Nu begrijp ik ineens waarom Heintje een Elite gekocht heeft.quote:Our current repair turnaround time is 25 working days.
Ik hoop dat je em snel terugkrijgt, kunnen we met zn 4-en Halo 3 Legendary co-op doen. Of je ziet hem net als twi pas over 2 maanden terugquote:Op zondag 9 september 2007 17:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nu begrijp ik ineens waarom Heintje een Elite gekocht heeft.
We hebben heintje nog!quote:Op zondag 9 september 2007 17:39 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je em snel terugkrijgt, kunnen we met zn 4-en Halo 3 Legendary co-op doen. Of je ziet hem net als twi pas over 2 maanden terug![]()
Ze noemen een maximum van 20-25 werkdagen.quote:Op zondag 9 september 2007 17:51 schreef ach het volgende:
Repair time is toch weer korter nu? Mijne was pasgeleden maar 12 dagen weg
Entitlementsquote:Op zondag 9 september 2007 19:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Een ps3.. daar krijg je heul geen achievements mee.
Kom die premium maar halen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Stuur die elite maar op.
Nee, ik heb daar geen code voor, en zou ook niet weten hoe ik daar aan moet komen.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft iemand van jullie die CoD4 beta al geprobeerd?
Ik heb vandaag een code bemachtigt, ik ga het morgen even proberenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ik vind het in ieder geval een boutspel. Die haal ik nog geeneens uit de budgetbak...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Eternal Sonataquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
WTF heb jij nou weer voor icoon?
Als dat laatste voor achievement punten is dan wil ik ook wel meedoen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
Goku? Weet je zeker dat je mijn Premium niet wil lenen?
En wanneer gaan we eens de 4 player co-op van Halo doen?
I know, moet er nog er 4 of 5 ofzo. En die MP zijn niet te doen! Je moet ze in een ranked free for all en dan moet je dingen als een overkill doen, triple sword kill terwijl met zijn vijfen in een map zit. Dan mag je echt wel even voor zitten of gaan valsspelen natuurlijk. Of zit ik nu verkeerd te denken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
Tuurlijk is die 4 player co-op voor de achievements.
Een aantal skulls aanzetten en dan de haal X punten achievements binnen halen.
Overkill is bijna niet te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef Haijo het volgende:
[..]
I know, moet er nog er 4 of 5 ofzo. En die MP zijn niet te doen! Je moet ze in een ranked free for all en dan moet je dingen als een overkill doen, triple sword kill terwijl met zijn vijfen in een map zit. Dan mag je echt wel even voor zitten of gaan valsspelen natuurlijk. Of zit ik nu verkeerd te denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |