Dat is Brian.... Hij is gewoon een verwend kreng.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:06 schreef Haunter het volgende:
Waarom zoekt Brian een excuus?
Dat gaat hij zeker !quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:08 schreef Soho het volgende:
Jaap checkt Rat's verhaal bij Huub. Als hij dit gaat ontkennen, wat zeker zal gebeuren gaat Brainless een zware tijd tegemoed.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef Kaleddis het volgende:
Japio HELD![]()
![]()
Japio HELD
![]()
![]()
Japio HELD
![]()
![]()
Japio HELD
![]()
![]()
![]()
idd ik weet nog wel een paar maanden terug, behalve jij ik en nog een zeer kleine groepquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:07 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Jaap NU erg populair word op FOK.![]()
5X ELKE DAG!!!! WAAR VOOR ME GELD!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
Nu komt er echt fucking terror.. Dit gaat vanuit de grond van zijn hart.. Knetterhard!
i second that!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
5X ELKE DAG!!!! WAAR VOOR ME GELD!!!![]()
![]()
Wij zijn zieners.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd ik weet nog wel een paar maanden terug, behalve jij ik en nog een zeer kleine groep
Als hij er niet was vloog iedereen elkaar nu in de haren. Nu zijn er contstant nog een paar mensen met hem aan het babbelen ipv zich met de ruzie te bemoeien.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef flubberdewups het volgende:
Maar nog een keertje.... Waarom is Dimitri er nog? Is hij de nieuwe bewoner of zo?![]()
Waarom denk je dat hij weer naar achter ging?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt de exit van Brian.
Die flipt zo, dat ie fysiek geweld gaat gebruiken.
Of hij nu wel of niet liegt, hij had het nooit mogen gebruiken!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef toneelhaak1 het volgende:
Brain heeft vast vreselijk gelogen
Nee, hij zat van de week te vertellen dat zijn thuisfront bedreigingen heeft ontvangen. En nu gaat die lul van een Brian Cora d´r adres op de streams te noemen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio legt een link tussen 'iets' wat gebeurt is met zijn thuisfront en de actie van Brian.
Die gaan natuurlijk zijn handje vasthouden.. geven hem een tekening en een snoepje.. en komt rustig terug..quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij weer naar achter ging?
Alleen toen jij dat beweerde stelde Jaap nog niets voor en bestonden terror-Jaap en rans-Jaap nog niet. Toen was hij nog een zielig dik mannatje dat om de 5 minuten z'n excuses aanbiedde.quote:
Zeg maar gerust directquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef scanman01 het volgende:
Cora heeft dus al last gehad, zegt Jaap indirect.
Precies, dat zat ik net ook te denken. Het maakt geen hol uit hoe hij aan het adres is gekomen, hij had het echt nooit mogen gebruiken !quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Of hij nu wel of niet liegt, hij had het nooit mogen gebruiken!!
Hopelijk blijft het niet alleen bij woorden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:12 schreef FSR het volgende:
Go JaapGo Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
Go Jaap
![]()
Zijn eigen graf graven?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:14 schreef SiRojK het volgende:
Dit is echt masterlijk. Wat een vette actie van Brian.. Dit is echt UBER UBER UBER!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |