abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:08:23 #126
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50671493
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:10 schreef Exoticx het volgende:

[..]

zo even kort gemaakt..
Sorry om het te zeggen maar ik vind het inderdaad erg oppervlakkig. Zegt het al, oppervlak, alleen aan de buitenkant.
Ik neem genoegen met een persoon die alleen al een goed karakter heeft. Uiterlijk kan me echt niet boeien en soms kan ik zelfs boos om worden als iemand op een ander reageert dat die persoon dik of lelijk is als je die persoon niet eens van het innerlijk kent.
Anyway, *geen preek* Innerlijk telt. Is écht het belengrijkste. Tenzij beide partijen alleen naar het uiterlijk kijkt en zich niet omdraait om het innerlijk.
Geloof je het zelf?
Ook jij kijkt naar uiterlijk. Nu ken ik je niet, maar dit is een automatisme. Mensen beoordelen ( let op: niet VERoordelen ) altijd op uiterlijk, simpelweg omdat dat niet anders kan. Het is het eerste wat je ziet. Onbewust ( of bewust ) heb jij ook echt wel je voorkeuren voor een gozer die er goed uitziet.
En natuurlijk is innerlijk uiteindelijk het belangrijkste. Zonder innerlijk en een goed karakter houdt je relatie nooit lang stand.
Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je een eventuele partner niet selecteert op uiterlijk.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:15:28 #127
183386 Exoticx
Tourniquet
pi_50671828
Ik geloof het zelf wel ja, ik ben hier niet om een ander te overtuigen, alleen om te weten hoe een ander, dus in dit geval hoe ik denk. En ik geloof er wel in ja, Innerlijk belangrijk. Ik weet dat er genoeg rondlopen die het niet zo zien. Prima. Maar mij moet jij dan ook niet wijsmaken :p dat ik niet weet hoe ik in elkaar zit.
Anyway, ik blijf bij mijn standpunt.
Ik ga niet vooroordelen hoe iemand is als ik ze niet ken. Dat ben ik.
Elegance doesn't mean being noticed, it means being remembered.
pi_50674675
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Interessant topic . Dit heb ik me namelijk ook altijd afgevraagd. Als je lelijk bent, neem je dan maar genoegen met een lelijk iemand?
Zou ik niet doen. Eén van de redenen dat ik ben gaan afvallen en mijn levensstijl omgegooid heb, is dat ik als dikkerd ook alleen maar met andere dikkerds zou kunnen daten (naar mijn idee dan). Ik kan niet van een ander eisen dat ze slank is als ik dat zelf niet ben. Dus het was óf dit óf de rest van m'n leven alleen blijven .
Als je die theorie doortrekt zou de ander dus PRECIES zoals jou moeten zijn, of jij PRECIES zoals de ander.

Dat wil nooit natuurlijk.

Ik ken genoeg stellen waarbij de een vrij dik is en de ander slanker.
pi_50674964
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:09 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Als je die theorie doortrekt zou de ander dus PRECIES zoals jou moeten zijn, of jij PRECIES zoals de ander.

Dat wil nooit natuurlijk.

Ik ken genoeg stellen waarbij de een vrij dik is en de ander slanker.
Ik vind inderdaad dik en dun sowieso echt 'n totaal andere issue. Dik staat in mijn ogen niet gelijk aan lelijk. Maar goed, dat is weer subjectief natuurlijk.

Ach het is allemaal onzin. Feit is dat je vaak knap bij knap ziet en minder knap bij minder knap, en dat heeft 'n hele simpele oorzaak volgens mij, namelijk dat er bij de eerste indruk en de eerste ontmoeting (in de kroeg, bij uitjes, op feestjes, op scholen, universiteiten etc.) toch vaak sprake is van 'n fysieke aantrekkingskracht.
Natuurlijk heb je de mooie ontmoetingen van "we werkten al 4 jaar samen, en ik was gewend aan z'n uiterlijk" blablabla, maar ik veralgemeniseer het even. Tis gewoon 'n kwestie van soort zoekt soort. Minder mooie mensen zijn gewend aan dingen voor elkaar krijgen met andere kwaliteiten, en zoeken dus ook mensen die die andere kwaliteiten meer ontwikkelt hebben. Maar nogmaals, dit is enorm generaliserend en ik denk dat je dit gewoon als enorm groot en met enorme verschillen moet bekijken.
pi_50679317
Zat laatst in de bus, staat er bij de halte een meisje wat wil instappen. Ik denk nog 'goh best mooi meisje'. Zie ik r ineens afscheidsknuffelen/ zoenen met een aartslelijke, stereotiep nerdige jongen (bril, lelijke nerdenkop, mager, broek op hoog water). Ik dacht echt 'wtf dat meen je niet, dat kan dr vriend toch niet zijn?! Waarom kiest ze voor zo iemand?!'.

Ik vraag me trouwens af of er nou meer mannen een lelijke vriendin hebben of meer vrouwen een lelijke vriend. Biologisch gezien natuurlijk het laatste aangezien vrouwen liever een rijke of leuke vent hebben (statusverhogend) dan een knappe, en mannen graag willen pronken met een mooi ding (statusverhogend). En verder zijn er natuurlijk ook meer mooie vrouwen op de wereld dan mooie mannen
Ik zie iig laatste tijd maar weinig vrouwen die echt lelijk zijn, meeste vrouwen hier in nl zijn toch allemaal erg mooi tot 'niet oerlelijk, ze hebben toch altijd nog wel iets'. Terwijl er maar weinig mannen zijn waarvan ik denk 'wow'. Maarja das persoonlijk. Ik vind de meeste mannen gewoon totaal onboeiend, ze lijken allemaal zo op elkaar en ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit (als ik 40 ben ofzo) iets met een man zal hebben zoals ik ze wel es zie, met bierbuik en plofkop enz. Zo'n standaard man.
Ik val op atletisch en jong

Ik zie trouwens ook wel es mooie mannen lopen met een lelijke vriendin. Zo'n vet wijf met met lelijke kop, zo'n doorsnee dikkig meisje wat je op maandag op de markt ziet rondlopen ofzo en die samenwoont ofzo -oh ik heb het al. Vrouwen worden dik als ze eenmaal samenwonen -.
pi_50680308
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Spreek je gedachten dan ook niet uit, fred. Want dan krijg je reacties van mensen die die gedachten walgelijk vinden, evenals de meneer die jij met 'n stuk hout z'n kop in zou rammen die waarschijnlijk terug zou meppen, of het meisje die jij van plan was te misbruiken, die jou zou verachten.
Ik spreek mijn gedachten uit omdat die relevant zijn voor de discussie miep. Dat ik dan meteen de gedachtenpolitie op mijn dak krijg in de vorm van één of ander zeikwijf voegt idd erg weinig toe...
quote:
En tuurlijk ben ik geen heilige, maar ik ga inderdaad niet voor seks met iemand die ik niet eens seksueel aantrekkelijk vind maar die wel makkelijk te krijgen is. Dat is voor mij sowieso geen probleem als vrouw zijnde, dus die wanhoop blijft me gelukkig bespaard. En ik vind die wanhoop mensen gewoon niet sieren.
Kom dan ook niet met posts compleet met kotssmiley aanzetten als ik een gedachte uitspreek die niet zo netjes is en daarom besluit die gedachte niet uit te voeren.... Overigens vond ik haar wél seksueel aantrekkelijk, anders zou ik niet hebben overwogen met haar naar bed te gaan hè?
Dat was ook mijn hele punt: lelijke vrouwen zijn vaak seksueel toch nog interessant voor mannen. Nou zullen veel mannen dat niet toegeven, je ziet ook vaak dat mannen sommige "veroveringen" liever voor zichzelf houden om reacties als:"Heb jij daar bovenop gelegen?!?! WHAHAHAHAHHAAA!!!" te vermijden. Maar ik kan je garanderen dat elke potente vent in zijn leven wel eens geil is geweest op een vrouw die ze eigenlijk helemaal niet knap vonden (en nou zullen er wel verschillende mannen dat gaan ontkennen, zoals ik al aangaf schamen mannen zich er nogal eens voor om zoiets toe te geven).

Overigens geef je zelf ook al impliciet aan dat je als vrouw maar je benen wijd hoeft te doen en je dan gewoon een leuke uitzoekt. Wat een walgelijke manier van denken eigenlijk hè? En jij dóét het waarschijnlijk nog ook!
...

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50681058
uiterlijk op zich is toch veelal een kwestie van smaak ... ik zou de mannen van mijn vriendinnen echt niet moeten hebben, veel ervan bestempel ik als ronduit lelijk, terwijl mijn vriendinnen hun vent uiteraard fantastisch vinden...

waar ik mij persoonlijk nog meer over verbaas zijn relaties waarin man en vrouw twee verschillene types zijn. Een heel koket vrouwtje met een mooi jurkje, blousje, dure schoenen naast een vent met uitgerafelde jeans en zwart t -shirt. Of omgekeerd, een zeer verzorgde stijlvolle man naast een vieze slordige vrouw. Of een ouderwets uitziend meisje naast een supertrendy vent. Wat bindt zo'n mensen? ze hebben hun partner precies in een verkeerde "klasse" of in een verkeerd milieu gekozen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 21 juni 2007 @ 08:40:58 #133
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50681131
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:36 schreef petitlapin2 het volgende:
uiterlijk op zich is toch veelal een kwestie van smaak ... ik zou de mannen van mijn vriendinnen echt niet moeten hebben, veel ervan bestempel ik als ronduit lelijk, terwijl mijn vriendinnen hun vent uiteraard fantastisch vinden...

waar ik mij persoonlijk nog meer over verbaas zijn relaties waarin man en vrouw twee verschillene types zijn. Een heel koket vrouwtje met een mooi jurkje, blousje, dure schoenen naast een vent met uitgerafelde jeans en zwart t -shirt. Of omgekeerd, een zeer verzorgde stijlvolle man naast een vieze slordige vrouw. Of een ouderwets uitziend meisje naast een supertrendy vent. Wat bindt zo'n mensen? ze hebben hun partner precies in een verkeerde "klasse" of in een verkeerd milieu gekozen.
Mischien passen ze wel bij elkaar en denk jij alleen maar dat ze in een verkeerde klasse zitten.

Er zijn ook mensen die dingen als klasse helemaal niet belangrijk vinden.
Because they will last that long.
pi_50681221
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:40 schreef Pascal86 het volgende:

Mischien passen ze wel bij elkaar en denk jij alleen maar dat ze in een verkeerde klasse zitten.

Er zijn ook mensen die dingen als klasse helemaal niet belangrijk vinden.
wel ja, waarschijnlijk wel, maar ik denk dat kledingsstijl toch wel veel over een karakter kan zeggen, meer dan uiterlijk

ik vind het gewoon altijd vreemd :-), iemand die er zelf voor kiest om zich heel modern en netjes te kleden, kiest dan voor zo'n ouderwets ogend slordig iemand... ik vind het maar rare koppeltjes.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 21 juni 2007 @ 09:41:47 #135
117234 petertjeprik
A witty saying proves nothing
pi_50682388
Als ik dit lees wordt ik op een of andere manier ontoepasselijk.

Mensen schoonheid duurt maar even, het innerlijk is meestal het enige wat blijft.
Ik ben altijd al op zoek geweest naar een intelligente vrouw, omdat ik met iemand
wil kunnen praten over de dingen die mij en haar boeien op redelijk niveau.

Wat moet ik in godsnaam met een chick die verschikkelijk mooi is, maar zo dom
als een aap. Het is misschien leuk voor een verzetje, maar ik zou met die persoon
niet mijn leven kunnen delen. Als het om de keuze gaat van een levenspartner dan
is uiterlijk toch ineens een stuk minder belangrijk wat mij betreft.

Als ik echter in dit forum kijk voel ik me ineens een rare :p of zijn vele van jullie hier nu zo oppervlakkig?
A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
pi_50682623
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 07:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik spreek mijn gedachten uit omdat die relevant zijn voor de discussie miep. Dat ik dan meteen de gedachtenpolitie op mijn dak krijg in de vorm van één of ander zeikwijf voegt idd erg weinig toe...
[..]

Ik wilde dat even aan je kwijt, en gezien je reactie heb ik daar absoluut geen spijt van. Probeer overigens niet meteen te schelden, dat oogt zo slapjes. Forums zijn er voor discussies, en als jij gewoon reacties wilt neerzetten en daar verder niets op wilt horen, moet je 'n dagboek bij houden.
quote:
Kom dan ook niet met posts compleet met kotssmiley aanzetten als ik een gedachte uitspreek die niet zo netjes is en daarom besluit die gedachte niet uit te voeren.... Overigens vond ik haar wél seksueel aantrekkelijk, anders zou ik niet hebben overwogen met haar naar bed te gaan hè?
Dat was ook mijn hele punt: lelijke vrouwen zijn vaak seksueel toch nog interessant voor mannen. Nou zullen veel mannen dat niet toegeven, je ziet ook vaak dat mannen sommige "veroveringen" liever voor zichzelf houden om reacties als:"Heb jij daar bovenop gelegen?!?! WHAHAHAHAHHAAA!!!" te vermijden. Maar ik kan je garanderen dat elke potente vent in zijn leven wel eens geil is geweest op een vrouw die ze eigenlijk helemaal niet knap vonden (en nou zullen er wel verschillende mannen dat gaan ontkennen, zoals ik al aangaf schamen mannen zich er nogal eens voor om zoiets toe te geven).

Overigens geef je zelf ook al impliciet aan dat je als vrouw maar je benen wijd hoeft te doen en je dan gewoon een leuke uitzoekt. Wat een walgelijke manier van denken eigenlijk hè? En jij dóét het waarschijnlijk nog ook!
...

Ik vond de gedachte al niet netjes. En je zei zelf dat ze niet bepaald knap was, meen ik me te herinneren. Daarom vond ik het vreemd dat je overwoog haar te gebruiken. Of ze mooi is of niet, dat was trouwens slechts een secundair kritiekpunt op je reactie, zal mij 'n worst wezen of jij graag met mooie of minder mooie vrouwen slaapt. Waar het mij om ging was de uitspraak 'ik hoorde dat ze best makkelijk was, dus toen heb ik nog wel gedacht om..'
Dat vráágt om reactie. Niet zo geschokt en beledigd reageren als je dat dan ook krijgt.

En die laatste zin van je raakt kant noch wal. Ik zei inderdaad dat ik niet uit pure lust met (in mijn ogen) lelijke mannen naar bed hoef, en om niet van arrogantie beticht te worden veralgemeniseerde ik dat door het feit aan te halen dat vrouwen vaak niet hoeven na te denken welke vent makkelijk is en welke niet. Inderdaad, ik maak m'n keuzes en dat vind ik uiteraard 'n betere houding dan die jij presenteert, anders stond ik er niet achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Taurus op 21-06-2007 10:06:40 ]
pi_50683162
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik wilde dat even aan je kwijt, en gezien je reactie heb ik daar absoluut geen spijt van. Probeer overigens niet meteen te schelden, dat oogt zo slapjes. Forums zijn er voor discussies, en als jij gewoon reacties wilt neerzetten en daar verder niets op wilt horen, moet je 'n dagboek bij houden.
[..]
Ach ja, misschien interpreteerde ik je kotssmiley wel verkeerd....
quote:
Ik vond de gedachte al niet netjes. En je zei zelf dat ze niet bepaald knap was, meen ik me te herinneren. Daarom vond ik het vreemd dat je overwoog haar te gebruiken. Of ze mooi is of niet, dat was trouwens slechts een secundair kritiekpunt op je reactie, zal mij 'n worst wezen of jij graag met mooie of minder mooie vrouwen slaapt. Waar het mij om ging was de uitspraak 'ik hoorde dat ze best makkelijk was, dus toen heb ik nog wel gedacht om..'
Dat vráágt om reactie. Niet zo geschokt en beledigd reageren als je dat dan ook krijgt.
De vraag is: ben jij echt zo naïef dat je niet denkt dat dat soort gedachtes niet heel snel opduiken om vervolgens meteen afgewezen te worden? Ik verbaasde me over jouw reactie puur omdat ik ervan uitging dat iedereen wel eens dat soort flitsen heeft.

Edit: je mist overigens blijkbaar volledig mijn punt: dat lelijke/minder mooie vrouwen dus seksueel nog wel aantrekkelijk zouden kunnen zijn voor mannen. Daarom haalde ik het voorbeeld van mij en dat grietje in de eerste plaats aan maar jij had het waarschijnlijk te druk met iets "walgelijk" vinden om dat door te laten dringen .
quote:
En die laatste zin van je raakt kant noch wal. Ik zei inderdaad dat ik niet uit pure lust met (in mijn ogen) lelijke mannen naar bed hoef, en om niet van arrogantie beticht te worden veralgemeniseerde ik dat door het feit aan te halen dat vrouwen vaak niet hoeven na te denken welke vent makkelijk is en welke niet. Inderdaad, ik maak m'n keuzes en dat vind ik uiteraard 'n betere houding dan die jij presenteert, anders stond ik er niet achter.
Die laatste zin was maar om aan te geven hoe makkelijk het is om ongenuanceerd te zijn, ongeveer zoals jij dat deed .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50683292
wat maakt iemand mooi of lelijk...??? zowieso, smaken verschillen.... wat ik mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden... ..maar mensen die alleen op het uiterlijk afgaan, die vind ik pas lelijk...
pi_50683315
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach ja, misschien interpreteerde ik je kotssmiley wel verkeerd....
[..]
Och, das alleen om kracht bij te zetten hoe walgelijk ik die uitspraak vond. Niet zo zwaar aan tillen. Staat niet gelijk aan schelden, naar mijn mening.
quote:
De vraag is: ben jij echt zo naïef dat je niet denkt dat dat soort gedachtes niet heel snel opduiken om vervolgens meteen afgewezen te worden? Ik verbaasde me over jouw reactie puur omdat ik ervan uitging dat iedereen wel eens dat soort flitsen heeft.
[..]
Tuurlijk, iedereen heeft wel eens dat soort flitsen. Sterker nog, ik heb veel ergere. Maar die ga ik niet posten, want een forum is gebaseerd op reageren op elkaar Dat je het overwoog en besloot niet te doen en dat het een gedachtenflits was, wil nog niet zeggen dat ik dan net moet doen alsof het er niet staat.
quote:
Die laatste zin was maar om aan te geven hoe makkelijk het is om ongenuanceerd te zijn, ongeveer zoals jij dat deed .
Ik vond mijn reactie niet ongenuanceerd. Ik begrijp dat je het niet gedaan hebt, chapeau, en dat het slechts een flits in den gedachte was, maar je zei het wel en ik zei wat ik van die gedachte vond. Absoluut niet nodig om daar enige nuance in te brengen. Als je dat liever niet gehoord had: ... dannn is 't te laat
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:18:41 #140
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_50683344
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat maakt iemand mooi of lelijk...??? zowieso, smaken verschillen.... wat ik mooi vind hoeft een ander niet mooi te vinden... ..maar mensen die alleen op het uiterlijk afgaan, die vind ik pas lelijk...
Doe eens niet zo politiek correct, je weet best dat er mensen zijn waarvan ook jij denkt: ' '
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_50683450
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Doe eens niet zo politiek correct, je weet best dat er mensen zijn waarvan ook jij denkt: ' '
owwww ik ben dus politiek correct omdat ik eerlijk zeg wat ik vind, tja zo had ik het nog nooit bekeken... ..maar goed, je hebt idd lelijke en mooie mensen so what??..kijk jij nooit verder dan het uiterlijk... ..zielig hoor...
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:25:00 #142
109065 sungaMsunitraM
pi_50683520
Tuurlijk kijk ik ook wel verder dan alleen het uiterlijk, ik eis ook van niemand dat hij of zij fotomodel-knap is. Maar echt lelijk is wmb echt een ander verhaal...
pi_50683554
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tuurlijk kijk ik ook wel verder dan alleen het uiterlijk, ik eis ook van niemand dat hij of zij fotomodel-knap is. Maar echt lelijk is wmb echt een ander verhaal...
ja en dat bedoel ik...wat jij echt lelijk vind kan ik dus mooi vinden (of iig niet super lelijk...)
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:30:11 #144
109065 sungaMsunitraM
pi_50683645
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
wat jij echt lelijk vind kan ik dus mooi vinden (of iig niet super lelijk...)
Ik denk dat jij het hier toch nog hebt over 'gewone mensen' die de een mooi kan vinden, en de ander lelijk....
pi_50683695
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het hier toch nog hebt over 'gewone mensen' die de een mooi kan vinden, en de ander lelijk....
maar wat vind jij dan echt lelijk???? en wat ik echt mooi???? bestaat echt lelijk dan ook echt? en wie bepaald wat echt lelijk is???
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:34:46 #146
109065 sungaMsunitraM
pi_50683763
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
bestaat echt lelijk dan ook echt?
Ja.
quote:
en wie bepaalt wat echt lelijk is???
Ieder mens met ogen zou daartoe in staat moeten zijn
pi_50683807
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ja.
[..]

Ieder mens met ogen zou daartoe in staat moeten zijn
ok vertel me dan wat voor jou echt lelijk is....
pi_50683827
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Och, das alleen om kracht bij te zetten hoe walgelijk ik die uitspraak vond. Niet zo zwaar aan tillen. Staat niet gelijk aan schelden, naar mijn mening.
[..]
Ook niet zo zwaar aan een woord als "zeikwijf" tillen dan .
quote:
Tuurlijk, iedereen heeft wel eens dat soort flitsen. Sterker nog, ik heb veel ergere. Maar die ga ik niet posten, want een forum is gebaseerd op reageren op elkaar
Zoals ik al zei: de gedachte uitspreken was noodzakelijk voor het maken van het voorbeeld. En als het mogelijk is pak ik het liefst voorbeelden uit mijn eigen ervaring.
quote:
Dat je het overwoog en besloot niet te doen en dat het een gedachtenflits was, wil nog niet zeggen dat ik dan net moet doen alsof het er niet staat.
Nee, maar ik vind het frapant dat je het überhaupt nodig vond om er op te reageren, aangezien er niks gebeurd is en je zelf toegeeft dat je zelf ook wel eens van dat soort flitsen hebt. Door er dan zo nadrukkelijk op te reageren wek je de indruk dat je de gedachte nogal een big deal vindt, wat mij weer de indruk geeft dat je gewoon iets te zeiken wil hebben .
[..]
quote:
Ik begrijp dat je het niet gedaan hebt, chapeau,
Eigenlijk zat ik gewoon naar dit schouderklopje te vissen. Wat zijn wij mannen toch heerlijk simpel hè?
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:37:37 #149
109065 sungaMsunitraM
pi_50683842
pi_50683885
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 10:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
...touché....

maar ok...zou hun lelijkheid jou ervan weerhouden om zeg maar een praatje met ze te maken...?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')