abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50657050
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:34 schreef releaze het volgende:
ik zie niet zovaak Echt Lelijke mensen rond lopen op straat. Ik zie heel veel gewone mensen, heel veel mensen die denken dat ze knap zijn, heel veel mensen die denken dat ze lelijk zijn, maar maar een paar natural beauties en een paar natural beasts.
Dat is ook nog eens zoiets ja. De meeste "gewone" mensen kan je al heel snel "knap" laten lijken.

Met kleding, een kappertje en/of wat make-up kan je al heel wat.
Wil je een stap verder: mannen laat je zonnodig afvallen en een borstkas en schouders kweken. Dat hoeft echt niet extreem te zijn, met relatief weinig oefening heb je bij de meeste mannen al snel een behoorlijke verbetering in de verhoudingen.
Vrouwen jaag je de crosstrainer op.

Veel celebs zijn ook gewoon echt niet knap. Kijk nou eens naar Paris Hilton. Het wicht lijkt op tante Sidonia met haar maat 53 voeten en dan heb ik het nog niet eens over haar suffe oogopslag. Toch wordt ze door heel veel mannen/pubers erg knap gevonden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:12:29 #102
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50658681
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Veel celebs zijn ook gewoon echt niet knap. Kijk nou eens naar Paris Hilton. Het wicht lijkt op tante Sidonia met haar maat 53 voeten en dan heb ik het nog niet eens over haar suffe oogopslag. Toch wordt ze door heel veel mannen/pubers erg knap gevonden...
Girls with big feet rock!
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:13:37 #103
107445 Jajong
Hadouken!
pi_50658723
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:58 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

ah heerlijk, zelfkennis
Ik neem aan dat jij lelijk bent?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_50659285
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Toch wordt ze door heel veel mannen/pubers erg knap gevonden...
Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.
pi_50659448
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:29 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Misschien niet knap maar dan toch op z'n minst "geil" .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:36:04 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50659496
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien niet knap maar dan toch op z'n minst "geil" .
Omfg, dat mens kun je nog niet neuken al is ze the last woman on earth

zelfs met een zak over dr rotkop wil dat nie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50659745
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omfg, dat mens kun je nog niet neuken al is ze the last woman on earth

zelfs met een zak over dr rotkop wil dat nie
In dat geval zal het vast wel lukken maar dat doet niks af aan het feit dat je haar maar moeilijk "knap" of "mooi" kan noemen. Ze is veel te schriel, heeft te grote voeten en ze kijkt duf uit haar ogen. Hoogstwaarschijnlijk is het haar gelekte sextape ed die haar grotendeels het imago van geil/lekker wijf hebben verschaft.
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:10:43 #108
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50660468
Ik ben van mening dat je inderdaad "ingeschaalt" wordt.
Lelijkerds met lelijkerds en knappe mensen met knapperds. Ik denk dat je ook vooral verschil ziet bij de wat "oudere" generaties. Kijk tegenwoordig naar de Breezahjeugd en er wordt echt totaal niet meer gelet op andere eigenschappen, dan uiterlijk.

Een man kan z'n uiterlijk nog een beetje compenseren met macht, status en geld.
Als je als vrouw lelijk bent, heb je echt een probleem

Ik ben het trouwens niet eens met de stelling dat er maar weinig ECHT hele lelijke mensen zijn.
Als ik rondloop op straat zie ik echt heel veel lelijke paupers rondlopen. Een vrouw die er niet mooi uitziet, is voor mij dan ook totaal niet boeiend.
En al die politiek correcte antwoorden dat iedereen niet alleen maar op uiterlijk valt is stierenpoep.
Iedereen valt op uiterlijk. De lelijkerds weten echter dat ze niet heel mooi zijn en zullen met minder genoegen nemen onder het motto dat innerlijk ook telt
pi_50660543
Ik zie dat juist zelden. Ik denk nog steeds over het algemeen soort zoekt soort, en in de eerste plaats op dat niveau (aantrekkingskracht, toch vaak bij de eerste indruk iets fysieks). En indien ik het wel zie, denk ik eerlijk gezegd lekker naief misschien sneller dat dat echte liefde is
pi_50660946
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:10 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik ben van mening dat je inderdaad "ingeschaalt" wordt.
Lelijkerds met lelijkerds en knappe mensen met knapperds. Ik denk dat je ook vooral verschil ziet bij de wat "oudere" generaties. Kijk tegenwoordig naar de Breezahjeugd en er wordt echt totaal niet meer gelet op andere eigenschappen, dan uiterlijk.
Klets, alsof jij vroeger als puber niet heel erg met uiterlijk bezig was. Verder geldt voor de jeugd hetzelfde als voor volwassenen: macht, status en geld. Juist dat speelt een veel dominantere rol in de breezah/mocro/bling-bling stromingen dan uiterlijk.
quote:
Een man kan z'n uiterlijk nog een beetje compenseren met macht, status en geld.
Als je als vrouw lelijk bent, heb je echt een probleem
Wat dacht je van geilheid? Heel veel lelijke vrouwen/meisjes doen gewoon snel hun benen open om aandacht/liefde/relaties te krijgen. Of dat de beste basis is kan je je afvragen, maar dat geldt ook voor macht, status en geld (eigenlijk is het hebben van 1 van de 3 zeer nauw verbonden aan het hebben van de andere 2).

Ik moet opeens denken aan zo'n lelijk wijf bij mij op de havo. Zag er écht niet uit maar hoorde wel bij de "populaire" kliek en had objectief gezien ook vaak vriendjes die niet in haar "league" zaten, waarschijnlijk omdat die ook wel wisten dat ze easy was .

Voorbeeldje bij mezelf, ook op de havo: er was een grietje smoorverliefd op me en ik moest eigenlijk niks van haar hebben. Ik vond haar een muts en ze was nou ook niet bepaald knap. Maar toen ik te horen kreeg dat ze wel erg makkelijk was heb ik er serieus over nagedacht om dan toch maar eens met haar aan te pappen. Maar goed, ik was toen blijkbaar toch al te fatsoenlijk om iemand die smoorverliefd op me was voor de sex te misbruiken .
pi_50660992
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Voorbeeldje bij mezelf, ook op de havo: er was een grietje smoorverliefd op me en ik moest eigenlijk niks van haar hebben. Ik vond haar een muts en ze was nou ook niet bepaald knap. Maar toen ik te horen kreeg dat ze wel erg makkelijk was heb ik er serieus over nagedacht om dan toch maar eens met haar aan te pappen. Maar goed, ik was toen blijkbaar toch al te fatsoenlijk om iemand die smoorverliefd op me was voor de sex te misbruiken .
Sorry hoor, maar zelfs die gedachte 'toch maar eens met haar aan te pappen' klinkt al walgelijk
pi_50661287
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zelfs die gedachte 'toch maar eens met haar aan te pappen' klinkt al walgelijk
Is het ook.

Maar jij bent zeker een heilige die altijd volledig altuïstisch handelt en noooooooit iemand manipuleert of zelfs nooit maar aan iets onethisch denkt? . Of het type dat altijd wel een excuus of "rechtvaardiging" vindt voor zelfzuchtig of onethisch handelen?

Ik heb het niet gedaan miep, daar gaat het om uiteindelijk. Ik heb ook wel eens gedacht aan iemand z'n kop inrammen met een stuk hout, dat wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk doe.
pi_50661458
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is het ook.

Maar jij bent zeker een heilige die altijd volledig altuïstisch handelt en noooooooit iemand manipuleert of zelfs nooit maar aan iets onethisch denkt? . Of het type dat altijd wel een excuus of "rechtvaardiging" vindt voor zelfzuchtig of onethisch handelen?

Ik heb het niet gedaan miep, daar gaat het om uiteindelijk. Ik heb ook wel eens gedacht aan iemand z'n kop inrammen met een stuk hout, dat wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk doe.
Spreek je gedachten dan ook niet uit, fred. Want dan krijg je reacties van mensen die die gedachten walgelijk vinden, evenals de meneer die jij met 'n stuk hout z'n kop in zou rammen die waarschijnlijk terug zou meppen, of het meisje die jij van plan was te misbruiken, die jou zou verachten.

En tuurlijk ben ik geen heilige, maar ik ga inderdaad niet voor seks met iemand die ik niet eens seksueel aantrekkelijk vind maar die wel makkelijk te krijgen is. Dat is voor mij sowieso geen probleem als vrouw zijnde, dus die wanhoop blijft me gelukkig bespaard. En ik vind die wanhoop mensen gewoon niet sieren.
pi_50662881
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is het ook.

was iedereen maar
altruïstisch, dan zag de wereld er veel mooier uit!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:24:53 #115
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50662987
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:00 schreef Godlike02 het volgende:
Hele knappe mensen met een heel lelijke partner vind ik idd ook bizar.
Die kan toch wel wat beters krijgen denk ik dan snel.
Want uiterlijk is het enige wat telt?
Because they will last that long.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:29:43 #116
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50663166
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 19:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

mhaw, waarom. Enkel omdat jij dik bent? Ik zou het stom vinden als je dik zou zijn en je zou genoegen nemen met een ander iemand die ook dik is, terwijl je eigenlijk op slank valt.

Ik zou het gewoon eisen
Sowieso zou je niets moeten eisen.

Ik ben zeker niet knap toch heb ik leuke vriendinnen gehad, ik denk dat het vooral is wat je uitstraalt.

Zo ken ik weer iemand die momenteel gewoon 20 is afgevallen maar nog steeds onaantrekkelijk is omdat ze verbitterd is, oftewel een innerlijk waar niets positief inzit, dus denk wel dat dat er mee te maken heeft
pi_50663245
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

misschien zijn lelijke mensen wel weergaloos in bed?
Of om het eens niet over sex te hebben, het zijn wel veilige partners he...(vreemdgaan etc hoef je niet echt bang voor te zijn)
Misschien zijn ze wel mega lief voor je?
Kun je er mega hard mee lachen, heb je nooit ruzie samen?
Dus...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:34:31 #118
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50663362
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:24 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Vaak wel.

Iets gemist?

dat een relatie veelal niet staande houdt met bovenstaande conditie moet ik er wel bij vermelden.

Ik zeg altijd maar: " uiterlijk heb je nodig om iemand te krijgen, innerlijk om iemand te houden." Amen
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:47:34 #119
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_50663904
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:34 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Vaak wel.

Iets gemist?

dat een relatie veelal niet staande houdt met bovenstaande conditie moet ik er wel bij vermelden.

Ik zeg altijd maar: " uiterlijk heb je nodig om iemand te krijgen, innerlijk om iemand te houden." Amen
Ja, vaak is het het gezicht wat bepaald of je er nog een keer naar gaat kijken.

Toch zie ik vaak best wel ''iets'' in zo'n persoon die op het eerste gezicht door andere als lelijk wordt afgedaan.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:58:02 #120
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_50664356
Jij doelt ook op 'lelijke' mensen die met 'lelijke' mensen gaan? En 'mooie' met 'mooie'? Want daarvan vraag ik mij ook weleens af hoe dat gaat... alsof we/ze onbewust mensen van hun eigen 'klasse' zoeken of zo. Daarom is het juist wel mooi vind ik; 'lelijke' mensen en 'mooie' mensen als stel.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:05:36 #121
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50664783
Ik en mn ex waren ook zo. Tegen mij werd/wordt vaak gezegd dat ik knap ben (vin het zelf wel meevallen) , en mijn ex was niet knap volgens die mensen. Ze was ook niet lelijk, maar absoluut niet knap.
Maaktte niet uit. Ik was verliefd op haar en dat was wat telde..

Helaas maaktte ze het uit
Nunc est bibendum
pi_50664832
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:58 schreef TherAngelina het volgende:
Jij doelt ook op 'lelijke' mensen die met 'lelijke' mensen gaan? En 'mooie' met 'mooie'? Want daarvan vraag ik mij ook weleens af hoe dat gaat... alsof we/ze onbewust mensen van hun eigen 'klasse' zoeken of zo. Daarom is het juist wel mooi vind ik; 'lelijke' mensen en 'mooie' mensen als stel.
Nouja, 'klasse'. Wel gewoon op uiterlijk afgaan natuurlijk. En 'lelijke' mensen, zijn vaak wat onzekerder, en 'mooie' mensen wat minder. Die maken meer kans bij andere mooie mensen Gewoon het soort zoekt soort principe. Uiterlijk is gewoon ook onderdeel van je, evenals dat interesses soms leuk bij elkaar aan sluiten sluiten soorten uiterlijk ook bij elkaar aan.
pi_50665222
Het valt mij eigenlijk altijd op dat middelmaat regeert. Middelmatige vrouwen hebben de meeste sjans, middelmatige heren ook. Onzekerheid heerst vooral bij lelijke en mooie mensen.
Verbaal terrorist
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:10:37 #124
183386 Exoticx
Tourniquet
pi_50668357
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:56 schreef Roellio het volgende:
~knip~

Of ben ik nu zo'n oppervlakkige lul die, in tegenstelling tot zulke mensen, het ware liefdesgeluk nog niet ontdekt heeft?

Waarom zou iemand, wie dan ook, ooit genoeg nemen met iemand die lelijk is, of in ieder geval het minste kwaad?
zo even kort gemaakt..
Sorry om het te zeggen maar ik vind het inderdaad erg oppervlakkig. Zegt het al, oppervlak, alleen aan de buitenkant.
Ik neem genoegen met een persoon die alleen al een goed karakter heeft. Uiterlijk kan me echt niet boeien en soms kan ik zelfs boos om worden als iemand op een ander reageert dat die persoon dik of lelijk is als je die persoon niet eens van het innerlijk kent.
Anyway, *geen preek* Innerlijk telt. Is écht het belengrijkste. Tenzij beide partijen alleen naar het uiterlijk kijkt en zich niet omdraait om het innerlijk.
Elegance doesn't mean being noticed, it means being remembered.
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:12:24 #125
183386 Exoticx
Tourniquet
pi_50668508
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Het valt mij eigenlijk altijd op dat middelmaat regeert. Middelmatige vrouwen hebben de meeste sjans, middelmatige heren ook. Onzekerheid heerst vooral bij lelijke en mooie mensen.
hmm dit is enkel een mening. Mooi/Niet mooi/Middelmatig..
Ieder karakter is anders en iedereen kan onzeker zijn, of juist niet
Elegance doesn't mean being noticed, it means being remembered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')