Wanneer Goku zijn xbox voor de 2de keer in 2 weken terug is uit duitslandquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja hallo, wanneer word er dan daadwerkelijk eens geco-op't?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer Goku zijn xbox voor de 2de keer in 2 weken terug is uit duitsland
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:49 schreef Heintje het volgende:
Goku? Weet je zeker dat je mijn Premium niet wil lenen?
Maak gelijk mijn geld even over van halo 3 als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef twi het volgende:
Nou. Eerst Jimmie, toen Goku 2 keer, dan Gamedemon. Ik heb het idee dat ik die van mij beter vooraf al ter reparatie aan kan bieden, want zodra die van Gamedemon terug is gaat die van mij 't begeven...
Heintje was nog voor mij aan, maar die heeft er ondertussen 2, 1 voor Forza 2 en 1 voor zichzelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef twi het volgende:
Nou. Eerst Jimmie, toen Goku 2 keer, dan Gamedemon. Ik heb het idee dat ik die van mij beter vooraf al ter reparatie aan kan bieden, want zodra die van Gamedemon terug is gaat die van mij 't begeven...
Retourtje katwijk ook welquote:
Betaal jij die arme jongen nou eens joh! Je hebt toch genoeg geld overgehouden vanuit die Goudstikker collectie?quote:
Neen je had verteld dat je het dinsdag zou overmaken van een andere rekening knurft, niet donderdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:14 schreef twi het volgende:
Het is al overgemaakt, alleen tot donderdag was de betaling tijdelijk uitgesteldEn dat heb ik die grunt al lang en breed verteld
Bitchfight!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:33 schreef twi het volgende:
Zie PM, ouwe NSB'er!
Wie wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm niet meeten
Hey we hebben ook nog Halo gedaan, Family Guy gezien, broodjes Mario op, panpizza's gevroten en lol gehad over/met twiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:08 schreef twi het volgende:
Goku, en die betaalt er nog een treinkaartje voor en gaat Lego Star Wars spelen voor z'n plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |