1 col, dat zal in de Tour wel anders zijn. Laat hem daar maar gewoon in dienst van de ploeg rijden, dan kan hij 1 van de volgende jaren wel eens aan het klassement denken.
Ach ja waarom ook niet, als leeftijdsgenoot Schleck het kan waarom Dekker niet...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:08 schreef -skippybal- het volgende:
Op sites en fora zijn er nu al weer figuren die rekening houden met een Ullrich like Tour debuut
Tja, dat zijn van die types die, als het dan een keertje wat minder gaat, als eerste in de rij staan om zo'n renner dan af te branden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:08 schreef -skippybal- het volgende:
Op sites en fora zijn er nu al weer figuren die rekening houden met een Ullrich like Tour debuut
Maar toen bleek dat niet uit de eindklasseringen. Goed rijden is één (zie Boogerd), winnen is nog wat anders.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
Die explosiviteit liet 'ie ook al zien in de AGR en LBL
Efimkin is een man in vorm, hij was immers ook al aardig op dreef in de Euskal Bizikleta.quote:1 Vladimir Efimkin (Rus) Caisse d'Epargne 21.57.03
2 José Angel Gomez Marchante (Spa) Saunier Duval - Prodir 0.09
3 Frank Schleck (Lux) Team CSC 0.21
4 Matteo Carrara (Ita) Unibet.com 0.26
5 Vladimir Karpets (Rus) Caisse d'Epargne 0.30
6 Kim Kirchen (Lux) T-Mobile Team
7 Damiano Cunego (Ita) Lampre-Fondital 0.57
8 Xavier Florencio Cabre (Spa) Bouygues Telecom 1.10
9 Gilberto Simoni (Ita) Saunier Duval - Prodir 1.13
10 Stijn Devolder (Bel) Discovery Channel Pro Cycling Team 1.50
11 Rigoberto Uran (Col) Unibet.com 1.52
12 Gerrit Glomser (Aut) Team Volksbank 1.57
13 Joaquin Rodriguez Oliver (Spa) Caisse d'Epargne 2.26
14 Janez Brajkovic (Slo) Discovery Channel Pro Cycling Team 2.47
15 Linus Gerdemann (Ger) T-Mobile Team 3.19
16 Hubert Dupont (Fra) Ag2r Prevoyance 3.32
17 Andrea Tonti (Ita) Quick Step - Innergetic 3.47
18 Gustav Erik Larsson (Swe) Unibet.com 5.18
19 Juan Manuel Garate (Spa) Quick Step - Innergetic 5.40
20 Laurent Brochard (Fra) Bouygues Telecom 5.50
Als hij morgen en zaterdag weet aan te haken, is het ook een gevaarlijke klant dus.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
Efimkin is ooit eens derde geworden op het WK voor militairen met z'n TT.
Voor wat het waard is...
staan er nog wel op een zakdoek bijeen. Geef Kirchen of Marchante meer kans. Schleck vlak ik ook nog niet uit. Idem voor Simoniquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als hij morgen en zaterdag weet aan te haken, is het ook een gevaarlijke klant dus.
Maar het is nog wat vroeg om nu al conclusies te trekken.
Prachtig inderdaad. Toch wel jammer dat we er met de TV pas inkomen aan het einde van de Sustenpass. Gewoon zo'n ritje geheel uitzenden!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:45 schreef Arcee het volgende:
Etappe 7, 22 juni: Ulrichen - Grimselpass, 125.7
[afbeelding]
Interessante rit vandaag.
Leuk om terug te zien, strak geplande actie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:32 schreef JelleS het volgende:
Ook gemist, net als het sportjournaal. Had Dekker morgen niet even kunnen aanvallen....
Nog ergens een samenvatting online? edit: hier dus: http://dms-cl-015.skypro-media.net/tds/tds0706-700k.wmv
Ik zie Simoni er nog wel aan trekken vandaag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Marchante meer kans. . Idem voor Simoni
een Giro en Tour is toch wat andersquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach ja waarom ook niet, als leeftijdsgenoot Schleck het kan waarom Dekker niet...![]()
Aangezien Dekker gister gewonnen heeft stemmen er nu heel wat meer Nederlanders af op Sporza.quote:
Inderdaad, het zijn weer prachtige plaatjes.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Leatherface het volgende:
Wat een prachtig land is Zwitserland toch, qua natuur.
Daar zitten ze al zo'n 13 km. opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze wachten tot de laatste klim.
Dat weet ik. Je zal wel zien, ze gaan nog iets doen.quote:
Gister ook de heletijd achteraan. En als er dan iemand afging gin 'ie die weer voorbij om weer in laatste positie te zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:21 schreef Zwansen het volgende:
Dekker aan het elastiek. Loopt ie ons voor de gek te houden met het oog op de Tour?
Erg matige rit idd, had er veel meer van verwacht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Is er nog iemand wakker ?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Leatherface het volgende:
Wat een prachtig land is Zwitserland toch, qua natuur.
Ze halen hem terug en hij zet zich gewoon op kopquote:
Ach ja, wie heeft er nu wel echt zijn stempel op deze ronde gedrukt?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Efimkin zou wel een spetterende eindwinnaar zijn, heeft echt zijn stempel gedrukt, ik ga het nooit meer vergeten.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef thespotlessmind het volgende:
Die jongen moet echt kapot zijn: eerst ondekte hij dat Discovery zowaar verticaal op zijn shirt stond daarna dit
Vorig jaar was Kirchen hier in de rijdrit toch 7de op een minuut van de "zoon van kleine Rudy" hoor ...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef JelleS het volgende:
Ik heb Kirchen nog nooit echt een denderende tijdrit zien rijden anders. Daar gaat Karpets wel makkelijk voorbij lijkt me.
Goede renner die Gusev, supporter ik al een tijdje. Maar had niet verwacht dat hij dit ook zou kunnen. Geen geweldige rit, wel prachtig om naar te kijken. En de verschillende voornamen van Thomas Dekker die Michel wist te verzinnen zorgen nog voor een glimlach.
Begin dit jaar nog, 3e in de tijdrit in de Tirreno, 5 seconden achter Schumacher en Kloeden. Met zijn huidige vormpijl is hij echt niet te onderschatten in de tijdritten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:47 schreef JelleS het volgende:
Ik heb Kirchen nog nooit echt een denderende tijdrit zien rijden anders. Daar gaat Karpets wel makkelijk voorbij lijkt me.
Goede renner die Gusev, supporter ik al een tijdje. Maar had niet verwacht dat hij dit ook zou kunnen. Geen geweldige rit, wel prachtig om naar te kijken. En de verschillende voornamen van Thomas Dekker die Michel wist te verzinnen zorgen nog voor een glimlach.
Hij heeft het onderweg dan ook overgenomen van z'n broer Theo Dekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Toch knap van Erik Dekker, op zijn leeftijd nog 15e worden in zo'n rit![]()
Lekker verstand van zakenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Wuyts deed vandaag ook een beetje laatdunkend over Zwitserse wegwerkzaamheden. Dat de Zwitsers daar hun tijd mee verdoen enzo.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Wuyts deed vandaag ook een beetje laatdunkend over Zwitserse wegwerkzaamheden. Dat de Zwitsers daar hun tijd mee verdoen enzo.
Vanuffel deed het ook goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Burghardt het volgende:
Ik zat een paar keer te twijfelen of er nog ene Warner mee aan het rijden was voorop. Maar het bleek een verbastering van Horner door de Belgen.
Ach ja , verder weer puik commentaar van Wuyts. Die andere knaap is wat mij betreft kompleet overbodig.quote:
Een belg die commentaar heeft op buitenlandse wegwerkzaamhedenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
Ook zo'n fraaie die ik ooit op de VRT gehoord heb:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een belg die commentaar heeft op buitenlandse wegwerkzaamheden![]()
Dat klopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef Burghardt het volgende:
Wuyts heeft ook wel veelvuldig terecht lovende woorden over voor Zwitserland, de properheid, het natuurschoon en de wegen.
Hier hebben de Zwitsers dan op alle drie ook een streep(je) voor op Belgie.
Eerder in de etappe was het ook al Theo Dekker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef hardromacore het volgende:
Wuyts moet ook nog even wennen aan dekker;
''Erik Dekker komt nu over de finish'''
Jammer v/d saaie rit, mooi voor gus
Is dat nou minachting.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef Burghardt het volgende:
In het begin was Wuyts trouwens in de war met Eltink en Dekker, daar kwam dus dat Theo Dekker vandaan.
Begrijp het ook niet. De finale was ook niet zo spetterend dat je namen door elkaar haalt...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is dat nou minachting.
Ik bedoel, Dekker heeft met zijn 22 jaar toch al aardig wat laten zien. Dan zou zo'n commentator nu zijn naam toch wel moeten kennen.![]()
Geen idee, hij kan zich wel weetjes en feiten van jaren terug voor de geest halen uit allerlei koersen. Maar een renner die gister nog een etappe won is blijkbaar te moeilijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is dat nou minachting.
Ik bedoel, Dekker heeft met zijn 22 jaar toch al aardig wat laten zien. Dan zou zo'n commentator nu zijn naam toch wel moeten kennen.![]()
66e, op 21 minuten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveelste was ten Dam?
Dat kan ik ook met tientallen boeken en een internetverbinding...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:13 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Geen idee, hij kan zich wel weetjes en feiten van jaren terug voor de geest halen uit allerlei koersen. Maar een renner die gister nog een etappe won is blijkbaar te moeilijk.
Daar zal hij inderdaad ook wel veel uit halen vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat kan ik ook met tientallen boeken en een internetverbinding...
Thanks. Hij zat toch weer mee in de ontsnapping, niet?quote:
En nog belangrijker: André Meganckquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Thanks. Hij zat toch weer mee in de ontsnapping, niet?
So true. André is pas de echte held van Sporzaquote:
Ja, ik zie Kirchen wel met een uitval in de slotkilometer proberen nog wat tijd terug te pakken op Efimkin en uit te lopen op Karpets. Zoals ie dat vandaag dus deed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef Burghardt het volgende:
Mwah, ik denk niet dat Kirchen het risico neemt. Hooguit weer wat extra seconden sprokkelen op het einde van de rit. Lijkt meer een etappe voor wat vrijbuiters van misschien wel weer Unibet.com.
Maar de Nederlandse commentatoren slagen daar toch ook nooit in ...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zegt dat dan ook gewoon he. Zit Karl zo iets van "Of niet Renaat?"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geef mij dan toch nog maar Renaat met zijn VVV-gids en fichebak ...![]()
Met z'n ringtone van 10 jaar geledenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
So true. André is pas de echte held van Sporza![]()
Vooral als 'ie het druk heeft en je steeds dat gestoor van mobiele telefoons hoort en crash geluiden van Windows![]()
Ja, ik betwijfel of we een hele spannende koers krijgen voor het einde, zal wel meer van hetzelfde worden. Ploegen van de klassementsrenner in de verdediging en jagen en een paar man die wat minuten krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, ik zie Kirchen wel met een uitval in de slotkilometer proberen nog wat tijd terug te pakken op Efimkin en uit te lopen op Karpets. Zoals ie dat vandaag dus deed.
Maar hij zal het vast niet vanaf de voet proberen, met het risico zich dan over de kop te jagen. Misschien dat zo'n Simoni of Gomez Marchante dat wel proberen, aangezien die nu eigenlijk niets meer te verliezen hebben.
Vorig jaar ook in de Giro, zag je een kasteel in de verte:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die zegt dat dan ook gewoon he. Zit Karl zo iets van "Of niet Renaat?"
"Even wachten want ik had over deze regio iets leuks gelezen. Even terug zoeken!"
Karl en Renaat samen vind ik ook wel leuk, want die zitten samen vaak te lachen enzo.
Is toch prachtig om te naar te luisteren? Hij kan het ook mooi brengen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig jaar ook in de Giro, zag je een kasteel in de verte:
Uyterhoeven: "Kijk Renaat, heb je er geen mooi verhaal over gevonden ?"
Renaat : "Ja, dat is het Castello di blablabla , in 1356 woonde er een kasteelheer die zijn dochter wilde ... *insert lang verhaal* ... en sindsdien kun je er elke avond om middernacht volgens de legende het spook zien. "
![]()
Renaatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig jaar ook in de Giro, zag je een kasteel in de verte:
Uyterhoeven: "Kijk Renaat, heb je er geen mooi verhaal over gevonden ?"
Renaat : "Ja, dat is het Castello di blablabla , in 1356 woonde er een kasteelheer die zijn dochter wilde ... *insert lang verhaal* ... en sindsdien kun je er elke avond om middernacht volgens de legende het spook zien. "
Al weet Wuyts dan weer doorgaans alles te vertellen over de wijn die ze de avond ervoor dronken en degene die ze straks zullen drinken ...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is toch prachtig om te naar te luisteren? Hij kan het ook mooi brengen.
Beter dan het gezeik over doping van zwart-wit denkende Wuyts...
En de dagelijkse seksistische woordspelingen komen ook asltijd terug. Die Ghans dan pas na 10 seconden snapt met een gniffelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al weet Wuyts dan weer doorgaans alles te vertellen over de wijn die ze de avond ervoor dronken en degene die ze straks zullen drinken ...![]()
Hij is natuurlijk jaloers dat ze in Zwitserland wél iets aan de weg doen. Dat zijn ze in België toch wat minder gewoon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef Falco het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Hans is mijn held. Wat zei ie ooit toch? Het is hier erg warm, zo;'n 45 kilometer per uur.
Temperaturen in de zon tot 40 km/u.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Hans is mijn held. Wat zei ie ooit toch? Het is hier erg warm, zo;'n 45 kilometer per uur.
En Wuyts is toch die van Tommeke, Tommeke?
'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Temperaturen in de zon tot 40 km/u..
Ach, volgens Renaat is Rujano een Colombiaanse Venezolaan, alles kan bij Sporza.
Hoeveel koffie kon hij weer per uur planten ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |