Hoeso ? Hij probeert Brian te pakken op onwaarheden door naar de details te vragen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef DaanDobber het volgende:
Wat is Jaap een slap lullende mongeaul, jongens.
Dat soort dingen moet je zelfs voor de grap of om stoer te doen eigenlijk gewoon niet schrijven, joh.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nogmaals, wat is het exacte adres van de familie va rat in almere? dan ga ik er voor zorgen dat rat snel zelf naar huis WIL.![]()
Hou toch op. Hij is enkel bang voor de gevolgen van het noemen van het adres van Cora.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef Peter6000 het volgende:
Brian komt op mij nu oprecht over.....
Het leek dat hij dat zei of bedoelde, maar dat trekt hij nu weer terug.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:01 schreef getl0st het volgende:
Ja hoor.. van Huub heeft hij die papiertjes
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
nogmaals, wat is het exacte adres van de familie va rat in almere? dan ga ik er voor zorgen dat rat snel zelf naar huis WIL.![]()
Lief ? Heb je die angst in z'n ogen gezien toen hij van achter terugkwam ??quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Wel lief dat brian zn excuus maakt
Precies. En hij zal van achter wel goed op zijn donder hebben gehad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Hou toch op. Hij is enkel bang voor de gevolgen van het noemen van het adres van Cora.
Suffe opmerking, denk na man. Het is een fucking tv/stream programmaquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
Oh, wat een kut typo maakte, ik bedoelde Brian, mopquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoeso ? Hij probeert Brian te pakken op onwaarheden door naar de details te vragen.
Dat doet heel goed overigens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
Hoeso ? Hij probeert Brian te pakken op onwaarheden door naar de details te vragen.
Maar dit komt recht uit zn hartquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lief ? Heb je die angst in z'n ogen gezien toen hij van achter terugkwam ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |