Mag ik de link naar dat filmpje?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
Ik heb net nog een andere filmpje gezien van gisteren... ff ter zijde dat we het hier in 1 seconde gegoogled hadden van wie het adres was, maar NATASIA is de 1e die roept dat het Cora's adres is. Niemand anders. Natasia.
Waar heeft die brian het toch over? Wat een asshole....quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0kLe6blnoBg
Cora wil daar eigenlijk helemaal niet meer komen. Ook Jaap vindt het niet zo geslaagd. Hij wilde zelfs dat Huub erbij bleef omdat dan het gesprek wel op gang blijft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Als ik Jaap was zou ik Cora laten uitnodigen op kosten van Brian en zijn leven daarna een hel maken..2 vliegen in 1 klap.
Scherp!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
Ik heb net nog een andere filmpje gezien van gisteren... ff ter zijde dat we het hier in 1 seconde gegoogled hadden van wie het adres was, maar NATASIA is de 1e die roept dat het Cora's adres is. Niemand anders. Natasia.
Dat denkt ie niet alleen, keer en keer wordt imo bewezen dat hij van achter groen licht krijgt om zich van alles te permitteren. Zonder dat de anderen daar iets, zoals terror, tegenover mogen zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:03 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp het plan van Brian en Jaap niet. Brian moet gewoon keihard gestraft worden. Die gast denk dat ie zich alles maar kan permitteren.
Droom lekker verder. De Febo heeft er al een stokje voor gestoken. Brian komt er gewoon mee weg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:06 schreef neehe het volgende:
Jaap s het wel eens met brian om met Cora te praten, maar de terror naar brian gaat gewoon door, daar veranderd niets aan gelukkig.![]()
Het is voortdurend zo dat dat BAN groepje alles Jaap,Huub en Lieke in de schoenen willen schuiven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef Kinga het volgende:
Thanks. Top.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)wat-gaat-het-worden/
Probleem maken, er op willen terugkomen, het willen oplossen, is dat een rare gedachtengang?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef blomst het volgende:
Brian wil nu de goede rol weer op zich te nemen, door een halt te roepen tegen de buitenwereld??
Eerst met adressen gooien en het nu op willen lossen??
vreemde geachtengang heeft die jongen.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er streamers zijn die Cora of wie dan ook gaan lastig vallen.
Een normaal mens had van te voren bedacht wat de gevolgen hadden kunnen zijn, en dat heeft Brian ook wel gedaan, anders had het roepen van een adres van Cora helemaal geen zin.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Probleem maken, er op willen terugkomen, het willen oplossen, is dat een rare gedachtengang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |