Nu je het zegt.. dat is ook zo!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef noekje het volgende:
Het enige wat Cora ooit Brian heeft aangedaan is hem een boedhabeeld geven opdat dat geluk brengt. Wat doet Brian, de vuile hond?
Kaat is ook degene op VOL die vraagt op welke school de kindertjes van Natas zitten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef petraa het volgende:
Op woensdag 20 juni 2007 @ 08:44 schreef Kaat het volgende:
[..]
van mijn uitje naar eemnes 2 dingen onthouden wat de portier zei:
1. portier heeft gruwelijke hekel aan natas en niet alleen vanwege haar kids
2. als brainles doordraaid is de kans aanwezig dat huub tussen 4 plankjes de kooi uitgaat.
dus dat! en het was zeer duidelijk dat hij behoorlijk van alles op de hoogte was.
Van VOL
Maak je punt !!! want ik volg het niet, ze is volgens mij voor die honkballen naar Eemnes gereden. Verder weet ik het niet want ik lees daar meestal de updates en als het saai is op de streams de sv.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Kaat is ook degene op VOL die vraagt op welke school de kindertjes van Natas zitten.
En ze gaat in Eemnes kijken.....
Dusss...
Een doorsnee streamer dus...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Kaat is ook degene op VOL die vraagt op welke school de kindertjes van Natas zitten.
Dusss...
Toch heb ik nooit gehoord dat Natas haar familie bedreigd wordt. Zij is wel degene die constant blijft dreigen samen met Brian. Zover weten we dat Huub z'n familie al is bedreigd en Cora ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dusss...
Eensch, dit kan echt niet door de beugel, maar volgens mij schijt WB echt in zijn broek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit gehoord dat Natas haar familie bedreigd wordt. Zij is wel degene die constant blijft dreigen samen met Brian. Zover weten we dat Huub z'n familie al is bedreigd en Cora ook.
Ze moeten het spel binnen de poorten houden maar daar zijn die twee echt heel slecht in. Het is maar een spelletje.
Brian was ook degene die begon over Hedda en Huubs moeder/zus. Tot hij een brief kreeg van Huubs zus..toen was hij meteen stil over haar. Ook weer een geweldig hoogtepunt van DGKquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch heb ik nooit gehoord dat Natas haar familie bedreigd wordt. Zij is wel degene die constant blijft dreigen samen met Brian. Zover weten we dat Huub z'n familie al is bedreigd en Cora ook.
Ze moeten het spel binnen de poorten houden maar daar zijn die twee echt heel slecht in. Het is maar een spelletje.
Dat is zo irri, praten in raadselen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:20 schreef blomst het volgende:
waar is Palma klaar mee?
Waar heeft ze niets meer van gehoord?
Brainless zellufquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:25 schreef pullup het volgende:
Wie is nu Brainless vraagt Brian een paar keer ook nog ivm met het noemen van die straatnaam in het filmpje.
Hij was er op dat moment nog echt apetrots op ookquote:
Het zou ook eens tijd worden. Hopelijk steekt de redactie er geen stokje voor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef markisboer het volgende:
jaap gaat brain kapot maken
ik denk niet dat de FEBO dat goedkeurdquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef markisboer het volgende:
jaap gaat brain kapot maken
Dat zegt ze iedere ochtend, duh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:35 schreef pullup het volgende:
Palma heeft toevallig niets gezien gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |