abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50655454
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dat nog steeds niet mocht eten zolang je borstvoeding gaf....
Als eerste.... succes zo met je echo.

En jawel, je mag alles gewoon weer eten en drinken als je borstvoeding geeft.
Alleen met alcohol moet je uitkijken en met medicijnen even melden dat je borstvoeding geeft.

1 glaasje alcohol is na 2,5 tot 3 uur uit je bloed. Dus als je een glas wijn neemt, doe het dan na de laatste voeding, als je kind over het algemeen pas na een tijd weer komt voor eten. En zorg dat je anders wat afgekolfde melk hebt staan wat je anders kan geven zodat ukkie geen alcohol mee naar binnen krijgt.
Dit heb ik vorige week van de lactatiekundige gehoord...
pi_50656701
Gefeliciteerd Suerte! Je loopt een weekje op me voor.

Wij hebben de zwangerschapstest door het ziekenhuis laten doen, na eerst thuis negatief getest te hebben. Tot onze grote verrassing was het een positieve test!

Nu kwam vandaag de Moeders voor Moeders dame en ik heb alsnog een test met een hele dikke vette streep erop. Zo leuk! De lucht die uit de flessen komt is inderdaad ,maar 't is voor een heel mooi doel dus ik doe 't met plezier.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:08:12 #53
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50656832
ha ha, je moet er ook niet aan ruiken webkim! manlief moet altijd lachen om me, ik hou me adem in tijdens het plassen, wand bah bah bah wat stinkt dat reinigings middel!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50656956
Met uien/kolen moet je toch nog wel oppassen bij het borstvoeden? Baby's kunnen er darmkrampjes van krijgen. Net zoals heel scherp eten, of teveel koffie (volgens de voorlichting gisteravond). Maar dat hangt nogal van het kindje af. Kwestie van proberen. Als je kind kramp heeft de dag nadat je veel uien hebt gegeten, dan weet je de uien voorlopig even moet laten staan..

Ik ben net weer terug van het glucosecurve prikken. Deze keer weer 3 op een rij goed. Vorige keer ook al. Blijkbaar alleen de eerste keer nogal wat pech gehad.
pi_50657139
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Met uien/kolen moet je toch nog wel oppassen bij het borstvoeden? Baby's kunnen er darmkrampjes van krijgen. Net zoals heel scherp eten, of teveel koffie (volgens de voorlichting gisteravond). Maar dat hangt nogal van het kindje af. Kwestie van proberen. Als je kind kramp heeft de dag nadat je veel uien hebt gegeten, dan weet je de uien voorlopig even moet laten staan..
Ligt eraan wat jij tijdens je zwangerschap hebt gegeten.
Want denk even aan scherp eten/kruiden... hoe doen de kindjes in Indonesië en die landen het dan?
Als je nu veel scherp gekruid eten neemt, dan is je kindje wel wat gewend.
Dan kan het gewoon.
De darmen moeten toch rijpen, darmkrampen krijgen ze toch wel, met of zonder gekruid eten.
Dat kreeg ik tijdens de voorlichting mee. En ook dat ik dus gewoon gekruid mocht eten.
Is wel fijn gezien wij hier toch verdomd vaak indisch eten. We zijn niet voor niets pinda's.

Ze wist me ook te vertellen dat veel indische mensen er niet eens bij stilstaan en dat ze eigenlijk nooit klachten hoorden van die moeders terwijl ze vaak eerst de knoflook en uilucht rook voordat ze de moeders en hun kindjes pas zag.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:22:28 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50657244
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Deepfreeze het volgende:

Ik ben net weer terug van het glucosecurve prikken. Deze keer weer 3 op een rij goed. Vorige keer ook al. Blijkbaar alleen de eerste keer nogal wat pech gehad.
Het hangt er toch ook vanaf wat je tijdens je zwangerschap hebt gegeten? Daar schijnt toch ook een soort van 'gewenning' uit te kunnen komen?
Hoe zouden de kindjes in Azie het anders doen met al dat scherpe eten daar?
pi_50657373
Dat is wel gedeeltelijk waar inderdaad. Als je tijdens de zwangerschap al het kindje wat hebt laten wennen aan dat soort eten, dan scheelt dat wel. Alleen als je kindje toch erg gevoelig blijkt, is het misschien toch handiger om er even mee te wachten. Want het kindje kan daardoor de borst gaan weigeren. Als de borstvoeding goed op gang is, kun je wel weer gewoon gaan eten.

Maar ja, de meningen verschillen nogal in borstvoedingsland. Dit was toevallig de mening van die dames gisteravond.
Als de darmkrampjes te erg zouden worden, zou ik zelf toch wel even minderen met dat product. Maar je zult het eerst moeten proberen voordat je weet of het echt wel krampjes gaat geven.
pi_50657375
Surinamers eten ook vaak gekruid eten en om eerlijk te zijn vindt ik de hollandse pot niet eens zo lekker. Dus hier zal de baby ook wel wat gewent zijn als het wordt geboren. Als ik aan eten denk begin ik trek te krijgen, eens kijken wat er staat te ontdooien op het aanrecht, hebben makkelijke dag vandaag.
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:53:41 #59
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50658137
Ik heb bij Emma alles gegeten tijdens en na mijn zwangerschap. Ik kan mij niet herinneren dat ze ooit gereageerd heeft op wat ik heb gegeten. Ennuh wij houden nogal van pittig en gekruid.
Hét kan echter wel een reactie geven, het is niet voor niets dat sommige moeders die borstvoeding geven op een dieet gaan als hun kindje allergisch blijkt.
Oftewel, gewoon eten wat je gewent bent en pas als er problemen zijn eens kijken of het aan je voeding ligt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:03:04 #60
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_50658410
Kleintje balen zeg van de valse start!
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:45:48 #61
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50659803
Suerte gefeliciteerd

Ik ben inderdaad ook van alles blijven eten en zoals prei, ui, kool heeft nooit problemen gegeven tijdens de BV, maar ik moet zeggen dat ik daar zelf ook amper op reageer, ik heb wel meer problemen met melk en daar reageren mijn kinderen ook op.
pi_50663558
Alles was goed. Hartje klopt.

En over bijna 2 weken mag ik weer! Wat een luxe..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50664711
kleintje..even een snelle voor jou !

hier vandaag onrustig dagje, veel huilen/windjes/onrust
en 2 kapotte ouders .. die NU ook naar bed gaan (waar Ilse ligt te .. huilen )
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:20:05 #64
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_50665455
Kleintje, balen dat het niet heeft doorgezet, hopelijk komt het nu snel!

Welkom Suerte, gefeliciteerd
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_50665576
Super Ticootje
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:39:15 #66
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50666295
Suerte, Proficiat!!

Tico, wat een fijn nieuws!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:49:05 #67
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_50666753
Bedankt allemaal
Heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, ik kan pas 12 juli voor het eerst terecht
Tegen die tijd ben ik al zo'n negen weken.Hopelijk doen ze dan gelijk ook een echo
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_50667780
Suerte gefeli!!

Ticootje, wat fijn!

Kleintje, hoop dat er snel iets gaat gebeuren!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:37:49 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50669999
Zijn er hier toevallig meiden die op zwangerschapspagina zitten?
Dr is daar dus een moeder door de mand gevallen. Ze heeft alles gefaked, vanaf de geboorte tot overlijden toe.
Ik heb dat topic daar niet helemaal gevolgd, maar ik lees nu dat het nep is en ik ben echt boos. HEEL erg boos.
Hoe ziek kun je zijn.
Ik weet dat deze post hier misplaatst is maar ik moest het even kwijt.
pi_50670007
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:03 schreef Vicky het volgende:
Kleintje, hoop dat er snel iets gaat gebeuren!
ja, in elk geval voordat dat biefstukje bedorven is.

ticootje, wat heerlijk! gefeliciteerd!

en suerte, had ik jou nu al gefeliciteerd? nu dan in elk geval: van harte! dat 't dit keer maar heeeel goed mag gaan.
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:38:21 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50670029
ow suerte, eindelijk! Gefelicibaby.
pi_50670770
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier toevallig meiden die op zwangerschapspagina zitten?
Dr is daar dus een moeder door de mand gevallen. Ze heeft alles gefaked, vanaf de geboorte tot overlijden toe.
Ik heb dat topic daar niet helemaal gevolgd, maar ik lees nu dat het nep is en ik ben echt boos. HEEL erg boos.
Hoe ziek kun je zijn.
Ik weet dat deze post hier misplaatst is maar ik moest het even kwijt.
Bij ons op Brabbel was er ook eentje. Zei dat ze bezig was met Clomid, was na de 1e ronde al zwanger. Ze kwam op een gegeven moment niet mee rop BB vanwege lichamelijke problemen. Ik hield contact met haar. Op een gegeven moment vertelde ze me dat ze ingeleid zou gaan worden. We hoorden maar niets en werden ongerust. Uiteindelijk heeft iemand van ons haar gebeld en toen vertelde ze dat haar zoontje met 20 weken overleden was. Nu blijkt dus dat ze helemaal niet zwanger geweest is. Ik ben ook zoo boos geweeest destijds. Heb haar nog een briefggestuurd dat ik uitleg wilde, maar nooit meer wat gehoord.
Ze is een maand geleden onverwachts overleden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50670916
sorry, vast een erg onbetamelijke vraag maar dat laatste weet je wel zeker, vicky?
pi_50671087
whaha ja dat laatste weet ik wel zeker. Haar man heeft een site en ook foto's van haar graf.. Denk niet dat ie daarover liegt. Heb ook een kennis van haar gesproken en die vertelde dat ze al eerder gelogen had over zwanger zijn maar dat ze wel echt overleden is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:00:11 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50671107
Ik weet dat het niks met dit forum te maken heeft maar ik ben hier echt door van slag.
Ik heb dat topic op dat forum maar half gevolgd omdat ik (sorry) liever geen 'enge' verhalen lees over zwangerschappen. Heb wel gelezen dat dat meisje was overleden.
En nu lees ik dan dat alles verzonnen is. EN het ergst is dat ze meerdere accounts had/heeft en dit verhaal op diverse fora heeft opgehangen. Ze had zelfs een babysite met nepfotos en al.

Ik begrijp dat die vrouw ziek is, maar ze kwets zoveel mensen. En vooral moeders die echt een prematuurtje hebben gehad en die hun kind hebben verloren.
  Jubileum moderator woensdag 20 juni 2007 @ 22:00:58 #76
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50671147
Jongens we gaan nu wel vreselijk offtopic....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:02:31 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50671213
Sorry Lois. Moest het even kwijt. En het andere forum ligt eruit.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:30:53 #78
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_50672672
Ohh Vicky dat topic kwam ik pas een paar weekjes geleden tegen op BB dat ze overleden was.

Was ook eens op een besloten forum. Ook een kindje te vroeg geboren en overleden. Wij allemaal geld verzamelen voor een rouwkrans maar de mensen op het adres wisten van niets... Terwijl ze echt heel vreselijke verhalen op het forum schreef. Ik heb wat zitten huilen voor ze. Ook naderhand toen het uitkwam. Ik begrijp niet dat mensen met zoiets kunnen spotten, zieke geesten

Amaranta, ik begrijp zeker hoe je je voelt hierdoor!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:33:47 #79
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_50672840
Joepie Ticootje! Goed nieuws voor jou! EN over 2 weekjes weer super joh!

Suerte gefeliciteerd!!!!

Kleintje, hoe gaat het met jou? Lekker aan het bij-dommelen?
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_50673381
Tjee op dat forum kwam ik ook maar heb dat topic denk ik gemist.... of het kindje moet benthe hebben geheten.... (maar kan bijna niet geloven dat dat gelogen is)

Suerte, gefeliciteerd!!! fijn dat je al snel bij de vk mag komen dan voel je je meteen "echt" zwanger als je daar eenmaal geweest bent.... trouwens de eerste keer is wel leuk en handig als je man/vriend meegaat (ff tip voor je kerel)

Webkim, tja die flessen ruiken niet frips maar tis voor het goede doel, ik melde me aan met 4 weken zwangerschap en heb in deze regio het record snel aanmelden bij MvM Hier ligt het aanmeldingspercentage nogal laag, en dat terwijl het je eigenlijk zo weinig moeite kost om op deze manier iemand te helpen.... jammer.

Ticootje, goed nieuws dat horen we erg graag!!

Kleintje pfff leef met je mee, hoop dat je nog een beetje rust kan pakken voor het "echte" werk begint. Hoop voor jullie dat pinda niet lang meer op zich laat wachten.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:53:00 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50673802
Het is benthe ja.
pi_50674285
Lees het nu ja, forum is weer online.... erg ziek in de kop. (Sorry is off topic ik weet t. )

Hier trouwens vandaag weer 1 dikke enkel en voet, nou ja klomp vlees ik zie geen enkel meer.
Lig al 's nachts met de benen omhoog, neem wissel douches, eet praktisch geen zout, drink veel water ... iemand nog tips om hier af te komen? Let op, het is dus maar aan 1 kant te doen, en het doet pijn!!
De vk had trouwens geen tips meer, maar misschien kan iemand hier nog wat bedenken.
Mama van Isa en Ties
pi_50680319
Jeee, wat heb ik goed geslapen vannacht.
Ik heb opeens geen krampjes meer, geen pijn in mijn rug/benen.
Moet wel vreselijk vaak naar de wc.
Ook heb ik weer enkels en voeten, geen enorme klompen vlees meer.

Vandaag om 12.15 naar de vlos en dan zullen we wel weer zien. Maar ik heb goed geslapen dus ik kan er wel weer even tegen aan. Ik blijf maar denken aan de raad 'het komt als het er klaar voor is'.
Dus ik hou geduld. Loop immers nog niet eens over tijd.

Wel grappig, heb gisteren denk ik een stuk of 20 keer gehoord 'als je echte weeën hebt dan weet je het meteen'.
Dat zal best wel, maar kan iemand dan verklaren waarom ik opeens zoveel beenkrampen, pijn in mijn billen en onderrug had?

Maar goed, hier dus even niets meer aan de hand. Stilte voor de storm?
  donderdag 21 juni 2007 @ 07:49:10 #84
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50680471
@Kleintje, toch is er wel verschil tussen pijnlijke voorweeën en echte weeën. Ik heb bij de eerste in de week voor de bevalling een paar keer 's nachts zitten klokken met echt flink pijnlijke krampen, idd ook in de onderrug en billen. Toen de maandag voor de bevalling waren ze nog pijnlijker en regelmatiger en kreeg ik er ook ontsluiting van, maar de échte weeën kwamen pas die woensdag en dat was toch anders. Dan verdwijn je helemaal in je pijn, raak je in een soort roes. Dat vertel je niet meer op een forum terwijl je bezig bent

Maar goed, ook dat is wellicht weer bij iedereen anders.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 09:08:13 #85
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50681672
Wat verschrikkelijk trouwens dat verhaal van die verzonnen zwangerschap etc.

Kleintje, ik ben benieuwd hoe het vanmiddag bij de verloskundige gaat. Als je het niet vertrouwd, moet je toch echt op een echo en CTG in het ziekenhuis staan hoor. Ik had ook vreselijke weeeen en bijna geen ontsluiting en dit is uiteindelijk in het ziekenhuis geeindigd met een keizersnee (na 2 nachten weeen). Later bleek dat Milo in zijn navelstreng gewikkeld zat en zo weinig speling had dat ik wel weeen (alleen in de rug en de benen) kreeg, maar bijna geen ontsluiting omdat hij niet met zijn hoofdje op de ontsluitingsring drukte. Hij had er dus nooit op de natuurlijke manier uit gekund. Ik wil je niet ongerust maken, maar wilde je dit wel meegeven. Ga op je gevoel af en laat je niet afschepen als je verdere onderzoeken wil!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_50681827
Thanks Slaapmeisje... dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden.

Wat bij mij nog door mijn hoofd speelt is dat allebei mijn zussen nooit verder zijn gekomen dan 5 cm. ontsluiting. Allebei 2 gezonde zoons. De weeën werden gewoon niet krachtig genoeg en ook niet mee een wee opwekkend middel.

Tan, ik geloof ook direct dat je dan niet meer op een forum vertelt dat je bezig bent. Ik heb er ook de hele dag aan getwijfeld of het wel echt was. Maar je weet het gewoon niet. Het was zo anders dan de voorweeën die ik had gehad en de harde buiken.
En vooral ook omdat de pijn bleef onder de douche. Het was wel makkelijker, maar het was niet zo dat de pijn weg ging. Daarom is het zo moeilijk... je weet niet wat je moet verwachten. Niet alles staat in boekjes. En ja... zonder ervaring weet je niet wat je lijf doet.

Maar goed, ik heb er vrede mee hoor. Pinda komt als het komt... en dat is nu nog niet
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:20:22 #87
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50681901
Slaapmeisje, goed dat je waarschuwt. Maar ik denk dat wat Tan zegt ook erg van belang is. Als je écht echte weeën hebt post je hier niet meer. En wat 'ze' zeggen is waar hoor kleintje. Je weet het meteen als het echt is. Zo lang je twijfelt is het voorwerk. En ik weet hoe frustrerend het is. Ik heb zelf vanaf week 25 voorweeën gehad. In het begin nog niet zo pijnlijk, maar vanaf een week of 36 wist ik soms echt niet meer waar ik het had. En tóch voelde ik dat het niet echt was. Bij mijn allereerste échte wee wist ik het meteen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:33:01 #88
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50682179
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:17 schreef Kleintje het volgende:

Wat bij mij nog door mijn hoofd speelt is dat allebei mijn zussen nooit verder zijn gekomen dan 5 cm. ontsluiting. Allebei 2 gezonde zoons. De weeën werden gewoon niet krachtig genoeg en ook niet mee een wee opwekkend middel.
Oeh, ik kan me voorstellen dat je je hierdoor mss wel wat zorgen maakt...
Nah, als je het niet vertrouwt, bellen!!! (Hoe vaak ík wel niet bij het zkh ben geweest tijdens mijn zw.schap... ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_50682887
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:33 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, ik kan me voorstellen dat je je hierdoor mss wel wat zorgen maakt...
Nah, als je het niet vertrouwt, bellen!!! (Hoe vaak ík wel niet bij het zkh ben geweest tijdens mijn zw.schap... ).
Beter ook 10x teveel als 1x te weinig hé.
Kleintje suc6 hoop voor je dat die voorweeen dan wat minder worden, krijg je iig je rust weer eventjes terug.
Mama van Isa en Ties
pi_50683218
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat verschrikkelijk trouwens dat verhaal van die verzonnen zwangerschap etc.
Nou he

Toch het gevaarlijke van internet he, er kan zoveel bijelkaar worden gefantaseerd.
Denk je mensen te "kennen" en dan besodemieteren ze de hele boel, wat daar de lol van is

Kleintje, succes bij de verloskundige!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_50683770
Nou vandaag precies 40 weken zwanger....
En mini zit nog prima daarbinnen
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:37:42 #92
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50683845
Wat voor een ziekte zou die mevrouw hebben? Ik vraag me wel af of ze door natuurlijke omstandigheden overleden is...

Kleintje, heel veel succes de komende tijd en ik hoop echt voor je dat de volgende krampen ook echte weeen zullen zijn.

edit: Heeft P_iglet zich vandaag trouwens als gemeld? ... misschien? * Davinia hoopt voor p_iglet*
Anyway, wat ik wilde vragen: ik ben nu 31 wk zwanger, en heb sinds een dag of vijf opeens onwijze last van mijn banden. Zo naar zelfs dat rug zich semi stil houdt... Blijft dit toch het eind van de zwangerschap? Want tot nu toe was het steeds (laatste paar weken/maand) 2 daagjes beetje trekken, dagje rugpijn en dan weer even een dagje of twee rust...
Heb ook geen zin om de vlos te bellen, want de vorige keer dat ik over iets vergelijkbaars belde, zei ze "rust houden", dus daar hebben we weinig aan. Maarrr, nog 3 weken en dan verlof!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 21 juni 2007 @ 11:30:20 #93
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50685433
Succes bij de vk Kleintje!

P_iglet, je bent al zover.. dat laatste stukje hou je ook nog wel vol!

Hier inmiddels bijna 35 weken onderweg, volgende week nog werken en dan verlof. Blobster doet het nog steeds helemaal goed, hij ligt alleen lekker uitgestrekt waardoor ik met de dag benauwder word en volgens de vk vanochtend ligt ie ook al een stuk ingedaald (vandaar dat ik inmiddels ook echt waggel.. ). Maar goed, verder heb ik echt weinig te klagen.. al weken geen pijn in m'n rug / bekken meer, niet meer misselijk en ik ben ook eigenlijk niet echt moe (ook al slaap ik tegenwoordig 4/5 uur per nacht) Ik prijs mezelf erg gelukkig tot dusver, sterkte voor de dames die het niet zo makkelijk hebben
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50688483
Dat verhaal van die verzonnen zwangerschap . Helaas heb je er wel eens van dat soort types tussen zitten (ik snap niet hoe je zoiets kan doen, maar goed...).

Hier zijn de heren van prenatal inmiddels druk bezig met de meubeltjes. Alleen 1 zijkant van het bedje gaan ze waarschijnlijk opnieuw bestellen, want daar zit een hele grote donkere vlek in (zo'n knoest of hoe heet dat). Gelukkig zijn we mooi op tijd met de meubeltjes .

Succes voor de LLM!
Fake it till you make it...
pi_50688843
Ben weer APK goedgekeurd door de vlos.
Buik was weer mooi ontspannen en niet meer zo strak. Hartje doet het goed, bloeddruk is oke.
Dus we laten uk nog lekker zitten waar het zit.
Mocht ik het verschijnsel van dinsdag weer krijgen dan gaan we naar het ziekenhuis om even een echo te laten maken om zeker te zijn dat alles oke is. En mochten de krampen dan weer langer aanhouden dan gaan we eens kijken wat we dan gaan doen. Waarschijnlijk gewoon aan de opwekkers gezien er toch al ontsluiting is.
Dus eigenlijk mag uk gewoon komen!
pi_50688953
Volgens mij is dat een ziekte, vrouwen die dat soort dingen verzinnen.

Het heeft ook echt een naam. Het is de aandacht die mensen graag willen, of het niet kunnen accepteren van hun leven en daarom een fanasie leven erop na houden....

Gister had ik opeen een andere gyn, een hele nieuwe op de afdeling. Wat een jong ding was dat zeg, ik gok dat ze niet veel ouder was als ik.
Voorafgaand even een discussie hoever ik nu was. Ik vond dat ik 7 weken was, zij vond 6 weken en 3 dagen. Na beter tellen toch 6 weken en 5 dagen. (late eisprong) Maar de echo wees toch echt uit dat ik precies 7 weken was. Dus ik had lekker gelijk.
Verder ook meteen even gevraagd of ik gember mag gebruiken, en dat mocht. Zij had er nog nooit van gehoord, maar de ivf verpleegkundige zei dat het algemeen bekend was dat gember werkt tegen misselijkheid. Dus vanmorgen een capsule genomen en vandaag merk ik al meteen verbetering. Alleen wordt de hoeveelheid pillen zo 's morgens nu wel erg groot. (2x vitamine b6, 1x foliumzuur en nu dus gember) 'S avonds moet ik er nu ook 2 innemen. De vitamine moet ik blijven slikken, al is het niet heel erg als ik het een keertje vergeet, maar niet structureel.

Oh en ik heb 1 kindje in mn buikje groeien. Het was even de vraag hoeveel er waren blijven plakken, maar het is er dus 1. (voor zover we het konden zien)

[ Bericht 71% gewijzigd door Ticootje op 21-06-2007 13:27:05 ]
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 13:24:16 #97
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_50689058
Münchhausen by proxy is dat toch ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_50689080
Ik snap ook niet hoe je zoiets kan verzinnen.

Kleintje dat is lekker nieuws!
pi_50689210
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef just me het volgende:
Münchhausen by proxy is dat toch ?
Syndroom van Münchhausen by proxy. Ouders die hun kinderen ziek maken of een ziekte verzinnen om zo zelf aandacht te krijgen van medisch personeel.
pi_50689422
Ticootje,hoe was je echo(of kijk ik dwars over je berichtje heen )

Groetjes,Minoes

(hihi,we posten vlak na elkaar.Lekker dat je het nu gezien hebt!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')