Als eerste.... succes zo met je echo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat nog steeds niet mocht eten zolang je borstvoeding gaf....
Ligt eraan wat jij tijdens je zwangerschap hebt gegeten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Met uien/kolen moet je toch nog wel oppassen bij het borstvoeden? Baby's kunnen er darmkrampjes van krijgen. Net zoals heel scherp eten, of teveel koffie (volgens de voorlichting gisteravond). Maar dat hangt nogal van het kindje af. Kwestie van proberen. Als je kind kramp heeft de dag nadat je veel uien hebt gegeten, dan weet je de uien voorlopig even moet laten staan..
Het hangt er toch ook vanaf wat je tijdens je zwangerschap hebt gegeten? Daar schijnt toch ook een soort van 'gewenning' uit te kunnen komen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Met uien/kolen moet je toch nog wel oppassen bij het borstvoeden? Baby's kunnen er darmkrampjes van krijgen. Net zoals heel scherp eten, of teveel koffie (volgens de voorlichting gisteravond). Maar dat hangt nogal van het kindje af. Kwestie van proberen. Als je kind kramp heeft de dag nadat je veel uien hebt gegeten, dan weet je de uien voorlopig even moet laten staan..
Ik ben net weer terug van het glucosecurve prikken. Deze keer weer 3 op een rij goed. Vorige keer ook al. Blijkbaar alleen de eerste keer nogal wat pech gehad.
ja, in elk geval voordat dat biefstukje bedorven is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:03 schreef Vicky het volgende:
Kleintje, hoop dat er snel iets gaat gebeuren!
Bij ons op Brabbel was er ook eentje. Zei dat ze bezig was met Clomid, was na de 1e ronde al zwanger. Ze kwam op een gegeven moment niet mee rop BB vanwege lichamelijke problemen. Ik hield contact met haar. Op een gegeven moment vertelde ze me dat ze ingeleid zou gaan worden. We hoorden maar niets en werden ongerust. Uiteindelijk heeft iemand van ons haar gebeld en toen vertelde ze dat haar zoontje met 20 weken overleden was. Nu blijkt dus dat ze helemaal niet zwanger geweest is. Ik ben ook zoo boos geweeest destijds. Heb haar nog een briefggestuurd dat ik uitleg wilde, maar nooit meer wat gehoord.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:37 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier toevallig meiden die op zwangerschapspagina zitten?
Dr is daar dus een moeder door de mand gevallen. Ze heeft alles gefaked, vanaf de geboorte tot overlijden toe.
Ik heb dat topic daar niet helemaal gevolgd, maar ik lees nu dat het nep is en ik ben echt boos. HEEL erg boos.
Hoe ziek kun je zijn.
Ik weet dat deze post hier misplaatst is maar ik moest het even kwijt.
Oeh, ik kan me voorstellen dat je je hierdoor mss wel wat zorgen maakt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:17 schreef Kleintje het volgende:
Wat bij mij nog door mijn hoofd speelt is dat allebei mijn zussen nooit verder zijn gekomen dan 5 cm. ontsluiting. Allebei 2 gezonde zoons. De weeën werden gewoon niet krachtig genoeg en ook niet mee een wee opwekkend middel.
Beter ook 10x teveel als 1x te weinig hé.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, ik kan me voorstellen dat je je hierdoor mss wel wat zorgen maakt...
Nah, als je het niet vertrouwt, bellen!!! (Hoe vaak ík wel niet bij het zkh ben geweest tijdens mijn zw.schap...![]()
).
Nou hequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat verschrikkelijk trouwens dat verhaal van die verzonnen zwangerschap etc.![]()
Syndroom van Münchhausen by proxy. Ouders die hun kinderen ziek maken of een ziekte verzinnen om zo zelf aandacht te krijgen van medisch personeel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:24 schreef just me het volgende:
Münchhausen by proxy is dat toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |