quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Tour de Suisse 2006 - Algemeen klassement
1 Ullrich, Jan
2 Gil Perez, Koldo
3 Jaksche, Jörg
4 Vicioso, Angel
Ik zou van die eerste twee niet teveel verwachten. Beide hebben een blessure gehad die nu wel zowat voorbij lijkt, maar ze hebben daardoor wel zoveel trainingsachterstand opgelopen dat een goed klassement hier moeilijk gaat zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef NRH het volgende:
Benieuwd in welke mate Boogerd, Dekker en Freire hier al wil mee kunnen (willen) doen om de prijzen. Er zitten immers wat mooie etappes tussen.
denk niet dat Gil start voor Saunier Duvalquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Leatherface het volgende:
De zege van Ullrich van vorig jaar is natuurlijk zeer dubieus en eigenlijk erken ik hem niet.
Maar goed, nu naar dit jaar.
Sastre en Klöden zouden meedoen. Benieuwd naar hun vorm.
Verder ben ik benieuwd naar Thomas Dekker, Cancellara, Cobo, Gil en Gomez Marchante.
Toch kunnen en moeten ze zelfs tegen het einde van de ronde aardig in vorm zijn. Zo kan etappe 8 wat voor Boogerd worden en etappe 9, de tijdrit voor Dekker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:55 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik zou van die eerste twee niet teveel verwachten. Beide hebben een blessure gehad die nu wel zowat voorbij lijkt, maar ze hebben daardoor wel zoveel trainingsachterstand opgelopen dat een goed klassement hier moeilijk gaat zijn.
Wel een mooi parcours dit jaar![]()
Volgens de officiele website wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:50 schreef Doff het volgende:
Rijdt Klöden wel mee dan?
Die rijdt de dauphiné volgens mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Doet Gesink nog mee?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:52 schreef PaulusP het volgende:
Wordt het ergens live uitgezonden?
Hier wordt meer geklommen dan in de gehele tour.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:46 schreef Venga het volgende:
Wat een parcours trouwens, 5 aankomsten bergop, een proloog en een TT!
En ook etappe 2 en met name 5 zijn niet makkelijk.
Geen Popo op de volledige starlijst.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:04 schreef flyck het volgende:
kloden, sastre, shleck, barjkovic (rijd popo ?), cunego
volgens andere startlijst staat ie er wel bij :squote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Geen Popo op de volledige starlijst.
Ik denk dat het parcours toch wat te zwaar is voor de Tourkopmannen. Ik zie Kloeden en Rogers zich wel een paar keer testen, maar ik denk niet dat ze in het klassement geinteresseerd zijn. Ik verwacht eerder iemand als Brajkovic of Cunego, die zich niet bezig hoeven te houden met de Tour.
Wat doen ze morgen dan met de Dauphiné?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanaf morgen dan wel, vandaag nog niet als ik het goed heb.
Volgens de website van Sporza is het eerst DL en aansluitend TdS.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat doen ze morgen dan met de Dauphiné?
En daarna de GP USA.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens de website van Sporza is het eerst DL en aansluitend TdS.
Tof brak dagje dus. In Indianapolis is er elk jaar wel iets te belevenquote:
Da's wel sterk idd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:23 schreef TheArt het volgende:
Het meest grappige is dat Freire 4'33" reed op zijn gewone fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |