Dat is ook nog eens zoiets ja. De meeste "gewone" mensen kan je al heel snel "knap" laten lijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef releaze het volgende:
ik zie niet zovaak Echt Lelijke mensen rond lopen op straat. Ik zie heel veel gewone mensen, heel veel mensen die denken dat ze knap zijn, heel veel mensen die denken dat ze lelijk zijn, maar maar een paar natural beauties en een paar natural beasts.
Girls with big feet rock!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel celebs zijn ook gewoon echt niet knap. Kijk nou eens naar Paris Hilton. Het wicht lijkt op tante Sidonia met haar maat 53 voeten en dan heb ik het nog niet eens over haar suffe oogopslag. Toch wordt ze door heel veel mannen/pubers erg knap gevonden...
Ik neem aan dat jij lelijk bent?quote:
Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch wordt ze door heel veel mannen/pubers erg knap gevonden...
Misschien niet knap maar dan toch op z'n minst "geil"quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Omfg, dat mens kun je nog niet neuken al is ze the last woman on earthquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien niet knap maar dan toch op z'n minst "geil".
In dat geval zal het vast wel lukken maar dat doet niks af aan het feit dat je haar maar moeilijk "knap" of "mooi" kan noemen. Ze is veel te schriel, heeft te grote voeten en ze kijkt duf uit haar ogen. Hoogstwaarschijnlijk is het haar gelekte sextape ed die haar grotendeels het imago van geil/lekker wijf hebben verschaft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omfg, dat mens kun je nog niet neuken al is ze the last woman on earth![]()
zelfs met een zak over dr rotkop wil dat nie
Klets, alsof jij vroeger als puber niet heel erg met uiterlijk bezig was. Verder geldt voor de jeugd hetzelfde als voor volwassenen: macht, status en geld. Juist dat speelt een veel dominantere rol in de breezah/mocro/bling-bling stromingen dan uiterlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:10 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik ben van mening dat je inderdaad "ingeschaalt" wordt.
Lelijkerds met lelijkerds en knappe mensen met knapperds. Ik denk dat je ook vooral verschil ziet bij de wat "oudere" generaties. Kijk tegenwoordig naar de Breezahjeugd en er wordt echt totaal niet meer gelet op andere eigenschappen, dan uiterlijk.
Wat dacht je van geilheid? Heel veel lelijke vrouwen/meisjes doen gewoon snel hun benen open om aandacht/liefde/relaties te krijgen. Of dat de beste basis is kan je je afvragen, maar dat geldt ook voor macht, status en geld (eigenlijk is het hebben van 1 van de 3 zeer nauw verbonden aan het hebben van de andere 2).quote:Een man kan z'n uiterlijk nog een beetje compenseren met macht, status en geld.
Als je als vrouw lelijk bent, heb je echt een probleem
Sorry hoor, maar zelfs die gedachte 'toch maar eens met haar aan te pappen' klinkt al walgelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorbeeldje bij mezelf, ook op de havo: er was een grietje smoorverliefd op me en ik moest eigenlijk niks van haar hebben. Ik vond haar een muts en ze was nou ook niet bepaald knap. Maar toen ik te horen kreeg dat ze wel erg makkelijk was heb ik er serieus over nagedacht om dan toch maar eens met haar aan te pappen. Maar goed, ik was toen blijkbaar toch al te fatsoenlijk om iemand die smoorverliefd op me was voor de sex te misbruiken.
Is het ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs die gedachte 'toch maar eens met haar aan te pappen' klinkt al walgelijk![]()
Spreek je gedachten dan ook niet uit, fred. Want dan krijg je reacties van mensen die die gedachten walgelijk vinden, evenals de meneer die jij met 'n stuk hout z'n kop in zou rammen die waarschijnlijk terug zou meppen, of het meisje die jij van plan was te misbruiken, die jou zou verachten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar jij bent zeker een heilige die altijd volledig altuïstisch handelt en noooooooit iemand manipuleert of zelfs nooit maar aan iets onethisch denkt?. Of het type dat altijd wel een excuus of "rechtvaardiging" vindt voor zelfzuchtig of onethisch handelen?
Ik heb het niet gedaan miep, daar gaat het om uiteindelijk. Ik heb ook wel eens gedacht aan iemand z'n kop inrammen met een stuk hout, dat wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk doe.
was iedereen maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar jij bent zeker een heilige die altijd volledig altuïstisch handelt en noooooooit iemand manipuleert of zelfs nooit maar aan iets onethisch denkt?. Of het type dat altijd wel een excuus of "rechtvaardiging" vindt voor zelfzuchtig of onethisch handelen?
Ik heb het niet gedaan miep, daar gaat het om uiteindelijk. Ik heb ook wel eens gedacht aan iemand z'n kop inrammen met een stuk hout, dat wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk doe.
Want uiterlijk is het enige wat telt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Sowieso zou je niets moeten eisen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
mhaw, waarom. Enkel omdat jij dik bent? Ik zou het stom vinden als je dik zou zijn en je zou genoegen nemen met een ander iemand die ook dik is, terwijl je eigenlijk op slank valt.
Ik zou het gewoon eisen
misschien zijn lelijke mensen wel weergaloos in bed?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Want uiterlijk is het enige wat telt?
Vaak wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Want uiterlijk is het enige wat telt?
Ja, vaak is het het gezicht wat bepaald of je er nog een keer naar gaat kijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:34 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Vaak wel.
Iets gemist?![]()
dat een relatie veelal niet staande houdt met bovenstaande conditie moet ik er wel bij vermelden.
Ik zeg altijd maar: " uiterlijk heb je nodig om iemand te krijgen, innerlijk om iemand te houden." Amen
Nouja, 'klasse'. Wel gewoon op uiterlijk afgaan natuurlijk. En 'lelijke' mensen, zijn vaak wat onzekerder, en 'mooie' mensen wat minder. Die maken meer kans bij andere mooie mensenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef TherAngelina het volgende:
Jij doelt ook op 'lelijke' mensen die met 'lelijke' mensen gaan? En 'mooie' met 'mooie'? Want daarvan vraag ik mij ook weleens af hoe dat gaat... alsof we/ze onbewust mensen van hun eigen 'klasse' zoeken of zo. Daarom is het juist wel mooi vind ik; 'lelijke' mensen en 'mooie' mensen als stel.![]()
zo even kort gemaakt..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef Roellio het volgende:
~knip~
Of ben ik nu zo'n oppervlakkige lul die, in tegenstelling tot zulke mensen, het ware liefdesgeluk nog niet ontdekt heeft?
Waarom zou iemand, wie dan ook, ooit genoeg nemen met iemand die lelijk is, of in ieder geval het minste kwaad?
hmm dit is enkel een mening. Mooi/Niet mooi/Middelmatig..quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het valt mij eigenlijk altijd op dat middelmaat regeert. Middelmatige vrouwen hebben de meeste sjans, middelmatige heren ook. Onzekerheid heerst vooral bij lelijke en mooie mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |