Dat vraag ik me ook een beetje af, maar we kunnen gewoon proberen waar het uit komt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:07 schreef twi het volgende:
Zozo, een heel topic aan ons gewijdStaan we al op wikipedia?
Maar wat zou er eigenlijk in dit topic moeten gaan gebeuren?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook een beetje af, maar we kunnen gewoon proberen waar het uit komt.
We kunnen hier bijvoorbeeld bespreken welke spellen we gaan spelen en voor welke achievements we gaan.
Volgens mij hoor jij een beetje bij de Buffels én de hoerenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef ach het volgende:
Ik hoor bij het achteam
Tja een meet zou wel leuk zijn. Maar 60% van het team doet niet aan meets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hoort ach niet bij het hoerenteam?
Edit: en wanneer gaan jullie nu eens een biertje/sinas drinken?
Ach is net als jij iemand die af en toe mee speeltquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Hoort ach niet bij het hoerenteam?
Edit: en wanneer gaan jullie nu eens een biertje/sinas drinken?
Hij heeft al lang niet meer met ons (mij) gespeeld. Maar als hij er bij wil dan mag dat wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij hoor jij een beetje bij de Buffels én de hoeren.
Heb je mijn gamerscore ingehaald dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
Als dit het hoerenteam topic is.. wie is dan de pooier? ik neem aan ik omdat ik de grootste E-Penis heb
Ligt er ook een beetje aan hoeveel en welke spellen je hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:55 schreef linebear het volgende:
ik heb al 670 punten, ben ik dan ook een hoer !?
nog niet zoveel games eigenlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan hoeveel en welke spellen je hebt.
Met Gears haal je redelijk makkelijk 950 punten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:06 schreef linebear het volgende:
[..]
nog niet zoveel games eigenlijk...
- Gears of War
- PES6
- Viruta tennis 3
Ben ook nog maar een junior hoer
Wat jij wil.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb 17615.
Ben ik nu een hoer of een slet?
slettebakquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb 17615.
Ben ik nu een hoer of een slet?
Ik heb het even opgezocht en mijn E-penis is langer hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:49 schreef Gamedemon het volgende:
Als dit het hoerenteam topic is.. wie is dan de pooier? ik neem aan ik omdat ik de grootste E-Penis heb
Ja hoor, we gaan julie zo kapot schieten dat julie gelijk op de BBQ kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:33 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
slettebak
Zijn jullie klaar voor vanavond stelletje hoeren![]()
ja, meesterquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met Gears haal je redelijk makkelijk 950 punten.
Van die andere twee spellen weet ik het niet.
Maar als je een beetje je best had gedaan had je toch al wel 2000 punten kunnen hebben denk ik.
Nog even door spelen dus.
[..]
Wat jij wil.
smaakt vrij zout als het goed is. Maar we gaan het zien vanavondquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja hoor, we gaan julie zo kapot schieten dat julie gelijk op de BBQ kunnen.
[Fliepke blij maak mode]quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:53 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
smaakt vrij zout als het goed is. Maar we gaan het zien vanavond
Ik wens je veel plezier vanavond met je tv uit, als je maar niet te veel kreunt met die vingers in je anus.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
[Fliepke blij maak mode]
Kom maar op stelletje derde rangs amateurs, wij maken julie nog in met onze TV's uit en drie vingers in onze anus.
[/Fliepke blij maak mode]
Jij hebt meer punten, maar ik sta bekend om mijn kwaliteiten, niet om cijfertjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en mijn E-penis is langer hoor.
Heintje:24298
Goku:16725
GD: 13849
Twi:12952
Jimmie: 9175
Leugens! 9255!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en mijn E-penis is langer hoor.
Heintje:24298
Goku:16725
GD: 13849
Twi:12952
Jimmie: 9175
Wij hebben gewonnenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
[Fliepke blij maak mode]
Kom maar op stelletje derde rangs amateurs, wij maken julie nog in met onze TV's uit en drie vingers in onze anus.
[/Fliepke blij maak mode]
Net vaderquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Je gaat toch niet al die softe-zie-mij-net-vader-zijn-geworden-gijsjes hierheen halen, Twi?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:33 schreef twi het volgende:
Nee, maar Struikrover heeft wel hoerenpotentie!
Waarom deed jij dan niet mee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Logisch, want ik deed niet mee.
Ik was op de terugweg van de IKEA.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom deed jij dan niet mee?
En ze speelde gewoon goed samen. Met daarbij ook nog het host voordeel.
Awwww, zit je onder de plakquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik was op de terugweg van de IKEA.
Ga eerst eens verhuizen joh.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:39 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik was op de terugweg van de IKEA.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:47 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nee, ik krijg 1 september een woning en daar moeten meubels in.
dingen die ik meeneem > TV & audio-installatie, bed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ga eerst eens verhuizen joh.
En dan eens kijken hoeveel plaats je nog hebt en wat je nog nodig hebt.
En dan ga je pas naar IKEA....
Ik heb nog wel een aantal banken in de tuin staan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
dingen die ik meeneem > TV & audio-installatie, bed.
dingen die ik nog nodig ben: [Rest]
lkkr met al die regen de laatste tijd. Tenzij ze van plastic zijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal banken in de tuin staan.
gratis af te halen.....
Ze staan al enkele maanden buiten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:57 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
lkkr met al die regen de laatste tijd. Tenzij ze van plastic zijn natuurlijk
Dan geef ik het houten frame wel aan mijn schoonmoeder.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:23 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Breng ze maar.
Test Drive server is not available. Hij heeft het 1x gedaan, toen met jouquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:38 schreef Heintje het volgende:
Struikrover....
Die zou mij gaan helpen met de laatste achievement in Test Drive. Maar uit eindelijk heeft Goku dat maar gedaan.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Test Drive server is not available. Hij heeft het 1x gedaan, toen met jou
Geen idee, had `m toen met jou aan de praat, volgende keer dat ik `m opstarte weer geen serverquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Had dat niet iets te maken met je netwerk instellingen? Dat je NAT op OPEN moest staan...
Het zou zo kunnen zijn dat je Xbox een IP krijgt van je router. Als dat dan anders is dan het IP dat hij kreeg op het moment dat het wel werkte werkt het niet meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen idee, had `m toen met jou aan de praat, volgende keer dat ik `m opstarte weer geen server
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn dat je Xbox een IP krijgt van je router. Als dat dan anders is dan het IP dat hij kreeg op het moment dat het wel werkte werkt het niet meer.
Dus misschien dat je nog eens naar je instellingen van je router moet kijken.
Of ben ik nou te technisch bezig voor je?
Ja ze speelden goed samen en het hielp ook niet echt mee dat jij iedere keer in je eentje naar een bepaald wapen ging lopen terwijl hun met z'n 4en er ook op af stormdequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom deed jij dan niet mee?
En ze speelde gewoon goed samen. Met daarbij ook nog het host voordeel.
Okquote:
Ik loop meestal niet naar een wapen. Ik speel ook bijna altijd met de Lancer of het Shotgun.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja ze speelden goed samen en het hielp ook niet echt mee dat jij iedere keer in je eentje naar een bepaald wapen ging lopen terwijl hun met z'n 4en er ook op af stormde
Nee, dat schiet allemaal niet echt op met haar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:16 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ben jij/is je vriendin al een keer klaar met TMNT, Heintje?
Dinsdag kan ik niet. Donderdag en Zondag moet wel lukken denk ik.quote:Speelschema volgende week:
Dinsdag
Duck or Die (host) vs BANG-BANG-Clan
Mad JK (host) vs Hoerenteam
Donderdag
Hoerenteam (host) vs BANG-BANG-Clan
United Scum (host) vs De booswigteklup
Killers (host) vs Buffelteam
Zondag
United Scum (host) vs Hoerenteam
BANG-BANG-Clan (host) vs Mad JK
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:11 schreef Heintje het volgende:
Bovenstaande post is dus niet meer van toepassing.
Dat vind ik wel mee vallen eigenlijk.quote:
Dat laatste ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mee vallen eigenlijk.
Het idee van het toernooi was wel leuk. Alleen voor een rusher is het niet echt geschikt.
Daarbij kost het stiekum toch best veel tijd.
We spelen allemaal liever een potje ranked zonder al te veel gezeik dan dit gebeuren.
Niet alijtd, maar boeiend toernooi is toch over dus om er nou nog een discussie over te houden vind ik onnodigquote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Heintje het volgende:
Ik rushte eigenlijk altijd naar waar we afspraken hoor...
Ja, alleen was jij d'r dan meestal alleen tegen 3 of 4 van hun.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:22 schreef Heintje het volgende:
Ik rushte eigenlijk altijd naar waar we afspraken hoor...
Lekker he,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat is dat TMNT eig gruwelijk achievement hoeren. D'r zit echt compleet geen uitdaging in 't spel.
Als Goku me z'n adres ff PM'd gooi ik 'm woensdag wel op de post.
TMNT lijkt me nog best leuk om te spelen ook, maar kopen doe ik em nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Lekker he,
Terwijl het spel best de mogelijkhied bied om een uitdaging te zijn. Ga maar eens alle goude mutjes verzamelenen.
Vooral die special stages of wat het ook moeten zijn zijn best lastig.
Maar ja, ik ben tot 67% gekomen en toen had ik alle 1000 punten al.
Het stelt echt geen zak voor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
TMNT lijkt me nog best leuk om te spelen ook, maar kopen doe ik em niet
Ze zeggen dat het in 4 uur kan, de volle 1000 punten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het stelt echt geen zak voor.
De gevechten zijn alleen een beetje button bashen.
En de rest is gewoon lopen en springen. En af en toe moet je een speciale move gebruiken om ergens te komen. Maar dat wordt dan ook nog eens duidelijk aan gegeven door de knoppen in beeld te brengen.
Oja, playing time: 7 uur en 21 minuten. En dat had nog veel korter kunnen zijn als mijn vriendin niet dingen was gaan doen die geen achievements op leveren.
Ik gok dat je er wel in een uur of 5 doorheen kan zijn.
Hij kwam rond half 1 nog online dacht ik?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:19 schreef Gamedemon het volgende:
Twi heb je de electriciteits rekening niet betaald?
Je was gister plots weg en we hebben niks meer van je vernomen!
Toen lag ik op 1 oorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Hij kwam rond half 1 nog online dacht ik?
Idd alle 16 levels halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En de volle 1000 punten bij TMNT betekent gewoon alle 16 levels halen + 1 keer een level ( gedeeltelijk) overnieuw doen.
Pizzabezorger!quote:Op maandag 25 juni 2007 12:20 schreef twi het volgende:
Ach, 't toernooi is over. De speelstijl die er gehanteerd werd interesseert me, m.u.v. extreem campen, totaal niet. En ik heb liever een quitter dan dat er weer een pizzabezorger met een grote mond begint te zeiken over hoe het toernooi gespeeld moet worden zonder dat ze de regels kennen.
Als men dan achteraf braaf komt zijn in het topic alsof er niets aan de hand is geweest en ons team de zwarte piet toe wil schuiven, dan hoeft het voor mij niet meer. Dan speel ik liever tegen kut-Amerikanen en quitters. Die zijn tenminste eerlijk. Ze zijn of altijd fuckin' irritant, of je kunt er altijd op aan dat er gequit wordt als ze 4-0 achter staan.
We zijn niet op ons mondje gevallen, maar we zijn in elk geval geen huichelaars die het ene moment A zeggen en het andere moment B.
Dat zou voor mij al een reden zijn om geen andere spellen te spelen dan 360 spellen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Verdomde kut 360 met z'n achievements. Ik zit tijdens 't spelen van Zelda op de GC gewoon te denken waarom ik eig geen achievements krijg!
Nee hoor, een heel toepasselijke naam.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee hoor, een heel toepasselijke naam.
Blijkbaar niet van toepassing op jou.
Als ik zie wat ik aan tijd en moeite moet investeren om mijn vriendin een keer te mogen neuken kan ik niet echt zeggen dat ik er geld voor krijg. Eerder dat het geld kost.quote:
Hmmm vreemd, ik hoef er niks voor te doen om jouw vriendin te mogen neukenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik zie wat ik aan tijd en moeite moet investeren om mijn vriendin een keer te mogen neuken kan ik niet echt zeggen dat ik er geld voor krijg. Eerder dat het geld kost.
Ook achievements kosten alleen maar geld en leveren ook geen geld op.
En toch ben ik een hoer.
Daarom wil ze dus nooit sex, wat doe jij beter dan ik?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:42 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hmmm vreemd, ik hoef er niks voor te doen om jouw vriendin te mogen neuken
Ik neuk niet om achievements te halenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarom wil ze dus nooit sex, wat doe jij beter dan ik?
Dat wist ik al, jij neukt voor geld.quote:
Man ik heb het druk genoeg gehad, reis tickets ophalen, paspoort regelen, kado regelen voor een verjaardag, ben net thuisquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef twi het volgende:
Wat een neppers. Texas Hold 'Em, Sonic en UNO gaan gamen of gewoon niet online komen! Schande!
Netjes voor elkaarquote:
Hopen dat ie een slechte verklaring heeft. Dan heb je nog kans dat je geen schuld hebt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:42 schreef twi het volgende:
Had die gast nog een verklaring waarom hij remde?
Als je dit trouwens serieus bedoelt:quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:31 schreef Heintje het volgende:
Ik denk dat hij 1 van die pionetjes die daar midden op de weg staan geraakt heeft.
Heintje weet meer dan ons en dat is: dat die pion van beton is en vastgeschroefd is in het wegdek.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je dit trouwens serieus bedoelt:![]()
![]()
.
hij werd onwel, trok ook half de andere weghelft op tijdens zn remactie waardoor ie nog bijna een vrachtwagen raakte. Vandaar dat ik 'm ook alleen met mn linker kant geraakt heb, ik probeerde 'm te ontwijken, helaas heeft/had mn auto geen ABS.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:42 schreef twi het volgende:
Had die gast nog een verklaring waarom hij remde?
Dan vind ik hem geen idioot want daar kan die niet veel aan doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
hij werd onwel, trok ook half de andere weghelft op tijdens zn remactie waardoor ie nog bijna een vrachtwagen raakte. Vandaar dat ik 'm ook alleen met mn linker kant geraakt heb, ik probeerde 'm te ontwijken, helaas heeft/had mn auto geen ABS.
Het ligt er toch aan wie schuld heeft? Als ik op de snelweg ineens vol op de rem trap en er klets een wagen achter tegen me aan. Ben ik de schuldige toch? en lijkt me dat mijn verzekering moet betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:39 schreef Heintje het volgende:
Wie de schuld heeft is niet belangrijk.
Het gaat er om wie zijn verzekering moet gaan dokken.
En als je ergens achterop rijd is de kans heel groot dat dat jouw verzekering is.
Al zou het in dit geval logischer zijn dat hij moet dokken. (Des noods zijn zorg verzekering)
Ik weet niet precies hoe het allemaal werkt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ligt er toch aan wie schuld heeft? Als ik op de snelweg ineens vol op de rem trap en er klets een wagen achter tegen me aan. Ben ik de schuldige toch? en lijkt me dat mijn verzekering moet betalen.
Dan is het alleen nog de vraag wie de extra premie mag gaan betalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:44 schreef JimmieTheSaint het volgende:
We zijn allebei all-risk verzekerd, en ook nog eens bij dezelfde verzekeraar. dus dat zal niet echt grote problemen opleveren denk ik.
Daar heb je gelijk in, en zolang je zelf maar niets hebt maakt het ook niet veel uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het allemaal werkt.
Maar volgens mij moet die andere dan gaan bewijzen dat jij remde om hem er op te laten klappen. Anders heeft hij gewoon schuld.
Volgens mij is het zelfs zo dat als je in een file staat en er klap iemand achter op je waardoor jij weer tegen je voorganger rijd dat jij fout zit voor die schade.
Sommige dingen zijn iig zeer krom geregeld. En als je met alle mogelijkheden rekening moet houden dan is het niet te doen om normaal auto te rijden.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, en zolang je zelf maar niets hebt maakt het ook niet veel uit.
Dan moet je toch echt eens een betere baan zoeken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ik ben eerder van een gebroken been genezen dan dat ik een nieuwe auto verdient heb.
De auto die ik nou heb heeft 3000 euro gekost en is niet all-risk verzekerd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens een betere baan zoeken.
Dan heb je waarschijnlijk geen schuldquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
hij werd onwel, trok ook half de andere weghelft op tijdens zn remactie waardoor ie nog bijna een vrachtwagen raakte. Vandaar dat ik 'm ook alleen met mn linker kant geraakt heb, ik probeerde 'm te ontwijken, helaas heeft/had mn auto geen ABS.
Werk je zwart danquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
De auto die ik nou heb heeft 3000 euro gekost en is niet all-risk verzekerd.
Dat wil dus zeggen dat ik meer dan 2000 netto per maand zou moeten verdienen. De overige kosten van het leven niet eens mee gerekend.
Maar ja, 2 dingen. Ten eerste heb je wel een heel knap ongeluk als je wel je been breekt en niet je auto beschadigt.
En 2, als ik mijn been gebroken heb kan ik ook niet meer het werk doen dat ik doe dus dan verdien ik ook niet, waardoor het ook een duur grapje wordt.
Op het moment nog wel maar ik wil binnenkort freelance gaan werken.quote:
Whehehehequote:Op maandag 30 juli 2007 04:36 schreef Gamedemon het volgende:
Hoeren
Ik ben terug van vakantie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En last, maar zeker not least
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwartwerker!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:58 schreef Heintje het volgende:
Ik moet werken vanavond. Helaas.
Nee nee niet meer, ik werk voortaan wit.quote:
Zekerquote:Op maandag 30 juli 2007 15:56 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Maargoed, vanavond dus weer gow!![]()
Lees je dat, Goku, vuile PS3-hoer!quote:Verder worden ook andere 360 spellen gespeeld
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Lees je dat, Goku, vuile PS3-hoer!
Ohw, wacht, je wilt ingemaakt worden met Tiger Woods?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:02 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Lees je dat, Goku, vuile PS3-hoer!
ik, hij ligt alleen bij mijn broer, ik regel em vandeweek wel even terugquote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft iemand van jullie eig ook GRAW 2? online die co-op missies doen is dus niet haalbaar, aangezien er niets (meer) gehost wordt?
Je mag mij ook altijd even aanspreken. Ben stiekem een beetje uitgekeken op GoW.. Anne heeft hem trouwens ookquote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft iemand van jullie eig ook GRAW 2? online die co-op missies doen is dus niet haalbaar, aangezien er niets (meer) gehost wordt?
Ik kan me herinneren dat we met veel meer man die missies speeldequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:57 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Whoehoe, al 3 mensen die willen. Zijn die maps een beetje te doen met z'n 4'en eig?
Mja, bij één level gaat er áltijd een iemand dood in het begin. Dan zit er ergens een sniper op het dak en je hebt zelf dus geen sniper of een fatsoenlijk geweer met een goede zoom.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Hmm, nogal moeilijker dan RS:V co-op dus, daar renden wel letterlijk doorheen met z'n 4en.
Dat is maar 1 missie, dat je links zo'n toren hebt, rechts een toren, er tussenin een klein kampje dat je moet uitschakelen en dan in het midden bovenop dat gebouw opgehaalt wordt door je chopper.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij moet je áltijd 2 doelen tegelijk opblazen. Als je er maar één neemt, doet ie het niet.
En dan uiteindelijk haal je de missie wel, maar niet op perfect.
Ja, dat is ook die met die sniper in het begin. Daar gingen echt veel mensen aan dood steedsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is maar 1 missie, dat je links zo'n toren hebt, rechts een toren, er tussenin een klein kampje dat je moet uitschakelen en dan in het midden bovenop dat gebouw opgehaalt wordt door je chopper.
We hebben toen eerst die kampjes bij de torens uitgeschakelt, samen afgetelt om die torens te mollen en dan allebei naar dat grotere kampjes alles uitgeroeit.
Dit was echt maar 1 objective, en die haalde we helemaal niet... ook niet op gewoon.
Dan is dat de laastse, die heb ik nooit gespeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat is ook die met die sniper in het begin. Daar gingen echt veel mensen aan dood steeds.
Maare, twee sowieso!
Bij één map moet je bij 2 computers op de knop drukken. Met die tank die steeds heen en weer rijdt.
Ik heb ze wel allemaal zo te zien:
Perfect Co-op Campaign
Perfect completion of all Co-op Campaign Missions 40
Verkregen 12-3-2007.
Maar ik moet nog een heleboel achievements zie ik.
Die vond ik denk ik om eerlijk te zijn ook het moeilijkst. Als je eindelijk voorbij die tank bent en het kamp uitgeroeid heb, krijg je nog een helikopter op je dak waarbij je bijna nergens kan schuilen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan is dat de laastse, die heb ik nooit gespeeld.
En die sniper heeft me ook heel vaak de kop gekost, ik wist toen wel precies waar ze konden staan of lopen.. Ik liep zelf ook gewoon met een sniper rond en Gijsje79 met een gewoon geweer.. ik schoot alles op afstand dood en hij zorgde dat alles wat dichtbij was dood ging.
Helicopters zijn geen probleem, als ik een sniper rifle pakte op een map waarvan ik wist dat er voertuigen waren dan pakte ik een .50 sniper rifle, ik geloof dat 4 keer raakt schieten op de heli ervoor zorgde dat hij ontplofte.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die vond ik denk ik om eerlijk te zijn ook het moeilijkst. Als je eindelijk voorbij die tank bent en het kamp uitgeroeid heb, krijg je nog een helikopter op je dak waarbij je bijna nergens kan schuilen.
Ben je daar uiteindelijk voorbij, krijg je nog een heel kamp om uit te roeien.
Wanneer ik mijn broer weer ziequote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maargoed, co-op, wanneer?
Vanavond komen mijn vriendinnen langs. Morgenavond heb ik een bruiloft. Vrijdagavond heb ik een verjaardag. Zaterdag krijg ik weer bezoek en moet ik ook nog naar Heerlen. Zondag ben ik de gehele dag in Hellevoetsluis, Zandvoort en Den Haag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maargoed, co-op, wanneer?
heb ik ook (moet ik ook alles van online nog van haha)quote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Van me wallpaper natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Waar haal je die foto vandaan?
volgens mij ook. en iig allemaal nederlanders. stink amerikanenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
GRAW 2 is best tof, maar volgens mij is het een stuk beter te doen als je met meer dan 2 man bent.
Ik vond het anders nog redelijk goed te doen met 2 snipersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
GRAW 2 is best tof, maar volgens mij is het een stuk beter te doen als je met meer dan 2 man bent.
Hoer!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef JimmieTheSaint het volgende:
ik zit momenteel nog op mn werk.
Jij vraagt me ook niet even om mee te doen hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Ik vond het anders nog redelijk goed te doen met 2 snipers![]()
In elk geval heb je er 1 gehaald nu. Wat er bij die laatste map gebeurde die we speelden was een beetje jammer, maarja..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij vraagt me ook niet even om mee te doen hè.. Jij past beter bij de hoeren dan bij de Buffels. Hoer.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vanavond komen mijn vriendinnen langs. Morgenavond heb ik een bruiloft. Vrijdagavond heb ik een verjaardag. Zaterdag krijg ik weer bezoek en moet ik ook nog naar Heerlen. Zondag ben ik de gehele dag in Hellevoetsluis, Zandvoort en Den Haag.
Ehm, volgende week ergens?
quote:Achievement Unlocked 50gp
Retrieve your own copy of GRAW2 at your Brothers house without being spotted.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:03 schreef Gamedemon het volgende:
Jimmie ik heb een nieuwe achievement met GRAW2
[..]
your, niet you're.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:03 schreef Gamedemon het volgende:
Jimmie ik heb een nieuwe achievement met GRAW2
[..]
Kiddiegame, eitje, slotje...quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Kut Lego-star-wars II, ik kan die fuckin' laatste missie niet binnen de tijdslimiet halen!
Sommige mensen werkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
ja, die. en die anderen die om 23.00 uur altijd op bed moeten liggen.
Ik ook hoor, nog geen vakantie gehad dit jaar. Maar niet iedereen is 15 uur slaap per dag nodig.quote:
Ik had er maar 6:30 vanachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik ook hoor, nog geen vakantie gehad dit jaar. Maar niet iedereen is 15 uur slaap per dag nodig.
ha die is meesterlijk de" MS'kee"quote:
Geen van beidequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ben je vuilnisman of heb je gewoon een vriendin met erg hoge eisen?
meschien moet die ver reizen voor zijn werk , als je 8 uur moet beginnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ben je vuilnisman of heb je gewoon een vriendin met erg hoge eisen?
SmallVille ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef Heintje het volgende:
Wordt er nog af en toe gears gespeeld?
Heb het de latste tijd en beetje druk met Smallville kijken maar stuur maar een berichtje.
quote:"Steven Seagal has lost a match of Gears of War and is going after those Fucking Foreigners!"
Klinkt als een goede filmquote:Seagal is employed by a mysterious guy to deliver a mysterious package to another mysterious guy. Other mysterious guys try to stop him. Other highly mysterious guys try to kill the moderately mysterious guys who try to stop him. Other really, really mysterious guys do especially mysterious stuff, all of which which was in fact too mysterious for me to figure out. The intended recipient's mysterious wife tries to intercept the package before it can be delivered to her husband.
Bioshock moet ik ook nog eens gaan kopen. De demo vond ik iig erg goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Twi is druk/vanavond moet ajax spelen dacht ik, Goku en Demon spenderen hun tijd aan Bioshock.
Nog steeds dagelijks, meestal tussen 19:00 en 23:00quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
Zeg Hoeren. Waar is de goede oude Gow-tijd gebleven?!
Hey ik wou gister anders wel gearen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en met dagelijks bedoel je niet vrijdag of zondag, en met tussen 19.00 en 23.00 bedoel je van 21.00 tot 22.25?
ik was om 21:00 online hoor?quote:Op zondag 9 september 2007 01:14 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik heb gister rond 9 uur twi nog een bericht gestuurd of die ps3 hoer of die kale kabouter al online waren geweest om te gearen. Niets van dat alles.
Even bellen dan! Wie weet heb je hem nog terug voor Haloquote:Op zondag 9 september 2007 14:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
bij het opstarten. ik vond het al zo lang duren tot ik beeld kreeg, en toen zag ik ineens die klote rooie lichtjes.
Nu begrijp ik ineens waarom Heintje een Elite gekocht heeft.quote:Our current repair turnaround time is 25 working days.
Ik hoop dat je em snel terugkrijgt, kunnen we met zn 4-en Halo 3 Legendary co-op doen. Of je ziet hem net als twi pas over 2 maanden terugquote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ineens waarom Heintje een Elite gekocht heeft.
We hebben heintje nog!quote:Op zondag 9 september 2007 17:39 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je em snel terugkrijgt, kunnen we met zn 4-en Halo 3 Legendary co-op doen. Of je ziet hem net als twi pas over 2 maanden terug![]()
Ze noemen een maximum van 20-25 werkdagen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef ach het volgende:
Repair time is toch weer korter nu? Mijne was pasgeleden maar 12 dagen weg
Entitlementsquote:Op zondag 9 september 2007 19:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Een ps3.. daar krijg je heul geen achievements mee.
Kom die premium maar halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Stuur die elite maar op.
Nee, ik heb daar geen code voor, en zou ook niet weten hoe ik daar aan moet komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft iemand van jullie die CoD4 beta al geprobeerd?
Ik heb vandaag een code bemachtigt, ik ga het morgen even proberenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik vind het in ieder geval een boutspel. Die haal ik nog geeneens uit de budgetbak...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Eternal Sonataquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
WTF heb jij nou weer voor icoon?
Als dat laatste voor achievement punten is dan wil ik ook wel meedoen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
Goku? Weet je zeker dat je mijn Premium niet wil lenen?
En wanneer gaan we eens de 4 player co-op van Halo doen?
I know, moet er nog er 4 of 5 ofzo. En die MP zijn niet te doen! Je moet ze in een ranked free for all en dan moet je dingen als een overkill doen, triple sword kill terwijl met zijn vijfen in een map zit. Dan mag je echt wel even voor zitten of gaan valsspelen natuurlijk. Of zit ik nu verkeerd te denken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
Tuurlijk is die 4 player co-op voor de achievements.
Een aantal skulls aanzetten en dan de haal X punten achievements binnen halen.
Overkill is bijna niet te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef Haijo het volgende:
[..]
I know, moet er nog er 4 of 5 ofzo. En die MP zijn niet te doen! Je moet ze in een ranked free for all en dan moet je dingen als een overkill doen, triple sword kill terwijl met zijn vijfen in een map zit. Dan mag je echt wel even voor zitten of gaan valsspelen natuurlijk. Of zit ik nu verkeerd te denken?
Wanneer Goku zijn xbox voor de 2de keer in 2 weken terug is uit duitslandquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hallo, wanneer word er dan daadwerkelijk eens geco-op't?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer Goku zijn xbox voor de 2de keer in 2 weken terug is uit duitsland
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
Goku? Weet je zeker dat je mijn Premium niet wil lenen?
Maak gelijk mijn geld even over van halo 3 als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef twi het volgende:
Nou. Eerst Jimmie, toen Goku 2 keer, dan Gamedemon. Ik heb het idee dat ik die van mij beter vooraf al ter reparatie aan kan bieden, want zodra die van Gamedemon terug is gaat die van mij 't begeven...
Heintje was nog voor mij aan, maar die heeft er ondertussen 2, 1 voor Forza 2 en 1 voor zichzelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef twi het volgende:
Nou. Eerst Jimmie, toen Goku 2 keer, dan Gamedemon. Ik heb het idee dat ik die van mij beter vooraf al ter reparatie aan kan bieden, want zodra die van Gamedemon terug is gaat die van mij 't begeven...
Retourtje katwijk ook welquote:
Betaal jij die arme jongen nou eens joh! Je hebt toch genoeg geld overgehouden vanuit die Goudstikker collectie?quote:
Neen je had verteld dat je het dinsdag zou overmaken van een andere rekening knurft, niet donderdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:14 schreef twi het volgende:
Het is al overgemaakt, alleen tot donderdag was de betaling tijdelijk uitgesteldEn dat heb ik die grunt al lang en breed verteld
Bitchfight!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:33 schreef twi het volgende:
Zie PM, ouwe NSB'er!
Wie wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm niet meeten
Hey we hebben ook nog Halo gedaan, Family Guy gezien, broodjes Mario op, panpizza's gevroten en lol gehad over/met twiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:08 schreef twi het volgende:
Goku, en die betaalt er nog een treinkaartje voor en gaat Lego Star Wars spelen voor z'n plezier!
Daarom misten we jou ook zo!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sounds pretty gay to me.
Niet gelukt? je kan niet dood met die game manquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niets mis met Lego:star wars II.
op die ene laatste missie na dan, die is me nog niet gelukt.
D'r zit een tijdslimiet op + minumum aantal punten wat je moet halen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet gelukt? je kan niet dood met die game man
Noob! En nog opgeven ook, zo in het zicht van een achievementquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
D'r zit een tijdslimiet op + minumum aantal punten wat je moet halen.
En na 3 pogingen waarin ik steeds te langzaam was ben ik d'rmee gekapt.
Omdat die andere debiel niet sliep toen ik het wel deedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom heeft die andere debiel dan het slotje gezet, en niet jij?
En hoe weet je dat ik het was, heb ingevuld dat de TR anoniem wou melden..
Goku is zelf ook een overloper, knurftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:25 schreef twi het volgende:
Aan overlopers hebben Goku en ik ook niks, dus dan wachten we wel op Jimmie.
Hij zat onderin een doos met audio cd'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:11 schreef twi het volgende:
Hoe de fuck krijg je dat nou weer voor elkaar?
Vanavond, ik ga wel proberen 't ding erin te stouwen met wat extra kracht of vast zetten met een of andere constructie.quote:En wanneer denk je uberhaupt ooit weer eens online te kunnen zijn, knurft!
Ik wil best mee liven, maar Halo co op?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef twi het volgende:
Goku dumpt z'n PS3 of Lego Star Wars (![]()
![]()
) tenminste voor Live, de bikkel!
Tja, maar voor achievements he....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
Wel of niet samen achievements halen door punten te scoren, de Hele campaign is gewoon saai.
Gastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, maar voor achievements he....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
Gast
Ik speel liever wat potjes Gears of war waar ik plezier in heb dan dat ik een spel met tegenzin ga spelen zodat ik achievements krijg.
Dus volgende keer Gear je weer wel mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast
Ik speel liever wat potjes Gears of war waar ik plezier in heb dan dat ik een spel met tegenzin ga spelen zodat ik achievements krijg.
Ik geniet op het moment ook van Ninja gaiden Sigma op mijn PS3, super toffe game.. geen entitlements of achievements niks.. wel een heeeeel dik spel.
Volgende week haal ik Ratchet and clank : Tools of destruction... wederom geen achievements of entitlements of whatever, gewoon genieten dan de game.
The Orange box heb ik ook op de pc gehaald, daar heb je dan wel weer achievements die aan Steam vast zitten, maar die ga ik niet halen.. ik heb de box wel bijna helemaal uitgespeeld en ga binnenkort eens kijken of TF2 wat is.
Als ik de volgende keer tijd heb wel ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:56 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dus volgende keer Gear je weer wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |