abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 20 juni 2007 @ 22:00:58 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50671147
Jongens we gaan nu wel vreselijk offtopic....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:02:31 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50671213
Sorry Lois. Moest het even kwijt. En het andere forum ligt eruit.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:30:53 #78
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_50672672
Ohh Vicky dat topic kwam ik pas een paar weekjes geleden tegen op BB dat ze overleden was.

Was ook eens op een besloten forum. Ook een kindje te vroeg geboren en overleden. Wij allemaal geld verzamelen voor een rouwkrans maar de mensen op het adres wisten van niets... Terwijl ze echt heel vreselijke verhalen op het forum schreef. Ik heb wat zitten huilen voor ze. Ook naderhand toen het uitkwam. Ik begrijp niet dat mensen met zoiets kunnen spotten, zieke geesten

Amaranta, ik begrijp zeker hoe je je voelt hierdoor!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:33:47 #79
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_50672840
Joepie Ticootje! Goed nieuws voor jou! EN over 2 weekjes weer super joh!

Suerte gefeliciteerd!!!!

Kleintje, hoe gaat het met jou? Lekker aan het bij-dommelen?
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_50673381
Tjee op dat forum kwam ik ook maar heb dat topic denk ik gemist.... of het kindje moet benthe hebben geheten.... (maar kan bijna niet geloven dat dat gelogen is)

Suerte, gefeliciteerd!!! fijn dat je al snel bij de vk mag komen dan voel je je meteen "echt" zwanger als je daar eenmaal geweest bent.... trouwens de eerste keer is wel leuk en handig als je man/vriend meegaat (ff tip voor je kerel)

Webkim, tja die flessen ruiken niet frips maar tis voor het goede doel, ik melde me aan met 4 weken zwangerschap en heb in deze regio het record snel aanmelden bij MvM Hier ligt het aanmeldingspercentage nogal laag, en dat terwijl het je eigenlijk zo weinig moeite kost om op deze manier iemand te helpen.... jammer.

Ticootje, goed nieuws dat horen we erg graag!!

Kleintje pfff leef met je mee, hoop dat je nog een beetje rust kan pakken voor het "echte" werk begint. Hoop voor jullie dat pinda niet lang meer op zich laat wachten.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:53:00 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50673802
Het is benthe ja.
pi_50674285
Lees het nu ja, forum is weer online.... erg ziek in de kop. (Sorry is off topic ik weet t. )

Hier trouwens vandaag weer 1 dikke enkel en voet, nou ja klomp vlees ik zie geen enkel meer.
Lig al 's nachts met de benen omhoog, neem wissel douches, eet praktisch geen zout, drink veel water ... iemand nog tips om hier af te komen? Let op, het is dus maar aan 1 kant te doen, en het doet pijn!!
De vk had trouwens geen tips meer, maar misschien kan iemand hier nog wat bedenken.
Mama van Isa en Ties
pi_50680319
Jeee, wat heb ik goed geslapen vannacht.
Ik heb opeens geen krampjes meer, geen pijn in mijn rug/benen.
Moet wel vreselijk vaak naar de wc.
Ook heb ik weer enkels en voeten, geen enorme klompen vlees meer.

Vandaag om 12.15 naar de vlos en dan zullen we wel weer zien. Maar ik heb goed geslapen dus ik kan er wel weer even tegen aan. Ik blijf maar denken aan de raad 'het komt als het er klaar voor is'.
Dus ik hou geduld. Loop immers nog niet eens over tijd.

Wel grappig, heb gisteren denk ik een stuk of 20 keer gehoord 'als je echte weeën hebt dan weet je het meteen'.
Dat zal best wel, maar kan iemand dan verklaren waarom ik opeens zoveel beenkrampen, pijn in mijn billen en onderrug had?

Maar goed, hier dus even niets meer aan de hand. Stilte voor de storm?
  donderdag 21 juni 2007 @ 07:49:10 #84
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50680471
@Kleintje, toch is er wel verschil tussen pijnlijke voorweeën en echte weeën. Ik heb bij de eerste in de week voor de bevalling een paar keer 's nachts zitten klokken met echt flink pijnlijke krampen, idd ook in de onderrug en billen. Toen de maandag voor de bevalling waren ze nog pijnlijker en regelmatiger en kreeg ik er ook ontsluiting van, maar de échte weeën kwamen pas die woensdag en dat was toch anders. Dan verdwijn je helemaal in je pijn, raak je in een soort roes. Dat vertel je niet meer op een forum terwijl je bezig bent

Maar goed, ook dat is wellicht weer bij iedereen anders.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 09:08:13 #85
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50681672
Wat verschrikkelijk trouwens dat verhaal van die verzonnen zwangerschap etc.

Kleintje, ik ben benieuwd hoe het vanmiddag bij de verloskundige gaat. Als je het niet vertrouwd, moet je toch echt op een echo en CTG in het ziekenhuis staan hoor. Ik had ook vreselijke weeeen en bijna geen ontsluiting en dit is uiteindelijk in het ziekenhuis geeindigd met een keizersnee (na 2 nachten weeen). Later bleek dat Milo in zijn navelstreng gewikkeld zat en zo weinig speling had dat ik wel weeen (alleen in de rug en de benen) kreeg, maar bijna geen ontsluiting omdat hij niet met zijn hoofdje op de ontsluitingsring drukte. Hij had er dus nooit op de natuurlijke manier uit gekund. Ik wil je niet ongerust maken, maar wilde je dit wel meegeven. Ga op je gevoel af en laat je niet afschepen als je verdere onderzoeken wil!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_50681827
Thanks Slaapmeisje... dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden.

Wat bij mij nog door mijn hoofd speelt is dat allebei mijn zussen nooit verder zijn gekomen dan 5 cm. ontsluiting. Allebei 2 gezonde zoons. De weeën werden gewoon niet krachtig genoeg en ook niet mee een wee opwekkend middel.

Tan, ik geloof ook direct dat je dan niet meer op een forum vertelt dat je bezig bent. Ik heb er ook de hele dag aan getwijfeld of het wel echt was. Maar je weet het gewoon niet. Het was zo anders dan de voorweeën die ik had gehad en de harde buiken.
En vooral ook omdat de pijn bleef onder de douche. Het was wel makkelijker, maar het was niet zo dat de pijn weg ging. Daarom is het zo moeilijk... je weet niet wat je moet verwachten. Niet alles staat in boekjes. En ja... zonder ervaring weet je niet wat je lijf doet.

Maar goed, ik heb er vrede mee hoor. Pinda komt als het komt... en dat is nu nog niet
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:20:22 #87
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50681901
Slaapmeisje, goed dat je waarschuwt. Maar ik denk dat wat Tan zegt ook erg van belang is. Als je écht echte weeën hebt post je hier niet meer. En wat 'ze' zeggen is waar hoor kleintje. Je weet het meteen als het echt is. Zo lang je twijfelt is het voorwerk. En ik weet hoe frustrerend het is. Ik heb zelf vanaf week 25 voorweeën gehad. In het begin nog niet zo pijnlijk, maar vanaf een week of 36 wist ik soms echt niet meer waar ik het had. En tóch voelde ik dat het niet echt was. Bij mijn allereerste échte wee wist ik het meteen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:33:01 #88
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50682179
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:17 schreef Kleintje het volgende:

Wat bij mij nog door mijn hoofd speelt is dat allebei mijn zussen nooit verder zijn gekomen dan 5 cm. ontsluiting. Allebei 2 gezonde zoons. De weeën werden gewoon niet krachtig genoeg en ook niet mee een wee opwekkend middel.
Oeh, ik kan me voorstellen dat je je hierdoor mss wel wat zorgen maakt...
Nah, als je het niet vertrouwt, bellen!!! (Hoe vaak ík wel niet bij het zkh ben geweest tijdens mijn zw.schap... ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50682887
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, ik kan me voorstellen dat je je hierdoor mss wel wat zorgen maakt...
Nah, als je het niet vertrouwt, bellen!!! (Hoe vaak ík wel niet bij het zkh ben geweest tijdens mijn zw.schap... ).
Beter ook 10x teveel als 1x te weinig hé.
Kleintje suc6 hoop voor je dat die voorweeen dan wat minder worden, krijg je iig je rust weer eventjes terug.
Mama van Isa en Ties
pi_50683218
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat verschrikkelijk trouwens dat verhaal van die verzonnen zwangerschap etc.
Nou he

Toch het gevaarlijke van internet he, er kan zoveel bijelkaar worden gefantaseerd.
Denk je mensen te "kennen" en dan besodemieteren ze de hele boel, wat daar de lol van is

Kleintje, succes bij de verloskundige!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_50683770
Nou vandaag precies 40 weken zwanger....
En mini zit nog prima daarbinnen
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:37:42 #92
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50683845
Wat voor een ziekte zou die mevrouw hebben? Ik vraag me wel af of ze door natuurlijke omstandigheden overleden is...

Kleintje, heel veel succes de komende tijd en ik hoop echt voor je dat de volgende krampen ook echte weeen zullen zijn.

edit: Heeft P_iglet zich vandaag trouwens als gemeld? ... misschien? * Davinia hoopt voor p_iglet*
Anyway, wat ik wilde vragen: ik ben nu 31 wk zwanger, en heb sinds een dag of vijf opeens onwijze last van mijn banden. Zo naar zelfs dat rug zich semi stil houdt... Blijft dit toch het eind van de zwangerschap? Want tot nu toe was het steeds (laatste paar weken/maand) 2 daagjes beetje trekken, dagje rugpijn en dan weer even een dagje of twee rust...
Heb ook geen zin om de vlos te bellen, want de vorige keer dat ik over iets vergelijkbaars belde, zei ze "rust houden", dus daar hebben we weinig aan. Maarrr, nog 3 weken en dan verlof!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:30:20 #93
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50685433
Succes bij de vk Kleintje!

P_iglet, je bent al zover.. dat laatste stukje hou je ook nog wel vol!

Hier inmiddels bijna 35 weken onderweg, volgende week nog werken en dan verlof. Blobster doet het nog steeds helemaal goed, hij ligt alleen lekker uitgestrekt waardoor ik met de dag benauwder word en volgens de vk vanochtend ligt ie ook al een stuk ingedaald (vandaar dat ik inmiddels ook echt waggel.. ). Maar goed, verder heb ik echt weinig te klagen.. al weken geen pijn in m'n rug / bekken meer, niet meer misselijk en ik ben ook eigenlijk niet echt moe (ook al slaap ik tegenwoordig 4/5 uur per nacht) Ik prijs mezelf erg gelukkig tot dusver, sterkte voor de dames die het niet zo makkelijk hebben
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50688483
Dat verhaal van die verzonnen zwangerschap . Helaas heb je er wel eens van dat soort types tussen zitten (ik snap niet hoe je zoiets kan doen, maar goed...).

Hier zijn de heren van prenatal inmiddels druk bezig met de meubeltjes. Alleen 1 zijkant van het bedje gaan ze waarschijnlijk opnieuw bestellen, want daar zit een hele grote donkere vlek in (zo'n knoest of hoe heet dat). Gelukkig zijn we mooi op tijd met de meubeltjes .

Succes voor de LLM!
Fake it till you make it...
pi_50688843
Ben weer APK goedgekeurd door de vlos.
Buik was weer mooi ontspannen en niet meer zo strak. Hartje doet het goed, bloeddruk is oke.
Dus we laten uk nog lekker zitten waar het zit.
Mocht ik het verschijnsel van dinsdag weer krijgen dan gaan we naar het ziekenhuis om even een echo te laten maken om zeker te zijn dat alles oke is. En mochten de krampen dan weer langer aanhouden dan gaan we eens kijken wat we dan gaan doen. Waarschijnlijk gewoon aan de opwekkers gezien er toch al ontsluiting is.
Dus eigenlijk mag uk gewoon komen!
pi_50688953
Volgens mij is dat een ziekte, vrouwen die dat soort dingen verzinnen.

Het heeft ook echt een naam. Het is de aandacht die mensen graag willen, of het niet kunnen accepteren van hun leven en daarom een fanasie leven erop na houden....

Gister had ik opeen een andere gyn, een hele nieuwe op de afdeling. Wat een jong ding was dat zeg, ik gok dat ze niet veel ouder was als ik.
Voorafgaand even een discussie hoever ik nu was. Ik vond dat ik 7 weken was, zij vond 6 weken en 3 dagen. Na beter tellen toch 6 weken en 5 dagen. (late eisprong) Maar de echo wees toch echt uit dat ik precies 7 weken was. Dus ik had lekker gelijk.
Verder ook meteen even gevraagd of ik gember mag gebruiken, en dat mocht. Zij had er nog nooit van gehoord, maar de ivf verpleegkundige zei dat het algemeen bekend was dat gember werkt tegen misselijkheid. Dus vanmorgen een capsule genomen en vandaag merk ik al meteen verbetering. Alleen wordt de hoeveelheid pillen zo 's morgens nu wel erg groot. (2x vitamine b6, 1x foliumzuur en nu dus gember) 'S avonds moet ik er nu ook 2 innemen. De vitamine moet ik blijven slikken, al is het niet heel erg als ik het een keertje vergeet, maar niet structureel.

Oh en ik heb 1 kindje in mn buikje groeien. Het was even de vraag hoeveel er waren blijven plakken, maar het is er dus 1. (voor zover we het konden zien)

[ Bericht 71% gewijzigd door Ticootje op 21-06-2007 13:27:05 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 13:24:16 #97
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_50689058
Münchhausen by proxy is dat toch ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_50689080
Ik snap ook niet hoe je zoiets kan verzinnen.

Kleintje dat is lekker nieuws!
pi_50689210
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef just me het volgende:
Münchhausen by proxy is dat toch ?
Syndroom van Münchhausen by proxy. Ouders die hun kinderen ziek maken of een ziekte verzinnen om zo zelf aandacht te krijgen van medisch personeel.
pi_50689422
Ticootje,hoe was je echo(of kijk ik dwars over je berichtje heen )

Groetjes,Minoes

(hihi,we posten vlak na elkaar.Lekker dat je het nu gezien hebt!)
pi_50689483
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:33 schreef minoes_ het volgende:
Ticootje,hoe was je echo(of kijk ik dwars over je berichtje heen )

Groetjes,Minoes

Alles was helemaal goed. Hartje is flink aan het kloppen.. zucht, we krijgen echt een kindje.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:37:35 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50689585
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Syndroom van Münchhausen by proxy. Ouders die hun kinderen ziek maken of een ziekte verzinnen om zo zelf aandacht te krijgen van medisch personeel.
Syndroom van Muchhausen is dat je jezelf ziek maakt om aandacht te krijgen.
Munchhausen by proxy is dat je iemand anders (bv je kind/partner/ouders) ziek maakt om aandacht te krijgen.

Ik dacht ook al aan Munchhausen idd
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:47:16 #103
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_50689929
Vergeet niet dat er met de komst van Inet een heel nieuw "podium" voor een bepaald soort mensen is ontstaan. Verhalen waar je IRL nooit mee weg zou komen.
Het is goed om je daar bewust van te zijn, denk ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:49:00 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50689997
Is dit niet gewoon dwangmatig liegen?
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:50:14 #105
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_50690037
Het lijkt me geen Muchhausen by proxy: er was namelijk geen kind. Voor Munch... moet er een echt kind zijn dat mishandeld wordt.

Lekker gezellig is dit
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_50690056
Zelf irl zijn er mensen die zoiets verzinnen. Op tv een docu gezien over een vrouw die zei dat ze zwanger was en iedereen geloofde het.
Hoe het afgelopen is weet ik zo gauw niet meer.
pi_50690067
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit niet gewoon dwangmatig liegen?
Het is wel echt een geestelijke stoornis. Eigenlijk is het best wel erg, vooral als het by proxy is. Dan wordt iemand echt slachtoffer van degene die schreeuwt om aandacht.
Het is trouwens voor artsen heel moeilijk om het "syndroom" te herkennen, de meeste lijders zijn heel goede leugenaars, of ze zijn zover dat ze het zelfs zelf geloven.
pi_50690140
quote:
Munchausen by Internet
For decades, physicians have known about so-called factitious disorder, better known in its severe form as Munchausen syndrome (Feldman & Ford, 1995). Here, people willfully fake or produce illness to command attention, obtain lenience, act out anger, or control others. Though feeling well, they may bound into hospitals, crying out or clutching their chests with dramatic flair. Once admitted, they send the staff on one medical goose chase after another. If suspicions are raised or the ruse is uncovered, they quickly move on to a new hospital, town, state, or in the worst cases — country. Like traveling performers, they simply play their role again. I coined the terms "virtual factitious disorder" (Feldman, Bibby, & Crites, 1998) and "Munchausen by Internet" (Feldman, 2000) to refer to people who simplify this "real-life" process by carrying out their deceptions online. Instead of seeking care at numerous hospitals, they gain new audiences merely by clicking from one support group to another. Under the guise of illness, they can also join multiple groups simultaneously. Using different names and accounts, they can even sign on to one group as a stricken patient, his frantic mother, and his distraught son all to make the ruse utterly convincing.
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:57:09 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50690256
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het is wel echt een geestelijke stoornis. Eigenlijk is het best wel erg, vooral als het by proxy is. Dan wordt iemand echt slachtoffer van degene die schreeuwt om aandacht.
Het is trouwens voor artsen heel moeilijk om het "syndroom" te herkennen, de meeste lijders zijn heel goede leugenaars, of ze zijn zover dat ze het zelfs zelf geloven.
Ja, dat bedoel ik ook.
pi_50691010
Ik heb trouwens 2 foto's meegekregen. Ik ga even proberen thuis of ik een foto van een foto kan maken en dan hier posten...
pi_50691817
Gaan we niet een beetje erg offtopic hier over dat geval van zw. pagina? Kan dat niet beter ergens anders besproken worden? Anders bevallen P_iglet en ik niet meer in deeltje 300

Ik vind het niet dat proxy van... syndroom. Het is dwangmatig liegen. Een pathologische leugenaarster. Maar niet in de zin dat ze het zelf gelooft volgens mij. Ze heeft gewoon aandacht nodig. Op google zijn vreselijk veel sites en forums te vinden waar zij bezig was. Ze heeft er echt haar best voor gedaan, maar is meerdere malen door de mand gevallen.

Ticootje, ik vind je zo 'nuchter' klinken over je echo. Viel het je tegen?
pi_50691926
hihi kleintje anders moeten we heeeeel hard doorkletsen en bevallen we in deeltje 303

Zo vanavond eens kijken of basdreunen en winkelen misschien wat willen helpen om de boel op gang te brengen.
Staan aantal leuke bandjes in de stad, en alle winkels zijn tot middernacht open. Dus we gaan maar eens de drukte in vanavond. Iig wat te doen behalve thuiszitten
pi_50692065
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Kleintje het volgende:

Ticootje, ik vind je zo 'nuchter' klinken over je echo. Viel het je tegen?
Nee hoor, helemaal niet

Ik denk gewoon dat ik heel nuchter overkom. Ik ben iemand die heel weinig emotie ervaart op momenten dat het hoort, meestal komt het dan later wel... (raar verhaal ik weet het, het is ook de reden dat ik heel vatbaar ben voor angststoornissen. Ik verdring als het ware emoties, maar waarom weet ik niet)
  Jubileum moderator donderdag 21 juni 2007 @ 14:49:06 #114
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50692286
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Kleintje het volgende:
Gaan we niet een beetje erg offtopic hier over dat geval van zw. pagina? Kan dat niet beter ergens anders besproken worden?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50692362
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet

Ik denk gewoon dat ik heel nuchter overkom. Ik ben iemand die heel weinig emotie ervaart op momenten dat het hoort, meestal komt het dan later wel... (raar verhaal ik weet het, het is ook de reden dat ik heel vatbaar ben voor angststoornissen. Ik verdring als het ware emoties, maar waarom weet ik niet)
Dan is het goed!!!!
Want je bent ZWANGER!!!!!
Eindelijk!
Zo gigantisch fijn voor je!

Heb je niet stiekem de hele dag verder met een gelukkig gevoel rondgelopen, een glimlach die steeds weer opkwam en steeds naar de foto's staren???
pi_50692632
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dan is het goed!!!!
Want je bent ZWANGER!!!!!
Eindelijk!
Zo gigantisch fijn voor je!

Heb je niet stiekem de hele dag verder met een gelukkig gevoel rondgelopen, een glimlach die steeds weer opkwam en steeds naar de foto's staren???
In de ochtend wordt ik toch wel keihard geconfronteerd met het feit, want ik ben dan echt spuugmisselijk. Verder ben ik natuurlijk helemaal superblij!! Eindelijk kan ik alle kinderspulletjes gaan uitpakken die ik in de jaren verzameld heb, ik ben al druk bezig met de kleuren voor het kamertje. Ik doe al helemaal lijstjes met namen maken.

En aan de andere kant is het zo onwerkelijk, we hebben er toch wel een poosje over gedaan. Met erg veel poespas. Ik had eigenlijk al een beetje de hoop opgegeven, de eerste poging was ik heel positief, maar daar kwam al heel snel verandering in. Iedere keer dat ik ongi werd haalde ik gewoon mn schouders op. Ik had het gewoon nooit meer verwacht. Emotioneel heb ik ook niet echt geleden onder de vele terugplaatsingen. Je hebt ook vrouwen die zijn zo vreselijk terleurgesteld dat ze een lange rustpauze inlassen om alles weer op een rijtje te zetten. Ik heb nooit het idee gehad dat ik dat nodig had. Gewoon doorgaan, beetje op de automatische piloot....
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:41:12 #117
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50694476

[ Bericht 100% gewijzigd door PM-girl op 21-06-2007 15:41:58 (dubbel) ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:41:43 #118
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50694497
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:49 schreef Tan het volgende:
@Kleintje, toch is er wel verschil tussen pijnlijke voorweeën en echte weeën. Ik heb bij de eerste in de week voor de bevalling een paar keer 's nachts zitten klokken met echt flink pijnlijke krampen, idd ook in de onderrug en billen. Toen de maandag voor de bevalling waren ze nog pijnlijker en regelmatiger en kreeg ik er ook ontsluiting van, maar de échte weeën kwamen pas die woensdag en dat was toch anders. Dan verdwijn je helemaal in je pijn, raak je in een soort roes. Dat vertel je niet meer op een forum terwijl je bezig bent

Maar goed, ook dat is wellicht weer bij iedereen anders.
Ik heb het nog aardig lang volgehouden anders, posten!

Ticootje, wat fijn van je echo!

Internet en oplichterij, schijnt onlosmakelijk verbonden te zijn...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_50695693
Jaaaa even jompelen nee helaas niet aan het bevallen

Ik heb mijn tentamen van vorige maand gehaald met een 6.3 !!!!!
Gaat dus blijkbaar nog best met 36 weken zwanger, en voetjes tussen je ribben
  donderdag 21 juni 2007 @ 16:20:37 #120
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_50695792
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:17 schreef p_iglet het volgende:

Dat verdiend zeker jompels!
Lekker dat je je tantamen gehaald hebt! Dat scheelt weer kopzorgen!
pi_50696619
goed zo p_iglet !!!

Kleintje...waarom post jij hier nog ?!
bevallen jij !!!
pi_50696999
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:17 schreef p_iglet het volgende:

Nou dat is weer een zorg minder, misschien dat nu de bevalling snel op gang komt, zo zonder stress. Je weet maar nooit.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:20:20 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50697632
Nou piggie, gefeliciteerd en nu gaan dan, het is ten slotte jouw beurt hoor!
De anderen moeent maar netjes op hun beurt wachten.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:27:48 #124
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50697869
P_iglet gefeliciteerd!!
Ik doe het je niet na, zo hoogzwanger enzo.

Ticootje wat fijn die goede echo!!! Nu kun je echt gaan genieten (althans, toen ik eenmaal een echo met hardje had gehad was ik echt bijna vrij van zorgen, een verschil van dag en nacht!)
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:41:43 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50698287
Net nog even 2 positiebroeken gekocht, met mijn gulp open was leuk in de vakantie, maar volgende week op zakenreis is het toch wat minder.
Eentje heeft wel een erg lang bovenstuk, gaat over mijn tieten heen.
Wel lekker warm. Maar toch maar omvouwen.

Leuk hoor, het begint wel heel echt te worden zo.
  donderdag 21 juni 2007 @ 17:46:04 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_50698414
P_igl;et

mini geef mams eens een leuk kadootje en laat je eens zien
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_50699262
Mag ik in het lijstje op 31 januari 2008?
grá mo chroí
pi_50699380
Vind het zo leuk voor je, MvP ! Alles goed met je ?
pi_50699540
Jeetje wat lief K-P, ik neem 't ff mee naar het engeltjes topic. Wil niet off topic gaan hier.

Nou ja wat wel on topic is, is dat sinds gister de misselijkheid ingezet heeft. Blegh een mens kan zich beroerd voelen maar met liefde in dit geval hoor.
grá mo chroí
  donderdag 21 juni 2007 @ 18:37:35 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50699788
Oke even iets anders.
Sta ik vandaag met de kinderen in de rij bij de deur. Nou ja zij stonden in de rij en ik stond ernaast.
Beginnen ze te dringen.....
Gaan er 2 of 3, het voelde als 30 ontzettend hard op mijn teen staan. Draag sandaaltjes. En duwen zo mijn thee over mij heen.....
Ik wilde heel hard gaan vloeken dus ik begon God... Ga maar even zitten.
Mn teen doet nog zeer.
  Jubileum moderator donderdag 21 juni 2007 @ 19:04:02 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50700523
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef amaranta het volgende:
Oke even iets anders.
Sta ik vandaag met de kinderen in de rij bij de deur. Nou ja zij stonden in de rij en ik stond ernaast.
Beginnen ze te dringen.....
Gaan er 2 of 3, het voelde als 30 ontzettend hard op mijn teen staan. Draag sandaaltjes. En duwen zo mijn thee over mij heen.....
Ik wilde heel hard gaan vloeken dus ik begon God... Ga maar even zitten.
Mn teen doet nog zeer.
En dit heeft te maken met zwanger zijn omdat..... ?
Edit=
Oke dat komt er lulliger uit dan ik bedoel....
Even uitleggen: Dit is een topic over zwangerschap. Alles wat daarmee te maken heeft. Andere zaken, zoals zaken op andere fora, of mensen die op je teen gaan staan en je moet vloeken zijn meer zaken voor het speeltuinbankje.
Had je er nog een hormonale draai aan gegeven dan had ik het nog wel kunnen begrijpen maar dit bovenstaande is echt speeltuinbankje hoor.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50700573
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef Lois het volgende:

[..]

En dit heeft te maken met zwanger zijn omdat..... ?
Dat snap je toch zeker wel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_50700769
Dinsdag heb ik mijn internist ingelicht over de zwangerschap, kreeg vandaag het telefoontje dat mijn schildklier (die is vergroot met een normale werking) in de gaten gehouden wordt en ik volgende week weer bloed moet laten prikken. Baal er toch wel een beetje van, ben bang dat ik dus de hele zwangerschap weer af en aan naar het ziekenhuis kan om op vanalles te laten prikken. Moest ook dinsdag bij de longarts wezen voor allergiën die ik heb, hij wilde me vanalles voorschrijven maar er was eingelijk geen middel dat ik wél mocht gebruiken. Ik heb in een deuk gelegen daarna. Niet dat ik het erg vind dat ik niets mag gebruiken leef al 14 jaar met allerhande allergiën en eigenlijk nog nooit wat voor gebruikt. Toen de longarts me vroeg of ik een zoontje of dochtertje had zei ik dochtertje . Hoe ik daar toch bij kwam? Zwangerschapsdementie

Waar blijven de babytjes trouwens? Wil wel weer eens verse babytjes zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Randa_v op 21-06-2007 19:53:11 ]
pi_50701986
Randa, haha lekker he die hormonen . Wie weet krijg je er wel een dochtertje bij... is het een vooruitziende blik...

MvP, welkom! Ik hoop dat de misselijkheid toch gauw weer voorbij is!

P_iglet, goed gedaan . Nog even een tentamen halen met 36 weken, netjes hoor!
pi_50702292
Ik vind het trouwens erg dat alle zomerkleding al in de uitverkoop is. Ben ook weer veel te bang dat ik in augustus weer niks kan vinden. Kon in mijn vorige zwangerschap toen nauwelijks badpakken in de buurt vinden, jaah als ik naar Eindhoven ging, maar de mamma winkel hier in dorp kon niet eens meer zwangerschapszwemkleding voor mij bestellen, seizoen was voorbij. Was net augustus ....:( Ben benieuwd hoe het deze keer gaat. Vandaag wel een fijne positiebroek en tuniek in de opruiming gescoord bij Promiss. Allemaal niet echt duur meer, een broek en tuniek voor nog geen dertig euro. Kan ik weer netjes naar mijn werk als ik iets meer buik krijg.
pi_50702431
Ik ga zaterdag nog even naar de stad, toch maar kijken of ik iets van een badpak kan vinden... Mocht ik toch ineens zwemzin krijgen...
En als ik dan toch in de stad ben misschien ook bij de promiss nog maar even binnenlopen... kan evt nog wel wat t-shirts gebruiken.
pi_50702496
Het is fijn en goedkoop dat er overal opruiming is, vond het ook wel fijn om gelijk een paar waardebonnen te krijgen, één voor positiekleding van MissEtam 15% korting en een voor de Promiss voor na de zwangerschap
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:49:31 #138
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50704078
Dames,

Ik herken dat Randa, ik vind het moeilijk om nu kleding te kopen. Op het moment zie je nog niet zoveel volgens mij, maar ik ben wel een maat gegroeid, dus heb ik een nieuwe bikini gekocht, heb er 1 gekocht met een lang bovenstukje, zo'n klein bikini'tje met een dikke buik vind ik zo raar staan

Ik had vorige week maandag de pakketjes met shirts "ik wordt oma/opa/tante" opgestuurd, mijn moeder had m al, mijn ader had hem al, maar mijn zusje nog niet.
Dus ik heb het haar net gebeld en gevraagd of we wel met z'n 3en naar hun bruiloft mochten komen volgend jaar
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_50705093
Renda, een leuk idee shirts op sturen .

Ik heb gelukkig van de vorige zwangerschap nog aardig wat kleding liggen. Loop al dagelijk in zwangerschapsonderbroeken, gewone zitten niet lekker. Het enige nadeel is dat ik de vorige zwangerschap niet werkte en vooral in joggingbroeken rondliep Heb ook wel een paar spijkerbroeken maar niet netjes genoeg om in te gaan werken vind ik. Moet me ook iets sjieker kunnen kleden. Dus kleding kopen is op het werk gericht hier. Zaterdag nog even naar de prenatal en misschien nog even naar H&M voor een paar shirtjes, dan moet ik toch vooruit kunnen zomer en winter.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:18:42 #140
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_50705227
wow wat zie ik, MVP zwanger wat goed zeg gefeliciteerd
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:54:12 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50706674
Vraagje: wanneer belt de kraamzorg voor de intake?

Edit: Lama, heb al gevonden: rond de 34e week.
pi_50706885
Ik zat even te kijken hoe het met de kraamzorg voor Merlijn is gegaan, die kwamen 6 weken vantevoren langs voor de intake. Deed hier de wijkverpleegkundige van dit dorp. Werd meteen info gegeven over het consultatiebureau, en kreeg het groeiboekje van de baby. Leuk om dingetjes terug te lezen.

*Ben een beetje sentimenteel volgens mij, snif*
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:34:46 #143
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_50708510
MvP gefelicteerd met je zwangerschap

P_iglet wat goed dat je je tentamen gehaald hebt, en dat met 36 weken!!!

Vandaag stond ik in de Ah mijn boodschapjes te doen toen ik telefoon van mijn moeder kreeg, onze oude overbuurvrouw zat bij haar op de koffie, en met hun dochter was ik vroeger best wel dikke vriendinnen. Afgelopen jaar kreeg ze een miskraam en net daarna telde ik aan, en toen ik haar toen tegenkwam in de winkel moesten we samen zo hard huilen.... mensen zullen wel gedacht hebben...
Maar vandaag kreeg ik dus bericht dat ze weer zwanger was, al 9 weken en het voelde deze keer hellemaal goed.... en weer stond ik met dikke tranen in de supermarkt hoezo emotioneel
Gek he dat je zo blij voor een ander kan zijn dat je zelf enorm moet gaan huilen, ben echt een wandelende jankbom.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:37:47 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50708688
ik draag gewoon mijn bikini hoor...
@randa, waar woon je??
pi_50708856
Budel Schoot

Ik draag nooit bikini's en pastte niet meer in mijn badpak mt 36 en dan .... Gelukkig via babywalz een lelijk maar oerdegelijk badpak besteld gehad.
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:57:44 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50709579
ow maar dan kan je ook naar weert...daar hebben ze ook winkels
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:59:49 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50709668
Ik ken trouwens ook een miranda uit budel. Maar die woont daar niet meer. Die woont nu in Waalre.
  donderdag 21 juni 2007 @ 23:32:48 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50711214
Oh, nog even over positiekleding.
Ze vertelden me vandaag bij de Promiss dat in het hele land de zwangerschapscollectie eruit gaat bij Promiss. Dus tot 1 augustus is het uitverkoop daar, hoewel een aantal dingen dus ook eerder terug moeten al.

Dus mocht je nog iets willen daarvandaan moet je dus opschieten.
Ik had vandaag in de uitverkoop een broek en een shirt voor 25 euro, dat was dan wel weer lekker, maar ik vind het wel balen hoor!
pi_50711350
ik heb nog een zwangerschapsbadpak maat 44-46 (hema) liggen, ongebruikt omdat ik m'n omvang wat al te 'optimistisch' had ingeschat destijds. eenvoudig, zwart. iemand hier interesse toevallig?
pi_50711503
wat jammer voor de zwangeren dat promiss de zw.sch.collectie eruitgooit! ik kon daar regelmatig wel wat leuks vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')