Er wordt wel een shelf gemeld vanuit het westenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Intussen word het donker in de verte met continu gerommel,echt zware dreunen.
Nog geen shelf of rolwolk te zien.
Hier is trouwens Tholen(Zeeland)
Edit: ondertussen begint het flink te waaien,ik ga
wat foto's maken buiten.![]()
Hier ook shelff gezien,net een mooie bliksem,kaarsrecht naar beneden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit Hellevoetsluis.
Dat is een uitermate geile shelf! Kom maar hierheen, ookal is het donkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Er wordt wel een shelf gemeld vanuit het westen.
Hier ook foto's:
http://weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=666181&tid=666181
onweer lijkt er nu weer helemaal uit te gaan, maar de bliksemdetectie blijkt niet helemaal lekker vandaag....quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Hi_flyer het volgende:
Het ergste gaat net ten oosten van hier langs. Ik ga nu even kijken wat er te zien valt.
Gebruik dan ook sluitertijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:22 schreef Drugshond het volgende:
foto's maken wordt ook nix.... ff een testje en jawel... compleet zwart.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang kan ik mijn handen niet stilhouden.En die wolken staan ook niet stil.
Wat krijg je dan voor een effect ?!, heb je een voorbeeldje ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uitstatief doet wonder of zow
ik ga zometeen foto maken van 1 uur lang
Weet ik ook welquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:34 schreef JoeKurr het volgende:
Bewolking fotograferen met een sluitertijd van een uur gaat niet lukken, dan zie je er niks meer van.
Ik heb het al eens geprobeerd met 2 seconden sluitertijd, en dan worden het al vegen.
Zeker zo'n shelf, die komt toch vaak met een behoorlijke snelheid over karren.
Idd zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef -skippybal- het volgende:
Einde/begin van een Stratus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |