Volgens mij is dat een ziekte, vrouwen die dat soort dingen verzinnen.
Het heeft ook echt een naam. Het is de aandacht die mensen graag willen, of het niet kunnen accepteren van hun leven en daarom een fanasie leven erop na houden....
Gister had ik opeen een andere gyn, een hele nieuwe op de afdeling. Wat een jong ding was dat zeg, ik gok dat ze niet veel ouder was als ik.
Voorafgaand even een discussie hoever ik nu was. Ik vond dat ik 7 weken was, zij vond 6 weken en 3 dagen. Na beter tellen toch 6 weken en 5 dagen. (late eisprong) Maar de echo wees toch echt uit dat ik precies 7 weken was.
![]()
Dus ik had lekker gelijk.
Verder ook meteen even gevraagd of ik gember mag gebruiken, en dat mocht. Zij had er nog nooit van gehoord, maar de ivf verpleegkundige zei dat het algemeen bekend was dat gember werkt tegen misselijkheid. Dus vanmorgen een capsule genomen en vandaag merk ik al meteen verbetering. Alleen wordt de hoeveelheid pillen zo 's morgens nu wel erg groot. (2x vitamine b6, 1x foliumzuur en nu dus gember) 'S avonds moet ik er nu ook 2 innemen. De vitamine moet ik blijven slikken, al is het niet heel erg als ik het een keertje vergeet, maar niet structureel.
Oh en ik heb 1 kindje in mn buikje groeien. Het was even de vraag hoeveel er waren blijven plakken, maar het is er dus 1. (voor zover we het konden zien)
[ Bericht 71% gewijzigd door Ticootje op 21-06-2007 13:27:05 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.