Ik denk eerder dat hij in z'n broek schijt voor Jaap's terror. Hij heeft Ransjaap getart en die is nu echt woedend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:56 schreef Yollie het volgende:
Brian zal wel behoorlijk toegesproken zijn want hij is van slag. Maar dat is gewoon niet voldoende.
Dat is dus die retarded Febo.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:59 schreef getl0st het volgende:
GODVERDOMME!
Brian gaat weer op Jaap inpraten
Ja,. wat is het toch een heerlijk programma hè.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:59 schreef Kinga het volgende:
WAT ZIJN DAT VOOR IMBECIELEN DAAR!!!!
Dat was helemaal belachelijk want Jaap zei net dat het niet zijn stijl was en ze bedrigde hem nog even extraquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:00 schreef tutjehola het volgende:
En natasia doet het nog eens vet over
De offidiele waarschuwingquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:00 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die officiele waarschuwingen ook FLUT, wat heb je eraan?! Doe wat met échte consequenties, een boete uit eigen zak, niet uit de jackpot, of gewoon keiharde exit!
Soms ga je ook wat te verquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Brian komt op mij nu oprecht over.....
Ik meen het serieus.quote:
Hoeso ? Hij probeert Brian te pakken op onwaarheden door naar de details te vragen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef DaanDobber het volgende:
Wat is Jaap een slap lullende mongeaul, jongens.
Dat soort dingen moet je zelfs voor de grap of om stoer te doen eigenlijk gewoon niet schrijven, joh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nogmaals, wat is het exacte adres van de familie va rat in almere? dan ga ik er voor zorgen dat rat snel zelf naar huis WIL.![]()
Hou toch op. Hij is enkel bang voor de gevolgen van het noemen van het adres van Cora.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Brian komt op mij nu oprecht over.....
Het leek dat hij dat zei of bedoelde, maar dat trekt hij nu weer terug.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef getl0st het volgende:
Ja hoor.. van Huub heeft hij die papiertjes
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nogmaals, wat is het exacte adres van de familie va rat in almere? dan ga ik er voor zorgen dat rat snel zelf naar huis WIL.![]()
Lief ? Heb je die angst in z'n ogen gezien toen hij van achter terugkwam ??quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Wel lief dat brian zn excuus maakt
Precies. En hij zal van achter wel goed op zijn donder hebben gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Hou toch op. Hij is enkel bang voor de gevolgen van het noemen van het adres van Cora.
Suffe opmerking, denk na man. Het is een fucking tv/stream programmaquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
Oh, wat een kut typo maakte, ik bedoelde Brian, mopquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeso ? Hij probeert Brian te pakken op onwaarheden door naar de details te vragen.
Dat doet heel goed overigens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeso ? Hij probeert Brian te pakken op onwaarheden door naar de details te vragen.
Maar dit komt recht uit zn hartquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lief ? Heb je die angst in z'n ogen gezien toen hij van achter terugkwam ??
en hoe... hij haalt uit naar huub..quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lief ? Heb je die angst in z'n ogen gezien toen hij van achter terugkwam ??
Maar ik vraag me af wie je bedoelt met publiekstrekker. De BAN groep lift mee op andermans akties en verder zijn ze dom en bedreigen dat is alles wat ze kunnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
Echt waar.. Als je binnen de kooi zit en je bent een publiekstrekker, dan kun je ALLES maken.. Er is nu alleen nog niet bewezen dat je iemand kunt vermoorden en er inblijven
PRECIES...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je zelfs voor de grap of om stoer te doen eigenlijk gewoon niet schrijven, joh.
Dat is Brian.... Hij is gewoon een verwend kreng.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
Waarom zoekt Brian een excuus?
Dat gaat hij zeker !quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef Soho het volgende:
Jaap checkt Rat's verhaal bij Huub. Als hij dit gaat ontkennen, wat zeker zal gebeuren gaat Brainless een zware tijd tegemoed.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef Kaleddis het volgende:
Japio HELD![]()
![]()
Japio HELD
![]()
![]()
Japio HELD
![]()
![]()
Japio HELD
![]()
![]()
![]()
idd ik weet nog wel een paar maanden terug, behalve jij ik en nog een zeer kleine groepquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Jaap NU erg populair word op FOK.![]()
5X ELKE DAG!!!! WAAR VOOR ME GELD!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
Nu komt er echt fucking terror.. Dit gaat vanuit de grond van zijn hart.. Knetterhard!
i second that!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
5X ELKE DAG!!!! WAAR VOOR ME GELD!!!![]()
![]()
Wij zijn zieners.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd ik weet nog wel een paar maanden terug, behalve jij ik en nog een zeer kleine groep
Als hij er niet was vloog iedereen elkaar nu in de haren. Nu zijn er contstant nog een paar mensen met hem aan het babbelen ipv zich met de ruzie te bemoeien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef flubberdewups het volgende:
Maar nog een keertje.... Waarom is Dimitri er nog? Is hij de nieuwe bewoner of zo?![]()
Waarom denk je dat hij weer naar achter ging?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt de exit van Brian.
Die flipt zo, dat ie fysiek geweld gaat gebruiken.
Of hij nu wel of niet liegt, hij had het nooit mogen gebruiken!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef toneelhaak1 het volgende:
Brain heeft vast vreselijk gelogen
Nee, hij zat van de week te vertellen dat zijn thuisfront bedreigingen heeft ontvangen. En nu gaat die lul van een Brian Cora d´r adres op de streams te noemen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio legt een link tussen 'iets' wat gebeurt is met zijn thuisfront en de actie van Brian.
Die gaan natuurlijk zijn handje vasthouden.. geven hem een tekening en een snoepje.. en komt rustig terug..quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij weer naar achter ging?
Alleen toen jij dat beweerde stelde Jaap nog niets voor en bestonden terror-Jaap en rans-Jaap nog niet. Toen was hij nog een zielig dik mannatje dat om de 5 minuten z'n excuses aanbiedde.quote:
Zeg maar gerust directquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Cora heeft dus al last gehad, zegt Jaap indirect.
Precies, dat zat ik net ook te denken. Het maakt geen hol uit hoe hij aan het adres is gekomen, hij had het echt nooit mogen gebruiken !quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Of hij nu wel of niet liegt, hij had het nooit mogen gebruiken!!
Hopelijk blijft het niet alleen bij woorden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef FSR het volgende:
Go JaapGo Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
![]()
Zijn eigen graf graven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt masterlijk. Wat een vette actie van Brian.. Dit is echt UBER UBER UBER!!!!
Ik denk dat dat eerdere actie's waren. Er staat nu vast geen woedende menigte voor haar deur. En kogelbrieven komen morgen pas aan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef My_ het volgende:
Jaap zegt dus dat het roepen van het adres al gevolgen heeft gehad...
Maja, wat wil je, het adres wordt 500 keer herhaald op vele fora... en dan heb je van die gekken die telefoon nummers erbij gaan zoeken etc.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Cora heeft dus al last gehad, zegt Jaap indirect.
hij word tegengehouden om die adresgegeven te publiceren, niet om gewone terror tegen brian te doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef DaanDobber het volgende:
Volgens mij is er normaal een streamlock bij dit soort gesprekken, Jaap zegt constant dat achter hem tegen houdt
IDDquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het niet alleen bij woorden.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:15 schreef Adothehague het volgende:
Jongens vanacht GEEN terror
Jawel, pas als hij toestemming krijgt om z'n gang te gaan mikt hij al z'n terror op WB.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:15 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
hij word tegengehouden om die adresgegeven te publiceren, niet om gewone terror tegen brian te doen
Daar moet Jaap gewoon maling aan hebben...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef Yollie het volgende:
Jaap gaat geen toestemming krijgen want Brian mag niets overkomen.
idd dit gaat echt te verquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE, Nogmaals, de meerderheid hier eist een exit.
En ZO IS HETquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar moet Jaap gewoon maling aan hebben...![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:19 schreef farscapevr6 het volgende:
mag ik een applaus voor de scriptschrijver van de febo dit dit bedacht heeft????
Amenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:19 schreef farscapevr6 het volgende:
mag ik een applaus voor de scriptschrijver van de febo dit dit bedacht heeft????
Ja inderdaad, voor mij blijft nog wel de twijfel namelijk of dat adres het echte adres was...iemand al foto's van Cora en haar huis?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap maakt geniaal gebruik van Brians fout.
Jaap gaat ook voor nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik kies voor Jaap, lees hier wel wat Brian raaskalt.
We sms-en welquote:
Die gaan niet zo ver als Jaap. Gelukkig hoor, want Jaap is wel erg extreemquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke en Huub heb ik ook nog nooit zo serieus zien kijken.
Dat maakt toch niet uit, ook al heeft Huub dat briefje gemaakt, hij is niet diegene die het over de streams roeptquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:20 schreef Taurus het volgende:
Weten wij overigens wel hoe het zit? Heeft Huub er inderdaad niks mee te maken en liegt Brian of weten we dat niet?![]()
Yep, meerderheid + 1quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE, Nogmaals, de meerderheid hier eist een exit.
Beetje voorbarig, vind je niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef agter het volgende:
als nu een popipoll was, dan wist ik wel wie er won!
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
help: waarom exit ?
Waaorom mag er nu alles kapot gemaakt worden ?
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
Ga maar vast een filmpje van Brian maken, met Bob Marley op de achtergrond ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
Brian noemt adres van Cora na een stemming die niet doorgaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
Jaao heeft de stemming om naar rdam te gaan op meesterlijke wijze verpest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga maar vast een filmpje van Brian maken, met Bob Marley op de achtergrond ofzo.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Als hij dit doorzet ga ik als een gek voor Jaap sms'sen .. en dat zouden jullie ook moeten doen!
Brian heeft Jaap zijn adres gegevens in het rond geroepen tijdens de stemming...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
On-ge-loof-lijk. Die gast heeft er 0 mee te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
BAN wil toch weer een deel van de schuld op Huub schuiven.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
Okay Huub heeft geroepen dat het Cora's adres is? Wat een eikel...
Ik ga me ook gek smsen voor Jaap!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Als hij dit doorzet ga ik als een gek voor Jaap sms'sen .. en dat zouden jullie ook moeten doen!
Ze zouden het adres nog kunnen wegpiepen. Door de gesprekken naderhand wordt het dan toch wel duidelijk wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:23 schreef lorence1 het volgende:
het probleem is dat ze de aanleiding voor deze oorlog niet kunnen verwerken in de tv uitzendingen
Och, het is zjn schuld niet. Na 1 minuut wisten we het hier al.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
Okay Huub heeft geroepen dat het Cora's adres is? Wat een eikel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |