quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Tour de Suisse 2006 - Algemeen klassement
1 Ullrich, Jan
2 Gil Perez, Koldo
3 Jaksche, Jörg
4 Vicioso, Angel
Ik zou van die eerste twee niet teveel verwachten. Beide hebben een blessure gehad die nu wel zowat voorbij lijkt, maar ze hebben daardoor wel zoveel trainingsachterstand opgelopen dat een goed klassement hier moeilijk gaat zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef NRH het volgende:
Benieuwd in welke mate Boogerd, Dekker en Freire hier al wil mee kunnen (willen) doen om de prijzen. Er zitten immers wat mooie etappes tussen.
denk niet dat Gil start voor Saunier Duvalquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Leatherface het volgende:
De zege van Ullrich van vorig jaar is natuurlijk zeer dubieus en eigenlijk erken ik hem niet.
Maar goed, nu naar dit jaar.
Sastre en Klöden zouden meedoen. Benieuwd naar hun vorm.
Verder ben ik benieuwd naar Thomas Dekker, Cancellara, Cobo, Gil en Gomez Marchante.
Toch kunnen en moeten ze zelfs tegen het einde van de ronde aardig in vorm zijn. Zo kan etappe 8 wat voor Boogerd worden en etappe 9, de tijdrit voor Dekker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik zou van die eerste twee niet teveel verwachten. Beide hebben een blessure gehad die nu wel zowat voorbij lijkt, maar ze hebben daardoor wel zoveel trainingsachterstand opgelopen dat een goed klassement hier moeilijk gaat zijn.
Wel een mooi parcours dit jaar![]()
Volgens de officiele website wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:50 schreef Doff het volgende:
Rijdt Klöden wel mee dan?
Die rijdt de dauphiné volgens mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Doet Gesink nog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |