Jaap gaat ook voor nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik kies voor Jaap, lees hier wel wat Brian raaskalt.
We sms-en welquote:
Die gaan niet zo ver als Jaap. Gelukkig hoor, want Jaap is wel erg extreemquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:20 schreef Kinga het volgende:
Lieke en Huub heb ik ook nog nooit zo serieus zien kijken.
Dat maakt toch niet uit, ook al heeft Huub dat briefje gemaakt, hij is niet diegene die het over de streams roeptquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:20 schreef Taurus het volgende:
Weten wij overigens wel hoe het zit? Heeft Huub er inderdaad niks mee te maken en liegt Brian of weten we dat niet?![]()
Yep, meerderheid + 1quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef Kinga het volgende:
DGK_REDACTIE, Nogmaals, de meerderheid hier eist een exit.
Beetje voorbarig, vind je niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef agter het volgende:
als nu een popipoll was, dan wist ik wel wie er won!
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
help: waarom exit ?
Waaorom mag er nu alles kapot gemaakt worden ?
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
Ga maar vast een filmpje van Brian maken, met Bob Marley op de achtergrond ofzo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
Brian noemt adres van Cora na een stemming die niet doorgaat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
Jaao heeft de stemming om naar rdam te gaan op meesterlijke wijze verpest.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ga maar vast een filmpje van Brian maken, met Bob Marley op de achtergrond ofzo.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Als hij dit doorzet ga ik als een gek voor Jaap sms'sen .. en dat zouden jullie ook moeten doen!
Brian heeft Jaap zijn adres gegevens in het rond geroepen tijdens de stemming...quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb alles gemist![]()
snap er geen hol van
On-ge-loof-lijk. Die gast heeft er 0 mee te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
BAN wil toch weer een deel van de schuld op Huub schuiven.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
Okay Huub heeft geroepen dat het Cora's adres is? Wat een eikel...
Ik ga me ook gek smsen voor Jaap!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:24 schreef Mani89 het volgende:
Als hij dit doorzet ga ik als een gek voor Jaap sms'sen .. en dat zouden jullie ook moeten doen!
Ze zouden het adres nog kunnen wegpiepen. Door de gesprekken naderhand wordt het dan toch wel duidelijk wat er is gebeurd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:23 schreef lorence1 het volgende:
het probleem is dat ze de aanleiding voor deze oorlog niet kunnen verwerken in de tv uitzendingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |