Walgelijk figuurquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Filmpje van gister bekeken heb de bedreigingen niet gehoord gister, maar nu wel.
B: Ik heb net een straatnaam opgenoemd omdat hij zo stoer wil doen, hij moet oppassen, hij moet oppassen, Wie is nu Brainless, not focking me. Hij scheet hem in zijn focking broek net, hij schijt in zijn broek nu, hij moet nu naar de wc.
As usualquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:59 schreef petraa het volgende:
08:25 - Vroege vogel
Brian is vandaag erg vroeg wakker. Dat zijn we niet gewend! Is hij al bezig met het smeden van terroracties? Gisteravond kon hij het bloed van Jaap wel drinken. De Briellenaar liet het uitje naar Rotterdam ‘down the drain’ gaan door niet op Natasia te stemmen. En ja, dan ben je bij Brian aan het verkeerde adres!
Bron 10
Niks over de bedreigingen van Brian aan Jaaps adres, niet het noemen van het adres staat vermeldt.
Super dat je het helemaal uittikt!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Filmpje van gister bekeken heb de bedreigingen niet gehoord gister, maar nu wel.
B: Ik heb net een straatnaam opgenoemd omdat hij zo stoer wil doen, hij moet oppassen, hij moet oppassen, Wie is nu Brainless, not focking me. Hij scheet hem in zijn focking broek net, hij schijt in zijn broek nu, hij moet nu naar de wc.
Haha... "Wie is hier nu Brianless, not focking me" ..hiermee geeft hij aan dat hij het zelf een slimme zet vind van het opnoemen van het adres. Dus wederom een weloverwogen actie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:57 schreef petraa het volgende:
Mogge LP en mag jij de kooi in ????quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haha... "Wie is hier nu Brianless, not focking me" ..hiermee geeft hij aan dat hij het zelf een slimme zet vind van het opnoemen van het adres. Dus wederom een weloverwogen actie.
Goedemorgen petraa!!!!!
Ik was te saai bij de screening. Ik had geen aids.:(quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik was te saai bij de screening. Ik had geen aids.:(
Geen reactie tot nu toe gehad. Maar zou het ook nooit doen..al is er iets dat in me zegt dat mocht ik door een screening komen dat ik het echt moet doen. Afijn ik zou te saai zijn voor de screening.. ik heb geen issues enzo en ik heb een leven en zou bij de eerste waterpok van mijn nichtje het huis al verlaten
Nee shit te laat ze heeft zich verslapen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:07 schreef blomst het volgende:
Riep Brenda de bewoners wakker?
Palma ziek?
precies het is gewoon een smerig sneaky enge (*)*($)(# klootzak.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef noekje het volgende:
Ik heb gisteravond van ellende de streams uitgezet omdat ik het zo'n misselijke kutactie vond. Nu heb ik bijgelezen en vind het nog meer walgelijker dan ik het al vond. De redactie had gelijk in moeten grijpen. Hier was gelijk bekend dat het om Cora ging.
Het enige wat Cora ooit Brian heeft aangedaan is hem een boedhabeeld geven opdat dat geluk brengt. Wat doet Brian, de vuile hond?
Nu je het zegt.. dat is ook zo!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef noekje het volgende:
Het enige wat Cora ooit Brian heeft aangedaan is hem een boedhabeeld geven opdat dat geluk brengt. Wat doet Brian, de vuile hond?
Kaat is ook degene op VOL die vraagt op welke school de kindertjes van Natas zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef petraa het volgende:
Op woensdag 20 juni 2007 @ 08:44 schreef Kaat het volgende:
[..]
van mijn uitje naar eemnes 2 dingen onthouden wat de portier zei:
1. portier heeft gruwelijke hekel aan natas en niet alleen vanwege haar kids
2. als brainles doordraaid is de kans aanwezig dat huub tussen 4 plankjes de kooi uitgaat.
dus dat! en het was zeer duidelijk dat hij behoorlijk van alles op de hoogte was.
Van VOL
Maak je punt !!! want ik volg het niet, ze is volgens mij voor die honkballen naar Eemnes gereden. Verder weet ik het niet want ik lees daar meestal de updates en als het saai is op de streams de sv.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Kaat is ook degene op VOL die vraagt op welke school de kindertjes van Natas zitten.
En ze gaat in Eemnes kijken.....
Dusss...
Een doorsnee streamer dus...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Kaat is ook degene op VOL die vraagt op welke school de kindertjes van Natas zitten.
Dusss...
Toch heb ik nooit gehoord dat Natas haar familie bedreigd wordt. Zij is wel degene die constant blijft dreigen samen met Brian. Zover weten we dat Huub z'n familie al is bedreigd en Cora ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dusss...
Eensch, dit kan echt niet door de beugel, maar volgens mij schijt WB echt in zijn broek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit gehoord dat Natas haar familie bedreigd wordt. Zij is wel degene die constant blijft dreigen samen met Brian. Zover weten we dat Huub z'n familie al is bedreigd en Cora ook.
Ze moeten het spel binnen de poorten houden maar daar zijn die twee echt heel slecht in. Het is maar een spelletje.
Brian was ook degene die begon over Hedda en Huubs moeder/zus. Tot hij een brief kreeg van Huubs zus..toen was hij meteen stil over haar. Ook weer een geweldig hoogtepunt van DGKquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit gehoord dat Natas haar familie bedreigd wordt. Zij is wel degene die constant blijft dreigen samen met Brian. Zover weten we dat Huub z'n familie al is bedreigd en Cora ook.
Ze moeten het spel binnen de poorten houden maar daar zijn die twee echt heel slecht in. Het is maar een spelletje.
Dat is zo irri, praten in raadselen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:20 schreef blomst het volgende:
waar is Palma klaar mee?
Waar heeft ze niets meer van gehoord?
Brainless zellufquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef pullup het volgende:
Wie is nu Brainless vraagt Brian een paar keer ook nog ivm met het noemen van die straatnaam in het filmpje.
Hij was er op dat moment nog echt apetrots op ookquote:
Het zou ook eens tijd worden. Hopelijk steekt de redactie er geen stokje voor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef markisboer het volgende:
jaap gaat brain kapot maken
ik denk niet dat de FEBO dat goedkeurdquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef markisboer het volgende:
jaap gaat brain kapot maken
Dat zegt ze iedere ochtend, duh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:35 schreef pullup het volgende:
Palma heeft toevallig niets gezien gisteren
Maar het komt haar nu wel extra goed uitquote:
Ik zit nog weleens met Palma via gay.nl berichten uit te wissellen maar dat mens heeft echt een bord voor haar kop en is bovendien niet al te slim. Ze zei letterlijk tegen me dat ze Lieke moest ontslaan van de redactie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
Palma wil Japio de schuld geven voor het fucken van de stemming. Japio noemt nog maar eens het roepen van het adres van Cora, Japio nog steeds pissed.
Precies. Dan kan ze achter BAN blijven staan in haar urenlange koffiepauzes en zich laten vertellen dat het Huub was die zei dat het het adres van Cora was.quote:
Keep me posted!quote:
Brian gaat in de aanval.. (beste verdediging??)quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef CoT het volgende:
wtf is die Brain nou aan het doen
Een poging tot intimidatie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:47 schreef CoT het volgende:
wtf is die Brain nou aan het doen
Ach de geschiedenis heeft geleerd dat al zijn plannetjes mislukken...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian gaat in de aanval.. (beste verdediging??)
En Palma gaat hem helpen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
WB is dus van plan om in de MB te gaan slapen.
Ik kan niet wachten tot Huub wakker is. Die lult Brian zo in de hoek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
En weer over de briefjes bij de was. Ik wacht het moment af dat Japio ontploft.
Herma weet er ook niks van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef beequeen het volgende:
En opnieuw zegt Opperzwabber dat ze niks heft gezien gisteravond. Jammer dat ze door de mand valt door bepaalde opmerkingen.
Ich habe es nicht gesehen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
Het is ook wel het type NSB-er ook die Palma. Zich zo schijnheilig laten misbruiken door de redactie om de schuld af te schuiven of op zijn minst te verdelen. En dat alles onder het mom van dat ze niks gezien heeft
De redactie zelf is ook walgelijk. Ze zijn net als Brian. Hier wel lezen maar niet reageren en Brian gewoon z'n gang laten gaan. Ze wisten dus ook al voordat Huub het zei dat het hier al stond en om wie het ging. Zwijgen is toestemmen wat mij betreft in deze. Niks geen waarschuwingen of wat dan. Och ja, een preekje achter maar ondertussen op de schermen gaan de bedreigingen gewoon door.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
Het is ook wel het type NSB-er ook die Palma. Zich zo schijnheilig laten misbruiken door de redactie om de schuld af te schuiven of op zijn minst te verdelen. En dat alles onder het mom van dat ze niks gezien heeft
quote:
Die angst die dus gecreëerd is had er nooit moeten zijn maar met dank aan de redactie is er van het spelletje geen flikker meer over.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef Clank het volgende:
Brian weet dat Jaap op een bepaalde manier 'bang' voor hem is. Hij wil die druk gaan opvoeren... hoop niet dat Jaap daarvoor zwicht.. want ik heb ook altijd het idee gehad dat Jaap zich tegenover BAN heeft ingehouden door 'angst'.
Kom op Japio!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef Clank het volgende:
Brian weet dat Jaap op een bepaalde manier 'bang' voor hem is. Hij wil die druk gaan opvoeren... hoop niet dat Jaap daarvoor zwicht.. want ik heb ook altijd het idee gehad dat Jaap zich tegenover BAN heeft ingehouden door 'angst'.
Inderdaad er is in het gedrag van Brian op dit moment niets te merken van het feit dat hij op zijn flikker gehad zou hebben. Integendeel, hij gaat gewoon weer in de aanval.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
De redactie zelf is ook walgelijk. Ze zijn net als Brian. Hier wel lezen maar niet reageren en Brian gewoon z'n gang laten gaan. Ze wisten dus ook al voordat Huub het zei dat het hier al stond en om wie het ging. Zwijgen is toestemmen wat mij betreft in deze. Niks geen waarschuwingen of wat dan. Och ja, een preekje achter maar ondertussen op de schermen gaan de bedreigingen gewoon door.
Ein Villa, einen Million ein gruppe Idiotenquote:
Eine Villa, eine Million eine gruppe Idiotenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ein Villa, einen Million ein gruppe Idioten
Heel vreemd idd, misschien ligt het aan bepaalde snoepjes, en toch de steun van de FEBO.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad er is in het gedrag van Brian op dit moment niets te merken van het feit dat hij op zijn flikker gehad zou hebben. Integendeel, hij gaat gewoon weer in de aanval.
Artistieke vrijheid wordt tegenwoordig ook al niet meer gewaardeerd.quote:
Jammer zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yoga lerares zou daten met een man...ging niet door
Herma zegt: Goh jammer, yoga lerares zegt: ja maar hij woont toch bij zijn vriendin, beetje moeilijk
Nicolaas geloof ik, hadden ze het vorige keer over.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Yoga lerares zou daten met een man...ging niet door
Herma zegt: Goh jammer, yoga lerares zegt: ja maar hij woont toch bij zijn vriendin, beetje moeilijk
Integendeel, volgens Opperzwabber is Huub de schuldige, maar ze heeft niets gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Herma en Palma hoor je het ook niet afkeuren wat die rat heeft gedaan.
Ahum, die moeten elke dag de stront van Japio opruimen en zijn door hem met kots bekogeld.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Haha, sorry hoor, maar ik vind Herma en Palma net zo'n tuig als BAN. Dus ik vind het niet gek dat ze het niet afkeuren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:09 schreef schatje het volgende:
Ja verdomd!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef lillkiss het volgende:
volgens mij ging het ook over nicolaas haha
Ze heeft in ieder geval een goede smaak qua shirtjesquote:
Je moet het echt even lezen, het is de moeite waard. En die puntjes is niet waar ik het niet versta hoor, ik heb niets overgeslagen, dat doet Brian zelf al.quote:
Respect hoor voor het uittypen. Die Brian kan echt geen fatsoenlijk Nederlands he. Het blijkt echt uit dat verhaal dat hij ter plekke iets zat te verzinnen, daarom klopt er geen fuck van. Ook dat ie meteen in de 2e zin over Huub begintquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Taurus het volgende:
Ik heb even het gesprek tussen Jaap en Brian over getypt van gisteravond, het is namelijk briljantJaap snapt er geen snars van, en ik begin het door te krijgen na drie keer lezen.
knip
Ze vonden het net zo fokking briljant als Brian dat zelf vond.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:16 schreef schatje het volgende:
Amanda en Natasia keurde het op het moment dat Brian het riep ook niet af. Die vieze sloerie uit A'dam Noord moedigde het geloof ik zelfs aan.
Ik sluit me aan bij Jaap, ik snap er geen snars van. En ik krijg er een milde aanval van migraine van.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Taurus het volgende:
Ik heb even het gesprek tussen Jaap en Brian over getypt van gisteravond, het is namelijk briljantJaap snapt er geen snars van, en ik begin het door te krijgen na drie keer lezen.
Gelijk, waarin?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef lillkiss het volgende:
brian heeft wel gelijk denk ik
Hoe is het mogelijk? Ik moet wat anders gaan doen want ik word hier niet goed vanquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber: Brian je bent zo sterk, je wordt steeds sterker.![]()
Superquote:
wat een lelijk wijf is dat zeg die yogo yogo miep, zwaar irritant mensquote:
Hij heet geen Otterlo! Hij is een Amesz.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Kijk ook hier even... Jaap is al getrouwd!
http://jmvanotterlo.nl/parentelen/evert%20henrix.htm
Bron VOL
Jaap heet geen van Otterloo maar Amesz.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron VOL
Wel even duidelijk, iedereen hier wist al om wie het ging. Huub was mosterd na de maaltijd in deze. De enige die het aan te rekenen valt is Brian.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:23 schreef akveor het volgende:
Ja hoor Palma... het is Huub z'n schuld..... Brian noemt de straat... Huub noemt de naam....
Ik vind het niet slim van Huub maar het kwaad was al geschied.
Great job!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:13 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Brian het volgende wil zeggen: Hij las een keer op Jaap's pak in zo'n zakje op 'n a4tje zijn eigen adres. Daar werd hij boos om, en toen heeft hij in alle gegevens die Jaap altijd opschrijft voor in zijn fokking blog, met pen en papier en papier, het adres van Cora op gezocht, in zijn slechte nieuwsgierigheid.
OF! Hij zag een keer zijn eigen adres op 'n a4tje, en heeft toen ook 'n keer Cora's adres uit Jaaps tasje van de stomerij gehaald. Zoiets.
[knip]
Brian zegt net zelf zachtjes mompelend: van Otterlooquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heet geen van Otterloo maar Amensz.
omdat Brian ook echt denkt dat hij zo heet. Huub weet het wel, die heeft de brief van de universiteit gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian zegt net zelf zachtjes mompelend: van Otterloo
Iemand hie al naar gekeken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron VOL
Dat heeft Jaap hem doen geloven... hij gebruikt die achternamen door elkaar. Maar hij heet écht Amesz.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:24 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Brian zegt net zelf zachtjes mompelend: van Otterloo
Is echt oud nieuws.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Iemand hie al naar gekeken?
HEEL eigenaardig!
Japio doet alsof hij van Otterloo heet, maar Jaap van Otterloo is een acteur.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Iemand hie al naar gekeken?
HEEL eigenaardig!
Je gelooft je oren toch niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef blomst het volgende:
Nancy heeft ook al "vrienden "buiten die Jaap zullen aanpakken?
En toch staat er een foto bij van hem en Cora! Inclusief de namen Jaap en Cora..quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio doet alsof hij van Otterloo heet, maar Jaap van Otterloo is een acteur.
Heb je de link al bekeken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio doet alsof hij van Otterloo heet, maar Jaap van Otterloo is een acteur.
Dan moet het een fake site zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef lillkiss het volgende:
maar op die site staat toch een foto van jaap en cora en daar staat wel jaap van otterlo?
Jaap heeft ooit eens gegoogled op Jaap en toen riep hij dat hij Jaap van Otterloo was.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Heb je de link al bekeken?
Dus de familie van Otterloo zit in het complot?
kan je een link geven? kan het niet vindenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:36 schreef Kinga het volgende:
Ik kijk voor de zoveelste keer dat fimpje van Brian en Jaap... ik snap er geen HOL van wat Brian wil zeggen.
Moeten wij denken...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heet geen Otterlo! Hij is een Amesz.![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=0kLe6blnoBgquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef lillkiss het volgende:
[..]
kan je een link geven? kan het niet vinden
Je voelt je toch niet aangesproken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:40 schreef Pavement het volgende:
Nancy zegt, kan je nagaan wat voor mensen er kijken ? PARDON stuk stront wat een waterval tussen der benen krijgt als ze de meesters kan uithangen en ondertussen misschien net 3 maanden je kudt papiertje hebt gehaald.
Heel bewust heeft hij dat gedaan, juist om de gevolgen. Valsheid ten top!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef blomst het volgende:
Brian niet weten wat de gevolgen kan zijn, tuurlijk wel anders gooi je dan niet met een adres.
In de tijd tussen het bedenken en het noemen van de straatnaam had hij al drie keer kunnen bedenken wat het gevolg zou zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Heel bewust heeft hij dat gedaan, juist om de gevolgen. Valsheid ten top!
Precies. Want hij zei nog heel trots, dat Jaap nu zat te schijten van angst.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Heel bewust heeft hij dat gedaan, juist om de gevolgen. Valsheid ten top!
Cora is al eens met de dood bedreigd dus het kan heel goed zijn dat ze eerder op het bureau heeft gezeten en niet vannacht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef akveor het volgende:
Zouden er echt mensen bij Cora aan de deur hebben gestaan en afgevoerd naar het politiebureau? Lijkt mij dat Jaap dat dan wel heel erg snel wist.
het is heel simpel te zien dat die site fake is hoor. Ga maar eens naar de ouders van 'Jan-jaap' en dan kijk je bij de kinderen, nou Jaap heeft echt geen zussen, en die overleden broer is nergens terug te vinden...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Moeten wij denken...
Scroll eens naar beneden en kijk naar de foto van een al getrouwde Jan-Jaap en Cora![]()
Niet waar natuurlijk, hij schijt in zijn broek voor Jaap!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef schatje het volgende:
Brian voelt zich kut om de gevolgen.
Idd, maar dat willen wij niet, wij willen non-stop terrorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
Val kapot met je excuses zou ik zeggen. Hij voelt zich diep schuldig. Hij wil Cora uitnodigen. Het is geen geslijm maar een Brian die zich kut voelt.
Ja joh, hij voelt zich kut. Dan nog handelen uit eigenbelang omdat hij zijn geweten schoon wil krijgen.
Jaap had de laatste keer al een probleem om een uur vol te krijgen met Cora.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:50 schreef SiRojK het volgende:
Jaap moet gewoon Cora niet uitnodigen... Fuck Brian, non-stop-terror
Van Tien.quote:Brian is iets te ver gegaan… De Antilliaan heeft het adres van Cora genoemd en dat valt heel verkeerd bij Jaap. De Briellenaar wil wraak!
“Ik publiceer ook zijn adres!”, zegt hij in de keuken boos tegen Huub. “Ik zit er echt mee. Dit gaat voor gedoe zorgen bij mijn achterban.” Huub vindt dat Jaap inderdaad wraak moet nemen: “Niet waarschuwen en dreigen, gewoon direct een weblog schrijven! Het gaat om de intentie waarmee het gezegd is.” Jaap zegt het maar stom te vinden van Brian en maakt zich zorgen om de gevolgen. “Het is een moordenaar. De kogel kwam van Brian!”, zegt hij.
"Wraak!" "Wraak!"
De Antilliaan beseft dat hij te ver is gegaan. Hij neemt Jaap even apart in de tuin en biedt zijn excuses aan. “In ben tot het extreme gegaan en dan heb ik het niet over schelden”, legt Brian uit. “Ik voel me er echt k*t onder”, gaat hij verder. Jaap kijkt hem strak aan. “Ik zou zoiets nooit bij jou doen”, zegt hij enkel. Nou ja, om wraak te nemen toch, Jaap? In het gesprek komt naar voren dat ook Brians adres ergens staan en de Antilliaan verdenkt Jaap ervan. “Ik heb het echt niet gepubliceerd!”, roept Jaap. “Hoe kan het dan bekend zijn geworden!”, gilt Brian bijna van woede. Jaap blijft ontkennen, maar Brian wil hem niet geloven. De twee gaan ruziënd uit elkaar.
In het kantoor praat Jaap met Huub en Lieke. Het drietal besluit Brian te pakken met terroracties. Brian praat ondertussen met Amanda en de twee voelen de terror al in de lucht hangen. Brian bedenkt dat hij misschien zelf moet beginnen met de aanval…
Tsja, de Febo hè? Brian taggen lag niet in de planning.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef SiRojK het volgende:
Godver man, waarom komt Brian nu met zo'n slim plan.. Hoe heeft hij dat nu bedacht dan? Dit kan niet!
Wat is dat slimme plan dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef SiRojK het volgende:
Godver man, waarom komt Brian nu met zo'n slim plan.. Hoe heeft hij dat nu bedacht dan? Dit kan niet!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef CoT het volgende:
Heeft iemand het adres van Sletty?
Ik ga toch niks doen? Maar wat leuke dingen sturen per internet is altijd leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
stop hiermee, denk ff na met je josti kop
quote:
kort samengevat; alleen BAN halen de buitenwereld erbij, telkens opnieuw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
Brian vond ook opeens dat zij het spel moeten spelen en niet de buitenwereld. Hij en zijn sidekick zijn juist de mensen die dat doen. Huub hoor je niet daarover, Jaap ook niet, Lieke ook niet, Eric deed dat ook niet, Nicolaas niet, Bart niet, Nl niet, Nena niet, Sylvia ook niet maar Amanda heeft er ook een handje van.
Jaap wilde het adres van Brian, Natas en Amanda op z'n blog zetten. Misschien bedoelen ze dat ermee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Tien.
Het dikgedrukte begrijp ik niet.
Mag ik de link naar dat filmpje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
Ik heb net nog een andere filmpje gezien van gisteren... ff ter zijde dat we het hier in 1 seconde gegoogled hadden van wie het adres was, maar NATASIA is de 1e die roept dat het Cora's adres is. Niemand anders. Natasia.
Waar heeft die brian het toch over? Wat een asshole....quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0kLe6blnoBg
Cora wil daar eigenlijk helemaal niet meer komen. Ook Jaap vindt het niet zo geslaagd. Hij wilde zelfs dat Huub erbij bleef omdat dan het gesprek wel op gang blijft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Jaap was zou ik Cora laten uitnodigen op kosten van Brian en zijn leven daarna een hel maken..2 vliegen in 1 klap.
Scherp!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
Ik heb net nog een andere filmpje gezien van gisteren... ff ter zijde dat we het hier in 1 seconde gegoogled hadden van wie het adres was, maar NATASIA is de 1e die roept dat het Cora's adres is. Niemand anders. Natasia.
Dat denkt ie niet alleen, keer en keer wordt imo bewezen dat hij van achter groen licht krijgt om zich van alles te permitteren. Zonder dat de anderen daar iets, zoals terror, tegenover mogen zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp het plan van Brian en Jaap niet. Brian moet gewoon keihard gestraft worden. Die gast denk dat ie zich alles maar kan permitteren.
Droom lekker verder. De Febo heeft er al een stokje voor gestoken. Brian komt er gewoon mee weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef neehe het volgende:
Jaap s het wel eens met brian om met Cora te praten, maar de terror naar brian gaat gewoon door, daar veranderd niets aan gelukkig.![]()
Het is voortdurend zo dat dat BAN groepje alles Jaap,Huub en Lieke in de schoenen willen schuiven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
Thanks. Top.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)wat-gaat-het-worden/
Probleem maken, er op willen terugkomen, het willen oplossen, is dat een rare gedachtengang?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Brian wil nu de goede rol weer op zich te nemen, door een halt te roepen tegen de buitenwereld??
Eerst met adressen gooien en het nu op willen lossen??
vreemde geachtengang heeft die jongen.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er streamers zijn die Cora of wie dan ook gaan lastig vallen.
Een normaal mens had van te voren bedacht wat de gevolgen hadden kunnen zijn, en dat heeft Brian ook wel gedaan, anders had het roepen van een adres van Cora helemaal geen zin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Probleem maken, er op willen terugkomen, het willen oplossen, is dat een rare gedachtengang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |