Nja... was het maar zo, ik heb ook nog 10 minuten pauze tussendoor, gelukkig word ik dan wel opgehaald en gebracht...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:50 schreef Snakey het volgende:
3 uurtjes werk. Je knippert met je ogen en je staat weer buiten.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:51 schreef Edie86 het volgende:
Nja... was het maar zo, ik heb ook nog 10 minuten pauze tussendoor, gelukkig word ik dan wel opgehaald en gebracht...
Nja ik normaal van 7 tot 3, 8 uurtjes... voldoende.. - 30min pauzequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:52 schreef Edwinuss het volgende:
Indd, zeikerd.
Ik moet Vrijdag van 7 tot 4
Dat is beter dan van 9 tot 6 wat heel erg veel mensen wel hebben
30 min maar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Nja ik normaal van 7 tot 3, 8 uurtjes... voldoende.. - 30min pauze![]()
Precies. Langharig werkschuw tuig!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef JortK het volgende:
Man zeik niet ik moet 40 uur in de week werken
Ik ook normaal hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef JortK het volgende:
Dan waardeer je je weekend tenminstequote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef JortK het volgende:
quote:
Dan moet je helemaal niet zeuren als je al een tijd thuis hebt gezetenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ik ook normaal hoorMaar idt is mn eerste dag weer dus ff inkomen, ik had de griep..
Niet als hij ook in het weekend werktquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan waardeer je je weekend tenminste
Weekend maak ik ook niet mee.. dan ben ik altijd bezopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan waardeer je je weekend tenminste
dat dus...djeezzz, ik wou dat ik maar 3 uurtjes per dag hoefde te werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef JortK het volgende:
Ik werk bijna iedere zondagquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet als hij ook in het weekend werkt
Ja, zolang ze maar niet vragen of ik nog een paar uurtjes langer doorwerken wil vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan moet je helemaal niet zeuren als je al een tijd thuis hebt gezeten
Nee inddquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet als hij ook in het weekend werkt
Goeie instelling weer, zo kom je nog ergens in de maatschappij..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef Edie86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik moet om 12 uur werken, tot 3 en écht geen zin![]()
![]()
Blehhhh![]()
![]()
Komt hij nu ook elke dag op de FP langs?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik krijg een 'Paris Hilton gevoel' bij je TS
Valt wel mee, alleen werken zit niet zo in mijn genen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik krijg een 'Paris Hilton gevoel' bij je TS
Vandaag hoef ik gelukkig alleen maar op te letten bij een lopende band (i knowquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dit nou de jeugd van tegenwoordig, nu al smetvrees omdat ze voor 3 uurtjes hun handjes moeten uitsteken
Durf je dat werk te noemen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:16 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Vandaag hoef ik gelukkig alleen maar op te letten bij een lopende band (i know) maartoch.. En dan hoor je weer die scheitnummers op StarFM voorbijkomen..
Laat me raden je werkt op de kermis bij de "Sjimmy"? (Aka Luna Park, Cakewalk)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:16 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Vandaag hoef ik gelukkig alleen maar op te letten bij een lopende band (i know) maartoch.. En dan hoor je weer die scheitnummers op StarFM voorbijkomen..
Nee, helaas...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat me raden je werkt op de kermis bij de "Sjimmy"? (Aka Luna Park, Cakewalk)
3 uur toekijken hoe mensen op hun bek flikkeren?
Ja! lijkt me tofquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt hij nu ook elke dag op de FP langs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen werken zit niet zo in mijn genen...![]()
Om half 12 moet ik al vertrekken, dus nog maar 20 minutes![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En dan nog gebracht en gehaald worden ook![]()
Godverdomme man, het is echt erg gesteld met die jeugd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En dan nog gebracht en gehaald worden ook![]()
De rest van ons vinden werken helemaal geweldig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef Edie86 het volgende:
Valt wel mee, alleen werken zit niet zo in mijn genen...![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Godverdomme man, het is echt erg gesteld met die jeugd..
ik was 14, mam. Mag ik SNES hebben? Nee godverdomme, je gaat maar in de vakantie werken bij de aardbeiplukboer. Dus ik 6 weken lang zwoegen in dat focking weiland voor een lousy 3 gulden per kratje en elke dag om 5:00 opstaan om 20 km op en neer fietsen..
Ja fietsen, m'n ouders dachten werken is goed voor die jongen, ook al is het zwart..
Maar wel m'n Super Nintendo bij elkaar gespaard he?![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:doe maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neerkomen wel!
Respectquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar wel m'n Super Nintendo bij elkaar gespaard he?![]()
Ben je er zo eenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ik ook normaal hoorMaar idt is mn eerste dag weer dus ff inkomen, ik had de griep..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |