Van Tien.quote:Brian is iets te ver gegaan… De Antilliaan heeft het adres van Cora genoemd en dat valt heel verkeerd bij Jaap. De Briellenaar wil wraak!
“Ik publiceer ook zijn adres!”, zegt hij in de keuken boos tegen Huub. “Ik zit er echt mee. Dit gaat voor gedoe zorgen bij mijn achterban.” Huub vindt dat Jaap inderdaad wraak moet nemen: “Niet waarschuwen en dreigen, gewoon direct een weblog schrijven! Het gaat om de intentie waarmee het gezegd is.” Jaap zegt het maar stom te vinden van Brian en maakt zich zorgen om de gevolgen. “Het is een moordenaar. De kogel kwam van Brian!”, zegt hij.
"Wraak!" "Wraak!"
De Antilliaan beseft dat hij te ver is gegaan. Hij neemt Jaap even apart in de tuin en biedt zijn excuses aan. “In ben tot het extreme gegaan en dan heb ik het niet over schelden”, legt Brian uit. “Ik voel me er echt k*t onder”, gaat hij verder. Jaap kijkt hem strak aan. “Ik zou zoiets nooit bij jou doen”, zegt hij enkel. Nou ja, om wraak te nemen toch, Jaap? In het gesprek komt naar voren dat ook Brians adres ergens staan en de Antilliaan verdenkt Jaap ervan. “Ik heb het echt niet gepubliceerd!”, roept Jaap. “Hoe kan het dan bekend zijn geworden!”, gilt Brian bijna van woede. Jaap blijft ontkennen, maar Brian wil hem niet geloven. De twee gaan ruziënd uit elkaar.
In het kantoor praat Jaap met Huub en Lieke. Het drietal besluit Brian te pakken met terroracties. Brian praat ondertussen met Amanda en de twee voelen de terror al in de lucht hangen. Brian bedenkt dat hij misschien zelf moet beginnen met de aanval…
Tsja, de Febo hè? Brian taggen lag niet in de planning.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef SiRojK het volgende:
Godver man, waarom komt Brian nu met zo'n slim plan.. Hoe heeft hij dat nu bedacht dan? Dit kan niet!
Wat is dat slimme plan dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:55 schreef SiRojK het volgende:
Godver man, waarom komt Brian nu met zo'n slim plan.. Hoe heeft hij dat nu bedacht dan? Dit kan niet!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef CoT het volgende:
Heeft iemand het adres van Sletty?
Ik ga toch niks doen? Maar wat leuke dingen sturen per internet is altijd leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
stop hiermee, denk ff na met je josti kop
quote:
kort samengevat; alleen BAN halen de buitenwereld erbij, telkens opnieuw.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
Brian vond ook opeens dat zij het spel moeten spelen en niet de buitenwereld. Hij en zijn sidekick zijn juist de mensen die dat doen. Huub hoor je niet daarover, Jaap ook niet, Lieke ook niet, Eric deed dat ook niet, Nicolaas niet, Bart niet, Nl niet, Nena niet, Sylvia ook niet maar Amanda heeft er ook een handje van.
Jaap wilde het adres van Brian, Natas en Amanda op z'n blog zetten. Misschien bedoelen ze dat ermee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Tien.
Het dikgedrukte begrijp ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |