Het is wel een flink stuk dalen. Ik denk er wel vaart zal worden gemaakt, vooral als de sprinters nog wat willen doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
Het wordt iig krap om de finish live op tv te hebben denk ik, nog 2.08 voor 84 km.
2.08 is de tijd tot het 6 uur-journaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef knoets het volgende:
Dat moet 8.08 zijn hoop ik?
Niemand?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef -skippybal- het volgende:
Was dit ook niet die etappe waar Freire vorig jaar iedereen lollerpwnde dmv die rotonde?
Dat was in de etappe van St. Moritz naar ascona die inderdaad ook over die Lükmanier gingquote:
Amper 4 minuten later, en het is nu nog maar een kleine 5 minuten. Het gaat echt heel rap. Het peloton pakt nu 2 minuten terug per 10 km.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
40 km nog met een kleine 6 minuten, maar het peloton gaat nu vol jagen, dat gaat 'ie niet redden denk ik. Voor het journaal lukt het zeker wel.
Nee, en 9 tegen 1 die al heel de dag in de aanval is..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo'n moeilijke afdaling dus, neem ik aan?
De afdaling is inmiddels wel gedaan, ze zitten nu op het vlakke en bovendien wind tegen heel de tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:00 schreef Gillingham het volgende:
Niet zo'n moeilijke afdaling dus, neem ik aan?
Hihi, positief, hihi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef flyck het volgende:
spijtig voor ten dam. Mocht wel eens een etappe winnen. Zou positief zijn voor unibet
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijft geweldig hoe de VRT er toch steeds weer in slaagt om iedereen die Nederlands spreekt en wat wint een GSM in de handen te duwen![]()
![]()
Moest 'ie eerder aangaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:19 schreef Burghardt het volgende:
Burghardt 7e, mooie plaats. Al is hij meer van de langere sprints, maar goed.
Klopt, het is achteraf speculeren natuurlijk. Hij kwam toch nog goed mee in de sprint.quote:
Buren wordt verplaatst naar morgen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:13 schreef -skippybal- het volgende:
Zou wel rond de klok van vijf zijn gezien de aankomsttijden van de eerdere etappes.
Als je Buren fan bent dan vervloek je de VRT volgens mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Buren wordt verplaatst naar morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |