Daarom misten we jou ook zo!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sounds pretty gay to me.
Niet gelukt? je kan niet dood met die game manquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niets mis met Lego:star wars II.
op die ene laatste missie na dan, die is me nog niet gelukt.
D'r zit een tijdslimiet op + minumum aantal punten wat je moet halen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet gelukt? je kan niet dood met die game man
Noob! En nog opgeven ook, zo in het zicht van een achievementquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
D'r zit een tijdslimiet op + minumum aantal punten wat je moet halen.
En na 3 pogingen waarin ik steeds te langzaam was ben ik d'rmee gekapt.
Omdat die andere debiel niet sliep toen ik het wel deedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom heeft die andere debiel dan het slotje gezet, en niet jij?
En hoe weet je dat ik het was, heb ingevuld dat de TR anoniem wou melden..
Goku is zelf ook een overloper, knurftquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:25 schreef twi het volgende:
Aan overlopers hebben Goku en ik ook niks, dus dan wachten we wel op Jimmie.
Hij zat onderin een doos met audio cd'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:11 schreef twi het volgende:
Hoe de fuck krijg je dat nou weer voor elkaar?
Vanavond, ik ga wel proberen 't ding erin te stouwen met wat extra kracht of vast zetten met een of andere constructie.quote:En wanneer denk je uberhaupt ooit weer eens online te kunnen zijn, knurft!
Ik wil best mee liven, maar Halo co op?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:34 schreef twi het volgende:
Goku dumpt z'n PS3 of Lego Star Wars (![]()
![]()
) tenminste voor Live, de bikkel!
Tja, maar voor achievements he....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:44 schreef Gamedemon het volgende:
Wel of niet samen achievements halen door punten te scoren, de Hele campaign is gewoon saai.
Gastquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, maar voor achievements he....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
Gast
Ik speel liever wat potjes Gears of war waar ik plezier in heb dan dat ik een spel met tegenzin ga spelen zodat ik achievements krijg.
Dus volgende keer Gear je weer wel mee?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast
Ik speel liever wat potjes Gears of war waar ik plezier in heb dan dat ik een spel met tegenzin ga spelen zodat ik achievements krijg.
Ik geniet op het moment ook van Ninja gaiden Sigma op mijn PS3, super toffe game.. geen entitlements of achievements niks.. wel een heeeeel dik spel.
Volgende week haal ik Ratchet and clank : Tools of destruction... wederom geen achievements of entitlements of whatever, gewoon genieten dan de game.
The Orange box heb ik ook op de pc gehaald, daar heb je dan wel weer achievements die aan Steam vast zitten, maar die ga ik niet halen.. ik heb de box wel bijna helemaal uitgespeeld en ga binnenkort eens kijken of TF2 wat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |